Επειδή απευθύνεσαι σε μένα, να σε ενημερώσω ότι δεν ξέρω ποιοι, γιατί, από ποιους και με ποιο τρόπο έφαγαν άκυρο. Εγώ πάντως "φιλαράκι" δεν είμαι και δημόσιες σχέσεις δεν κάνω. Ότι χρειάστηκα, πήρα τηλέφωνο, ενημερώθηκα, πλήρωσα το αντίτιμο και το απέκτησα. Όλα τα άλλα τα βλέπω φαντασιώσεις χειμερινής νυκτός.
Αν έχεις κάποιο παράπονο από κάποιο κατάστημα, υπάρχει σχετικό νήμα στο φόρουμ να διατυπώσεις την εμπειρία σου.
Το να αφήνεις υπαινιγμούς, θεωρώντας ότι όσοι εξυπηρετήθηκαν σχετικά με τον Cloud, είναι "φιλαράκια", ημέτεροι ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο, δεν είναι τιμητικό.