Μιας και ο Πέτρος ανέφερε γι ακόμη μια φορά πρώτος όλα τα στοιχεία του Drag S εγώ θα αρκεστώ αποκλειστικά στην εμπειρία χρήσης του αφού χρησιμοποιώ εδώ και μέρες τη συγκεκριμένη ΑΙΟ συσκευή στη δουλεια.
Από τη στιγμή που άνοιξα τη συσκευασία και έπιασα το Drag S στα χέρια κατάλαβα αμέσως ότι πρόκειται για μια από τις καλύτερες συσκευές που είδα ποτέ. Ένα πανέμορφο "σώμα" με τρομερή ποιότητα κατασκευής που άνετα θυμίζει πολύ ακριβότερα "πακέτα". Αλουμίνιο σε απίστευτο γκρι χρωματισμό, PCTG τανκάκι που κουμπωνει πιο ιδανικά από ποτέ, ρυθμιστής αέρα πάνω στο "σώμα" με απίθανη "ουσία" στο ατμιστικό μέρος, ενσωματωμένη μπαταρία 2500mAh που φορτίζει με θύρα Type-C, υλικά που στολίζουν το mod όπως ύφασμα και δέρμα που συμπληρώνουν ένα πακέτο πέρα κάθε προσδοκίας.
Το δικό μου ήρθε σε μαύρο δέρμα με κόκκινες ραφές. Ποίημα!
Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή να το δούμε κομμάτι κομμάτι.
Ξεκινώντας από το τανκ θα διαπιστώσουμε ότι φτιάχτηκε με άψογο υλικό PSTG με το κατάλληλο φιμε χρώμα, τόσο όσο χρειάζεται ώστε να προστατεύει το υγρό από το φως του ήλιου ενώ παράλληλα φανερώνει στον χρήστη την ποσότητα του υγρού που παραμένει στον 4.5ml ελεύθερο χώρο του. Υπό οποιεσδήποτε σχεδόν συνθήκες.
Κλασική υποδοχή για τις κεφαλές -εργοστασιακές και rba- με την οπή από κάτω, όλες όσες δοκίμασα κουμπωσαν τέλεια χωρις αμφιβολία.
Εδώ να ενημερώσω ότι εκτος τις εργοστασιακές των 0.20 και 0.30ohms που θα βρούμε στο πακέτο του Drag X, προσωπικά διαθέτω και την rba της Voopoo αλλά και άλλη μία της Mechlyfe. Όλες δουλεύουν υποδειγματικά με το Drag S χωρίς καν υποψία υγρασίας από κάτω, πόσο μάλλον διαρροής. Και υπογράφω, έχω αφήσει και το τανκάκι γεμάτο υγρό για μέρες πάνω στο γραφείο. Αποτέλεσμα η απόλυτη στεγανότης!
Ακόμα κι όταν η συσκευή έχει παράξει εκατοντάδες τζούρες, κάτω από το τανκ θα βρείτε τα πάντα απολύτως στεγανά.
Οι τέσσερεις μαγνήτες που το συγκρατούν στην απίθανη στρογγυλή "πλακα" στη θήκη του mod κάνουν απίστευτη δουλειά, κουμπωνει με οποια φορά το βάλεις και μένει πάντα σταθερό στη θέση του.
Μόνο μελανό σημείο το drip tip που ανέφερε κι ο Πετρος, αυτό όμως για εκείνους που πιθανόν δεν τους βολέψει το συγκεκριμένο. Προσωπικά με βόλεψε πάρα πολύ και θεωρώ ότι θα βολέψει το μεγαλύτερο ποσοστό όσων δοκιμάσουν τη συσκευή. Εγώ απλώς θα το ήθελα ελαχιστα πιο στενο όταν χρησιμοποιώ πιο σφιχτές κεφαλές. Σε καμία περίπτωση δεν το βρίσκω πάντως ενοχλητικό η οτιδήποτε άλλο. Θα ήταν ωραίο να κουμπωνε μεσα του το οποιοδήποτε 510 αλλα οκ, ζούμε και με αυτό.
Στανταρ θα το προτιμήσετε οι περισσότεροι που γευτήκαμε μέχρι σήμερα "drip tips" τύπου "Vinci" πάντως. Θα σας δώσει την αίσθηση ότι ατμίζετε κάποιον κοινό ατμοποιητή κι όχι κάποια pod/aio συσκευή
..και επιτέλους πανεύκολη αναπλήρωση υγρού! Η σιλικονένια "τάπα" που τοποθετήθηκε στο κάτω μέρος του τανκ, αυτή τη φορά ξεκουμπώνει πανεύκολα χωρις να χρειάζεσαι νύχι η οποιοδήποτε άλλο εργαλείο.
Με τα χοντρά μου δάχτυλα δεν αντιμετώπισα το παραμικρό πρόβλημα ούτε στιγμή.!
Περνώντας στο mod και μη συνεχίζοντας άλλο το ποσό όμορφο είναι οπτικά (όλοι το βλέπουμε εξάλλου ) θα σταθώ στο λειτουργικό του μέρος.
Ψηλά στη θήκη τοποθέτησης του τανκ θα τα βρούμε όλα όμορφα τοποθετημένα όπως τους διακοπτες επαφής για τις κεφαλές (ειμαι βέβαιος οτι συντομα θα δουμε και ανταπτορα που θα επιτρεπει την υποδοχη σε οποιονδηποτε 510 ατμοποιητη να κουμπωσει πανω στο Drag S και να συνεργαστεί άψογα μαζί του
) αλλά και την μεταλλική πλάκα/δαχτυλίδι που θα τραβήξει τους μαγνήτες του τανκ. Όμορφη δουλειά και απίθανα λειτουργική.
Ακριβώς από κάτω όμως η αποκάλυψη! Ο σχεδιασμός, η ιδέα, η λειτουργικότητα, μέχρι και η τελική εικόνα της ρύθμισης του αέρα που έφτιαξαν οι άνθρωποι εμένα προσωπικά με άφησαν με το στόμα ανοιχτό.
Το "κουμπάκι" που ακουμπάει το δάχτυλο ώστε να επιτευχθεί η ρύθμιση του αέρα απλούστατα εγώ προσωπικά το αγαπώ από την πρώτη στιγμή.
Ναι, υπό κάποιες συνθήκες η θέση που βρίσκεται αλλά και το πως εξέχει από τη συσκευή, ίσως κάτι το ακουμπήσει εν αγνοία μας και αλλάξει η ρύθμιση του αέρα. Σπάνιο όμως το φαινόμενο και θεωρώ ότι είναι πολύ εύκολο να διαπιστώσεις αν η ρύθμιση που προτιμάς άλλαξε, λόγω της θέσης που βρίσκεται και το συγκεκριμένο "κουμπί" πάνω στο mod.
Παρακάτω θα βρούμε για ακόμα μια φορά την αγαπημένη Voopoo στα μπουτον που ελέγχουν την πλακέτα. Υπέροχα clicky μεταλλικά, οπως μας έχει συνηθίσει η εταιρία από τα παλιά καλά κι αγαπημένα Drag.
Ήχος "ποίημα", παίξιμο και τριγμοί παντελώς άφαντοι.
Σημαντικό κεφάλαιο στην τελική εικόνα για την ποιότητα του προϊόντος.
Στο μπροστινό μέρος της συσκευής θα βρούμε επίσης τη θύρα Type-C που επιτρέπει ταχύτατη φόρτιση της 2500-παρακαλώ-mAh μπαταρίας αλλά θα χρειαστεί και για τις αναβαθμίσεις του firmware από τη Voopoo - κάτι που ήδη έκανα εγώ μια φορά όπως θα δείτε και παρακάτω.
Η οθόνη για ακόμα μια φορά ιδιαίτερα ευδιάκριτη και φωτεινή κάτω από τις περισσότερες συνθήκες φωτισμού, δεν θα απογοητεύσει κανέναν.
Το μενού δεν θα το αναλύσω και εγώ, θα κουράσω αδικα. Θα πω απλώς ότι έχει όλα τα απαραίτητα με πανεύκολους συνδυασμούς πατήματος των πλήκτρων, ο καθένας μας θα τα έβρισκε τη σήμερον ημέρα χωρίς καν να χρειαστεί να ανατρέξει σε καποιο video-review ή στο αναλυτικότατο manual του πακέτου.
Θα σταθώ λίγο στο μενού "επιβράβευσης" που επέλεξε να του βάλει αρχικά η Voopoo και που προσωπικά εκτός από "περιττό" και άκυρο ίσως, θα μπορούσε από κάποιον να χαρακτηριστεί και ως "επικίνδυνο" εν μέρει αφού ίσως θα έβαζε κάποιον στο τριπάκι να υπερβάλλει με τις τζούρες του ώστε να βλέπει το "σκορ" στην οθόνη του να ανεβάζει level τζούρα με τη τζούρα..
Ναι οκ, είναι κάτι εντελώς νέο και πρωτότυπο, δεν νομίζω ότι χρειάζεται σε καποιον όμως.
Ευχάριστο κατ' εμέ το γεγονός ότι έπεσαν αμέσως τα πρώτα updates και η συγκεκριμένη λειτουργία/ένδειξη χάθηκε από την οθόνη. Αντικαταστάθηκε από κάτι "μπάρες" που απλώς δείχνουν την διαρκεια της τελευταιας τζουρας και όλα καλά. Ούτε επιβραβεύσεις ούτε τίποτα, μια χαρά. Όπως ακριβώς συνεβει και με το Drag X δηλαδή.
Να αναφέρω σε αυτό το σημείο άλλη μία σημαντική διαφορά που έχει από το Drag X, το S αυτή τη φορά διαθέτει και αισθητήρα αυτόματης τζούρας. Ενεργοποιείται απλούστατα με 3 κλικς στο fire button επιλέγοντας το mode "P&A" (press and auto ). Δυστυχώς όμως θα συμφωνήσω με τον Πέτρο και σε αυτό, ο αισθητήρας δείχνει να αργεί να πάρει μπροστά (πόσο μάλλον συγκρίνοντας τον με το ταχύτατο fire του Gene TT chip ) και τελικά η τζούρα έρχεται αρκετά πιο αδύναμη στο τέλος. Δεν ξέρω αν θα μπορούσε να αλλάξει αυτό με κάποιο update στο firmware του Drag S, θεωρώ όμως κάτι δύσκολο να επιτευχθεί μιας και ο αισθητήρας βρίσκεται κάτω από την μεταλλική πλακα που κουμπωνει το τανκ, σε αρκετά μεγάλη απόσταση δηλαδή από το drip tip που τραβάμε την τζούρα μας εμείς.
Ζω και χωρίς αυτό εγώ προσωπικά, δεν ειναι το mode που θα επέλεγα να ατμίσω δηλαδή. Υπάρχει όμως στη συσκευή και γι αυτόν τον λογο θα ήθελα να δουλεύει πιο ικανοποιητικά. Άσε που θα μπορούσε να βολέψει πολύ περισσότερο αρκετούς από εσάς.
Για την πλακέτα αξίζει να αναφερθεί ότι εκτός από τις υπερπλήρεις προστασίες που διαθέτει αλλά και τους χρόνους ρεκόρ που καταφέρνει το fire button με το νέο Gene.TT chip, η διαχείριση της ενσωματωμένης μπαταρίας είναι για κάποιο λόγο ιδιαιτέρως εντυπωσιακή. Ειδικά αν δημιουργήσεις άμεσα στο μυαλό τη φοβία ότι τα watts που απαιτούνται για να λειτουργήσουν οι κεφαλές του πακέτου με μία μπαταρία των 2500mAh δεν αρκούν παρά για αυτονομία μόλις μερικών λεπτών, σίγουρα δοκιμάζοντας τον συνδυασμό των παραγόντων το αποτέλεσμα θα σε εκπλήξει.
Μην παρεξηγηθώ, θεωρώ ότι mods με μονή ενσωματωμένη μπαταρία (πόσο μάλλον μιας μπαταρίας 2500mAh ) δεν καλύπτουν εμένα προσωπικά με ατμοποιητές που απαιτούν άνω των 25-30 watts για χρήση πολλών ωρών. Δεν είναι κάτι που επιλέγω δηλαδή να πάρω φεύγοντας απ'το σπίτι για ώρες. Όμως εδώ με ισχύ στα 50 και 60 watts τα αποτελέσματα ήταν πολύ ανώτερα των αναμενόμενων.
Και πάλι όμως δεν είναι η δική μου επιλογή γι'αυτό επιλέγω να χρησιμοποιώ και το Drag S με τις rba αλλά και με εργοστασιακές κεφαλές με στησίματα και αντιστασεις που αρκούνται σε ισχύ περί των 10-20 watts μάξιμουμ. Εκεί το Drag S - για εμένα πάντα- δίνει τα ρέστα του. Όλη μέρα μαζί του στο 8ωρο της δουλειάς χωρίς πρόβλημα και ανησυχίες!
Φυσικά σε καμία περίπτωση δεν θα ελεγα ότι με τις κεφαλές του πακέτου η συσκευή δεν δουλεύει καλά και σωστα. Αντίθετα η γεύση και η παραγωγή ατμού είναι άψογη και με τις δύο κεφαλές. Απλά εγώ θα ήθελα πολύ μεγαλύτερη χωρητικότητα σε ενέργεια μέσα στο mod ώστε να νιώσω ότι θα βρω την αυτονομία που θα με κάνει να το πάρω μαζί μου έξω άνετα για όλη μέρα. Σε κάθε περίπτωση όμως ένα τόσο compact mod με ενσωματωμένη 2500άρα μπαταρία δεν μπορεί παρά να χαρακτηριστεί άθλος. Απίστευτος συνδυασμός και πολύ σημαντικός παράγοντας να σε κάνει να το αγαπήσεις.
Ρεζουμέ - γυρνάω ξανά στην αρχή. Μαζί με το Drag X οι καλύτερες ΑΙΟ συσκευές που έπιασα στα χέρια ποτέ! Βρήκα το Drag S αυτό ακριβώς:
-Υπέρ-βολικό.
-Με τρομερή ποιότητα κατασκευής - σε σημείο να πιστεύω ότι με άλλο όνομα "ακριβότερων" κατασκευαστών πάνω του αλλά και πώληση στο τριπλάσιο της τιμής του, το Drag S θα εξακολουθούσε να πουλάει σαν ζεστό ψωμί στους φανατικούς των ακριβότερων ατμιστικών πακέτων.
-Με ενσωματωμένη μπαταρία που ξεπερνά κάθε προσδοκία. 2500mAh!
- Κουκλί το είπα; Το ξαναλέω χίλιες φορές!
Προτείνεται ανεπιφύλακτα σε όσους διαβάζουν με ενδιαφέρον αυτές τις γραμμές!