Εχεις δικιο φιλε μου! Οντως το 1300mah που αναγραφει ειναι εντελως μπαρουφα.
Με παραξενεψε κι εμενα η μεγαλη διαφορα μεταξυ αναγραφομενης χωρητικοτητας και του τι εδειξε το escribe οποτε μπηκα στην διαδικασια να ψαξω αρκετα.
Απ οτι ειδα σε διαφορα forum αλλα και στο forum της evolv, δεν υπρχει κανεις που να ετρεξε το escribe και να ειδε πανω απο 950mah.
Παντως απ οτι ειδα και απο την καμπυλη αποφορτισης η μαμα μπαταρια πρεπει να ειναι υγιεσταστατη απλα ειναι overrated
Τελος, για να τρεξω το battery analyzer εφτιαξα τα παρακατω:
1) Χρησιμοποιησα δυο κομματια γυρω στα 10cm συρμα το καθενα το οποιο ειναι SS 3x 28ga twisted (οχι για καποιον λογο, απλα αυτο εχω, κι εχω μπολικο).
2) Εγδυσα μια κλεμα απο το πλαστικο περιβλημα και χρησιμοποιησα τα μεταλικα μερη με τα βιδακια για να εννωσω αντισταση και καλωδια. (πρωτα προσπαθησα να κανω κοληση με το κολητηρι αλλα δεν τα καταφερα)
3) Τελος συνδεσα τα καλωδια στο ατμοποιητη και βυθισα την αντισταση σε ενα ποτηρι παγωμενο νερο.
Απλη κατασκευη, δεν ζεσταθηκε τιποτα απο ατμοποιητη-καλωδια-νερο, το συστημα σηκωσε ανετα την ολη διαδικασια...
Για την μετατροπή με τις Samsung τώρα χρησιμοποίησα xt-60 connectors τους οποιους ζεστανα στο γκαζακι και εγδυσα ώστε να πάρω τις επαφές μόνο καθώς δεν χωραγε καμιά αλλη εναλλακτική...
Δυστυχώς είχα ξεμείνει από μαύρα και κόκκινα θερμοσυστελομενα και το αποτέλεσμα είναι λίγο τσίρκο αλλά μόλις προμηθευτώ ξανά μαύρα κόκκινα θα τα αλλάξω κατευθείαν.
Συνεχίζεται...
Η αλήθεια είναι ότι είχα πάρει ελασματα για ηλεκτροποντα αλλά δυστυχώς δεν χωραγανε να γινει έτσι οπότε αλλαξα σχέδιο και κολλησα τα καλώδια κατευθείαν πάνω στις μπαταρίες.
Γνωρίζω ότι ειναι επικίνδυνη διαδικασια αναλόγως και την μπαταρία βεβαια και από θέμα ασφάλειας αλλά και απο θέμα βλάβης των μπαταριών αλλά το δοκιμασα καθώς δεν είχα άλλη εναλλακτική από θέμα χώρου και επίσης πηρα λιγο δυναμη απο το γεγονος του ότι έχω αρκετη εξοικείωση με τις κολλησεις και μπορώ να κάνω γρήγορες και καλές θα ελεγα κολλησεις.
Ρυθμισα το κολλητηρι στο τέρμα, έκανα γρήγορες κολλησεις 1-2δευτερολεπτων, και ελεγχα την θερμοκρασία στους πόλους συνεχώς με θερμόμετρο υπερύθρων. Σε καμια κόλληση ή τοπική θερμοκρασία της μπαταριας δεν περασε τους 55 βαθμούς και απ ότι ξέρω μέχρι και τους 70-75 οι συγκεκριμένες δουλεύουν απροβληματιστα οπότε υποθέτω πως δεν τις εβλαψα...
Έκοψα λοιπόν τα καλώδια στα μήκη που έπρεπε για να είναι όμορφα και τακτοποιημένα και τα κολλησα στους πόλους.
Στην συνέχεια κολλησα με κόλα τις μπαταρίες μεταξύ τους, καθως την διαδρομή των καλωδίων σταθεροποίησης τάσης ώστε να είναι τακτοποιημένα.
Στους πόλους έβαλα λαστιχοταινια για προστασία:
Μονωτική ταινία γύρω γύρω κυρίως για να σιγουρεψω την σταθερότητα της λαστιχοταινια ή οποία βέβαια ήταν ηδη αυτοκολητη αλλά τώρα δεν πάει σίγουρα πουθενα.
Και λίγες χωροταξικες δοκιμές.
Τα καλώδια + και - χωραγανε να περάσουν μόνο ανάμεσα στις μπαταριες.
Τέλος αφού βεβαιωθηκα ότι χωράνε όλα, έβαλα λίγο ταινία πάνω και από τα καλώδια + και - κυρίως για να μείνουν εκεί χωρίς να κουνιουντα καθώς επίσης και να έχουν οι connectors μία παραπάνω μόνωση με το μεταλλικό σώμα του mod εκτός του θερμοσυστελομενου που ήδη έχουν.
Κλείσιμο του mod και βουρ στο escribe να δούμε τι κάναμε.
Ετρεξα το battery analyzer τα αποτελέσματα του οποίου γράφω σε προηγούμενο μήνυμα.
Και ένα νέο case analyzer το οποίο όπως έδειξαν και τα αποτελέσματα χρειαζόταν καθώς με τις διαφορετικές μπαταρίες άλλαξε και θερμική συμπεριφορά του mod.
Συγχώνευση συνεχόμενων μηνυμάτων