Προταση για μερικες μπαταριες που θεωρειτε οτι ειναι καλυτερες σε ηλεκτρονικο μοντακι για χρηση με τις sub om 0.5 αντιστασεις του Atlantis???
Παιδια , καντε ενα κοπο και υπολογηστε τι ζητατε απο την πλακετα και την μπαταρια σας.
http://www.rapidtables.com/calc/electric/power-calculator.htmΤο εχουμε πει πολλες φορες πολλοι απο εμας σαν ατμιστες , αλλα κυριως οι αξιοι modder μας ,που φυσικο ειναι να ξερουν και κατι παραπανω , οτι ειναι ανορθοδοξο να ζηταμε απο ενα VV/VW να μας δωσει κατωτερο αποτελεσμα απο αυτο για το οποιο εχει κατασκευαστει.
Κατωτερο δεν σημαινει μονο οτι δεν θα δωσει δυναμη , αλλα και το οτι θα ρουφηψει την μπαταρια σε χρονο μηδεν.
Οταν μια πλακετα μπορει να ανεβασει μεχρι 5 Amperes και εγω ζητω 7 Amperes (παραδειγμα ειναι αυτο), ειναι λογικο η πλακετα να ρουφηξει περισσοτερο ρευμα , για να μας δωσει ομως μεχρι 5 Amperes.
Δεν θα δωσει πιο πολυ οτι και να κανουμε εμεις , με οτι αντ/ση και αν προσπαθησουμε να το κανουμε αυτο , με οποια μπαταρια και να βαλουμε μεσα , οτι......οτι.....οτι.....μα οτι και να κανουμε.
Sony-Samsung-Panasonic-Sanyo-LG-Keeppower-Enerpower-Obtronic-Fenix-Molicel.........κλπ. κλπ. κλπ. , οτι και να παρουμε , δεν προκειται,
σε VV/VW ιδιαιτερα, να κανουν κατι το διαφορετικο σαν αποδωση .
Αν δεν μπορει η πλακετα , δεν θα υπαρξει διαφορετικο αποτελεσμα.
Και οι 26650 δεν θα δωσουν κατι διαφορετικο. Απλα θα εχουν μεγαλυτερη διαρκεια. Ομως απο τη στιγμη που δεν μπορουν οι πλακετες να κανουν τη διαφορα , μη περιμενεται σε τετοιες περιπτωσεις απο τις μπαταριες κατι διαφορετικο.
Εξαλου γιατι να βαλω 0.5 Ωμ σε VV/VW και να παρω 3.0 V(και λιγοτερο) και να μη βαλω 2.2Ωμ και να ατμισω στα 5 V ;;;
Τα Amperes που θα χρειαστω θα ειναι κατα πολυ πιο λιγα , θα εχω παραπανω χρονο ατμισματος , πιο καλη γευση , ισαξιο ντουμανι και υφη ατμου , χαμηλοτερη θερμοκρασια και πιο ανετη λειτουργια σε ολο το συνολο (μοντ-ατμ/τη-πλακετα-μπαταρια).
Το οτι ενας Κινεζος ή καποιος Αμερ/νος/Ευρ/ος εβγαλε ενα ατμ/τη , που ακολουθει τη μοδα και στοχευει στα μηχ/κα μοντακια ή το οτι οι ιδιοι εβγαλαν πλακετες που να μπορουν να δουλεψουν τετοιες αντ/σεις , δε σημαινει οτι ειναι κατασκευασμενα το ενα για το αλλο.
ΟΛΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΜΕ ΟΛΑ,αλλα η σωστη αποδωση ερχεται σε αναλογιες ολων των παραγοντων.
Μπορω να βαλω 1.0 Ωμ σε μηχανικο και να παρω 3.8 V , που σημαινει 3.8 Amps και 14.5 Watts , αλλα μπορω να παρω αναλογα αποτελεσματα και με 2.5Ωμ , εχοντας μαλιστα ζητουμενο ρευμα 2.45 Amperes στα 6.1Volts.
Mε αυτες τις τιμες , η διαρκεια της μπαταριας θα ειναι κατα πολυ ανωτερη παρα τα 6 Volts αποδωσης απο την πλακετα.
Στο ερωτημα γιατι ομως κατασκευαζουν τετοια μηχανηματα , η απάντηση ειναι πολυ πιο απλη απο οσο μπορει να φανταστει καποιος.
Απλα αφου στη μοδα ειναι τα πολλα Watts/Amperes και οι χαμηλες αντ/σεις , γιατι να εχουν μεριδιο μονο αυτοι που κατασκευαζουν μηχανικα και να μη παρω χρημα και 'γω με το VV/VW
??
Μπορει καποιος να εχει διαφορετικη γνωμη και ειναι σεβαστη απο μερια μου , αλλα η λογικη των power boost που βαση αυτου κατασκευαζονται οι πλακετες , ειναι εντελως αντιθετη με τις μικρες αντ/σεις , που ζοριζουν τις πλακετες να κατεβουν κατω απο το κατωτερο οριο αποδωσης τους.
Με ενα μηχ/κο μοντ το ανωτερο που θα παρω , αντε να πουμε οτι ειναι τα 4Volts.
Απο 'κει και πανω , για να παρω ανωτερη αποδωση υπαρχουν οι πλακετες οι οποιες μπορουν να παρουν το ρευμα και να το πολλαπλασιάσουν.
Αυτη ειναι και η κυρια αποστολη τους.
Το να παρω λοιπον ενα μηχανημα και να το ζορισω να μου δωσει λιγοτερο και απο μηχανικο , προσωπικα το βλεπω καπως λαθος.
Με τις πλακετες ανεβαζω Volts/Watts για να παρω αυτο που θελω και ειναι πανευκολο και ασφαλες.
Με το μηχανικο κατεβαζω τα Ωμ σε επιπεδα....--κακης λειτουργιας-- σε οτι αφορα τις μπαταριες μου , με αποτελεσμα να βγω αυριο και να πω οτι η AW-Samsung-Toshiba κλπ. κλπ. κλπ. δεν ειναι καλη μπαταρια και συναμα να εχω και τον κυνδυνο καποιας στραβης.....
Φταινε λοιπον οι μπαταριες ;;
ΟΧΙ......... Καλες ειναι , αλλα τις χαλασα εγω γιατι με τη θερμοκρασια και το στρεσαρισμα που τις εκανα , τις αναγκασα να παραδωσουν πνευμα.
Και οσο προσπαθω να παρω αποδωση ισαξια των VV/VW με αντ/σεις βραχυ/τως , τοσο και οι κατασκευαστες θα δινουν μοδατες λυσεις , που στην ουσια το μονο που παρεχουν ειναι μεγαλη θερμοκρασια απο το μοντ μεχρι και τον ατμό και ετσι νομιζουμε οτι υπαρχει και αποδωση.
Εχω μπαταριες εδω και τρια χρονια που δουλευουν με σχεδον την ιδια αποδωση και το ωραιο ειναι οτι δεν γραφουν καμια μαρκα επανω , ουτε ειναι ομως και καποιας καλης εταιριας.
Ποτε ομως δεν προσπαθησα να κανω κατι εξτριμ με αυτες , χωρις ομως ποτε να εχω κακο αποτελεσμα ατμιστικο.
Βλεπουμε αντ/σεις με συρματα 40αρια-60αρια....κλπ. κλπ. κλπ. και ρωτω αν μπορει καποιος να μου πει απο αυτους που δουλευουν τετοια συρματα , αν εχουν βαλει ποτε στους ατμ/τες τους 16αρι-20αρι συρμα.
Αληθεια , αυτα που βλεπουμε στο youtube , απο τους ατμισταραδες και τους τοσο μεγαλους μαγκες με τις 0.2 - 0.5Ωμ αντ/σεις , ειναι απο ατομα που εχουν γνωσεις ή απο καποιους που προσπαθουν να κανουν κακο στο η.τ. στην τελικη;;;;;
Ελεος δηλαδη με τα SUBOHM. 2.4 Ωμ στον Diver V2 στα 12 Watts και η αποδωση του στον ουρανο. 0.8 Ωμ στον Diver V1 στα ιδια Watts και η αποδωση ενα μεγαλο μηδενικο.
Συγνωμη αν γινομαι κουραστικος πολλες φορες , αλλα καθε μερα μπροστα μου συναντώ ατομα που μιλανε για εκρηξεις του η.τ. και ο πολεμος για κατι που μου αρεσει παρα πολυ , ειναι τετοιος , που αν εγω δεν ψαξω καλα τι κανω , στο κεφαλι μου θα φαω τη σφαλιαρα καποτε στο μελλον.
Nemesis , στις 18650 εχουν μεσα τις LG HE2.Στις 18350 προσωπικα δεν εκατσα ποτε να ασχοληθω τι ειναι και πως ειναι , γιατι καμια δεν με ικανοποιησε ποτε.Μπορει να εχουν διαφορες , αλλα ειναι τοσο μικρες που προσωπικα δεν τις εδωσα ποτε σημασια.Μιση ωρα και 0.20 V , δεν το βλεπω διαφορα , οταν χρειαζομαι 3 18650 τη μερα κι αυτες απο τις 12:00 μεχρι στις 23:00.Εβγαλα με μια 18350 45 λεπτα και με αποδωση κατα πολυ κατωτερη των 18650. Οποτε δεν κανουν για 'μενα και αν ξαναπαρω τετοιες μπαταριες θα ειναι μονο και μονο για γουστο και οχι για αποδωση.