Νέο VTC mini 75W, firmware 3.0, με ατμοποιητή TRON – SΔεν είναι ένα πλήρες ριβιού, αλλά μια πρώτη παρουσίαση της νέας έκδοσης του vtc mini, που τώρα αποδίδει 75w και κάνει ένα όμορφο σετάκι με τον tron-S.
Το δημοφιλές μοντάκι ήρθε στα χέρια μου από την GearBest με firmware 2.0, το οποίο πανεύκολα αναβάθμισα σε 3.0 μπαίνοντας στο σάιτ της Joytech και κατεβάζοντας το σχετικό αρχείο. Συνέδεσα τον υπολογιστή με τη θύρα usb του μοντ και η αναβάθμιση έγινε τάχιστα.
Με την αναβάθμιση τώρα, έχουμε ένα μοντ, που παίζει σε
TC ni200, ti, SS316 και TCR, όπου ορίζουμε τρεις τιμές για διαφορετικά σύρματα και μπορούμε να δουλέψουμε έλεγχο θερμοκρασίας με όποιο σύρμα θέλουμε και δουλεύει με έλεγχο. Στο TC διαβάζει αντιστάσεις 0.05
μέχρι 1.5 ομ πλέον, με την έκδοση 3.
Στη λειτουργία
VW και στη λειτουργία bypass, όπου παίρνουμε όσο ρεύμα έχει η μπαταρία (σε βολτ) αναγνωρίζει αντιστάσεις 0.1 ως 3.5 ομ.
Η συσκευασία του evic+tron περιλαμβάνει το μοντ, τον ατμοποιητή, καλώδιο, μάνουαλ, κάρτα εγγύησης, διακοσμητικά orings και
3 κεφαλές. CL 1.0ohm, Ni200 0.2ohm, Ti 0.4ohm. Υπάρχει και η CLR, που είναι η επισκευάσιμη. Ολες οι κεφαλές είναι οι γνωστές του EGO ONE.
ΤΟ ΜΟΝΤ:22.2Χ38.2Χ82 χιλιοστά οι διαστάσεις του και τετραγωνισμένο. Μαγνητικό πορτάκι και τεράστια οθόνη. Με το firmware 2 έχετε περισσότερες πληροφορίες στην οθόνη, καθώς πέρα από θερμοκρασία/βατ, βατ/βολτ, είναι ευκρινή τα αμπέρ, ο μετρητής puffs και ο μετρητής χρόνου ατμίσματος. Στο firmware 3 επιλέγετε ποιο από τα 3 τελευταία θέλετε να βλέπετε. O πόλος του είναι αυτορυθμιζόμενος με πινάκι από ορείχαλκο.
Στο μενού μπαίνουμε με 3 κλικ και μετά με τα + και – μετακινούμαστε οριζόντια και κάθετα. Παρατήρησα ότι σε λειτουργία TC τα βατ ρυθμίζονται μόνο προς τα πάνω. Για να κατεβάσετε, κάνετε τον κύκλο να φτάσει στα 75 και να επιστρέψει στο 1. Μέτρια εύχρηστο το μενού. Yπάρχουν και τα shortcuts. Με ανοιχτό μοντ Fire και – για stealth on/off, - & + keylock. Με κλειστό μοντ, fire και – για ένδειξη βολτ μπαταρίας, + και – για αλλαγή φοράς οθόνης, + και δεξιό για να κάνετε τις ρυθμίσεις TC, 20 κλικ με κλειστό μοντ για να δείτε τη βερσιόν firmware.
Πώς λειτουργεί όμως το μοντ;
Από τις λίγες μέρες που το κράτησα, δε διαπίστωσα κάποια προβλήματα. Η πρώτη λειτουργία του, σε VW και λίγο TC κράτησε την LG HG2 για 928 τζούρες και την παμπάλια CGR 2200 της πανασόνικ για 523 τζούρες. Λίγο που το πίεσα με subohm ατμοποιητή δεν έδειξε να αγκομαχάει.
Σε λειτουργία TC ήταν ικανοποιητικό, χωρίς όμως να μπορώ να πω κάτι παραπάνω, διότι το δούλεψα κυρίως με τις κεφαλές του TRON, που ως εργοστασιακές TC δεν τις θεωρώ καλύτερες από τις επισκευάσιμες. Επιφυλάσσομαι για όταν κάνω πλήρεις δοκιμές με επισκευάσιμους και νικέλιο, τιτάνιο, SS.
Ο ΑΤΜΟΠΟΙΗΤΗΣΟ ατμοποιητής είναι ο TRON-S, με το παράθυρο από το πλάι. Ο TRON-T δεν έχει παράθυρο στο πλάι.
Οι διαστάσεις του είναι 22Χ56.6 και χωράει 4μλ.
Είναι το ξαδερφάκι του ego mega, με το οποίο μοιράζονται τις ίδιες κεφαλές και παρόμοια φιλοσοφία. Το χαρακτηριστικό του είναι τα πιο ευκρινή παράθυρα και η κρυφή ρύθμιση του αέρα από το κάτω μέρος. Το περίβλημα της βάσης περιστρέφεται 1/3 της βόλτας για να ρυθμιστεί ο αέρας και μετά ξεβιδώνει. Αν μου άρεσε; Δεν τρελάθηκα. Θέλει ρύθμιση κάθε φορά που ανοίγετε τον ατμοποιητή για να γεμίσετε και ποτέ δεν μπορείτε με το μάτι να καταλάβετε αν είναι ανοιχτό ή όχι. Η ρύθμισή του με τον ατμοποιητή πάνω στο μοντ δεν είναι ιδιαίτερα εύκολη, διότι μπορεί μαζί με τον αέρα να σφίξετε και τον ατμοποιητή πάνω στο μοντ ή να τον ξεβιδώσετε. Θέλει συνήθεια.
Κατά τα άλλα, ο ατμοποιητής είναι συμπαθής, χωρίς διαρροές, αλλά όχι κορυφαίος σε σχέση με κάποιον αμειγώς επισκευάσιμο.
ΟΙ ΚΕΦΑΛΕΣΕδώ τα χαλάσαμε λίγο. Δεν κατάλαβα γιατί πρέπει οι κεφαλές για έλεγχο θερμοκρασίας να είναι φουγάρα. Επιτρέπουν πολύ μεγάλη εισαγωγή αέρα, κάτι που χαλάει πολύ τη τζούρα για τους λάτρεις της τσιγαρίσιας. Με τέρμα ανοιχτό τον αέρα και στο δαχτυλίδι, ανεβείτε στα βουνά να εισπνέετε ταυτόχρονα ατμό και καθαρό αέρα του βουνού.
Αντίθετα, η CL Και η CLR έχουν νορμάλ εισαγωγή αέρα, που ρυθμίζεται με το δαχτυλίδι, αλλά ποτέ δε γίνεται πολύ αεράτη.
Θέμα γούστου είναι βέβαια, αλλά μόνο με τις επισκευάσιμες CLR θα βρει κάποιος το τέλειο σετ, αν θέλει λειτουργία VW με πολύ αεράτες ή λειτουργία TC με λίγο αεράτες. Eυτυχώς κυκλοφορούν CLR και με μικρή κι με μεγάλη είσοδο αέρα.
Το μοντ βέβαια δουλεύει με όλους τους ατμοποιητές της αγοράς και με κάθε λειτουργία, μια και είναι ηλεκτρονικό VW και TC, έχει δυνατότητα διόρθωσης της τιμής αντίστασης κάθε σύρματος και λειτουργία σαν μηχανικό. Το μέγεθός του είναι σχετικά μικρό, το σχήμα του τραγικό και η βαφή του απλά αστεία. Πολύ καλά τα χρώματα, αλλά θα μπορούσαν να είναι μεταλλικά, σαν του ego one. Ειδικά το χρυσαφί χρώμα είναι εντελώς άκυρο, μια και χρυσαφί μη μεταλλικό απλά δεν υφίσταται. Αναμένω να αρχίσει να ψιλοξεβάφει η μπογιά του, ελπίζω όμως να μη συμβεί.
Σε γενικές γραμμές είναι μια πολύ τίμια αγορά, που με το νέο firmware και τα 75 βατ γίνεται ακόμη πιο τίμια.
Κόστος από gearbest
http://www.gearbest.com/starter-kits/pp_263340.html 54.75$