Το να φορτίζω από τον αναπτήρα είτε του αυτοκινήτου είτε της μηχανής για μένα δεν ήταν καλή λύση καθώς έστω κάπου απομακρυσμένα, θα πρέπει να βάλω μπρος και να αφήσω το όχημα να δουλεύει επί ώρες προκειμένου και η μπαταρία του να μην γονατίσει και οι μπαταρίες του η.τ να φορτίσουν, πράγμα το οποίο δεν μου κάθεται καλά.
Φιλε μου, λογω επαγγελματος, να σου πω στο συγκεκριμενο να μην ανησυχεις (αν ποτε δηλαδη χρειαστει). Μια τυπικη μπαταρια αυτοκινητου ειναι 56ah (45 τα πολυ μικρου κυβισμου) δηλαδη 56.000mah ενω μια μπαταρια eGo-T το πολυ 1300mah. Μπορεις να κανεις αρκετες φορτισεις μπαταριων η.τ. με σβηστο το κινητηρα του αυτοκινητου σου χωρις πρακτικα να εξασθενησει η μπαταρια του!

Για να το πουμε αλλιως μια πληρης φορτιση μπαταριας η.τ. (οσες ωρες και αν χρειαστει) ειναι μικροτερη καταναλωση ακομα και απο το να αφησεις για 10 λεπτα το ραδιοφωνο ανοιχτο.
Αν βεβαια η υποδοχη του αναπτηρα σου δε λειτουργει με "κλειστο διακοπτη μηχανης" και εισαι αναγκασμενος να τον αφησεις ανοιχτο, τοτε ναι, αν δεν ξεκινησεις και το κινητηρα η μπαταρια θα "ξελιγωθει" και κατανταει ασυμφορη η ολη διαδικασια αν υπολογισεις και τα καυσιμα.
