Καλά, μωρέ, μην με δίνεις στεγνά, ας πω μερικά παραπάνω λόγια, εγώ.
Το κομπλέ πακέτο, όπως το παράγγειλα:
1) Ατμοποιητής- (έρχεται με το στάνταρ αεροδισκάκι με 6 επιλογές εισαγωγής αέρα στα 1.6 – 1.8 – 2.0 – 2.2 – 2.4 – 2.6 mm).
2) 2 έξτρα αεροδισκάκια
α) (ένα mtl με 8 επιλογές στα 0.8mm
– 0.9 – 1.0 – 1.1 – 1.2 – 1.3 – 1.4 – 1.5 mm) &
β) ένα MULTI με 6 συνολικά επιλογές. Τέσσερις με τρύπες στα 3 x 0.9mm – 3 x 1.1mm – 2 x 1.6mm – 2 x 1.8mm – συν ακόμη 2 επιλογές με μεγάλες τρύπες, για RDL & DL άτμισμα.
Οπότε, σύνολο 20 διαφορετικές ρυθμίσεις εισαγωγής αέρα.
3) Ενα drop down σετάκι (καμπάνα+ κατρουλί-ultem τανκ/driop tip), που τον μειώνει στα 2.5 ml χωρητικότητα & με μέγεθος ενός μικρού pod.
Ο Imperia είναι αυτό που λέμε σύγχρονος & καλομελετημένος ατμοποιητής.
1) Εχει ένα πολύ μικρό μέγεθος, μόλις 35 mm χωρίς το drip tip, αλλά με μεγάλη χωρητικότητα. 4-4.5 ml κανονικά, που όμως μπορείς να τον φουλάρεις μέχρι τα χείλη, καθώς το πομπέ καπάκι αναπλήρωσης του το επιτρέπει, χωρίς διαρροές, φτάνοντας έτσι τα 5 ml. Στην κυριολεξία είναι ο μισός σε μέγεθος από τον μεγάλο FeV, αλλά με την ίδια χωρητικότητα.
2) "Βυθισμένο" deck που δεν καταλαμβάνει χώρο από το tank, επιτρέποντας έτσι την τόσο μεγάλη χωρητικότητα σε σχέση με το μινιόν μέγεθός του.
3) Πολύ μικρός χώρος ατμοποίησης, κυριολεκτικά ένα τοσοδούλι εξογκωματάκι, που σίγουρα σε προδιαθέτει για την καλή του απόδοση γεύσης.
4) Πανεύκολο στήσιμο. Οι τρύπες τροφοδοσίας του, που εξυπηρετούν τρεις λειτουργίες, εδώ παίζουν τον ρόλο οδηγού για το coiling rod.
5) Aθόρυβος, στεγνός, πανεύκολος έλεγχος υγρών, με μία μικρή περιστροφή του tank.
6) Πάμπολλες επιλογές αέρα (με τα 3 διαφορετικά αεροδισκάκια)
7) Επιλογή αέρα ινοβέσιο, απλά περιστρέφοντας το δισκάκι, το οποίο μάλιστα έχει χαραγμένο πάνω του τα mm του αέρα που χρησιμοποιείς. Επιπλέον, υπάρχει μία μικρή μπίλια που το σταθεροποιεί ενώ ηχητικά ακούγεται & το χαρακτηριστικό "κλικ" σε κάθε αλλαγή θέσης,
8 ) Βολικότατο τop fill, που, ανοίγοντάς τον κλείνει τα υγρά, ενώ κλείνοντάς τον ανοίγει τα υγρά
9) Μπαγιονέτ σύνδεση deck με το tank. Βολικό, επειδή δεν καβαλάει κάποιο o-ring, αλλά κουμπώνει πάνω στην βάση με 2 αυτάκια (& αντίστοιχα χαρακιές στη βάση) & απλά κάθεται πάνω στο o-ring.
Εδώ έρχεται & η 3η χρήση των τρυπών τροφοδοσίας (οι άλλες 2 είναι η τοποθέτηση του coil jig & φυσικά η τροφοδοσία/έλεγχος υγρών). Εκεί λοιπόν που αρχίζουν να κλείνουν εντελώς οι τρύπες, εκεί (& ΜΟΝΟ εκεί), μπορεί να μπει ή να βγει το tank από την βάση. Εύκολο, απλό, βολικό, ευδιάκριτο , ειδικά για όσους δεν φημιζόμαστε για τα γερακίσια μάτια μας.
10) Ευκολία στο πλύσιμο. Οπως φαίνεται & στην αρχική φωτογραφία, όλα του τα κομμάτια λύνονται
11) Λύνεται η καμινάδα από την καμπάνα. Ετσι μπορούν να φορεθούν & άλλα "κοστούμια" αύξησης ή μείωσης (στον γνήσιο υπάρχει & σε 8 ml χωρητικότητα).
12) Το τζαμάκι (γυάλινο) πιάνεται σε μεταλλικές θήκες & αντίθετα με τον Integra, δεν έχει πουθενά την μ@##κία του να βιδώνεται πλαστικό με μέταλλο.
13) Η βάση (το κομμάτι που βιδώνει ο 510 πόλος) είναι κατασκευασμένη κατά τέτοιο τρόπο που μπορείς να την προσαρμόσεις για να την ευθυγραμμίσεις όπως θες ανάλογα με το μοντάκι σου. Αν προσέξετε καλά το κομμάτι της στην αρχική φωτογραφία, αυτή, εσωτερικά δεν είναι στρογγυλή, αλλά χωρισμένη σε 24 τομείς που δίνουν από 15 μοίρες περιστροφή η κάθε μία. Οπότε, απλά, λασκάροντας ελαφρά την βίδα του 510 (& με οδηγό το κλωνοserial number) το φέρνεις εκεί που το θέλεις ως προς το μοντάκι που χρησιμοποιείς.
*** Η ίδια ευθυγράμμιση μπορεί να γίνει & με το Tank. Μπορείς δηλαδή να το τοποθετήσεις έτσι ώστε το εγχάρακτο λογότυπο της VWM πάνω στην καμπάνα να είναι είτε ορατό, πάνω από το δισκάκι επιλογής του αέρα, είτε από την αντίθετη πλευρά, αν προτιμάς την "καθαρή", brandless εμφάνιση.
14) Πλούσιος ατμός, πλούσια γεύση, πλούσιο χτύπημα, αθόρυβη/απαλή τζούρα.
Το μόνο κατασκευαστικό μείον που του βρίσκω είναι οι υγροποιήσεις που μαζεύει στην βάση του, μετά από κάποιο διάστημα χρήσης όμως. Το δισκάκι που χρησιμοποιεί για την εισαγωγή αέρα, αναγκαστικά δημιουργεί έναν υποδοχέα κάτω από την αντίσταση. Λογικά, λοιπόν, κάποιες υγροποιήσεις δημιουργούνται. Δεν υπάρχει περίπτωση όμως να βγουν παραέξω με την μορφή διαρροής. Απλά παραμένουν μέσα & το καταλαβαίνεις στην τζούρα. Η, αν αλλάζεις συχνά τον αέρα, στο ότι δυσκολεύει η περιστροφή του δισκακίου. Εύκολα όμως ξεβιδώνοντας το βιδάκι του 510, ανοίγεται η βάση για καθάρισμα των συμπυκνωμάτων.
Επίσης, ΠΡΟΣΟΧΗ:
1) στο πολύ μικρό peek μονωτικό της βιδούλας (δεν υπάρχει ανταλλακτικό).
2) στο μικροσκοπικό o-ring που υπάρχει κάτω από το δισκάκι & κρατάει αεροστεγή την είσοδο του αέρα προς την αντίσταση.
3) το ψιλό o-ring μέσα στο καπάκι αναπλήρωσης που έχει την τάση να φεύγει κατά το πλύσιμο.
4) Για την αφαίρεση/αλλαγή αεροδισκακίου δεν είναι απαραίτητη η χρήση μυτοτσίμπιδου. Περιστρέφοντάς το & ταυτόχρονα σπρώχνοντας προς τα πάνω, βγαίνει ευκολότερα & πιό γρήγορα.
Μιλώντας τώρα αποκλειστικά & μόνο για την κατασκευή ως υλοποίηση της SXK. Από τους επώνυμους, μεγάλους κλωναράδες, η SXK πάντα μου έκρυβε & μία έκπληξη. Σαν γνήσια SXK κατασκευή, ούτε & ο Imperia styled της ήταν εξαίρεση. Οπως έχω γράψει & αλλού, έχω αγοράσει 3, σε διαφορετικές περιόδους.
Ο 1ος, έχει μιά (πολύ μικρή) κατασκευαστική ατέλεια. Το βιδωτό λαμάκι που αναγκαστικά λόγω κατασκευής των αεροδισκακίων χρησιμοποιεί για να συνδέσει τον θετικό με τον 510, έχει ένα ααααααπειροελααααααχιστο μπόσικο (δεν ξέρω αν ο γνήσιος δεν το έχει) που κάποιος ψυχαναγκαστικός θα το προσέξει. Ενώ στο καπάκι αναπλήρωσης δεν είναι πολύ φιλικός ως προς την δύναμη που απαιτεί για να ανοίξει ή κλείσει.
Ο 2ος ήρθε ΑΨΟΓΟΣ σε όλα,,,,ΑΛΛΑ, το δισκάκι έπρεπε να το βάλω αναποδογυρισμένο &
Ο 3ος ήρθε λες & τον είχα πάρει γνήσιο, Τέλειος.
Διαφορετικές παρτίδες ή ποιοτικός έλεγχος δεν γνωρίζω, αλλά κανένας τους πάντως δεν είναι μη λειτουργικός
* 2 κατατοπιστικότατους οδηγούς χρήσης θα βρείτε στο youtube χωρίς περιττά μπλα μπλα.
[member=16791]armadoran[/member], εννοείται πως, αν το νομίζεις, παίρνεις ό,τι νομίζεις για να "γεμίσει" λίγο η αρχική παρουσίαση