Παρολο που εγω ανοιξα το συγκεκριμενο νημα, δεν μπορεσα να το παρακολουθησω με τα τρεχαματα που εχω...
Διαβασα τωρα τις περισσοτερες σελιδες, και θα ηθελα να τοποθετηθω σε καποια πραγματα.
Καταρχην πρεπει να διευκρυνιστει οτι το tcr που βαζουμε σε καθε μοντ (για το καθε συρμα) ειναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ απο μοντ σε μοντ.
Δυστυχως για εμας η καθε εταιρια που φτιαχνει μοντ μπορει ν χρησιμοποιει διαφορετικο αλγοριθμο για να ελεγχει την θερμοκρασια στο καθε συρμα.
Επισεις οι διατομες των συρματων ΔΕΝ παιζουν κανενα ρολο στο tcr.
Μονο την συσταση του συρματος προσεχουμε (ss 304,316,316L....Ni200, Ti....)που και παλι λογου νοθειας δεν ειμαστε 100% σιγουροι, αλλα τεσπα αυτη ειναι αλλη μεγαλη κουβεντα...Ειπαμε εμεις η πρωτη γενια ατμιστων ειμαστε πειραματοζωα...
Ειδα να αναφερεται για ss316L = tcr 088, 092, 105, 120...
Αναλογα το μοντ παιδια!!
Διαβασα για παραδειγμα οτι SS316L στο vtc mini παιζει καλα με tcr 088
Αν το βαλεις ομως σε αλλο μοντ π.χ. Dicodes εχεις μεγαλη αποκλιση. Στο Dicodes το SS316L θελει 098 η' 099, και σε αλλο μοντ αλλο, και παει λεγοντας....
Βεβαια υπαρχει ενας γενικος κανονας του οσο λιγοτερο μεταβαλλεται η αντισταση σε ενα συρμα, τοσο μικροτερη τιμη δινουμε στο tcr. Οποτε οκ, δεν προκειται να δουμε σε SS 316L να δινουν tcr 200, αλλα και το +- 5 ειναι αρκετο για να μην δουλευει σωστα.
Π.χ. οποιος θελει να δοκιμασει NiFe30 με αλλο μοντ εκτος του dicodes ΜΗΝ ειναι και τοσο σιγουρος οτι βαζοντας tcr 320 θα παιξει καλα.
Μετα εχουμε και το τσιπακι του μοντ και το κατα ποσο δουλευει σωστα, smooth,κτλ... αν ο 510 διαβαζει σωστα και δεν εχει "παιξιμο" στην τιμη της αντιστασης....αλλη μεγαλη κουβεντα αυτη
Και σε ολα τα παραπανω, να προσθεσουμε και τις μεταβολες της αντιστασης απο ατμοποιητη σε ατμοποιητη, λογω κακης αγωγιμοτητας, "παιξιμο" δηλαδη στην τιμη της αντιστασης..... (που αν κανει επαφη και σε μοντ με οχι καλο πολο .......σιτ χαΐ εντ γουοτς!!!
)
Για να δουλεψει λοιπον σωστα ο ελεγχος θερμοκρασιας, θελει καλο μοντ (τσιπακι) και καλον ατμοποιητη (σωστα και σταθερα ρευματα)
Που θα τα βρουμε αυτα? Ενας θεος ξερει!!!
Αλλα οταν ακουω-διαβαζω οτι μοντ των 60 ευρω, με clone ατμοποιητη, και στησιμο με SS316L με tcr 105 ετσι γιατι το δινει ετοιμο το μοντακι......οτι δεν δουλευει καλα, δινει ζεστο κτλ, αρα φταιει το συρμα........ε τοτε σηκωνω τα χερια ψηλα
Χωρις αυτο να σημαινει βεβαια οτι και ενας ακριβος ατμοποιητης θα δωσει σωστη ωμικη αντισταση. Απο προσωπικη εμπειρια, σε καλο μοντακι για tc (Dicodes extreme v2), δοκιμασα 3 ατμοποιητες, ο kaifun lite+ δουλεψε καλυτερα απ ολους,κι ας ειναι ο γηραιοτερος ολων, ενω 160 ευρω ατμοποιητης οχι. Εχει θεμα με τον πολο ο συγκεκριμενος και ειναι πλεον γνωστο. Σε VW τα σπαει, αλλα εδω μιλαμε για ελεγχο θερμοκρασιας.
Το SS συρμα καθως θερμαινεται, εχει πολυ μικρη, ισως την μικροτερη μεχρι στιγμης μεταβολη της αντιστασης, σε σχεση με αλλα συρματα.
Η παραμικρη αποκλιση χαλαει τα παντα!!!
Αρα, για να επιτυχουμε το πολυποθητο αποτελεσμα, πρεπει να εχουμε οτι "καλυτερο-σταθερο" σε μοντ και σε ατμοποιητη, υπαρχει εκει εξω !!!
Αυτα τα ολιγα
προς το παρον απο μενα,
Καλα ατμισματα παιδια