Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα από τη νικοτίνη που ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ


Google (site search)   

    

Αναζήτηση vaping

    
   

Αποστολέας Θέμα: Εκρήξεις μπαταριών: ευθύνη των κατασκευαστών ή του χρήστη;  (Αναγνώστηκε 87296 φορές)

Αποσυνδεδεμένος alexmach

  • 私はナスが好き
  • Διακεκριμένο μέλος
  • *****
  • Join Date: Νοε 2011
  • Τόπος: Χολαργός
  • Μηνύματα: 2937
  • Φύλο: Άντρας
  • Dulcius Ex Asperis
Μην ξεχνάμε ομως οτι και σε remote control σου λενε με κατι γραμματα ΝΑ με το συμπαθειο να μην βαζεις παλιες με καινουριες! Δεν εχω ιδέαν τι γινεται και αν ειναι βεβαια τοσο επικυνδυνο αλλα δυνητικά είναι! με χημεία παίζεις!
Το κατα πόσο επικύνδυνο είναι το να χρησιμοποιείς μονή ομως μπαταρία ειναι το ερώτημα, που σίγουρα κανεις δεν το υπολογίζει ως "κατι".
Εγω παντως εμμενω στις IMR και ας μου τον πιάνουν ολίγον.

Αποσυνδεδεμένος navy

  • e-regular ατμιστής
  • ***
  • Join Date: Αυγ 2011
  • Τόπος: ΝΙΚΑΙΑ
  • Μηνύματα: 531
  • Φύλο: Άντρας
  • PROVARI V2.5+GGTS+ΟΔΥΣΣΕΑΣ-ΙΑΤΤΥ-ΠΗΝΕΛΟΠΗ-SKYLINE
Συμφωνω με τον alexmach για τις IMR ,ειναι κανονας το "οτι πληρωνεις παιρνεις"!

Αποσυνδεδεμένος john247

  • e-medium ατμιστής
  • **
  • Join Date: Αυγ 2011
  • Τόπος: αθηνα
  • Μηνύματα: 451
εμενα αυτες οι imr με φοβιζουν ποιο πολυ
καστομιες ειναι,δεν τις βγαζει καμια μεγαλη φιρμα

Αποσυνδεδεμένος bazexa

  • e-medium ατμιστής
  • **
  • Join Date: Ιουλ 2011
  • Τόπος: ATHINA
  • Μηνύματα: 271
  • Φύλο: Άντρας
Εγώ έχω πάρει αυτές,,,,AWLifepo4
http://www.supertmanufacturing.com/imagelib/sitebuilder/misc/show_image.html?linkedwidth=560&linkpath=http://forcedfuel50.fatcow.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/AWLifepo4.jpg&target=tlx_pic1vf3

Τις δουλεύω..(μάλλον προκειτε οταν ερθουν τη normal carto) σε DD. Τι πρέπει να προσέξω για να μην έχουμε άλλα..... :confused1: :o

Αποσυνδεδεμένος john247

  • e-medium ατμιστής
  • **
  • Join Date: Αυγ 2011
  • Τόπος: αθηνα
  • Μηνύματα: 451
The batteries were two Li-FePo4 stacked


Αποσυνδεδεμένος bazexa

  • e-medium ατμιστής
  • **
  • Join Date: Ιουλ 2011
  • Τόπος: ATHINA
  • Μηνύματα: 271
  • Φύλο: Άντρας
To διάβασα αυτό φίλε μου.. τι μπορεί να έκανε λάθος δεν καταλαβαίνω απόλυτα.

Αποσυνδεδεμένος jimkaldi

  • e-medium ατμιστής
  • **
  • Join Date: Δεκ 2011
  • Τόπος: Αθηνα
  • Μηνύματα: 403
  • Φύλο: Άντρας
Ακόμα κι αν συνέβη αυτό, το πρόβλημα της ασφάλειας παραμένει.
Σύμφωνοι, ορισμένους βασικούς κανόνες πρέπει να τους ξέρουμε και να τους τήρουμε, εφόσον πρόκειται για χρήση σε μοντ, η οποία είναι κάπως εκτός των προδιαγραφών τους.
Αλλά οι μπαταρίες δεν (μπορεί να) είναι προϊόν που χρειάζεται ειδικές γνώσεις για να το χρησιμοποιήσεις.

Εξάλλου αν μαζέψεις 15-20 μπαταρίες (δεν χρειάζεται και πολύς καιρός... ;)) είναι δύσκολο να θυμάσαι ποιά είναι καινούργια και ποιά παλιά.

αν αυτες ειναι στο  sony vaio δεν χρειαζεται καμμια γνωση (εχει φροντισει η εταιρεια γι αυτο .
δεν ειναι τυχαιο οτι καμμια γνωστη εταιρεια κατασκευης μπαταριων δεν τις εχει βγαλει στο εμποριο
στις επαναφορτιζομενες χρειαζονται στοιχειωδεις γνωσεις ...στις συγκεκριμενες επιπλεον στοιχειωδεις προφυλαξεις ...
οσο για το παληες και νεες ...σε κανενος ειδους μπαταρια (για αλλους λογους)  δεν κανει να χρησιμοποιουνται παληες και νεες μαζι ,,,αυτες ειναι στοιχειωδεις γνωσεις  :)

Αποσυνδεδεμένος john247

  • e-medium ατμιστής
  • **
  • Join Date: Αυγ 2011
  • Τόπος: αθηνα
  • Μηνύματα: 451
τις ειχε εν σειρα κ του σκασε στη μουρη με τη πρωτη,απ οτι καταλαβαινω
το θεμα ειναι,αν γινει κατι θα ψαχνουμε τον andrew wan?

Αποσυνδεδεμένος jimkaldi

  • e-medium ατμιστής
  • **
  • Join Date: Δεκ 2011
  • Τόπος: Αθηνα
  • Μηνύματα: 403
  • Φύλο: Άντρας
αυτον που εφτιαξε το μοντ

Αποσυνδεδεμένος panaisr

  • Ithaka
  • e-regular ατμιστής
  • ***
  • Join Date: Δεκ 2011
  • Τόπος: Λάρισα
  • Μηνύματα: 531
  • Φύλο: Άντρας
  • its all vapour
Πάμε να δούμε μερικούς βασικούς κανόνες?
Γιατί εγώ και μάλλον θα είναι αρκετοί ακόμα  είμαι  εντελώς άσχετος , αλλά ενδιαφέρομαι να μάθω.


1.   Χρησιμοποιούμαι αξιόπιστων εταιριών μπαταριές
2.   Με κύκλωμα προστασίας
3.   Ελέγχουμε συχνά την μπαταρία για τυχών διαρροές υγρών , ασυνήθιστες οσμές , αλιοσης εξωτερικά εμφανή
4.   Ελέγχουμε σε τακτά χρονικά διαστήματα αμέσως μετά την φόρτιση , την απόδοση της μπαταριάς σε V (θα πρέπει να είναι μέσα στα αποδεκτά όρια που έχει θέση ο κατασκευαστής)
5.   Χρησιμοποιούμε μια μόνο μπαταρία και όχι 2-3 σε σειρά , διότι είναι δεδομένο ότι κάποια στιγμή θα βάλουμε παλιά με νέα μπαταρία , λιγότερο φορτισμένη με περισσότερο φορτισμένη κτλ.

τι άλλο ?

Αποσυνδεδεμένος jimkaldi

  • e-medium ατμιστής
  • **
  • Join Date: Δεκ 2011
  • Τόπος: Αθηνα
  • Μηνύματα: 403
  • Φύλο: Άντρας
Πάμε να δούμε μερικούς βασικούς κανόνες?
Γιατί εγώ και μάλλον θα είναι αρκετοί ακόμα  είμαι  εντελώς άσχετος , αλλά ενδιαφέρομαι να μάθω.


1.   Χρησιμοποιούμαι αξιόπιστων εταιριών μπαταριές ( μονο 1 εταιρεια βρισκεις ευκολα νομιζω)
2.   Με κύκλωμα προστασίας ( οι imr δεν χρειαζονται κυκλωμα πρ.)
3.   Ελέγχουμε συχνά την μπαταρία για τυχών διαρροές υγρών , ασυνήθιστες οσμές , αλιοσης εξωτερικά εμφανή
4.   Ελέγχουμε σε τακτά χρονικά διαστήματα αμέσως μετά την φόρτιση , την απόδοση της μπαταριάς σε V (θα πρέπει να είναι μέσα στα αποδεκτά όρια που έχει θέση ο κατασκευαστής) (και κατα την φορτιση)
5.   Χρησιμοποιούμε μια μόνο μπαταρία και όχι 2-3 σε σειρά (ουτε παραλληλα) , διότι είναι δεδομένο ότι κάποια στιγμή θα βάλουμε παλιά με νέα μπαταρία , λιγότερο φορτισμένη με περισσότερο φορτισμένη κτλ.

τι άλλο ?

μονο τον σωστο φορτιστη

http://vaping.gr/index.php/topic,6530.0.html
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγ 28, 2022, 08:27 από Tem »

Αποσυνδεδεμένος Atmos

  • Ο τέως admin
  • Διακεκριμένο μέλος
  • *****
  • Join Date: Μαΐ 2009
  • Μηνύματα: 5632
  • Φύλο: Άντρας
Πρέπει να πω ότι σε ένα τέτοιο σοβαρό θέμα θα πρέπει να υπάρχει και η μετάφραση του κειμένου. Πολλά μέλη έχουν διαβάσει το θέμα και τις απαντήσεις και ανησυχούν χωρίς να ξέρουν γιατί.
Παρακαλώ τον αποστολέα του θέματος ή όποιον είναι πρόθυμος να μεταφράσει το κείμενο ή τουλάχιστον τα βασικά του σημεία ώστε να είναι κατανοητό και από τους μη αγγλομαθείς.

Αποσυνδεδεμένος panos

  • Φουγαροκαραβάνα
  • *****
  • Join Date: Ιαν 2010
  • Τόπος: 221B Baker street
  • Μηνύματα: 2791
  • Φύλο: Άντρας
  • Πολιτης διεφθαρμένης φορομπανανίας τρίτης διαλογής
To διάβασα αυτό φίλε μου.. τι μπορεί να έκανε λάθος δεν καταλαβαίνω απόλυτα.

Από ότι λέει καπου μεσα οι LiFePo4 ήταν μαρκα Tenergy με πολύ μικρό C-Rating. Τις Tenergy προειδοποιεί να μην  τις βαζουν σε Mod ακριβώς λόγω του μικρου C-Rating.
αν καταλαβαίνω καλά χωρίς να είμαι ειδικός οι AW Imr και οι καλές LiFePO θεωρουνται απο το ecf ασφαλέστερες ακριβώς λόγω του υψηλού C Rating.


Υ.Γ τη μετάφραση καλό θα ήταν να την κανει κάποιος αγγλομαθης ηλεκτρονικός, (για να προσθέσει τυχόν επεξηγήσεις και για να μην υπάρξει κακομετάφραση η οποία να οφείλεται σε άγνοια της ορολογίας)
Εειδή το κείμενο είναι μεγάλο αν υπάρχει πρόθυμος (ή πρόθυμοι για να συνεργαστούν) θα μπορουσαν να το μεταφράζουν σε κομμάτια έστω και 10 γραμμες την ημέρα και οταν ολοκληρωθεί να το συρράψει ο Atmos σε κάποιο sticky, διατηρώντας την αναφορά στο πρωτότυπο ώστε να βλέπει κανείς και τυχόν νεες εξελίξεις...
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβ 01, 2012, 23:40 από panos »

Αποσυνδεδεμένος john247

  • e-medium ατμιστής
  • **
  • Join Date: Αυγ 2011
  • Τόπος: αθηνα
  • Μηνύματα: 451
προσπαθησα λιγο να το μεταφρασω
αν μπορει καποιος να αναλαβει τα ηλεκτρολογικα,γιατι δεν..

Αποσυνδεδεμένος manos3906

  • e-regular ατμιστής
  • ***
  • Join Date: Οκτ 2011
  • Τόπος: Ηρακλειο Κρητης
  • Μηνύματα: 715
  • Φύλο: Άντρας
  • GGTS+Ιatty/VV by SEB / οδυσεα για καβαντζα
εμενα με συμβουλεψανε για δυο μπαταριες μασα σε ενα MOD
ειναι απλα τα πραγματα(θελει προσοχη ομως)
εχεις 4 16340
τις χωριζεις σε ζευγαρια
βαζεις αυτοκολλητο και στις τεσσερις
γραφης απανω σε καθε μια
α1 α2
β1 β2
π.χ.
βαζεις πρωτα την α1 και μετα την α2
τελιονουν και τις ξαναφορτιζεις
την επομενη φορα που θα τις βαλεις θα τις βαλεις ετσι
α2-α1
ο λογος ειναι οτι η μπαταρια που ακουμπαει το + του μοντ δινει πιο πολυ ρευμα
και θα χαλαση γρηγοροτερα γι'αυτοκαι τις εναλασουμε
2ον
αν για καποιο λογο το ζευγαρι εχει μεγαλη αποκληση στα βολτ το πεταμε ή δουλευουμε τις μπαταριες μονες τους(οχι ζευγαρι)
αυτα μου τα ειπε ενας καλος φιλος συνατμιστης για να με προστατεψει και τον
ευχαριστω πολυ

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
Επισκευάσιμοι ατμοποιητές- Νέες κυκλοφορίες Επισκευάσιμοι ατμοποιητές 2729 736969 Τελευταίο μήνυμα Σήμερα στις 15:02
από Dimitrisbo
HALO αρωματα!!! [Αρώματα] 443 96594 Τελευταίο μήνυμα Μαΐ 15, 2025, 23:20
από Tem
Υγρά Tom Klark's [Υγρά που δεν κυκλοφορούν στην Ελλάδα] 21 12292 Τελευταίο μήνυμα Μαΐ 15, 2025, 20:08
από infernity
Τσιγαρίσιες γεύσεις (καπνικά υγρά ή αρώματα) ΥΓΡΑ (γενικά) 1480 403095 Τελευταίο μήνυμα Μαΐ 09, 2025, 11:47
από Επιτέλους το έκοψα
Τέλος στις γεύσεις των ηλεκτρονικών τσιγάρων [Νομοτεχνικά] 43 6767 Τελευταίο μήνυμα Μαΐ 01, 2025, 14:23
από Chris66
Vape distillery bubblegum Ιδιοκατασκευές υγρών 4 3524 Τελευταίο μήνυμα Απρ 26, 2025, 20:20
από Stavkal
Shake and Vape - Ερωτήσεις εξπρές και γενικές πληροφορίες Shake and Vape 1836 385685 Τελευταίο μήνυμα Απρ 22, 2025, 18:10
από tony1976
Γενικά για τις δημοσιεύσεις και τις έρευνες γύρω από το ηλεκτρονικό τσιγάρο ΕΡΕΥΝΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΤΜΙΣΜΑ 1494 271189 Τελευταίο μήνυμα Απρ 18, 2025, 17:00
από elr4cs
Επισκευάσιμοι ατμοποιητές. Ερωτήσεις EXPRESS Επισκευάσιμοι ατμοποιητές 4713 745275 Τελευταίο μήνυμα Απρ 18, 2025, 14:53
από geoliol
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ για τα υγρά γενικά. Βασικές πληροφορίες ΥΓΡΑ (γενικά) 1724 272327 Τελευταίο μήνυμα Απρ 14, 2025, 05:33
από Perry
Ηλεκτρονικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS [Ηλεκτρονικά mods] 4935 704576 Τελευταίο μήνυμα Απρ 07, 2025, 22:31
από Doubt
VOOPOO VINCI SPARK 100 KIT [Ηλεκτρονικά mods] 0 1248 Τελευταίο μήνυμα Απρ 03, 2025, 19:26
από zamploutos