Τι μπαταρία του έχεις πάνω?
TrustFire 16340 880mah 3,6V.
Τα 2 ml σαν αυτονομία λίγο δεν είναι?
Και εμένα αρχικά λίγα μου φαίνονταν, τουλάχιστον με τα καρτομιζερ και διάφορα τανκ που χρησιμοποιούσα στο παρελθόν δεν μου έφταναν, την μία είχα διαρροή την άλλη "κράταγε" πολύ υγρό το καρτομιζερ κτλ, τώρα τα 2 ml μου αρκούν άντε το πολύ πολύ να κάνω ένα γέμισμα το απόγευμα 1ml και μου φτάνει και μου περισσεύει μέχρι το βράδυ.
Έχε όμως υπ' όψιν σου πως στο Orion δεν έχεις
καθόλου διαρροές, δεν υπάρχει απορροφητικό υλικό πέραν από το φιτίλι και μπορείς να ατμίσεις μέχρι και (σχεδόν) την τελευταία σταγόνα χωρίς να αλλοιώνεται η απόλαυση.
Συγχώνευση μηνυμάτων: Νοεμβρίου 21, 2011, 22:08
μεχρι ποσα volt μπορει να παρει το modaki αυτο? 5-6volt παιζει?
μία μπαταρία 3,6V
Συγχώνευση μηνυμάτων: Νοεμβρίου 22, 2011, 00:15
Κάτι άλλο αλλά σημαντικό, ενώ μέχρι και πριν 2 ημέρες άτμιζα αποκλειστικά PG 24mg, από λάθος παραγγελία βρέθηκα με VG στα 9mg.
Το περίεργο είναι πως παρότι η VG έχει λιγότερο χτύπημα και είναι και στα 9mg, δείχνει να με καλύπτει (για να μην πω πως την προτιμώ κιόλας).
Μακάρι αργότερα να πάω και στο 0mg.
Συγχώνευση μηνυμάτων: Νοεμβρίου 22, 2011, 00:15
Επειδή βλέπω πως αρκετοί συνφορουμήτες παρήγγειλαν και περιμένουν να παραλάβουν αυτό το mod, είπα να κάνω ένα μικρό οδηγό για τα πρώτα βήματα προκειμένου να αποφευχθούν λάθη.
Ότι περιγράφω παρακάτω είναι αυτά που διάβασα στο ξένο φόρουμ και σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ το εαυτό μου ειδικό, απλά μεταφέρω αυτά που δούλεψαν και για εμένα.
Α.Τοποθέτηση Τανκ.1. Αφού πλύνουμε και καθαρίσουμε το mod από τυχόν βρώμες και γρέζια, τοποθετούμε τα δύο O-ring (λαστιχάκια) στις αντίστοιχες υποδοχές.
2. Παίρνουμε το πλαστικό διάφανο σωλήνα και του ρίχνουμε εσωτερικά μερικές σταγόνες PG ή VG προκειμένου να γλυστράει.
3. Το τοποθετούμε στην θέση του, αλλά επειδή έχει πολύ σφιχτεί εφαρμογή και δεν γίνεται να φτάσει μέχρι κάτω, βάζουμε το επάνω καπάκι του mod και αρχίζουμε να το βιδώνουμε μέχρι ο διάφανος σωλήνας να φτάσει μέχρι κάτω.
Β. Κατασκευή αντίστασης και τοποθέτηση φιτιλιού.1. Παίρνουμε ένα κομμάτι σύρμα το διπλώνουμε στα δύο και το στρίβουμε μέχρι να γίνει κοτσίδα. Με αυτό τον τρόπο αυξάνουμε την αντοχή και την επιφάνεια του σύρματος ώστε να έχουμε μεγαλύτερη αντοχή και καλύτερη απόδοση. Χρειαζόμαστε περίπου 2 εκατοστά στριμμένου σύρματος.
2. Παίρνουμε ένα κομμάτι φιτίλι και το διπλώνουμε σε σχήμα S.
3. Παίρνουμε ένα μικρό καρφί ή μια στρογγυλή οδοντογλυφίδα και την προσαρμόζουμε στο κάτω μέρος του S. Αυτό το κάνουμε γιατί δεν πρέπει το σύρμα που θα τυλίξουμε να είναι πολύ σφιχτά τυλιγμένο στο φιτίλι, αλλά να υπάρχει λίγος αέρας μεταξύ τους. Το καρφί έχει λοιπόν αυτόν το ρόλο και θα αφαιρεθεί στο τέλος.
4. Παίρνουμε το σύρμα και αρχίζουμε να το τυλίγουμε γύρο από το
κέντρο του S και από το καρφί. Το τυλίγουμε όσες φορές θέλουμε (προτείνω 3-5) αρκετά σφικτά αλλά οι σπείρες θα πρέπει να έχουν απόσταση μεταξύ τους. Σκοπός μας είναι σφίγγοντας το σύρμα γύρω από το κέντρο του S να δημιουργήσουμε 2 μικρές θηλιές οι οποίες θα λειτουργήσουν σαν αποθήκες υγρού πολύ κοντά στην αντίστασή μας.
5α. Κολλάμε με το κολλητήρι μας τις άκρες του σύρματος στους πόλους της μπαταρίας. (μιας και είναι πολύ δύσκολο να κολληθεί αυτό το σύρμα, εγώ βρήκα την παρακάτω εναλλακτική).
5β. Εναλλακτικά μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε θηλυκά pins
(τα πουλάνε σε καταστήματα ηλεκτρονικών εξαρτημάτων) προκειμένου να σφηνώσουμε τα άκρα του σύρματος με τους πόλους της μπαταρίας.
6. Στάζουμε μερικές σταγόνες υγρό στο φιτίλι και περνάμε τις άκρες του φιτιλιού μέσα από τις τρύπες τις βάσεις στο τανκ (πρέπει να φτάσουν πάτο τουλάχιστον).
7. Τέλος αφαιρούμε προσεκτικά το καρφί.
Πήρα το θάρρος (θράσος) να ζωγραφίσω τα παραπάνω προκειμένου να έχετε και εικόνα αυτών που περιγράφω.
Συγχώνευση μηνυμάτων: Νοεμβρίου 22, 2011, 02:12
Τώρα όσον αφορά το 5β, την στερέωση δηλαδή του σύρματος στου πόλους της μπαταρίας, εγώ χρησιμοποίησα τα θηλυκά pins της παρακάτω φωτογραφίας τα οποία μάλιστα τα έκοψα λίγο με ένα ψαλίδι προκειμένου να καταλαμβάνουν όσον το δυνατόν λιγότερο χώρο.
Περνάω την άκρη του σύρματος μέσα από το θηλυκό pin
(που ουσιαστικά είναι ένα μεταλλικό σωληνάκι) και αφού το κάνω αυτό σπρώχνω και τα δύο μαζί επάνω από το πόλο της μπαταρίας που ουσιαστικά είναι ένα αρσενικό pin. Έτσι το σύρμα παγιδεύεται ανάμεσα στα δύο εξασφαλίζοντας έτσι πολύ καλή επαφή χωρίς κίνδυνο να φύγει (εκτός βέβαια και αν το πειράξεις).
Αυτά για σήμερα θα ακολουθήσει το τρίτο βήμα που είναι η τροποποίηση του διακόπτη.