Ουτε αυτο που αναφερει ο κατασκευαστης της ''ταδε'' κεφαλης ισχυει , ουτε το οτι θα δεις ''παραξενες'' ουσιες , ουτε το οτι οι μικρες θελουν πολλα και οι μεγαλες λιγα ή το αντιθετο ...... ουτε τιποτα .... σχεδον ...
Η ιστορια ξεκινησε πολυ πιο παλια (ο Τρυφωνας καπου ειπε την αληθεια σχεδον, ο SEB το εγραψε ευγενικα) και μαλιστα στην εποχη που τα καταστηματα εδιναν και εγγυηση 28 ημερων στους ατμοποιητες .
Συγκεκριμένα οταν εμφανιστηκαν τα VV (Lava - Provari - V/Z/U max - Wildfire... και αλλα τετοια ) , τα οποια μπορουσαν να δωσουν ρευμα τασης 6V με 2.0 Ωμ και 3 Α ενταση (τοσο επετρεπαν οι πλακετες αυτες , αντε 3.5Α το Provari ) , η δυναμη αυτη ηταν πολυ μεγαλη για τα συρματα που υπηρχαν τοτε.
Οπως εγραψε και ο Tsiv 0.11 - 0.13 - 0.15 .... και 0.20mm το ανωτερο οπως αναφερει και ο SEB , με φιτιλι για τροφοδοσια , οι τρυπες τροφοδοσιας δεν χωρουσαν γουρουνακια χρονιαρικα και ετσι η τροφοδοσια υγρου ηταν φτωχη , οι πλακετες (εκτος του Provari) ηταν παλμικες και μαλιστα το εδειχναν πολυ ευκολα , πολυ ανετα και με καθε ευκαιρια (αϊντε ρε μανα μου καψουλια) , οι αντιστασεις δεν ηταν ''δικιες μας'' , αλλα εργοστασιακες οι περισσοτερες που εβλεπες στο δρομο ..... , ατμοποιητες με συνδιασμο συρματων κλπ. κλπ. κλπ.
Αποτελεσμα απο ολο αυτο ηταν η υποτροφοδοσια και τα 18W να κανουν παρτυ πυρωματος στο συρμα .
Ετσι λοιπον ο Βασιλης που αγορασε ενα ατμοποιητη με ετοιμη εργοστασιακη κεφαλη ή ακομα πιο σωστα , αγορασε ενα ατμοποιητη στα 1.8 Ωμ (δηλαδη low resistance) με συρμα 0.13mm , ο οποιος αντεχε μεχρι τα 10 - 11 W , ενω ο
Provariκρατοτας ηθελε να εκμεταλλευτει το εργαλειο που ειχε αγορασει στα 200€ και ανεβαινε απο τα 4.2 V στα 4.8 - 5.0 - 5.5 κλπ. Volts , τοτε λοιπον ετρωγε ενα καψουλι ξεγυρισμενο και χορταστικό που χωρευε καρσιλαμα για δυο μερες ......
Γεματος οργη λοιπον ο Βασιλακης , εβαζε τον ατμοποιητη στο τρουβα και με βημα γοργό μεσα σε δυο λεπτα εφτανε στο καταστημα ολο νευρο και τρελα .....
- Δωσε μου ενα ατμοποιητη , γιατι αυτος που αγορασα χθες , βγαζει καμενο.
- Αμεσως κυριε Βασιλη. Οριστε ...
Εγω , ο Γιωργος , ο Τρυφωνας , ο Βαγγελης και τοσοι αλλοι , καθε μερα ζητουσαμε αντικατασταση και οι ατμοποιητες ειχαν εγγυηση 28 ημερες .
Αρα ..........
Αντι να αλλαζουμε ατμοποιητες συνεχεια λογο του οτι δεν αντεχουν , πεταμε ενα <<δεν κανει να το δουλευεις σε περισσοτερα απο τα 4.2 V>>
Μην ανεβαζεις γιατι δεν θα ειναι στην εγγυηση και θα εχεις και ''κακα'' αερια .
Ιδιαιτερα το δευτερο βεβαια , γιατι το ηλεκτρονικο τσιγαρο βγηκε για να απαλλαγούμε απο τα δηλητήρια .
Εκει πρεπει να το χρησιμοποιεις .........
Δεν ηταν μονο ο Βασιλακης ομως που ηθελε αλλαγες και ετσι οι εταιριες καταργουν το <<28 ημερες>> και αρχίζουν προπαγανδα για το 4.2V πολυ πιο εντονα απο πριν μεσο των μεταπωλιτων , ενω παραλληλα βλεπουμε και το ... DOA , που ειναι η εγγυηση κατα την αγορα του ατμιστικου εξοπλισμου Κινεζικης κατασκευης , γιατι τωρα βλεπουν το Provari να κερδιζει πολυ εδαφος πλεον εναντι των EGO μπαταριων , σιγα σιγα εμφανιζεται το Darwin και οι υπολοιπες καινουριες πλακετες της Evolv , αλλες πλακετες απο Κινα και η Ρωσια μιλαει πλεον για μια πλακετα που θα ειναι ανωτερη απο ολες και σε ολα (πραγματικα πολυ καλη) με το ονομα Νivel ........
ΟΛΑ αυτα ειναι κατι που δεν θα τα ακουσει κανεις απο κανενα καταστηματαρχη , ενω με την καθε ευκαιρια τα καταστηματα που κοιτουν την τσεπη του πελατη θα ξεστομισουν την ''καταρα'' των 5 V , χωρις να εξηγούν τι , πως , γιατι και σε τι βαση στηριζεις κατι τετοιο .
--- Εκει πρεπει , γιατι εκει ειναι υγιεινο ---
Το χειροτερο ομως απ' ολα , ειναι οτι παρα πολλοι απο τους πωλητες ή πολλοι απο τους υπαλληλους .... , δεν κατεχουν καμια γνωση επανω στο αντικειμενο <<ατμισμα>> και απλα δουλευουν σε ενα μαγαζι για να βγαλουν χρηματα να ζησουν....
Καθολου σωστο για τον καταστηματαρχη και μεγα λαθος που δεν εμαθε ο ιδιος ή δεν διδαξε τον υπαλληλο του...
Φτανουμε λοιπον στο συμπερασμα οτι το 4.2 V , ηταν καποτε το ανωτερο οριο εντασης / δυναμης / τασης ρευματος , για τους ατμοποιητες εκεινους που δεν μπορουσαν να αντεξουν μεγαλυτερες δυναμεις .
Λογο του οτι δεν αντεχαν μεγαλυτερες δυναμεις και για να μη γινεται αντικατασταση των ατμοποιητων οσο ηταν στην εγγυηση , θεσαν σαν οριο τα ... 4.2 Volts .
Αργοτερα και πριν την καταργηση του <<28 ημερες>> , ειδαμε για λιγο καιρο τις 3 ημερες εγγυησης και μετα ... DOA ....
Δηλαδη εγγυηση κατα την παραλαβη .
Περασες την πορτα .................. ;;;;;
Αν δεν δουλευει .... , το χαλασες ........
Οποιος θελει , ας παρει μια μπαταρια πλακε των 9 V , ας συνδεσει ενα ατμοποιητη επανω και ας προσπαθησει να ατμισει .
Δεν θα παρει ουτε τζουρα παρα τα 9 V.
Πως γινεται τωρα να ειναι πιο δυνατα τα 4.2 - 5 Volts απο τα 9 Volts .............
e-spy ,
οπως εγραψες και οπως εχει πει και ο Κωστας , μιλαμε για ατμοποιητες παλαιας γενιας , οι οποιοι ηταν με συρματα ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΟ 0.20mm και στην πραγματικοτητα οι εργοστασιακοι ειχαν 0.13mm.
Το 0.20mm το αγοραζαμε εμεις για τις δικιες μας κατασκευες .
Βαλε κατω τωρα εσυ (οχι εσυ αλλα ολοι φυσικα) τα 4.2 - 4.3 V και το 2.0 Ωμ απο 0.13mm συρμα , κοιτα και το heat flux του steam engine και μετα τα ξαναλεμε ........
Κανε το ιδιο με αντιστασεις 2.0 Ωμ με συρματα 0.25 .... 0.40-0.50-0.60mm και να δουμε τι heat flux εχει και αν με τετοια συρματα στα 2.0 Ωμ θα καταφερουμε να παρουμε τζουρα ....
Το heat flux μας δειχνει τι θερμοκρασια θα εχουμε στο συρμα , σε αναλογια Volts-Watts-Ohms και παχος συρματος
Αρα το 4.2 - 5.0 V δεν εχει καμια σχεση με τα Ωμ ετσι απλα ....
Οτι και να πει ο καθενας , απο τη στιγμη που βλεπεις οτι κανεις μια αντισταση 0.8Ωμ με συρμα 0.25mm και δουλευει μια χαρα , ενω με 0.2Ωμ δεν μπορεις να ατμισεις αν το συρμα ειναι 0.80mm σε μηχανικο μοντακι , ειναι πιστευω κατανοητο οτι παιζει μεγαλο ρολο το παχος και το μηκος του συρματος .
Αν δεν το ''μετρήσει'' σωστα ο χρηστης , τοτε σωστη ατμοποιηση δεν θα εχει ποτε .