Μόλις παραλάβατε το καινούριο σας ηλεκτρικό τσιγάρο. Πρώτα επισκεφτήκατε αυτό εδώ το forum καί μετά από αναζητήσεις καταλήξατε στο evo από την intellicig.
Ότι ακριβώς συνέβη καί με εμένα, πριν από λίγους μήνες.
Καταρχάς, να πούμε, ότι όπως όλα τα ηλ. τσιγάρα, αποτελείται από την μπαταρία, τον ατμοποιητή καί το φιλτράκι -με το τελευταίο να αποτελείται με την σειρά του από δύο τμήματα: το εξωτερικό περίβλημα καί το εσωτερικό φυσίγγιο το οποίο περιέχει καί τον υαλοβάμβακα με το υγρό.
Το παραλάβατε, ανοίξατε την συσκευασία καί ... τώρα τι?
Το evo έρχεται προφορτισμένο από την εταιρία, καί έτοιμο γιά χρήση. Το μόνο πού έχετε να κάνετε, είναι να αφαιρέσετε το (κενό) πλαστικό πού βρίσκεται πάνω στον ατμοποιητή γιά να τον προστατεύει καί να τοποθετήσετε κάποιο φιλτράκι.
Οί πιό "δύσπιστοι" μπορείτε μετά το πρώτο άδειασμα της μπαταρίας να την αφήσετε γιά φόρτιση τις γνωστές 8 ώρες.
Η μπαταρία δεν θα δυσκολευτεί να σας συντροφέψει τις επόμενες δύο ώρες (σε ... 2ωρο συνεχές άτμισμα αναφέρομαι!!). Το φιλτράκι, θα αντέξει όσο 7 - 10 κανονικά τσιγάρα, χάνοντας προς το τέλος σταδιακά την γεύση του καί την ποσότητα εκπνεόμενου ατμού.
Ο ατμός πού βγαίνει από το evo, είναι πολύς καί πλούσιος.
Στην συνέχεια, θα χρειαστεί να φορτίσετε την μπαταρία. Θα καταλάβετε πως άδειασε, αφού πρώτον δεν θα εισπνέετε τίποτα καί δεύτερον το λαμπακι της θα αναβοσβήνει.
Την βάζουμε στον φορτιστή καί όταν τον τοποθετήσουμε στην πρίζα, θα δούμε το λαμπάκι τού τελευταίου να ανάβει κόκκινο. Η φόρτιση θα ολοκληρωθεί όταν αλλάξει σε πράσινο.
Αν χρησιμοποιούμε έτοιμα φιλτράκια, τα πράγματα είναι βέβαια απλά. Αργά ή γρήγορα όμως θα περάσουμε στα υγρά καί γιά λόγους οικονομίας αλλά καί επειδή οί διαθέσιμες γεύσεις είναι πολύ περισσότερες.
Γιά να γεμίσουμε υγρό το φιλτράκι, πρέπει με μία βελόνα, να σπρώξουμε (φέρουμε) έξω το εσωτερικό φυσίγγιο. Είναι καλύτερα να το βγάλουμε όλο διότι έτσι θα μπορέσουμε να καθαρίσουμε με χαρτί καί το μέσα μέρος τού εξωτερικού τού φίλτρου.
Μπορούμε τώρα να προσθέσουμε το υγρό μας στον υαλοβάμβακα.
Ένας τρόπος είναι να βγάλουμε τον υαλοβάμβακα καί να στάξουμε μέσα στο φυσίγγιο 6 σταγόνες. Στην συνέχεια τοποθετούμε τον υαλοβάμβακα καί στάζουμε πάνω σε αυτόν άλλες 2-3 σταγόνες.
Ο άλλος τρόπος είναι να στάξουμε απευθείας στον υαλοβάμβακα τις αντίστοιχες σταγόνες.
Πολλές φορές θα δούμε ότι ο υαλοβ. μπορεί να δεχτεί καί άλλες. Καλό είναι στην αρχή να το αποφύγουμε γιατί είναι πιό πιθανό να καταλήξουμε με έναν μπουκωμένο ατμοποιητή.
Στην πορεία, όσο περνάνε οί μέρες, θα είμαστε σε θέση να κρίνουμε καλύτερα πόσες σταγόνες χρειάζεται να προσθέσουμε.
Μία πολύ σημαντική "λεπτομέρεια" στο γέμισμα, είναι το πλύσιμο τού υαλοβάμβακα. Δεν είναι βέβαια απαραίτητο να γίνεται κάθε φορά, όμως καλό είναι να πλένουμε τον υαλοβάμβακα με νερό, κάθε 4-5 γεμίσματα. Έτσι η τζούρα θα είναι πιό άνετη, η γεύση πιό καθαρή καί το χτύπημα στον λαιμό πιό δυνατό.
Εναλακτικά, μπορούμε απλά να τον πιέζουμε καί να τον στραγγίζουμε σε ένα χαρτί.
Ο ατμοποιητής τού evo, χρειάζεται τακτική συντήρηση. Το ότι είναι "εξωτερικού τύπου", μας διευκολύνει.
Μετά από "κάποια" χρήση, θα τον αισθανθούμε να μπουκώνει καί το τράβηγμα να δυσκολεύει.
Σε πρώτη φάση μπορούμε να τον ξεβιδώσουμε από την μπαταρία καί αφού τον κρατήσουμε σε χαρτί, να φυσήξουμε από την μεριά τού σπειρώματος. Θα αφαιρέσουμε έτσι αρκετό από το υγρό πού έχει μαζευτεί μέσα.
Σε δεύτερη φάση καί αν το πρόβλημα παραμένει, μπορούμε να τον αφήσουμε γιά ώρες με την γέφυρα ακουμπισμένη σε χαρτί, γιά να στραγγίξει εντελώς. (Αυτό καλό είναι να γίνεται κάθε 3-4 μέρες).
Μία φορά την εβδομάδα, μπορούμε να τον πλένουμε με ζεστό (βραστό) νερό καί να τον αφήσουμε να στεγνώσει.
Στίς δύο τελευταίες περιπτώσεις, επειδή θα έχει στραγγίξει, αν βάλουμε απλά το φιλτράκι καί προσπαθήσουμε να ατμίσουμε δεν θα έχουμε κανένα αποτέλεσμα.
Θα πρέπει να στάξουμε καί λίγες σταγόνες πάνω στον ατμοποιητή γιά να τον υγράνουμε. Συνήθως 3 σταγόνες είναι αρκετές. Αν στην συνέχεια "ρουφώντας" δεν έχουμε αποτέλεσμα, μπορούμε να φυσήξουμε στις εγκοπές πού υπάρχουν μεταξύ της μπαταρίας καί τού ατμοποιητή.
Σε περίπτωση πού ένας καθαρός ατμοποιητής, μπουκώσει, μπορούμε να αφαιρέσουμε το φίλτρο καί να φυσήξουμε πάνω στην γέφυρα αρκετά δευτερόλεπτα. Έτσι ο ατμοποιητής θα "ψήσει" το υγρό πού έχει κατακάτσει επάνω του.
Καλά καί πλούσια ατμίσματα
Edit: (επειδή θάρχονται σκόρπια).
έχει σημασία καί ο καθαρισμός με ένα βρεγμένο χαρτάκι κάθε τόσο, των σπειρωμάτων της μπαταρίας καί τού ατμοποιητή, στο σημείο πού αυτοί βιδώνουν μεταξύ τους.