Μιας και έψαχνα πληροφορίες σχετικά με τον συγκεκριμένο ατμοποιητή και δεν υπάρχουν, είπα μετά από 4 χρόνια στο φόρουμ να ανοίξω ένα θέμα και εγώ.
Λοιπόν τον ατμοποιητή τον αγόρασα πρόσφατα για ζευγάρι του Eviva V2.
Ήθελα άλλον έναν RTA με καλή γεύση & στεγανό να τον έχω μαζί μου μόνιμα για να τον τραμπάρω όταν ο Eviva θέλει αλλαγή βαμβακιού κ.τ.λ.
Βασικοί λόγοι που τον αγόρασα :
1. Η φιλοσοφία του είναι σχεδόν ίδια με του Eviva
2. Είχα μείνει ευχαριστημένος με ένα κλονάκι του GTR (ήταν ένα plus στην αγορά)
Χαρακτηριστικά:
Τύπος Ατμοποιητή: RTA
Διάμετρος: 23mm
Ύψος: 46mm (χωρίς DripTip)
Υλικό Κατασκευής: Ανοξείδωτο ατσάλι 1.4301, PEEK, PSU
Χωρητικότητα Υγρού: 4,3ml
Υποδοχή DripTip: 510
DripTip: 510 DripTip του Taifun GTR (εσωτερική διάμετρος 4mm)
Θετικός Πόλος: 510
Αντίσταση: ΜονήΠεριεχόμενα Συσκευασίας:
1x Taifun GT ONE including Air Pin 1.2 mm
1x 510 DripTip of the Taifun GTR
1x Taifun Spaced Coil 1.7Ω
1x replacement O-rings
1x 1.3 mm Allen key
1x 0.9 mm Allen key
1x instruction manualΘα αναφέρω τα αρνητικά που έχω εντοπίσει & τα θετικά, τα οποία είναι λίγο πολύ αυτά που λένε και οι κλασικοί youtubers.
Αρνητικά 1. Γέμισμα από κάτω
2. Συσκευασία του φτωχού - Δεν περιέχει κανένα ανταλλακτικό πέρα από Orings. Ούτε βίδα πόλου ούτε deck ούτε τανκάκι ούτε τίποτα.
3. Η αλλαγή του pin για 2 λόγους :
α) Αναγκαστικά χαλάμε το στήσιμο για να βγεί
β) Για να βγει θέλει πολύ παίδεμα και ταλεπωρία
4. Alen βίδες
5. Έρχεται μόνο με ένα pin 1.2
Θετικά1. Ελάχιστα κομμάτια - Βασικά μια καμινάδα ενωμένη με top cap, η βάση και το τανκάκι.
2. Γεύση πολύ καλή & όπως και ανάλυση
3. 4.2 ml είναι σούπερ για mtl
4. Χοντρές βίδες του deck οπότε τα claptonακια τα πιάνει για πλάκα.
5. Δεν έχει ίχνος διαρροής και έχει φάει ήδη πολύ κούνημα & μεταφορά
Να πω κάποιες εντυπώσεις και σχετικά με τα όσα συζητάνε κάτω από τα review :
Γέμισμα από κάτω : Οκ κατανοητό ότι το 2021 είναι old school, αλλά με 4.2 ml δεν είναι τόσο πρόβλημα.
Πλαστικό τανκ που βιδώνει στο deck : Αναφέρθηκε και στα βίντεο ότι θέλει προσοχή για να μην γίνει ζημιά, όσοι έχουμε eviva ξέρουμε ότι αυτό δεν παίζει. Έχω το jojo kit, στο οποίο είχα αγοράσει επιτόπου επιπλέον τανκ και μέχρι σήμερα δεν έχει πάθει τίποτα. Επίσης πολλές φορές έχω ξεχαστεί και έχω σφίξει το τανκ με πολύ δύναμη στο deck και στον Eviva και στον GT One και δεν είχα κανένα θέμα.
Απουσία ελέγχου ροής υγρών : Κάποιοι το θέλουν, ειδικά σε hi end ατμοποιητές. Προσωπικά το θεωρώ άτοπο, έχωντας εμπειρία από skyline & GTR, αφού δεν λειτουργεί σαν ιδέα στο 100% και όταν έχω την δυνατότητα να έχω στεγανό ατμοποιητή που τροφοδοτεί τα βαμβάκια του συνέχεια, τι να την κάνω την επιπλέον ρύθμιση ροής υγρών (μου θυμίζει που βάζανε την δεκαετία του 90 στα αμάξια 100 όργανα, πίεση νερού υαλοκαθαριστήρα και θερμοκρασίας πορτμπαγκάζ (φυσικά αστιεύομαι)). Πάντως ο GT One τροφοδοτεί χωρίς προβλήματα.
Αλλαγή pin : Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι Έλληνες youtuber που έχουν πιάσει 100άδες ατμοποιητές προσπαθούν να αφαιρέσουν το pin με τσιμπίδες ενώ ο πόλος είναι πάνω στο deck. Ο πόλος ο οποίος αφαιρείτε από το deck ξεβιδώνοντας την βίδα από κάτω. Μετά εφόσον κρατάμε τον πόλο στα χέρια με την κεραμική βγαίνει σχετικά εύκολα. (Πραγματική απογοήτευση από όσους δεν το έδειξαν στα βίντεο τους... δεν είναι ήταν τόσο δύσκολη σκέψη και ούτε την έκανα εγώ πρώτος)
Ρύθμιση αέρα : Αυτό το θέμα για εμένα είναι ίδιο με το θέμα του ελέγχου ροής υγρών, προσωπικά δεν έχει δει πολλά δαχτυλίδια που να αποδίδουν-απομονόνουν στο 100% τον αέρα ρύθμισης που υποστηρίζουν. Ίσως επειδή τόσα χρόνια είμαι Evivaκιας έχω αποδεχθεί την απλότυτα του μονού pin με σταθερή τρύπα εισαγωγής αέρα στο δαχτυλίδι. Εγώ και αυτό το θεωρώ θετικό. Επίσης εδώ να αναφέρω ότι έχει και μια 2η μικρή τρύπα εισαγώγής αέρα την οποία έχουμε την δυνατότητα να την κλείσουμε με ένα βιδάκι που περιέχει η αρχική συσκευασία. Οι reviewers λένε ότι δεν βλέπουν διαφορά είτε με κλειστή είτε με ανοιχτή την τρύπα. Δεν βέπουν διαφορά γιατί όλοι τον παρουσιάζουν και τον δοκιμάζουν με 1.2 pin. Εγώ τον δουλεύω με pin 1.8 το οποίο είναι πολύ κοντά στο 2 mm του Eviva και με το βιδάκι στην δεύτερη τρύπα η τζούρα γίνεται πιο smooth.
Σε γενικές γραμμές τον έχω μόνιμα με Smoke After 8, με 6αρα νικοτίνη, coilogy mtl fused clapton 5 σπείρες σε 2.5άρι πυρήνα και σχεδόν πάντα ατμίζω στα 2.5V.
Η γεύση του σούπερ όπως και το χτύπημα του.
Το γέμισμα απο κάτω γίνεται λιγότερο κουραστικό γιατί τα σπειρώματα πιάνουν εύκολα και τα 4.2 ml σε κρατάνε αρκετά. Είναι πιο "οικονομικός" σε κατανάλωση από τον Eviva άλλα όχι αισθητά.
Η ποιότητα κατασκευής είναι άψογη.
Από θέμα φασαρίας θα έλεγα νορμάλ, δεν είναι τελείως αθόρυβος με τα κλαπτον αλλά δεν κάνει και σαν τραίνο. Επίσης δεν έχω εμπειρία από το θόρυβο που κάνει με το Pin 1.2 γιατί δεν το δούλεψα καθόλου αλλά πιστεύω θα είναι ακόμα πιο αθόρυβος.
Το βαμβάκωμα είναι εύκολο και γίνεται και με ένα μικρό κατσαβιδάκι.
Από extra μπορούμε να αγοράσουμε τανκ, orings, βίδες τα οποία όλα μαζί βγαίνουν κάπου στα 27€ (16 το τανκ και κάπου 11 τα υπόλοιπα) τα pins είναι διαμέτρου 0,8 1,0 1,2 (στην συσκευασία) 1,5 1,8 τα οποία κοστίζουν κάπου στα 6€ έκαστος.
Πήγα να τον παραγγείλω από Vape Experts και είχε εξαντληθεί και τον πήρα από atmology που κλασικά το κατάστημα δεν τον έστειλε έτσι απλά, αλλά με συνοδευτικά δωράκια τα οποία ήταν και πολύ χρήσιμα.
Ότι αναφέρω είναι προσωπική άποψη, δεν είμαι reviewer ούτε σκοπεύω να γίνω.
Υ.Γ.1. Αν έχω ξεχάσει κάτι θα το συμπληρώσω από κάτω.
Υ.Γ.2. 4 χρόνια ακόμα να μάθω να ανεβάζω φωτογραφίες.