ΑΚΡΙΒΩΣ.
Ειχαμε τις 1.8 Ωμ που ονομαζοταν
low
Resistance και μπορουσαμε να ατμισουμε ακομα και με ego-901-808-αυτοματες μπαταριες .....
Δεν συγκρίνεται φυσικα το τοτε με το τωρα σαν αποδωση , αλλα τα νουμερα σημερα ή μετα απο χρονια θα ειναι τα ιδια.
Aς κανουμε μια δοκιμη με 17 - 20αρι συρμα στα 2.0 - 2.2 Ωμ και στα 4.0 - 4.5 V με VV/VW . Δεν χρειαζεται να ειναι micro coil , clapton , twisted ή οτιδηποτε αλλο εξτριμ . Απλη , ταπεινη αντ/σουλα . Περναμε βαμβακι ή αντ/ση με φιτιλι και απλα απολαμβανουμε τον ατμο , χωρις να σκεφτομαστε αν ειναι σωστο ή οχι αυτο για τη μπαταρια , ποσο θα μου κρατησει , αν ειναι σωστη η μπαταρια για τετοια λειτουργια κλπ. κλπ. κλπ....
Γιατι να μπω σε περιπετειες αν κανει το ενα και αν κανει το αλλο , ενω με τα VV/VW ειναι απλα και ευκολα ολα;;;
Εχω αναφέρει αρκετες φορες σαν παραδειγμα το νερο.
Οταν λοιπον πιεζουμε το νερο σε μικρη διαδρομη , τοτε θα δουμε αναταραξεις και η αληθεια ειναι οτι αρκετη απο την ποσοτητα του θα παει χαμενη σε ασκοπη κινηση.
Με την ιδια ποσοτητα τωρα σε σωστη διαδρομη , θα δουμε οτι η κινηση του θα ειναι ομαλη , στρωτη και το κυριοτερο απ' ολα , θα παει σωστα στον προορησμο του χωρις απωλειες .
Ποιες ειναι αυτες οι απωλειες ;;;
Ας πουμε οτι με μεγαλη πιεση θα γεμισουμε ενα κουβα. Ετσι οπως πεφτει το νερο μεσα , θα τιναζεται ακομα και εξω απο τον κουβα και δεν θα παει στο σωστο μερος. Οποτε για να τον γεμισουμε , θα χρειαστουμε ακομα και τη διπλασια ποσοτητα.
Αντιθετα , αν παει ομαλα , ολη η ποσοτητα του θα παει εκει που πρεπει χωρις σταλα χαμενη. Αρα θα χρειαστουμε και λιγοτερη ποσοτητα για να γεμισουμε τον ιδιο κουβα με νερο.
Τι σχεση εχει αυτο με τις μπαταριες και τα subohm
Tην εξής :
Οταν σε μια μικρης διαδρομης αντ/ση δωσουμε πολυ ρευμα , αρκετη ποσοτητα θα χαθει σε μορφη θερμοτητας , χωρις ομως να κανει τη δουλεια για την οποια εμεις τη στειλαμε εκει. Θα υπαρξει συσσώρευση ενεργειας και ετσι θα εχουμε υπερβοληκη θερμοκρασια , αχρηστη για το εργο το οποιο εμεις θελουμε να πετυχουμε.
Αυτη η ενεργεια απλα μεταβιβαζεται στα μεταλλα , στο υλικο τροφοδοσιας στους πολους , στο μοντ , στην πλακετα,στη μπαταρια και γενικα , εκει που δεν χρειαζεται , αφου το εργο που θελουμε , θα εχει ηδη επιτευχθεί.
Οποτε αυτο το παραπανω ρευμα θα πρεπει απο καπου να εχει διαφυγη. Σαν διαδρομη φυσικα και δεν θα ειναι εφικτό αφου θα υπαρχει περισσοτερο απο το φορτιο που μπορει να ''χωρέσει'' το συρμα/αντισταση. Οποτε η διαφυγη θα γινει με τροπο ανορθοδοξο.
Γιατι αραγε τη στιγμη που εχουμε τα ιδια Watts , αρα και την ιδια δυναμη , αρα και το ιδιο αποτελεσμα , οι μπαταριες , ατμ/τες και τα μοντακια με μικρες αντ/σεις εχουν μεγαλητερη θερμ/σια ;;;
Γιατι με τα ιδια Watts η ενεργεια της μπαταριας καταναλωνεται πολυ πιο γρηγορα ;;;
Απλα γιατι παει χαμενη σε ενα εργο που δεν χρειαζεται τοση ενεργεια.
Παν μετρον αριστον . Αυτο δεν ειπαν και οι μεγαλοι παλαιοι ;;;
Μπορει να ειναι ''μπακαλιστικο'' το παραδειγμα που αναφερα πιο πανω , αλλα πιστευω οτι στα απλα πραγματα υπαρχει πιο πολυ απολαυση και εχεις και το κεφαλακι σου ησυχο........
Bujinkan, καλες ειναι αυτες οι μπαταριες και οταν λεω καλες , το λεω βαση του οτι ειναι IMR.Tωρα για την αποδωση τους , υστερουν καπως απο τις AW , αλλα οπως εγραψα σε προηγουμενο ποστ , οι διαφορες σε τετοιες μπαταριες ειναι μικρες.
Προσωπικα με αντ/σεις 1.3 Ωμ , εχουν λειτουργια το πολυ μια ωρα. Τις AW τις τελειωνω σε 1ωρα και 15 λεπτα...Αυτο εγω δεν το λεω διαφορα........Δεν ειμαι ομως και ο καταλληλοτερος να σου πω για 18350 , γιατι δεν τις εχω και σε μεγαλη εκτιμηση , οποτε και δεν τις χρησιμοποιώ.
Vangos, [/size]
κατωτερο αποτελεσμα εννοω οτι δεν δινουν σωστα αυτο για το οποιο εχουν κατασκευαστει.
Αρα καλα καταλαβες...