Αν δεν υπάρχει θέμα με "υπερτροφοδοσίες" μετά το γέμισμα τότε ποιος ο λόγος να γυρίζει ανάποδα ο ατμοποιητής σε κάθε άνοιγμα των υγρών;
Κάτι λοιπόν δημιουργεί πίεση στο τανκ μόλις βιδώσει το καπάκι άρα.. μάλλον φτάνουμε και στο oring που αναφέρουμε.
Δεν ξέρω αν στον γνήσιο απαιτείται να γυρίζεις ανάποδα κάθε φορά, σίγουρα έχω δει αναφορές για προβλήματα υπερτροφοδοσίας και σ'αυτόν πάντως. Γι' αυτό και μίλησα για θέμα σχεδιασμού απ' τον Svoemesto (για το σημείο που επέλεξε να τοποθετήσει το συγκεκριμένο oring δηλαδή ) κρατώντας όμως μια επιφύλαξη γιατί δεν έχω πιάσει ακόμα γνήσιο στα χέρια ώστε να ξέρω αν είναι απόλυτα ίδιος με τον sxk που έχω αυτή τη στιγμή εγώ εδώ.
Τέτοια θέματα με σχεδόν ίδιο καπάκι αναπλήρωσης δεν υπήρχαν στον ν3 και τον ν5 υπενθυμίζω, γι' αυτό και χαρακτήρισα το θέμα στον Prime (αν όντως υφίσταται και στον γνήσιο ) σαν "χαζό". Εννοώντας δηλαδή "πως είναι δυνατόν να χαλάει τόσο εύκολα μια τόσο επιτυχημένη συνταγή. Δημιούργησες δύο πανέξυπνα κοψίματα στο σπείρωμα για τη αποφυγή του αέρα ενώ εδώ (στον Prime πιο συγκεκριμένα ) τοποθετείς ένα oring ακριβώς στο σημείο που θα δραπέτευε ο αέρας όταν άρχιζε η πίεση αυτή να δημιουργείται.."
Τεσπα εδώ μιλάμε για τον sxk (που αποδεδειγμένα κουβαλάει το πρόβλημα ) και δεν υπάρχει λόγος να λέγονται όλα αυτά αν στον γνήσιο δεν υπάρχει αυτό το θέμα στον σχεδιασμό του καπακιού. Αν όμως οι συγκρίσεις μεταξύ γνήσιου και sxk που κάνουν κάποιοι και για το πόσο "ίδιοι" είναι μεταξύ τους, είναι όντως ένα αληθινό γεγονός, μάλλον ο Svoemesto την έκανε την πατατούλα του στο σημείο τελικά.
Επιφυλάσσομαι, θα περιμένω να δω τον γνήσιο και θα εστιάσω πρώτα εκεί εννοείται. Στο μεταξύ για το τι ισχύει για τον γνήσιο τελικά θα μπορούσε να το αναφέρει ο καθένας με βάση τη δική του εμπειρία μέσα απ' τη χρήση του.
