Καλά όλα αυτά ρε Βασίλη, αλλά αυτό εδώ πως τόκαμες?
?
Αποφορτιση : 2η
LG HG2 δειγμα : 1
Ενταση αποφορτισης : 8.0Α
Ωρα : 28λ : 63δ
Κοιτα τη φωτογραφια πιο κατω Ηλια........

Φιλε Shadockan εξηγησε τι εννοεις με το "ανακτηση¨στα ..." . Σημαινει οτι σταματας την φορτιση-αποφορτιση στην μπαταρια για καποιο χρονικο διαστημα η κατι αλλο;
Οταν τραβαμε ρευμα απο μια μπαταρια , τοτε εχουμε και απωλειες.
Οσο πιο δυνατο ειναι το ρευμα που τραβαμε , τοσο μεγαλυτερη πτωση τασης εχουμε.
Εδω ειναι και το σημειο που γινεται η αναφορα στα Amperes.
Οσο περισσοτερα Amperes ειναι ικανο ενα στοιχειο να δωσει , τοσο μικροτερη θα ειναι και η πτωση τασης . Τοσο μικροτερες απωλειες θα εχουμε δηλαδη.....
Η ανακτηση ειναι το ρευμα που θα δουμε οτι εχει η μπαταρια μετα απο μια αποφορτιση.
Αν αποφορτισουμε μια μπαταρια με 0.2Ωμ για παραδειγμα , θα δουμε οτι απο 4.2V , στον ατμ/τη θα μας δινει καπου στα 3.00 - 3.20 V.
Αν τωρα εχουμε ενα πολυμετρο συνδεδεμενο με τη μπαταρια , θα δουμε σιγα σιγα το φορτιο της μπαταριας να ανεβαινει ξανα και να φτανει σε ενα σημειο στο οποιο και θα σταματησει αυτη η ανοδος.
Απο το 4.20V μεχρι το σημειο που θα σταματησει η ανοδος μετα την αποφορτιση , αυτη η διαφορα θα ειναι και το ρευμα που εχουμε καταναλωσει στη συγκεκριμένη αποφορτιση.
Οταν λοιπον εγω στη συγκεκριμενη αποφορτιση κατεβασα τη μπαταρια στο 2.50V , η μπαταρια στην ουσια δεν αδειασε εντελως.....
Αυτη η εναπομείνασα ενεργεια που υπηρχε μεσα στο στοιχειο , εμφανιστηκε μετα την αποφορτιση.
Αυτο το φορτιο λοιπον που θα δουμε να ανακταται , ειναι το ρευμα που εχει απομείνει μεσα στην μπαταρια.
Οταν η αποφορτιση ηταν στο 6.6Α , η ανακτιση ηταν στο επιπεδο των 0,40+V.
Οταν εγινε αποφορτιση στα 2.50V με 8Α , η ανακτηση ηταν στο επιπεδο των 0.50V.
Αυτο δειχνει οτι οσο μεγαλυτερο ειναι το ρευμα αποφορτισης , τοσο μεγαλυτερεςς θα ειναι και οι απωλειες ρευματος ,
ΑΡΑ τοσο μεγαλυτερο θα ειναι και το ζορι της μπαταριας στο να δωσει το ρευμα της .
Η ανακτιση λοιπον , ειναι το ρευμα που θα μας δειξει η μπαταρια οτι εχει απομινει μεσα στο στοιχειο μετα την αποφορτιση.
Οπως ακριβως γινεται και στα ηλεκτρονικα μοντακια που πολλοι απορουν γιατι η μπαρα της μπαταρια οταν παταμε το κουμπι κατεβαινει και μολις αφηνουμε το κουμπι βλεπουμε να ξανανεβαινει.