Άλλη μία προσπάθεια για κατασκευή γνήσιου ατμοποιητή από την Ivogo βρίσκει εφαρμογή και κάπως έτσι δημιουργείται ο Flybone. Τα βασικά χαρακτηριστικά αυτού του ατμοποιητή είναι το άνετο deck, η πλούσια εισαγωγή αέρα καθώς και η ύπαρξη "turbo fan" στο top cup.
Χαρακτηριστικά:Διάμετρος: 22 mm
Ύψος (χωρίς το ντριπ τιπ): 48 mm
Διάμετρος drip tip: 16 mm
Σπείρωμα: 510
Υλικό κατασκευής: 304 SS
Ρυθμιζόμενος κεντρικός πόλος: Όχι
Διαθέσιμα χρώματα: Ασημί
Τιμή: 25 ευρώ
Site:
www.ivogovape.comΔιάθεση στην Ελλάδα:
www.vape-spot.grΣυσκευασία:Ο ατμοποιητής έρχεται σε πλαστική συσκευασία που σφραγίζει κουμπωτά. Στην μπροστινή επιφάνεια, παρατηρώντας την συσκευασία, είναι εμφανής ο ατμοποιητής και από κάτω αναγράφεται το όνομα αυτού. Ενώ στην οπίσθια επιφάνεια βλέπουμε μία φωτογραφία του ατμοποιητή μαζί με κάποιες επιπρόσθετες πληροφορίες για αυτόν.
Ανοίγοντας βλέπουμε τον ατμοποιητή να βρίσκεται ενσωματωμένος σε μια πλαστική συκευασία και ακριβώς από κάτω ένα χάρτινο κουτάκι το οποίο περιέχει ένα σακουλάκι με τα spares του ατμοποιητή. Αναλυτικότερα το σακουλάκι περιέχει 4 ανταλλακτικές βίδες δέσμευσης των συρμάτων, ένα 510 drip tip adaptor, 4 ανταλλακτικά o- ring και ένα κλασσικό philips κατσαβιδάκι (ίσιο) το οποίο χρησιμεύει για το βίδωμα των βιδών που δεσμεύουν το σύρμα.
"Διαλύοντας" τον ατμοποιητή και βλέποντας τα κομμάτια ένα ένα:Ο ατμοποιητής αποτελείται από 4 κομμάτια: τη βάση πάνω στην οποία βρίσκεται το deck και οι είσοδοι εισαγωγής αέρα, η καμπάνα που τοποθετείται κουμπωτά πάνω στη βάση, το top cup μαζί με το "turbo fan" το οποίο και αυτό κουμπώνει πρεσσαριστά στην καμπάνα και τέλος το drip tip που τοποθετείται πάνω στο top cup. Εναλλακτικά, το γυάλινο drip tip μπορεί να αντικατασταθεί από το drip tip adaptor ώστε να καταστεί δυνατή η χρήση οποιουδήποτε 510 drip tip. Ο ατμοποιητής είναι εξ΄ολοκλήρου κατασκευασμένος από 304 ανοξείδωτο ατσάλι εκτός από τον κεντρικό πόλο που είναι κατασκευασμένος από brass με επικάλυψη ασημιού για καλύτερη αγωγιμότητα και από το drip tip το οποίο είναι γυάλινο ώστε να μην ζεσταίνεται.
Προσεγγίζοντας τον ατμοποιητή:Το deck του ατμοποιητή αποτελείται από τέσσερεις πόλους και προσφέρεται για δημιουργία διπλής αντίστασης. Οι οπές δέσμευσης του σύρματος είναι αρκετά μεγάλες ώστε να καθίσταται δυνατή η χρήση πολύ χοντρών συρμάτων αλλά και πιο περίπλοκων κατασκευών (Clapton coils) χωρίς να υπάρχει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα. Για την δέσμευση των συρμάτων γίνεται χρήση τεσάρων βιδών (απαιτείται κατσαβίδι με ίσια μύτη) οι οποίες καταφέρνουν αποτελεσματικά να δεσμεύσουν το σύρμα, χωρίς να το κόψουν ή να δημιουργήσουν άλλα προβλήματα.
Τα αυλάκια που χρησιμοποιούνται για την τοποθέτηση των βαμβακιών αλλά και την αποθήκευση του υγρού είναι αρκετά βαθιά, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι χωράει μία σημαντική ποσότητα υγρού. Το μόνο πρόβλημα που παρατήρησα είναι ότι αφού εγκατασταθεί η αντίσταση, καθίσταται λίγο δύσκολο να τοποθετηθούν τα βαμβάκια στα αυλάκια πιθανόν λόγω της κατανομής του χώρου του ατμοποιητή.
Όσον αφορά την ροή του αέρα στον ατμοποιητή, ο αέρας εισέρχεται στον ατμοποιητή μέσω δύο επιμήκων σχισμών στα πλάγια της βάσης του ατμοποιητή και εξέρχεται από άλλες δύο επιμήκεις σχισμές που υπάρχουν στο deck με αποτέλεσμα να καταλήγει στο κάτω μέρος της αντίστασης. Ουσιαστικά πρόκειται για είσοδο του αέρα από κάτω κάτι που προσδίδει ένα κλικ στην γεύση. Η ρύθμιση της εισαγωγής του αέρα γίνεται περιστρέφοντας την καμπάνα πάνω στη βάση και προσδιορίζοντας με αυτόν τον τρόπο πόσο ανποχτές οι κλειστές θα παραμένουν οι τρύπες της εισαγωγής του αέρα. Γενικότερα η εισροή του αέρα είναι αρκετά μεγάλη (ακόμα και αν κλείσουν αρκετά οι εισαγωγές) κάτι που καθιστά αυτόν τον ατμοποιητή κατάλληλο μόνο για πνευμονικές τζούρες.
Επίσης, όπως αναφέρθηκε στην αρχή, ενσωματωμένο στον ατμοποιητή (αλλά με δυνατότητα εύκολης αφαίρεσής του αφού είναι τοποθετημένο πρεσσαιστά πάνω στο top cup) βρίσκεται το "turbo fan" του οποίου ο ρόλος είναι να χαμηλώνει την θερμοκρασία του ατμού και να χαρίζει ένα κλικ στη γεύση. Θεωρώ πως το πετυχαίνει ως κάποιο βαθμό και εφόσον δεν είναι ενοχλητικό (δεν κάνει ιδιαίτερα αντιληπτό θόρυβο κατά το άτμισμα) δεν μπήκα στην διαδικασία να το αφαιρέσω.
Γενικά παρατηρώντας τον ατμοποιητή θα διαπιστώσει κανείς πως πρόκειται για ένα υβρίδιο μεταξύ Freakshow και Turbo RDA. Ο ατμοποιητής ουσιαστικά διαθέτει την βάση και το deck του Freakshow (Wotofo) με την διαφορά ότι έχει τέσσερεις πόλους αντί για τρεις και το top cup με το "turbo fan" από τον Turbo.
Σετάρισμα του ατμοποιητή:Το στήσιμο του ατμοποιητή είναι αρκετά εύκολο, κάτι στο οποίο συντελούν η ύπαρξη τεσσάρων πολών και το μεγάλο μέγεθος των οπών δέσμευσης του σύρματος (εάν εξαιρέσει κανείς την δυσκολία τοποθέτησης στο βαμβάκι που ανέφερα πιο πάνω). Δοκίμασα αρκετούς συνδυασμούς πάχους συρμάτων, διαμέτρου σπειρών και ωμικής αντίστασης και κατέληξα στο συμπέρασμα ότι για να αποδοθεί η γεύση σε υψηλά επίπεδα και επειδή η εισαγωγή αέρα είναι αρκετά μεγάλη απαιτείται η χρήση χοντρών συρμάτων και υψηλών βατ. Το καλύτερο αποτέλεσμα όσον αφορά τη γεύση το πέτυχα με την χρήση Clapton coils (51 mm Kanthal A1 εσωτερικά και 16 mm Kanthal A1 εξωτερικά), με 6 σπείρες σε 3 mm διάμετρο στα περίπου 0,3 ohm και δουλεύοντας το σε μηχανικό μοντ ή σε ηλεκτρονικό στα 55- 60 βατ με τις εισόδους εισαγωγής του αέρα να βρίσκονται τέρμα ανοιχτές.
Η παραγωγή ατμού είναι παραπάνω από ικανοποιητική και η γεύση βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα. Επίσης είναι άξιο να αναφερθεί ότι δεν αντιμετώπισα καθόλου προβλήματα διαρροών.
Αξιολόγηση:Θετικά:1) Γεύση σε ικανοποιητικά επίπεδα
2) Άνετο deck και μεγάλες οπές δέσμευσης συρμάτων που σου επιτρέπουν να πειραματιστείς αρκετά
Αρνητικά:1) Δυσκολία στην τοποθέτηση βαμβακιού στα αυλάκια κατά το σετάρισμα
2) Το εύρος λειτουργίας του ατμοποιητή, ώστε να επιτευχθεί ικανοποιητική γεύση, βρίσκεται σε υψηλά βατ
3) Λόγω της ύπαρξης του "turbo fan" για την αναπλήρωση υγρού απαιτείται να αφαιρεθεί το top cup
Βαθμολογία:Ποιότητα κατασκευής: 7/10
Ευκολία στησίματος: 7/10
Παραγωγή ατμού: 8/10
Απόδοση γεύσης: 7/10
Δείκτης τιμής/ απόδοσης: 7/10
Γενικότερα, πρόκειται για έναν ατμοποιητή που δεν απευθύνεται σε όλους αλλά σε αυτούς που θέλουν να πειραματιστούν λίγο παραπάνω. Για τα χρήματα που απαιτεί η αγορά του, είναι μια τίμια πρόταση πάντως.