Oχι Αντωνη.
Υπαρχουν IMR 18350 με 10 Amps και 18650 με 5 Amps αποφορτιση.
Υπαρχουν μπαταριες που ειναι 18350 και εχουν 8 C αποφορτισης και 18650 με 2C αποφορτισης.
Ειναι αναλογα τι μπαταρια ειναι και για πιο σκοπο εχει κατασκευαστει.
Σ΄εμας οι μπαταριες που θα πρεπει να εχουμε με κριτήριο την ασφαλεια και την αποδοση στις δικιες μας αντ/σεις , γνωμη μου ειναι οτι θα πρεπει να ειναι μπαταριες IMR/INR με πολλα Amperes ( Α ) και πολλα Coulomb ( C ) .
Αυτες οι μπαταριες εχουν την ανωτερη αποδοση σαν δυναμη και ειναι οι ανωτερες σε ασφαλεια απο τις μπαταριες του εμπορειου.
Συνεχομενη αποφορτιση ειναι το ρευμα που θα παρουμε απο μια μπαταρια τραβοντας συνεχομενα το ρευμα της με τα ανωτερα αναγραφωμενα Amps.
Aν η μπαταρια αποδοσει τα ιδια ή εστω με μικρη αποκλυση απο τα αναγραφωμενα mAh , τοτε σαν ανωτερο ρευμα συνεχομενης αποφορτισης , θα ειναι το τελευταιο τεστ.
Δηλαδη για παραδειγμα....
Τραβαμε με 0.2 Α και μας δινει 2.000mAh
>>>>>>> 0.5 A και εχουμε την ιδια αποδοση
>>>>>>> 5.0 Α εδω θα δουμε 0.50 mAh λιγοτερα ............ δεκτον
>>>>>>> 20 Α και βλεπουμε οτι η μπαταρια εδωσε 200 mAh λιγοτερα.........δεκτον
Αν ομως η μπαταρια αποδοσει πολυ λιγοτερα απο αυτα που λεει , τοτε μπορουμε να πουμε οτι η μπαταρια μας ειναι.....μαϊμου.
Αν η μπαταρια μας ''κρεμασει'' , ζεσταθει , χασει την ενεργεια της , τοτε καλυτερα να την αφησουμε για ωρα αναγκης στην ακρη.
Οποτε συνεχομενη αποφορτιση μπορουμε να πουμε το ρευμα που θα παρουμε απο μια μπαταρια , αποφορτιζοντας την με το ανωτερο ζητουμενο ρευμα που αναγραφει στα χαρακτηριστικα της . Αν θα δωσει ικανοποιητηκα mAh και εχει καλο Voltage , τοτε αυτα θα ειναι και τα Amps της αποφορτισης της.
Αν δεν ειμαι κατανοητος , θα τα γραψω αλλιως........