vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

536 επισκέπτες, 2 χρήστες
camber, manoslykos

Μπαταρίες και mah

Αποσυνδεδεμένος Volpad

  • **
  • 276
  • Φύλο: Άντρας
  • ♠○•• ○♣☻☺○
Απ: Μπαταρίες και mah
« Απάντηση #240 στις: Αυγούστου 18, 2017, 02:10 »
Οκ, τώρα έβαλες και το χρόνο στο παιχνίδι.

Παρόλα αυτά δέν καταλαβαίνω τί σχέση έχει.

Άν οι μπαταρίες που φορτίζουν είναι σε σειρά ή παράλληλα, θα φορτίσουν σε διαφορετικό χρόνο?

Όχι. Τον ίδιο χρόνο θα κάνουν.
Γιατι η συνολική ενέργεια που πρέπει να λάβουν είναι η ίδια.

Ά, και μήν μου πείς οτι η τάση θα είναι διαφορετική στις 2 περιπτώσεις... Το ξέρω.
Θεωρώ σταθερό το 1Α της τροφοδοσίας και μεταβαλλόμενη την τάση.

Παρόλα αυτά, ακόμα δέν έχω καταλάβει το συμπέρασμα που πρέπει να βγάλω απο τα πόστ σου, που λένε οτι σε σειρα τραβάνε 2,5Α απο κάθε μπαταρία, ενώ παράλληλα 5Α απο κάθε μπαταρία, όταν στην εικόνα που έβαλες μετά, απέδειξες πως τα αμπέρ είναι ίδια και στις 2 περιπτώσεις.

Αυτό θέλω να μου εξηγήσεις και τίποτα άλλο.
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 18, 2017, 02:16 από Volpad »

Αποσυνδεδεμένος Vamire

  • *****
  • 1539
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μπαταρίες και mah
« Απάντηση #241 στις: Αυγούστου 18, 2017, 02:16 »
Τιποτα ειμαι ηλιθιος και λεω μαμακιες. ;)
Παμε παρακατω.

Αποσυνδεδεμένος Volpad

  • **
  • 276
  • Φύλο: Άντρας
  • ♠○•• ○♣☻☺○
Απ: Μπαταρίες και mah
« Απάντηση #242 στις: Αυγούστου 18, 2017, 02:19 »
Δέν λέω τίποτα απο τα 2.

Το ενδεχόμενο να κανεις λάθη θέλω απλά να ξέρω άν υπάρχει.

Γιατι σε είδα να υπερασπίζεσαι σθεναρά και τα 2 πόστ, σάν να έλεγαν το ίδιο πράγμα.

Αποσυνδεδεμένος Vamire

  • *****
  • 1539
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μπαταρίες και mah
« Απάντηση #243 στις: Αυγούστου 18, 2017, 02:22 »
Ε τωρα σου εδωσα 3ο ποστ που λεει πως λεω μαμακιες. Βγαλε τα συμπερασματα σου.
Παμε παρακατω.

Συνδεδεμένος camber

  • *****
  • 3887
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
Απ: Μπαταρίες και mah
« Απάντηση #244 στις: Αυγούστου 18, 2017, 03:00 »
Αλλα για να σε βοηθησω λιγο ας αντιστρεψουμε την διαδικασια και ας βαλουμε αντι για εκφορτιση την φορτιση μιας συστοιχιας σε σειρα των 1000mah η καθε μια. Το ενα 1Α που θα δωσεις δεν θα παει και στις δυο για να γεμισουν σε 1 ωρα αλλα θα γεμισουν σε 2 ωρες. Γιατι; Μα διοτι συγκοινωνουν τα δοχεια αρα το ρευμα μοιραζεται αμεσα.
Οποτε στη μια ωρα θα εχεις δωσει ουσιαστικα 500mah σε καθε σου μπαταρια θα εισαι δηλαδη στο 50%.

Δεν εχω να πω κατι αλλο.

Καλη συνεχεια.

Το ρεύμα που θα περάσει από την κάθε μπαταρία θα είναι 1Α και όχι 0.5Α. Δεν έχει σημασία αν αποφορτίζεις ή φορτίζεις τις μπαταρίες. Οι νόμοι της φυσικής δεν αλλάζουν. Στη σύνδεση σε σειρά το ρεύμα δεν διακλαδίζεται πουθενά. Άρα αν το ρεύμα εισόδου είναι 1Α τότε αυτό το ρεύμα θα διαρρέει και τις δύο μπαταρίες και θα φορτίσουν σε 1 ώρα (λίγο παραπάνω γιατί η φόρτιση έχει απώλειες).


Αποσυνδεδεμένος Vamire

  • *****
  • 1539
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μπαταρίες και mah
« Απάντηση #245 στις: Αυγούστου 18, 2017, 03:39 »
Ωραια απο αυριο θα βαζω τις μπαταριες μου σε σειρα να γλυτωνω ρευμα.
Θα φορτιζω 2000mah σε 1ωρα δινοντας 1Α.

Με 0 volt παντα  ;)

Προχωρηστε παρακατω. Δεν ξανα επεμβαινω διοτι η συζητηση θυμιζει κατι τετοιο σε μενα τωρα.




Καλη σας συνεχεια περι του θεματος.
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 18, 2017, 03:47 από Vamire »

Συνδεδεμένος camber

  • *****
  • 3887
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
Απ: Μπαταρίες και mah
« Απάντηση #246 στις: Αυγούστου 18, 2017, 03:50 »
Με 0V θα έχεις 0Α στο κύκλωμα.
Αν έχεις 2 μπαταρίες των 2000mAh σε σειρά τότε με 1Α θα φορτίσουν σε 2 ώρες και όχι 1. Η τάση φόρτισης θα πρέπει να είναι 8.4V.

Έχεις κάποιες ημιτελείς γνώσεις που σε οδηγούν σε λάθος συμπεράσματα. Αυτό δεν είναι κακό. Το κακό είναι ότι επιμένεις να βγάζεις όλους τους άλλους τρελούς και επιμένεις στις λανθασμένες απόψεις σου.

Στο internet μπορείς να βρεις δεκάδες υπολογιστές χρόνου φόρτισης μπαταριών. Θα δεις ότι αν βάλεις τα νούμερα που δίνεις (1Α σε 1000mAh μπαταρία) η φόρτιση θα γίνει σε 1 ώρα. Δεν έχει σημασία πως είναι συνδεδεμένες οι μπαταρίες ή αν είναι μόνο μία μπαταρία.
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 18, 2017, 03:56 από camber »

Αποσυνδεδεμένος sergor

  • ****
  • 1049
  • Φύλο: Άντρας
  • Τώρα σε ρώτανε πότε θα κόψεις το άτμισμα.
    • http://e-kapnisma.gr/userbanners/banner_details_form.php
Απ: Μπαταρίες και mah
« Απάντηση #247 στις: Αυγούστου 18, 2017, 04:27 »
μπαταρίες γενικά δε φορτίζονται σε σειρά χωρίς πρόσθετο κύκλωμα.
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 18, 2017, 04:33 από sergor »

Αποσυνδεδεμένος dinos_74

  • *****
  • 1689
  • Φύλο: Άντρας
  • πεφτω γιατι μπορω να σηκωθω
Απ: Μπαταρίες και mah
« Απάντηση #248 στις: Αυγούστου 18, 2017, 10:14 »
Όταν χρειάζεται να συνδέσουμε δύο ή περισσότερες μπαταρίες μαζί, έχουμε δύο επιλογές. Η πρώτη είναι η παράλληλη σύνδεση, δηλαδή όλοι οι θετικοί πόλοι μαζί και οι αρνητικοί μαζί (σχήμα 1, Α και Β) και η δεύτερη η σύνδεση εν σειρά, όπου συνδέουμε τον ένα αρνητικό πόλο της μιας με το θετικό της άλλης (σχήμα 2, Α και Β). Ας δούμε όμως τι επιτυγχάνουμε με κάθε μια από τις συνδέσεις αυτές.

Με την παράλληλη σύνδεση, εκείνο, που παρατηρούμε είναι ότι, η τάση (βολτάζ) παραμένει η ίδια με αυτήν της κάθε μπαταρίας, ενώ αντίθετα η χωρητικότητα πολλαπλασιάζεται ανάλογα με τον αριθμό των συσσωρευτών. Για παράδειγμα, συνδέοντας παράλληλα δύο μπαταρίες 12 Volt χωρητικότητας 200 Αh (αμπερωρίων) η κάθε μια, επιτυγχάνουμε ένα σύστημα 12 Volt με ολική χωρητικότητα 400 Αh (σχήμα 1A). Αντίστοιχα, τρεις μπαταρίες των 12 Volt σε παράλληλη σύνδεση θα μας δώσουν 600 Ah (σχήμα 1Β).

Αν εξετάσουμε το παραπάνω παράδειγμα των δύο μπαταριών με σύνδεση εν
σειρά, θα δούμε ότι, η χωρητικότητα στο τελικό σύστημα παραμένει η ίδια με αυτή κάθε μεμονωμένης μπαταρίας. Η τάση όμως διπλασιάζεται, οπότε θα
έχουμε ένα σύστημα 24 με χωρητικότητα 200 Αh (σχήμα 2Α). Αντίστοιχα, τρεις μπαταρίες των 12 Volt με σύνδεση εν σειρά θα μας δώσουν 36 Volt (σχήμα 2Β).

Εκτός από τις παραπάνω συνδέσεις, υπάρχει και η τρίτη περίπτωση, δηλαδή ένας συνδυασμός των δύο, σε μια μεικτή σύνδεση, όπως αυτή του σχήματος 3. Αν δηλαδή συνδέσουμε δύο ξεχωριστά συστήματα δύο μπαταριών 6 Volt μεταξύ τους εν σειρά (οπότε έχουμε δύο συστήματα 12 Volt και 200 Αh) και στη συνέχεια κάνουμε παράλληλη σύνδεση των δύο συστημάτων, το τελικό αποτέλεσμα θα είναι ένα σύστημα 12 Volt με χωρητικότητα 400 Αh.

Εδώ uα πρέπει να σημειώσουμε ότι, σε ένα σύστημα μπαταριών με παράλληλη σύνδεση, ένα νεκρό στοιχείο μιας μπαταρίας μπορεί να προκαλέσει ζημιά και στις άλλες. Η σύνδεση πολλών συσσωρευτών μεταξύ τους εξαρτάται βέβαια από την κατανάλωση σε ηλεκτρική ενέργεια, που προβλέπουμε να έχουμε στο σκάφος, ανάλογα με τις ηλεκτρικές συσκευές και τη χρήση.

kai με λιγα λογια στην εικονα 1 ανεβενουν τα amber,ενω στην εικονα 2 ανεβενουν τα wolt

Αποσυνδεδεμένος microchip

  • ****
  • 1436
  • Φύλο: Άντρας
  • 11/01/2013 18:30
Απ: Μπαταρίες και mah
« Απάντηση #249 στις: Αυγούστου 18, 2017, 15:23 »
Μιας και μας μετέφεραν σε όμορφο νήμα, γνωστός για τον οντοπικισμό μου, θα γράψω σχετικά με τα mAh των μπαταριών.
Από την προηγούμενη συζήτηση προέκυψαν πολλά, όχι ενθαρρυντικά συμπεράσματα, σχετικά με την γνώση σε αντικείμενα άσχετα με τον γαύρο και την Παθαναϊκάρα.
Απλά πράγματα λοιπόν, για την χωρητικότητα των μπαταριών, χωρίς step-up και down, efficiency και νόμους Γερμανών.
 
Ποιος είναι ο mAh.
Οι μπαταρίες γράφουν πάνω τους την χωρητικότητα σε mAh (μιλιαμπερώρια).
Είναι ο συνδυασμός έντασης ρεύματος (mA) και χρόνου (h=ώρα).
Τα mAh δείχνουν με πόση ένταση (mA) ρεύματος πρέπει να εκφορτίσουμε την μπαταρία, για να μας δίνει ρεύμα επί μία ώρα (h), μέχρι να εκφορτιστεί.
Αν η μπαταρία γράφει 3000mAh, μπορεί να μας δίνει ρεύμα επί μία ώρα, αν την εκφορτίζουμε με 3000mA (3Α).
Αν την εκφορτίζουμε με 1000mA (1Α) θα μας δίνει ρεύμα επί τρεις ώρες.
Αν την εκφορτίζουμε με 6000mA (6Α) θα μας δίνει ρεύμα επί μισή ώρα.
Το σωστό θα ήταν να την γράφουν σε mWh.
Ο λόγος είναι ότι μία αλκαλική μπαταρία ΑΑ, έχει ίδια χωρητικότητα (2500mAh) με μία Λιθίου 18650.
Η διαφορά είναι ότι η αλκαλική έχει πολύ μικρότερη τάση (Βολτ).
Εμάς τους ατμιστές δεν μας πειράζει, γιατί όλες οι μπαταρίες που χρησιμοποιούμε έχουν ίδια τάση (Βολτ), οπότε μπορούμε να συνεννοηθούμε και να συγκρίνουμε τις μπαταρίες μας, χρησιμοποιώντας τα mAh.
 
Ηλεκτρονικά mod με 2 ή 5 μπαταρίες.
Έχοντας αποδεχτεί τα mAh ως μονάδα μέτρησης χωρητικότητας, εφαρμόζουμε το ίδιο και στην περίπτωση που χρησιμοποιούμε ηλεκτρονικό μοντ, το οποίο λειτουργεί με περισσότερες από μία μπαταρίες.
Αν το μοντ μας είναι 2 μπαταριών και χρησιμοποιούμε τις εν λόγο μπαταρίες, έχουμε χωρητικότητα 6000mAh.
Εμάς τους ατμιστές, δεν μας ενδιαφέρει αν τοποθετούνται σε σειρά ή παράλληλα.
Αυτό ενδιαφέρει τον κατασκευαστή και τους ηλεκτρολόγους.
Υπάρχουν δεκάδες άλλα χρήσιμα πράγματα που θα έπρεπε να μας προβληματίζουν στην επιλογή μοντ.
Και ως συνήθως, αν ένα από τα δύο ήταν καθολικά καλύτερο, δεν θα υπήρχε το άλλο.
 
Γιατί τα mAh που γράφει η μπαταρία είναι περισσότερα από αυτά που μετράει το μοντ ή ο φορτιστής.
Ο κατασκευαστής έχει μετρήσει την μπαταρία με τρόπο που δεν είναι ίδιος με τον τρόπο που ατμίζουμε.
Την έχει φορτίσει μέχρι 4.20V, την έχει εκφορτίσει με χαμηλή ένταση ρεύματος, της τραβάει ρεύμα μέχρι να φτάσει σε πολύ χαμηλή τάση, δεν έχει απώλειες στη μέτρηση από επαφές και καλώδια, δεν χρησιμοποιεί την μπαταρία για να τροφοδοτήσει τα όργανα μέτρησης, μετράει με όργανα μεγαλύτερης ακρίβειας από του μοντ ή του φορτιστή και όλα αυτά σε ελεγχόμενο περιβάλλον θερμοκρασίας, πιθανό και υγρασίας.
Επειδή όμως όλοι οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν παρόμοιες συνθήκες και όργανα, τα mAh που γράφουν είναι συγκρίσιμα μεταξύ τους.
 
Το περίφημο C rate (C) και πώς να το αποκτήσουμε.
Το C των μπαταριών, είναι η ένταση (mA) του ρεύματος, με την οποία αν εκφορτιστεί η μπαταρία, θα δώσει ρεύμα επί μία ώρα.
Το βρίσκουμε αν από τα mAh που γράφει πάνω της η μπαταρία, αφαιρέσουμε το h.
Είναι χρήσιμο να το γνωρίζουμε, γιατί γίνονται συχνά αναφορές σε φόρτιση και εκφόρτιση μπαταριών με το C.
Έχουμε στα χέρια μας μία μπαταρία που γράφει πάνω της 3000mAh.
Μαθαίνουμε ότι μπορεί να εκφορτιστεί με 6C και καλό είναι να την φορτίζουμε με 0.5C.
Μπορεί να εκφορτιστεί με έως 18000mA (18A) και δεν πρέπει να την φορτίζουμε με περισσότερα από 1500mA (1.5A).
Τα νούμερα είναι το μέγιστο επιτρεπτό, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την μπαταρία σε όσο μικρότερα θέλουμε.
 
Αύξηση αυτονομίας ατμίσματος.
Επειδή η χωρητικότητα της μπαταρίας δεν μπορεί να αυξηθεί, μπορούμε να αυξήσουμε την αυτονομία της, με πλάγιους τρόπους.

Έχει παρατηρηθεί ότι όσο μειώνουμε την περιεκτικότητα των υγρών σε νικοτίνη, τόσο αυξάνει η κατανάλωση.
Επειδή όμως η μείωση της νικοτίνης είναι το ζητούμενο, πρέπει να βρούμε άλλους τρόπους αύξησης της αυτονομίας.

Αγορά της σωστής μπαταρίας.
Υπάρχουν μπαταρίες για πολλά Watt, για μεσαία και για λίγα.
Όσο περισσότερα Watt αντέχει η μπαταρία, τόσο μικρότερη είναι η χωρητικότητά της.
Η κορυφαία μπαταρία για εμένα που ατμίζω στα 15W, δεν είναι αυτή που μπορεί να δώσει 75W.
Όπως και στους ατμοποιητές, υπάρχουν πολλά κριτήρια επιλογής.

Αγορά μοντ μονής μπαταρίας.
Οι επαφές της μπαταρίας μέσα στο μοντ, έχουν Ωμική αντίσταση.
Μεγάλη δεν είναι, αλλά μικρή δεν την λες.
Μία (πολύ μικρή) ποσότητα ρεύματος καταναλώνεται στις επαφές, πριν φτάσει στα τσιπάκια του μοντ.
Όσο περισσότερες μπαταρίες, τόσο περισσότερες επαφές.
Η ποιότητα των επαφών θα μπορούσε να είναι ένα από τα κριτήρια αγοράς μοντ.

Φόρτιση εντός μοντ (δεν θέλω ου!).
Τα σπειρώματα και οι επαφές των μοντ, όσο χρησιμοποιούνται, τόσο λερώνουν και φθείρονται, με αποτέλεσμα να αυξάνει η Ωμική τους αντίσταση.
Η ποιότητα του φορτιστή θα μπορούσε να είναι το πρώτο και με διαφορά κριτήριο επιλογής μοντ.
Για την ασφάλεια που παρέχει η μη επαφή του χρήστη με την μπαταρία, χρειάζεται ένα φόρουμ για να αναπτυχθεί σφαιρικά.

Η χωρητικότητα των μπαταριών μειώνεται, όσο αυξάνουμε την ένταση του ρεύματος που τους τραβάμε.
Σε όσο λιγότερα Watt ατμίζουμε, τόσο αυξάνει η χωρητικότητά τους.

Μείωση της τάσης cutoff στα 3.0V.
Όσο χαμηλότερα εκφορτίζουμε την μπαταρία, τόσο περισσότερα mAh θα μας δώσει.
Οι σύγχρονες μπαταρίες μπορούν να κατέβουν και σε χαμηλότερα Βολτ με ασφάλεια.
Δεν το παρακάνουμε όμως, γιατί κάτω από 3.0V είμαστε εκτός προδιαγραφών μοντ.

Συχνή απόσυρση μπαταριών.
Όσο χρησιμοποιούμε την μπαταρία, τόσο μειώνεται η χωρητικότητά της.
Φτηνό αναλώσιμο είναι, δεν είναι για χρόνια.

Αύξηση των Ωμ της αντίστασης του ατμοποιητή.
Τα ηλεκτρονικά κυκλώματα των μοντ, είναι περισσότερο αποδοτικά, όσο μικρότερη ένταση ρεύματος τους ζητάμε.
Μπορούμε να ατμίσουμε στα ίδια Watt, αυξάνοντας την αυτονομία της μπαταρίας, αν το μοντ δίνει στον ατμοποιητή περισσότερα Βολτ και λιγότερα Αμπέρ.
Αυτό μπορεί να επιτευχθεί αν η αντίσταση του ατμοποιητή είναι περισσότερα Ωμ.
Όσο λεπτότερο είναι το σύρμα της αντίστασης, τόσο μεγαλύτερη σε Ωμ θα είναι η αντίσταση.

Παρακολούθηση της θερμοκρασίας της μπαταρίας.
Ο μεγαλύτερος εχθρός και για την χωρητικότητα, είναι η αύξηση της θερμοκρασίας.
Τόσο στην εκφόρτιση όσο και στην φόρτιση.
 
Εν παραλλήλω, σε σειρά και mAh.
Από ατμιστικής άποψης δεν μας ενδιαφέρει κατακαθόλου, με ποιον τρόπο είναι συνδεμένες οι μπαταρίες στο ηλεκτρονικό μας μοντ.
Συνήθως έχουμε την πληροφορία, η οποία μας αποπροσανατολίζει από τα ουσιώδη που πρέπει να εξετάζουμε στα μοντ.
Γενικά μιλώντας, ανάλογα την εφαρμογή, ο κατασκευαστής της συσκευής αποφασίζει πως θα συνδέσει τις μπαταρίες.
Πολλές φορές η απόφαση παίρνεται από άλλους λόγους, άσχετους με την αποδοτικότητα της συσκευής.
Στις μπαταρίες Λιθίου, είναι πολύ σημαντική η διαχείριση και φόρτισή τους.
Μπορεί κάποιος κατασκευαστής να αποφασίσει παράλληλα (αν επιτρέπει η εφαρμογή και αν δεν υπάρχει πολύ μεγάλη διαφορά στην απόδοση), για καλύτερη απλούστερη φτηνότερη ή συμβατότερη φόρτιση.
Αυτό που εμάς μας ενδιαφέρει, είναι ότι μία μπαταρία έχει την μισή δύναμη και αυτονομία από 2 μπαταρίες ή το 1/5 από 5 μπαταρίες.
Αν κατασκευάζουμε εμείς το ηλεκτρονικό κύκλωμα μιας συσκευής, δεν θα κάνουμε εδώ την κουβέντα.


Σας ευχαριστώ για την υπομονή σας.
Όχι εσένα! Τον από πίσω που το διάβασε.
Είναι παρήγορο ότι δεν πήρατε χαμπάρι ότι τα περισσότερα (από τα μη αμφιλεγόμενα) είναι από διάφορα μηνύματα του camber.
Η εκλαΐκευση είναι δική μου.

Αποσυνδεδεμένος kotsos75

  • *****
  • 3454
  • Φύλο: Άντρας
  • φυσα ρουφα τραβα τονε
Απ: Μπαταρίες και mah
« Απάντηση #250 στις: Αυγούστου 18, 2017, 15:45 »
Microchip  :respect: :respect: :respect:
πάλι καλά που έγινε αυτή i συζήτηση και μάθαμε μερικά πράγματα για τις μπαταρίες σε σειρά

ένα όμως θέλω να ξανακοιτάξεις και να μου πεις αν έχεις λαθάκι

Αύξηση των Ωμ της αντίστασης του ατμοποιητή.
Τα ηλεκτρονικά κυκλώματα των μοντ, είναι περισσότερο αποδοτικά, όσο μικρότερη ένταση ρεύματος τους ζητάμε.
Μπορούμε να ατμίσουμε στα ίδια Watt, αυξάνοντας την αυτονομία της μπαταρίας, αν το μοντ δίνει στον ατμοποιητή περισσότερα Βολτ και λιγότερα Αμπέρ.
Αυτό μπορεί να επιτευχθεί αν η αντίσταση του ατμοποιητή είναι περισσότερα Ωμ.
Όσο λεπτότερο είναι το σύρμα της αντίστασης, τόσο μεγαλύτερη σε Ωμ θα είναι η αντίσταση.



εφόσον λες στα ίδια watt, τότε δεν θα αλλάξει i αυτονομία τις μπαταρίας με μεγαλύτερη αντίσταση
θα είχε σημασία να αυξήσουμε την αντίσταση αν μειώναμε τα watt

έτσι δεν είναι?

Αποσυνδεδεμένος microchip

  • ****
  • 1436
  • Φύλο: Άντρας
  • 11/01/2013 18:30
Απ: Μπαταρίες και mah
« Απάντηση #251 στις: Αυγούστου 18, 2017, 16:03 »
Παίζει ρόλο στα ηλεκτρονικά των μοντ, η ποσότητα των Αμπέρ.
Αν για τα ίδια Βατ χρειάζεται να παράξει λιγότερα Αμπέρ (φυσικά με αύξηση των Βολτ), θα έχει μικρότερες απώλειες η παραγωγή του ρεύματος.
Τα τσιπάκια δουλεύουν με μεγαλύτερη αποδοτικότητα (μεγαλύτερο efficiency) όσο λιγότερα Αμπέρ τους ζητάμε.
Με τα Βολτ (σε λογικά πλαίσια) δεν έχουν θέμα.
Όσο περισσότερα Ωμ είναι η αντίσταση του ατμοποιητή, τόσο αυξάνουν τα Βολτ και μειώνουν τα Αμπέρ.

Άσχετο και ανεξάρτητο αν χαμηλώσουμε τα Βατ.
Χαμηλώνοντας τα Βατ έχουμε απευθείας λιγότερο ρεύμα από την μπαταρία.

Η πρώτη περίπτωση είναι για ίδια Βατ με μεγαλύτερη αντίσταση, η δεύτερη περίπτωση είναι ίδια αντίσταση με λιγότερα Βατ.
Με άλλα λόγια, χρησιμοποίησε λεπτότερο σύρμα ή ατμοποιητές που ατμίζουν σε λιγότερα Βατ ή και τα δύο.

Αποσυνδεδεμένος kotsos75

  • *****
  • 3454
  • Φύλο: Άντρας
  • φυσα ρουφα τραβα τονε
Απ: Μπαταρίες και mah
« Απάντηση #252 στις: Αυγούστου 18, 2017, 16:13 »
δηλαδή με λίγα λόγια το ss είναι ασύμφορο (επειδή βγάζει χαμηλή αντίσταση)
αν μπορούσε να γίνει έλεγχος θερμοκρασίας με σύρμα που έχει ίδια αντίσταση με το κανθαλ σε ίδιο πάχος σύρματος και ίδιες σπείρες θα την έβγαζα πολύ οικονομικά (σχεδόν τζάμπα δηλαδή :tongue_smilie:)

Αποσυνδεδεμένος modivin

  • *****
  • 3672
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μπαταρίες και mah
« Απάντηση #253 στις: Αυγούστου 18, 2017, 16:21 »
Μπαταρίες και meh

Αποσυνδεδεμένος microchip

  • ****
  • 1436
  • Φύλο: Άντρας
  • 11/01/2013 18:30
Απ: Μπαταρίες και mah
« Απάντηση #254 στις: Αυγούστου 18, 2017, 16:33 »
Για τζάμπα στο νήμα "Τα παίρνω όλα απέξω, εδώ είναι όλοι κλέφτες και θα σας πω και δυο κολπάκια να τα παίρνεται κοψοχρονιά, γιατί είμαι και πολύ μάγκας άμα λάχει.", εδώ συζητάμε για μια κάποια αύξηση στην αυτονομία.
Θα φέρει και οικονομία η αύξηση αυτονομίας, γιατί αντί για τρεις μπαταρίες το χρόνο, θα θέλεις τρεις στο 13μηνο.
Ανά δεκαετία θα εξοικονομείς μία μπαταρία!


Ο modivin φταίει.
Πάλι!

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS Mods 2134 359756 Τελευταίο μήνυμα Σήμερα στις 01:29
από thanoulis
Vaporesso Eco One 2ml Pod Kit [PODS - AIO (Όλα σε ένα)] 2 991 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 18, 2024, 14:40
από Tem
Stars, δημόσια πρόσωπα, διάσημοι και ηλεκτρονικό τσιγάρο [Άτμισμα δημοσίως] 319 114178 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 14, 2024, 11:09
από karga
Κλώνοι επισκευάσιμων - Ερωτήσεις εξπρές και νέες κυκλοφορίες [Κλώνοι επισκευάσιμων] 2924 449996 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 13, 2024, 20:54
από anetost
Five Pawns mix and vape Shake and Vape 1030 110646 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 13, 2024, 20:16
από Antiprosopos
Σύρματα NiChrome, Kanthal (και άλλα πολλά) και χρήση τους σε αντιστάσεις. [Περί αντιστάσεων (τεχνικά)] 3093 374704 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 11, 2024, 02:04
από neofitosgr
Τσιγαρίσιες γεύσεις (καπνικά υγρά ή αρώματα) ΥΓΡΑ (γενικά) 1463 328022 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 08, 2024, 21:22
από madmama
Vaporesso GEN SE [Ηλεκτρονικά mods] 0 1060 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 08, 2024, 20:38
από zamploutos
Zenith -Pro & Zlide Ατμοποιητές "εμπορίου" 13 6420 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 06, 2024, 23:23
από Antiprosopos
Steam Crave Aromamizer Classic MTL RTA [Με φιτιλοαντίσταση] 20 15276 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 05, 2024, 10:27
από Giorgos F
Ambition Mods Gate MTL RTA [Με φιτιλοαντίσταση] 208 29330 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 04, 2024, 18:22
από kpoul
Steampunk by Vladimiros Shake and Vape 371 99880 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 29, 2024, 11:10
από Giorgos F