εγω πάντως οσους εχω και γεμίζουν απο πανω για να μην πάρεις τα υγρα πρεπει να κλείσεις καμπανα.
οτι αφορά τον ερλ ειναι θεμα στησίματος να μην τρεξουν ζουμια απο κάτω.

Οσοι έχεις δεν είναι όσοι υπάρχουν.
Αν στήσεις οποιονδήποτε ατμοποιητή λάθος, έχει σημασία από πού θα τον γεμίσεις;
Ειδικά ο φαινόμενον, αν τον στήσεις λάθος, καθέτως οριζοντίως και διαγωνίως να τον στήσεις, να τον γεμίσεις, να τον ατμίσεις, πλημμυρίζεις.
Αντε, να το πούμε λίγο πιο απλά, για να γίνει κατανοητό.
Η καμπάνα του εβίβα, του φαινόμενον, του ερλ, έχουν ένα κοινό. Οσο κι αν τις κλείσεις, δεν φράζουν τη ροή του υγρού. Αν λοιπόν γεμίζεις από πάνω, τι γίνεται; Τον εβίβα τον γυρνάς ανάποδα και δεν έχεις διαρροές. Ο ερλ έχει "συρταρωτό" διαιρούμενο καπάκι. Περιστρέφοντας το πάνω μέρος αποκαλύπτεις δυο μικρές εισόδους υγρού, γεμίζεις και ξανακλείνεις, έτσι ώστε να μην αυξομειώνεται η πίεση στο τανκ, όπως όταν βιδώνεις από πανω ολόκληρο το καπάκι. Ακόμη κι ο ΚΛ+ μπορεί να γεμίσει από πάνω, αν βιδώνοντας το πάνω καπάκι (στο ανάλογο τανκ) αναποδογυρίσεις τον ατμοποιητή και κλείσεις με το δάχτυλο την είσοδο αέρα. Ακόμη κι ο calix, που έχει καμπάνα που κλείνει εντελώς τα υγρά, μπορεί να γεμίσει από πάνω με ανοιχτή την καμπάνα και χωρίς πολλές πιθανότητες να έχει διαρροή, αν υπάρχει αρκετό βαμβάκι πίσω από την είσοδο του υγρού.
Είπαμε, επιλογή του κατασκευαστή είναι, αν δεν θέλει να το αλλάξει, δικαίωμά του, δεν θα τον αναγκάσουν με το στανιό καποιοι χρήστες. Αλλο αυτό κι άλλο να υποστηρίζουμε ότι κατασκευαστικά δεν υπάρχει άλλος δρόμος.
ΥΓ. Η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα;