Και εχεις δικιο για το οτι δεν υπηρχαν μοντακια με τετοιες δυνατοτητες φιλε μου.
Για το λογο αυτο ομως φτασαμε να βλεπουμε μηδενικες αντιστασεις σε μηχανικα , καυτες μπαταριες και θερμοκρασιες ατμου που μονο κακο εκαναν.
Οποιος θελει να ατμισει ετσι , δικαιωμα του , αλλα να μοστραρει το οτι εχει κανει 0.20Ωμ και να λεει οτι εχει γευση , ντουμανι και τερμα ευχαριστηση , ειναι λογος για να παει και ο νεος να το κανει χωρις να εχει γνωσεις και μετα να δουμε διαφορα προβληματα.
Δεν ειναι μαγκια , ουτε δηλωνει οτι ξερεις το η.τ.
Απλα ειναι μια μεθοδος για να ανεβασεις πολυ τα Watts και να εχεις περισσοτερη δυναμη στο ατμισμα σου , στο μηχανικο.
Η υπερβολη ομως , ηταν παντα και θα ειναι για παντα , κατι που δεν χρειαζεται κανεις μας.
Και πραγματικα απορω γιατι σημερα με τοσο δυνατα ηλεκτρονικα μοντακια , καποιοι επιμενουν να κανουν υπερβολικα χαμηλες αντιστασεις , ενω ανετα με οτι αντισταση και αν εχεις πλεον , μπορεις απλα να ανεβασεις τα Watts και να εχεις το αποτελεσμα που θελεις....

Δεν ειναι μηχανικο το VV/VW για να προσπαθεις να τραβηξεις μεσο της αντιστασης πολυ ρευμα ωστε να θερμανει το συρμα γρηγορα...
Τεσπα...... αρκετα ασχοληθήκαμε νομιζω...