vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα από τη νικοτίνη που ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

421 επισκέπτες, 4 χρήστες
lounik, lidbab, vasim, Buliwyf

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ


Google (site search)   

    

Αναζήτηση vaping

    
   

Provari Radius

Αποσυνδεδεμένος thenetpoet

  • Γιάννης ο Vapeστής
  • *****
  • 6435
  • Φύλο: Άντρας
  • Πανορατμίξ
Απ: Provari Radius
« Απάντηση #435 στις: Νοε 16, 2017, 14:12 »
H provape στηριζόταν δυστυχώς μόνο στο γεγονός ότι τα μοντάκια της ήταν σκυλιά μαύρα από αξιοπιστία και φυσικά πλέον αυτό και μόνο δεν αρκούσε για να την διατηρήσει ζωντανή.

Αποσυνδεδεμένος Fiestaris

  • Πρώην Aris-ProVape
  • **
  • 452
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Provari Radius
« Απάντηση #436 στις: Νοε 16, 2017, 16:08 »
Θεωρώ ότι αυτό έχει να κάνει με το πως το βλέπει κάποιος. Δηλαδή για μένα (και κάποιους που γνωρίζω) σημασία έχει και η ποιότητα και η αίσθηση (π.χ. fire button, αίσθηση στο χέρι) και δεν έχει σημασία το "πίσω τεχνολογικά" καθώς ότι προσέφερε η νέα αυτή τεχνολογία προσωπικά π.χ. δεν το χρησιμοποιώ. Επομένως ήθελα να προσθέσω και αυτά σαν επιπρόσθετα στοιχεία. Βέβαια, η συζήτηση αυτή μπορεί να καταλήξει να πάρει 100 ποστ αλλά νομίζω έχει αναλυθεί και στο παρελθόν. Δεν είναι όλα τα μοντ για όλους και ο καθένας κάνει τις επιλογές του ανάλογα με το τι θέλει. Απλά καλό είναι να ακούγονται όλα τα + και όλα τα -.

Αποσυνδεδεμένος thenetpoet

  • Γιάννης ο Vapeστής
  • *****
  • 6435
  • Φύλο: Άντρας
  • Πανορατμίξ
Απ: Provari Radius
« Απάντηση #437 στις: Νοε 16, 2017, 16:14 »
Όσοι το έχουμε δεν το αφήνουμε από τα χέρια μας. Αν και έχει τα "μειονεκτήματα του", αυτό τα λέει όλα...

Αποσυνδεδεμένος senior35

  • *
  • 23
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Provari Radius
« Απάντηση #438 στις: Δεκ 02, 2017, 11:50 »
    Nιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω τα καταστήματα Vapeland αφού μετά από προηγούμενα ποστ για το θέμα που αντιμετώπισα με το provari radius  βρέθηκε λύση στο πρόβλημα μου κ το μοντ ξαναπαίζει απροβλημάτιστα...

Καλό μήνα.....


Αφαίρεση μέρους του μηνύματος
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκ 02, 2017, 13:46 από Cruiser79 »

Αποσυνδεδεμένος Cruiser79

  • Hasta la vista... baby!
  • *****
  • 9100
  • Φύλο: Άντρας
  • Ομορφαίνει, δεν παχαίνει!
    • Cruiser's e-liquid reviews
Απ: Provari Radius
« Απάντηση #439 στις: Δεκ 02, 2017, 13:54 »
Φίλε (ή φίλη) senior35, αφού βρήκες λύση στο πρόβλημά σου, όλα καλά. Από εκεί και πέρα, το να προβαίνεις σε χαρακτηρισμούς, δεν είναι και ότι καλύτερο. Ρίξε μια ματιά στους κανονισμούς του φόρουμ περί τούτου.

Κάμποσα μηνύματα διαγράφηκαν ως εκτός θέματος.

Αποσυνδεδεμένος senior35

  • *
  • 23
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Provari Radius
« Απάντηση #440 στις: Δεκ 02, 2017, 14:05 »
  Eπαναλαμβάνω όπως το τόνισα στα μνμ μου οτι το προφίλ πλέον του senior35 το διαχειρίζεται άντρας και μόνον άντρας ...Ως εκ τούτου θα παρακαλέσω ακόμη και τη διαχείρηση σχόλια του τύπου φίλε (ή φίλη) να σταματήσουν...Δεν επιθυμώ να επανέλθω επι του θέματος...
Επίσης, ευχαριστώ την διαχείριση που μένει στο πραγματικό νόημα του post και διέγραψε ολα τα άλλα μνμ

Προς ενημέρωση λοιπόν όλων των κατόχων συσκευών απο την εταιρία Provape που έχει κλείσει οτι ήρθα σε επικοινωνία με τον τεχνικό που έχει αναλάβει το aftersale μέχρι τις 31/12/2017 ονόματι Bill οτι λόγω φόρτου εργασίας δεν θα δεχτεί άλλες συσκευές της PROVAPE για επισκευή...Και για αυτό ενημερώθηκα στις 16/11/17...Άρα το after sale της εταιρίας δεν υποστηρίζει μέχρι τις 31/12/2017.
  Ευχαριστώ για τον χώρο σας...

Συγχώνευση συνεχόμενων μηνυμάτων <--Click
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκ 02, 2017, 14:21 από Cruiser79 »

Αποσυνδεδεμένος redortho

  • *****
  • 1792
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Provari Radius
« Απάντηση #441 στις: Δεκ 02, 2017, 14:31 »
Αυτό που βρήκα είναι:

I contacted Bill at Provari Repair in August about warranty work on two Provaris I purchased right before they closed. He informed me that Provape was no longer honoring the warranties, and and repairs would be at full cost. I was under the impression that Provape was going to honor the warranties, but they decided not to do so.
TraderX, Nov 12, 2017

Πρακτικά αυτό επιβεβαιώνει το ποστ του senior35 (δυστυχώς) :( Το μόνο θετικό (αν μπορεί να το πει κανείς έτσι) είναι ότι θα είναι δυνατή η επισκευή, αλλά δεν ξέρω με τί κόστος ειδικά αν υπολογίσει κανείς και τα μεταφορικά και πιθανά τελωνειακά προβλήματα. Φοβάμαι ότι θα τους κρατήσουμε σαν ανάμνηση μιάς εποχής που πέρασε...

Αποσυνδεδεμένος senior35

  • *
  • 23
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Provari Radius
« Απάντηση #442 στις: Δεκ 02, 2017, 14:41 »
  Δυστυχώς ούτε κ με κόστος δέχεται...Που είναι λογικό γιατί είμαστε εκτός εγγύησης...Αλλά κ πάλι προς ενημέρωση όλων στο site τους εγραφαν οτι το aftersale αφορούσε συσκευές εντός και εκτός εγγύησης...Του έχω στείλει του τεχνικου ονόματι William Beasley (Bill) πάνω απο 15 mail και εγώ και η Vapeland και δεν απαντάει από τις 16/11/2017...Προφανώς απαξιεί...
Οπότε πριν γράψουμε οτιδήποτε σε ενα post κ παρακαλώ κ πάλι την διαχείριση να πάρει θέση αυτός που κάνει μια ανάρτηση να την εχει διασταυρώσει πρώτα και μετά να σχολιάζει..
Με πείραξε πολύ το γεγονός που κάποιοι εμμέσως επιτέθηκαν λεκτικά...

Ευχαριστώ τον φίλο redortho, για την επιβεβαίωση των λόγων μου.....Eγώ ήμουν τυχερός επανήλθε και παίζει απροβλημάτιστα....Δεν ξέρω αν καποιοι άλλοι θα είναι τυχεροί...

Τώρα αν κάποιοι συνατμιστές συνεχίζουν να επαινούν μια εταιρία που αθετεί τον λόγο της είναι δικαίωμα τους...Και αν νομίζουν, για να προλάβω επόμενες αναρτήσεις, οτι δεν προλαβαίνουν να εφαρμόσουν την υπόσχεση τους για ενα χρόνο γιατί δεν ξαναβγαίνουν με εκ νεου επισήμανση να πουν οτι κ το aftersale εχει κλεισει 2 μηνες πριν την υποσχεση μας...
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκ 02, 2017, 14:53 από senior35 »

Αποσυνδεδεμένος GRat

  • ****
  • 1445
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Provari Radius
« Απάντηση #443 στις: Δεκ 02, 2017, 15:03 »
Τώρα αν κάποιοι συνατμιστές συνεχίζουν να επαινούν μια εταιρία που αθετεί τον λόγο της είναι δικαίωμα τους...Και αν νομίζουν, για να προλάβω επόμενες αναρτήσεις, οτι δεν προλαβαίνουν να εφαρμόσουν την υπόσχεση τους για ενα χρόνο γιατί δεν ξαναβγαίνουν με εκ νεου επισήμανση να πουν οτι κ το aftersale εχει κλεισει 2 μηνες πριν την υποσχεση μας...
Γιατί η εταιρεία προφανώς δεν υφίσταται πλέον. 
Αν έχεις πρόβλημα με την συσκευή σου, ένας καλός ηλεκτρονικός θα μπορούσε να βρεί και να επιλύσει τυχόν προβλήματα.

Αποσυνδεδεμένος senior35

  • *
  • 23
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Provari Radius
« Απάντηση #444 στις: Δεκ 02, 2017, 15:11 »
   Οk ....Σεβαστές όλες οι απόψεις...Αν λοιπόν εδω μέσα υπάρχει εστω κ ενας που γνωρίζει οποιονδήποτε ηλεκτρονικό που θα αναλάβει την εν λόγω συσκευή χωρίς να της προξενήσει περαιτερω προβλήματα (και το λεω διότι το εχω ψαξει εις βάθος και αυτό) παρακαλώ να με ενημερώσει γιατι ενδιαφέρομαι για μέλλοντα προβλήματα...

Γι αυτό οπως προείπα ας λάβει πάλι θέση η διαχείριση....Επιτέλους...
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκ 02, 2017, 15:28 από senior35 »

Αποσυνδεδεμένος GRat

  • ****
  • 1445
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Provari Radius
« Απάντηση #445 στις: Δεκ 02, 2017, 15:46 »
Μετά το ξέσπασμα σου δεν νομίζω να σε ήθελε κανείς εδώ για πελάτη.

Ίσως να κοιτάξεις χρυσό οδηγό για κάποιον που δεν είδε πως συμπεριφέρεσαι.

Αποσυνδεδεμένος Cruiser79

  • Hasta la vista... baby!
  • *****
  • 9100
  • Φύλο: Άντρας
  • Ομορφαίνει, δεν παχαίνει!
    • Cruiser's e-liquid reviews
Απ: Provari Radius
« Απάντηση #446 στις: Δεκ 02, 2017, 15:46 »
Για να λήξει κάποια στιγμή η ιστορία περί λήψης θέσης από τη διαχείριση, να πω τα εξής:

1) Η διαχείριση, είναι αυτό που λέει η λέξη: διαχείριση. Όχι μπαμπούλας. 

2) Κάθε μέλος ποστάρει αναλαμβάνοντας την ευθύνη των γραφόμενών του. Αυτό δεν σημαίνει ότι η διαχείριση συμφωνεί ή διαφωνεί με κάποιο ποστ. 

3) Η διαχείριση δεν έχει την παραμικρή υποχρέωση να διασταυρώνει την ισχύ του κάθε ποστ στο φόρουμ. Αυτή την ευθύνη την έχει ο κάθε ένας που προβαίνει σε μια ανάρτηση.

4) Στις, λίγες ευτυχώς περιπτώσεις, που κάποιο ποστ είναι καταφανέστατα "παπάτζα" και ενδέχεται να έχει συνέπειες για την ασφάλεια αυτών που το διαβάζουν [πχ "συνδέστε δύο καλώδια στους πόλους του ατμοποιητή σας και βάλτε τον στην πρίζα, δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος, μια χαρά είναι τα 220V"], προφανώς και θα επέμβει η διαχείριση. Αν και σε τέτοιες περιπτώσεις, μάλλον δεν θα προλάβει να γλιτώσει τον γράφοντα από τα δόντια των υπόλοιπων.


Τέλος, όσον αφορά το aftersales: Όταν μια εταιρεία κλείνει (=πεθαίνει), δεν έχει καμία μα καμία υποχρέωση να "τιμήσει" τις εγγυήσεις της και οτιδήποτε άλλο έχει υποσχεθεί. Αυτές οι εγγυήσεις και υποσχέσεις ισχύουν για το χρονικό διάστημα το οποίο δηλώνουν, με την προϋπόθεση ότι η εταιρεία ακόμα υπάρχει τότε. Θα συνέχιζαν να ισχύουν αν υπήρχε αυτό που λέμε "διάδοχος κατάσταση", δηλαδή μετά από συγχώνευση ή αν κάποια άλλη εταιρεία αποκτούσε κυριότητα στο όνομα ProVape. 

Εδώ, δεν έχουμε τέτοιο θέμα. Η εταιρεία έκλεισε, πάπαλα, φινίτο, καπούτ. Αν κάποιος διαφωνεί με αυτό και επιμένει ότι η εταιρεία του χρωστάει, μπορεί να αποπειραθεί να κινηθεί δικαστικά. Αν δικαιωθεί, θα γίνει εκατομμυριούχος καθώς όταν τα αμερικάνικα δικαστήρια επιδικάζουν υπέρ του αιτούντος civil action, τα ποσά είναι τεράστια.


Δεν έχει καμία απολύτως σημασία το αν κάποιος συμφωνεί ή διαφωνεί με τα παραπάνω. Έτσι είναι. Απλά.

Αποσυνδεδεμένος constant

  • 4
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Provari Radius
« Απάντηση #447 στις: Δεκ 31, 2017, 13:38 »
Καλή χρονιά σε όλους. Ομοιοπαθής, μου έμεινε αμανάτι. Αν ξέρει κανείς καμιά πηγή να βρούμε πλακέτα (γιατί επισκευή στην υπάρχουσα μου φαίνεται αδύνατη, που να βρεις άκρη χωρίς λεπτομερές σχέδιο και χωρίς περιγραφή στα chip), θα του ήμουν υπόχρεος για την ενημέρωση.

Ευτυχισμένο 2018 με υγεία.

Αποσυνδεδεμένος Micha3L

  • **
  • 494
  • Φύλο: Άντρας
  • IT ℑℑ by ℠
    • vaping ... 8years
Απ: Provari Radius
« Απάντηση #448 στις: Δεκ 31, 2017, 15:26 »
ξεκίνα από εδώ

[email protected]

Αποσυνδεδεμένος constant

  • 4
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Provari Radius
« Απάντηση #449 στις: Δεκ 31, 2017, 15:54 »
ξεκίνα από εδώ

[email protected]
Ευχαριστώ, θα δοκιμάσω. Στο μεταξύ, επειδή το τοπίο στη συγκεκριμένη αγορά είναι λίγο wild west, θα εξασκήσω τα δικαιώματά μου ως καταναλωτής: 

"Ο προμηθευτής καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και επισκευή τους για χρονικό διάστημα ίσο με την πιθανή διάρκεια της ζωής τους. Επίσης, οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές την ευχέρεια προμήθειας των ανταλλακτικών και άλλων τυχόν προϊόντων, που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τον προορισμό τους, για όλη την πιθανή διάρκεια της ζωής τους..." 
Άρθρο 5, παρ. 7 του νόμου 2251/1997 (Φ.Ε.Κ. 191 τ.Α' 16-11-1997).

Θα απευθυνθώ στον προμηθευτή μου (Vapeland) όχι ότι έχω κανένα παράπονο από τους ανθρώπους, μέχρι και mod μου δάνεισαν ώσπου να ξεκαθαρίσει ότι δεν υπάρχει δυνατότητα επισκευής, αλλά επειδή έτσι ορίζεται από τα παραπάνω. 
Ζω για τη στιγμή που θα απαντήσει ο εισαγωγέας ότι 13 μήνες υπερβαίνουν την εύλογη διάρκεια ζωής μιας συσκευής χωρίς αναλώσιμα μέρη, η οποία κοστίζει 240 ευρώ  και θα αρνηθεί οποιαδήποτε ευθύνη, αφού η εταιρία έκλεισε, καπούτ και λοιπά γραφικά. 
Όχι τίποτε άλλο, αλλά για να το έχω τυπωμένο. 
Το ίδιο θολά ήταν τα πράγματα και τα πρώτα χρόνια με τους Η/Υ π.χ. αλλά με τον καιρό η κατάσταση προσαρμόστηκε στην κοινή λογική και στη νομιμότητα.
Νομίζω ότι ο συγκεκριμένος χώρος χρειάζεται ένα "σουλούπωμα".

Με την ευκαιρία να ευχαριστήσω όλα τα μέλη που αρθρογραφούν εδώ, υπήρξα σιωπηλός αναγνώστης για μεγάλο χρονικό διάστημα και είστε η βασική μου πηγή πληροφόρησης που με καθοδήγησε στο άτμισμα εδώ και σχεδόν 2 χρόνια.

Να έχετε όλοι υγεία και είθε το νέο έτος να εκπληρώσει όλες τις επιθυμίες σας.

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
Shake and Vape - Ερωτήσεις εξπρές και γενικές πληροφορίες Shake and Vape 1834 364377 Τελευταίο μήνυμα Απρ 06, 2025, 09:42
από tony1976
VOOPOO VINCI SPARK 100 KIT [Ηλεκτρονικά mods] 0 280 Τελευταίο μήνυμα Απρ 03, 2025, 19:26
από zamploutos
Καινουριος στο ατμισμα. Γνωμη για μονης χρησης τυπου Blu, Vuse και αλλα. Γενικά για τις συσκευές ατμίσματος 1 412 Τελευταίο μήνυμα Απρ 03, 2025, 09:22
από gstamatos
Omerta Liquids Shake and Vape 35 20752 Τελευταίο μήνυμα Απρ 02, 2025, 13:23
από Antiprosopos
ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΦΡΑΚΤΙΚΗ ΠΝΕΥΜΟΝΟΠΑΘΕΙΑ – Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΑΤΜΙΣΜΑΤΟΣ Θέματα υγείας 7 1298 Τελευταίο μήνυμα Μαρ 30, 2025, 19:03
από Σταύρος 63
Αυτοπαρουσίαση μελών ΣΥΝΗΘΕΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - Κανονισμοί - ΑΥΤΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ μελών 3462 879771 Τελευταίο μήνυμα Μαρ 27, 2025, 22:40
από kostas.
Ο ΤΣΕΛΕΜΕΝΤΕΣ ΜΑΣ (ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΓΙΑ ΤΑ E-LIQUID ΜΑΣ) Ιδιοκατασκευές υγρών 2046 469512 Τελευταίο μήνυμα Μαρ 22, 2025, 21:52
από mario1985
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΝΕΩΝ ΜΕΛΩΝ Περιοχή νέων μελών 10860 1917126 Τελευταίο μήνυμα Μαρ 22, 2025, 13:30
από Tem
Κλώνοι επισκευάσιμων - Ερωτήσεις εξπρές και νέες κυκλοφορίες [Κλώνοι επισκευάσιμων] 2947 524543 Τελευταίο μήνυμα Μαρ 16, 2025, 12:59
από Valantis04
Vape distillery bubblegum Ιδιοκατασκευές υγρών 3 1692 Τελευταίο μήνυμα Μαρ 16, 2025, 06:33
από Aoratix
Τσιγαρίσιες γεύσεις (καπνικά υγρά ή αρώματα) ΥΓΡΑ (γενικά) 1475 378423 Τελευταίο μήνυμα Μαρ 14, 2025, 04:27
από Antiprosopos
Επισκευάσιμοι ατμοποιητές. Ερωτήσεις EXPRESS Επισκευάσιμοι ατμοποιητές 4712 705017 Τελευταίο μήνυμα Μαρ 13, 2025, 20:29
από EΡΕΒΟΣ