Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Βλέπω ότι οι εισαγωγές αέρα κάτω από τις αντιστάσεις είναι πολύ μεγάλες, οπότε αν κλείσεις πολύ την ρύθμιση του αέρα ο αέρας που φθάνει κάτω από την αντίσταση είναι πολύ λίγος και με πολύ μικρή ταχύτητα. Γι αυτό και ο ζεστός ατμός και οι διαρροές λόγω υγροποίησης του ατμού μέσα στην καμπάνα.
Το ιδανικό σε έναν τανκάτο είναι η ρύθμιση εισαγωγής αέρα και η τρύπα κάτω από την αντίσταση να έχουν την ίδια διατομή.
Αυτό συμβαίνει π.χ. στον KL+ (τον γνήσιο), που έχει την τρύπα εισαγωγής αέρα στην βάση και την τρύπα στην κεντρική βίδα μέχρι κάτω από την αντίσταση 1,8mm.
Είναι κι αυτός ένας λόγος που ο KL+ δεν έχει διαρροές από την εισαγωγή αέρα.