Οταν εχουν την αντισταση επανω, αερα παιρνουν απο κει. Οποτε μιλαμε για τρυπα στο καπακι. Και απ οτι φαίνεται ξεκινουν ολοι οι κατασκευαστές απο μια τρύπα στα 0,8 η στο 1mm για να βολεψουν αυτους που θελουν σφιχτή τζουρα, και αν δε σου κανει το πας και στο ανοιγουν λιγο παραπανω. οτι τρόπο εχω εγω τουλάχιστοςν σκεφτεί για να γίνει ενας "ρυθμιστης τζουρας" στο καπακι του ατμο, μου φαίνεται τελικά τζάμπα χώρος και πολυπλοκότητα.
Το ΜΕΓΑΛΟ (για μενα) πλεονεκτημα ομως αυτου του τυπου ατμο, ειναι οτι ΔΕΝ ΑΚΟΥΣ ΑΕΡΑ, σε σχέση με αυτους που παίρνουν αέρα απο κάτω. Για μένα αυτό ειναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα.