ΚΤΗΝΟΣ! Τι Griffin, τι Crius, (και μαλλον και τι Gemini RTA). Απλα τελειος απο ολες τις αποψεις!
Οταν παρελαβα τoυς TF-RTA G2 και G4, με τρομαξε ο ατιμος ο υπαλληλος της DHL. Ημουνα στο κηπο και εφτιαχνα κατι στο αυτοκινητο και φωναζει το επιθετο μου. Ε, το κεφαλι μου το κοπανησα στο καπω του πορτ-μπαγκαζ. Μου λεει δεματακι. Ουτε καν σκεφτηκα οτι θα ειναι οι SMOK εκει μεσα. Το ανοιγω, τους βλεπω, τους ερωτευομαι! Αφου ανοιξα την συσκευασια, Ω! Τι τερατακια ειναι αυτα; Ξεχασα οτι ειναι 24.5χιλ διαμετρο. Παμε λοιπον να ξεκινησουμε.
Χαρακτηριστικα:- Φτιαγμενος απο ατσάλι
- Διαστασεις 65 χιλ. υψος και 24.5 χιλ. διαμετρος
- Χωρητικοτητα 4.5ml
- Βαρος 84.5 γρ.
- Διπλο velocity style deck (G2) ή τετραπλο (G4)
- Γεμισμα απο πανω, χωρις ξεβιδωμα
- Ρυθμιση ροης υγρου
Η συσκευασιαΛιτή και προσεγμενη. Ευτυχως δεν ειναι απο αυτο το απαισιο σκληρο πλαστικο που χρησιμοποιουν οι περισσοτεροι κινεζοι ατμοποιητοκατασκευαστες (αυτη ειναι λεξη).
Τα περιεχομεναΑφου βγαλουμε τον ατμοποιητη και το ανταλλακτικο τζαμι, απο κατω θα βρουμε διαφορα πραγματακια.
Ενα κλειδι αλεν για τις βιδες του deck, βιβλιαρακι οδηγιων, χαρτι το οποιο λεει οτι εχει περασει τον ποιοτικο ελεγχο της SMOK, ενα λαστιχενιο δαχτυλιδι για να προστατευουμε τον ατμοποιητη μας απο τις πτωσεις αλλα και για να ασφαλιζει καλυτερα ο μηχανισμος γεμισματος απο πανω και ενα σακουλακι με μπολικα ανταλλακτικα.
Οποιδηποτε λαστιχακι και να χαλασει, υπαρχει πανω απο ενα ανταλλακτικο, πολυ σημαντικο αυτο. Επισης, εχει 4 ανταλλακτικες βιδες για τα post. Καλο νουμερο και αυτο. Αλλες εταιριες σου βαζουν απλα ενα εξτρα μεσα.
Ο ατμοποιητηςΠεντακαθαρος. Ουτε λαδια ουτε τιποτα. Ενα ξεπλυμα του εκανα και ετοιμος. Τα κομματια που μπορουμε να τον κανουμε ειναι τα παρακατω. Επισης, φαινεται και το πως γεμιζει απο πανω. Απλα γυρνας το πανω μερος. Οπως και στους TFV4 και TFV4 mini.
Στην καμπανα (2η απο αριστερα), εχει και τις ενδειξεις κλειδωματος και ξεκλειδωματος. Αυτες ειναι για τον ελεγχο ροης υγρου. Δεν γυρναει γυρω γυρω οπως στον Crius ή τον Griffin. Προς τα αριστερα ανοιγει και προς τα δεξια κλεινει με μια πολυ μικρη κινηση. Καλυτερος ελεγος για εμενα σε σχεση με τους αλλους δυο ατμοποιητες που προανεφερα.
Η βαση, εχει 4 εισαγωγες αερα ρυθμιζομενες. Το δαχτυλιδι δεν εχει στοπ, οποτε γυρναει προς οποιαδηποτε κατευθυνση ελευθερα.
Οσον αφορα τον αερα, ειναι αρκετα πιο αερατος απο τον Griffin και τον Crius. Οποτε μιλαμε για εναν πολυ πολυ αερατο ατμοποιητη. Για οσους εχουν τον Rafale, ειναι κατι αντιστοιχο.
Παραγωγη ατμου; Ε, ντουμανια πολλα.
Απο γευση, σκιζει. Ενα κλικ παραπανο απο Griffin και Crius. Προσωπικα για μενα, πανε ετσι: Griffin -> Crius -> TF-RTA G2
Η κεφαλη G2Αρκετα μεγαλη, για αρκετα τρελα στησιματα! Ερχεται ηδη με clapton προεγατεστημενο, αγνωστου διαμετρου, αλλα ξερω οτι ειναι 0.5Ω με διαμετρο 3 χιλιοστα.
Απ οτι βλεπετε, οι τρυπες στα post για τις αντιστασεις, ειναι πολυ μεγαλες. Οποτε θα περνει πολυ χοντρο συρμα ανετα.
Οι εισαγωγες του αερα και αυτες τεραστιες και αν δειτε, αναμεσα στα δυο post, εχει και ενα τσουτσουνακι με μια τρυπα. Αυτο ειναι για να περναει ο αερας και να χτυπαει και απο την πισω μερια της αντιστασης για καλυτερη γευση.
Οποιος στηνει σε αλλους ατμοποιητες με velocity style deck, θα νιωσει σαν στο σπιτι του. Οσοι δε, δεν εχουν ξαναστησει, θα το βρουν παρα παρα πολυ ευκολο. Ειδικα και με τον απλετο χωρο που εχει το deck για στησιμο.
Η κεφαλη G4Αυτη ειναι καπως πιο περιπλοκη στο στησιμο της. Δεν την εχω δοκιμασει, αλλα ετσι φαινεται τουλαχιστον. Οσοι εχουν δοκιμασει την R3 της SMOK, θα τους φανει ιδια η διαδικασια. Στην θεωρια παντως, δεν φαινεται και τοσο δυσκολη. Σαν σχεδιαση, ειναι σαν να βαζεις αντισταση σε KFL+ ή Lemo 2 π.χ. απλα καθετα και οχι οριζοντια. Οταν θα εχω ωρα, θα κατσω να την στησω και να την δοκιμασω και αυτη, αλλα προς το παρον βολευομαι και με την G2
Επισης, ο ατμοποιητης που ερχεται με την G4, στην καμπανα γραφει G4 και οχι G2.
ΜεγεθοςΣαν υψος, ειναι αρκετα φυσιολογικος. Οσο ειναι ο Griffin και αρκετα πιο κοντος απο τον TFV4. Σε διαμετρο οπως ειπα και πιο πριν, ειναι 24.5 χιλιοστα. Εμενα, ειναι ο πρωτος μου ατμοποιητης που δεν ειναι 22 χιλιοστα. Δεν μου κακοφαινεται. Ισα ισα μου αρεσει και πιο πολυ.
Πανω σε modsΤελος, θα τον δειτε πανω σε mods. Ο πολος του, κλασικα οπως ολοι οι SMOK, ειναι λιγο πιο μακρυς οποτε στο Cuboid π.χ. αφηνει ενα κενο παχους που χωραει ισα ισα ενα νυχι. Στο Reuleaux DNA200 παντως καθεται τελεια, οποτε υποθετω και στο RX200 το ιδιο.
Οσον αφορα το αν θα περισσευει, στο Cuboid ισα ισα, φαινεται με πολυ προσπαθεια, στο DNA/RX 200 ειναι ισα ισα και εννοειται στο VTC mini φαινεται ξεκαθαρα οτι περισσευει.
ΣυμπερασμαΚατα την δικη αποψη, ειναι ο καλυτερος επισκευασιμος που εχει κυκλοφορισει προς το παρον. Και απο αποψη χωρητικοτητας, μεγεθους, γευσης, ατμου αλλα και απο τιμης.
Ο σχεδιασμος του ειναι λιτος και αυτο ειναι ενα εξτρα μπονους. Ελπιζω και η G4 κεφαλη να αποδιδει τα αναμενωμενα, αν και πιστευω ειναι για πιο extreme καταστασεις. Οι περισσοτεροι απο εμας σιγουρα θα διαλεξουν την G2, με την οποια μπορεις να κανεις και πιο "απλα" στησιματα.
Τα υπερ και τα καταΥπερΓευσηΠαραγωγη ατμουΧτυπημα στον λαιμοΧωρητικοτηταΕυκολο στησιμο (G2)Μπορεί να αλλαχτουν οι αντιστασεις οταν ειναι και γεματο το τανκΕυκολο γεμισμαΚαλη ποιοτητα κατασκευηςΚαλη βαφη (μαυρος)Ευκολη ρυθμιση υγρου και αεραΚαθολου διαρροεςΠολλα ανταλλακτικα στην συσκευασιαΠολυ καθαρος απο το εργοστασιο (χωρις λαδιαΔεν ειναι βιδωμενος λες και δεν θα τον ξεβιδωσεις ποτε (την 1η φορα)Δουλευει τελεια με 100% VGΚαταΜεγεθος για μερικουςΣχετικα μακρυς πολος 510Σχετικα αυξημενη καταναλωση (αλλα με clapton και 55W, λογικο)Πραγματικα δεν μπορω να σκεφτω αλλο μειονεκτημα. Τον κοιταω 10' τωρα και δεν βρισκω κατι!
Συντομα θα μπει και συνεχεια για την κεφαλη G4