Μετά το πρώτο review προϊόντος της innokin
εδώ, ας καταθέσω την αποψή μου και για το LeaKross που είχε ήδη παρουσιαστεί και δοκίμαζα παράλληλα.
Επέλεξα να το δοκιμάσω μαζί με το ΑΙΟ γιατί ήταν παρόμοιας φιλοσοφίας, με ατμοποιητή cartomizer. Το LeaKross μου ήρθε κι εμένα από την εταιρία στη γνωστή του θήκη, η οποία είναι σκληρή με λαστιχο-βελούδινη επένδυση εξωτερικά και υποδοχές για τα εξαρτήματά του εσωτερικά.
Το αρχικό πακέτο αποτελείται από μια μπαταρία 510 που έχει και εξωτερικό σπείρωμα για το pen style ασορτί καπάκι της (tip: στα σπειρώματα αυτά μπορεί να κουμπώσουν και εξαρτήματα τύπου ego), χωρητικότητας 650 mAh, "τύπου" passthrough, 5 άδεια cartomizer, τον φορτιστή usb και τους 3 αντάπτορες, όπως έχει προαναφερθεί. Η ποιότητα κατασκευής της θήκης μεταφοράς είναι άνω του μετρίου, χωρίς όμως να είναι και ιδιαίτερα δεκτική σε καταπονήσεις, ενώ μου έκανε εντύπωση πως όσο και να προσπάθησα δε μπόρεσα να την ανοίξω σε γωνία 90 μοιρών ώστε να βγάζω πιο άνετα το περιεχόμενό της.
Η μπαταρία με το καπάκι της μου ήρθαν στο πολύ εντυπωσιακό και ποιοτικό χρώμα barbera red. Ούτε οι φωτογραφίες, ούτε η περιγραφή μου μπορούν να αποδώσουν το πολύ ωραίο, ιριδίζον και παιχνιδιάρικο κοκκινάκι της.Τα 650 mAh της τα δίνει πολύ ωραία, με πτώση της απόδοσής της μόνο στα "κόκκινα". Κλειδώνει με 3 κλικ και το φωτάκι γύρω απ' το κουμπί κατά την εκφόρτιση αλλάζει από πράσινο σε κίτρινο και κόκκινο τελικά. Με πρόχειρους υπολογισμούς, παραμένει πράσινο για περίπου το 80% της διάρκειάς της, κίτρινο για 15% και κόκκινο για ελάχιστες τζούρες που θα ήθελα να αντιστοιχούν σε 5% για να "βγαίνουν" οι μπακάλικες εκτιμήσεις μου. Παίζει λίγο χαμηλότερα στα βολτ απ' ότι οι γνωστές ego μπαταρίες, αλλά πολύ πιο σταθερά. Παραπάνω την αποκάλεσα "τύπου" passthrough για το λόγο πως όταν αυτή αδειάσει και δοκιμάσει κανείς να ατμίσει με τη μπαταρία συνδεδεμένη, μπορεί στις πρώτες τζούρες να την αδειάσει και πάλι.
Τα cartomizer που συνοδεύουν το πακέτο είναι αρκετά καλής ποιότητας, με την κεντρική τους τρύπα του αέρα να είναι λίγο μεγαλύτερη από άλλα της αγοράς και την αντίστασή τους περίπου στα 1.5 Ω. Ο λόγος που δεν είμαι ιδιαίτερα ενθουσιασμένος μαζί τους, παρά τον ζεστό ατμό και το ικανοποιητικό χτύπημά τους, είναι πως το πρώτο καρτο που χρησιμοποίησα απ' το πακέτο μου βραχυκύκλωνε μετά τη 2η μέρα χρήσης. Σε σύγκριση με τα μικρά καρτο της innokin θα έλεγα πως είναι μια σκάλα πιο κάτω, καθώς "κλείνουν" γρηγορότερα και δεν έχουν την ίδια απόδοση, αν και lr. Από άποψη φινιρίσματος και εξωτερικής εμφάνισης, αποδείχθηκαν λίγο καλύτερα από εκείνα του ΑΙΟ.
Το πακέτο συνολικά είναι αρκετά προσεγμένο από άποψη ποιότητας κατασκευής σε σχέση με τα κλασικά κιτ που κυκλοφορούν.
[Φυσικά και εδώ χρωστάω καλύτερες φωτογραφίες και βίντεο, που αυτή τη στιγμή αδυνατώ να παρέχω]Συνοψίζοντας, τέλος, για το LeaKross η προσωπική μου εντύπωση κωδικοποιημένη είναι η εξής:
Ποιότητα κατασκευής: 8/10Όμορφες λεπτομέρειες και προσεγμένα μέρη, στα μείον η αντοχή της θήκης και το ερωτηματικό που μου γεννήθηκε για τα cartomizer.
Μέγεθος: 8/10H μπαταρία λεπτότερη και λίγο μακρύτερη από την αντίστοιχη ego, γενικά το μέγεθος δεν προβληματίζει.
Εμφάνιση: 9/10Πολλές και όμορφες λεπτομέρειες στις άκρες του ητ, λογότυπα, γραμματάκια, το πολύ όμορφο κουμπί, το ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ χρώμα, όλα στα υπέρ. Κύριο μειονέκτημα για μένα στο θέμα της εμφάνισης ο σχεδιασμός του για λειτουργία μόνο με καρτο, κάτι που, προσωπικά, δε μου αρέσει οπτικά.
Ευκολία-εργονομία: 8/10Κύριος λόγος για τη βαθμολογία η ύπαρξη cartomizer, που μπορεί να ξενίσει αρχάριους χρήστες, όπως έχω αναφέρει και αλλού. Κατά τα άλλα, το "passthrough" με το ευκολότερο κλείδωμα και το καπάκι pen style στα υπέρ.
Διάρκεια-μέγεθος μπαταρίας: 7/10Την έκανα για 900άρα όταν την πρωτοάδειασα, καθώς η διάρκειά της είναι κάπως μεγαλύτερη άλλων 650 λόγω μικρότερης τάσης λειτουργίας. Δεν είναι άσχημη για κάποιον με "μέτριες" ανάγκες, προσωπικά όμως θα χρειαζόμουν σχεδόν 3 τέτοιες για να βγάλω τη μέρα με τα εργοστασιακά καρτο.
Ποιότητα cartomizer: 7/10Το βραχυκυκλωμένο, που μπορεί να ήταν και αστοχία κατασκευής (αν και δούλεψε αρκετή ώρα), σε συνδυασμό με τον μεγάλο ανταγωνισμό των καρτο της ίδιας εταιρίας στο ΑΙΟ δε μπορούν παρά μόνο να το φτάσουν μέχρι κάπου εδώ.
Σχέση απόδοσης-τιμής: 7/10Οι τιμές του LeaKross στην αγορά κυμαίνονται μεταξύ 30-40€. Ακόμη κι έτσι, είναι ένα αρκετά τίμιο και από όσο φαίνεται αξιόπιστο, πολύ όμορφο κιτ.
Συνολικά: λίγο πάνω από 7.5/10Ένα πολύ όμορφο ητ, με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και απόδοση. Αν κάποιος είναι φίλος των cartomizer, είναι μια καλή επιλογή που δίνει τη δυνατότητα και για πολυμορφία, με τους αντάπτορες και το συμβατό σπείρωμα της μπαταρίας.
Έχοντας προνοήσει και από το προηγούμενο review, έκανα ερώτηση και για ενδεικτική τιμή μαζικής παραγγελίας του LeaKross. Για 50 τεμάχια ανέρχεται στα $ 16.8 ανά σετ, τιμή που θεωρώ εξαιρετική και θα ανέβαζε τον αντίστοιχο δείκτη σε τουλάχιστον 9/10.