Από προχτές μου έχει έρθει από το fasttech το E-Holly στα 20W στη τιμή των
30 ευρώ. Υπάρχει διαθέσιμη φυσικά και η έκδοση που ανεβαίνει στα 35W. Τα δύο μοντάκια προέρχονται (νομίζω) από την Kangside -ποτέ δεν μπορεί κάποιος να είναι σίγουρος με τους Κινέζους-
και φοράνε τα τσιπάκια της Yi-Hi, το μεν 20W φοράει το SX-200, ενώ το 35W φοράει (πιθανότατα) το SX-300T, όπως ισχυρίζεται τουλάχιστον το fasttech. Τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά μπορείτε να τα δείτε
εδώ.
Συγκεκριμένα το E-Holly 20W μπορεί να αποδώσει από
7W (μίνιμουμ), μέχρι
20W (μάξιμουμ), ενώ μπορεί να δεχτεί ατμοποιητές με αντίσταση από
0,5 (μίνιμουμ) μέχρι
2,5Ω (μάξιμουμ).
Το E-Holly στα 20W μέχρι στιγμής μου έχει αφήσει πολύ θετικές εντυπώσεις, πολύ καλύτερες από ότι περίμενα. Έχει βέβαια και ένα πολύ σοβαρό αρνητικό σημείο, που θα μπορούσε να αποτρέψει πολλούς από την αγορά του. Πάμε να το γνωρίσουμε από κοντά, αφού πούμε ότι τα μοντάκια E-Holly αποτελούν μία κατηγορία από μόνα τους, αφού αποτελούν δύο από τα ελάχιστα μοντέλα ηλεκτρονικών μοντ με
διάμετρο στα 26 χιλοστά που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή, εγώ τουλάχιστον δεν γνωρίζω άλλα.
Το μοντ έρχεται σε ένα όμορφο μαύρο κουτί με ασημένια ανάγλυφα γράμματα. Με το καλημέρα σας, υποδηλώνεται σαφέστατα από τον κατασκευαστή για το ποιο ακριβώς είναι το target group καταναλωτών.
Το λογότυπο στο κουτί αναφέρει:
"Continue vamo legend, we never stopping progress". Δηλαδή:
"Συνεχίζουμε τον θρύλο του Vamo, ποτέ δεν σταματάμε την πρόοδο".
Κι εδώ το κουτί ανοικτό. Στα περιεχόμενα, εκτός από το E-Holly περιλαμβάνονται τα βασικά. Ένα μικρό manual, κι ένα ακόμα από αυτά τα ηλίθια πιστοποιητικά καλής λειτουργίας. Το μοντ έρχεται μέσα σε σελοφάν, που δεν είναι όμως σφραγισμένο, είναι δηλαδή ανοικτό από τη μία του πλευρά.
Εδώ βλέπετε το μοντ στα τέσσερα κομμάτια που το αποτελούν. Οι φωτογραφίες του τόσο στο fasttech όσο και οι δικές μου το αδικούν, το E-Holly σε εντυπωσιάζει με την ποιότητα κατασκευής, το φινίρισμά του, αλλά το κυριότερο, το πόσο στοιβαρό είναι, θυμίζει θωρηκτό Ποτέμκιν, ειδικά στο πάχος του κύριου σωλήνα!
Δείτε εδώ το κύριο σώμα του Vamo V5 (αριστερά) σε σύγκριση με το κύριο σώμα του E-Holly (δεξιά).
Τρία ολόκληρα χιλιοστά πάχος μετάλλου του σωλήνα στο E-Holly!
Επίσης, από τον τρόπο που είναι φτιαγμένη η κεντρική επαφή εσωτερικά στο E-Holly, πιθανολογώ ότι το μοντ δεν θα έχει κανένα πρόβλημα να δουλέψει άψογα και με flat top μπαταρίες, αλλά δεν έχω τρόπο να το τσεκάρω αυτή τη στιγμή, όλες μου οι μπαταρίες 18350 και 18650 είναι με βυζί.
Εδώ μπορείτε να δείτε το επάνω δαχτυλίδι του E-Holly και το κάτω καπάκι με το ελατήριο. Στο επάνω δαχτυλίδι υπάρχουν τέσσερις πολύ μικρές αυλακώσεις, ενώ θα προτιμούσα φυσικά ένα επίχρυσο ελατήριο. Πάντως το ελατήριο είναι όπως πρέπει, ούτε σκληρό αλλά ούτε και χαλαρό.
Εδώ βλέπετε την επέκταση του σωλήνα για τις 18650 μπαταρίες. Αξιοσημείωτη λεπτομέρεια αποτελεί το κολημμένο ταμπελάκι εσωτερικά με το έτος και το μήνα κατασκευής, Σεπτέμβριος του 2014 στη δική μου περίπτωση.
Για μένα αυτός ο σωλήνας είναι εντελώς αχρείαστος, έχει ήδη μπει στο κουτί κι έχω ξεχάσει κιόλας ήδη την ύπαρξή του. Από την αρχή σκόπευα να χρησιμοποιώ το E-Holly
αποκλειστικά με 18350 μπαταρία, στη κοντή διάταξη δηλαδή, ζευγάρι με τον Ναυτίλο μου με το υβριδικό τανκ. Τους λόγους θα τους δείτε παρακάτω.
Δείτε εδώ λοιπόν τις συγκρίσεις των μεγεθών. Αριστερά το Vamo V5, στη μέση το E-Holly και δεξιά το X-Man 35. Και πείτε μου εσείς τώρα ποια μοντς είναι οι πραγματικές κουμούτσες!
Τόσο το Vamo όσο και το E-Holly είναι αρκετά ψηλότερα με 18650 μπαταρία από ότι είναι το X-Man με 26650 μπαταρία! Βέβαια, από την άλλη μεριά, θα πρέπει να πούμε ότι το X-Man 35 πρέπει να είναι ένα από τα πιο κοντά ηλεκτρονικά 26650 μοντς της αγοράς, είναι πιο κοντό και από το Seven-22 και από το E-Huge.
Ας δούμε λοιπόν το E-Holly με διάφορους ατμοποιητές επάνω του. Πρώτα από όλα, σε κοντή διάταξη με 18350 μπαταρία με τον Ναυτίλο μου με το υβριδικό τανκ, όπως ακριβώς δηλαδή το χρησιμοποιώ. Στα μάτια μου τουλάχιστον, είναι όμορφο σετάκι, κι ο Ναυτίλος βιδώνει άψογα, αφήνει ένα ελάχιστο κενό, δηλαδή δέκατα του χλιοστού...
Εδώ με τον RG500 που επίσης βιδώνει άψογα στο E-Holly. Το οπτικό ταίριασμα όμως είναι μέτριο, δεν με απασχολεί όμως, έτσι κι αλλιώς ο RG500 έχει καταλήξει στο συρτάρι.
Κι εδώ με τον δεύτερο Ναυτίλο μου με το ss tank και το μαμίσιο επιστόμιο. Αυτός ο Ναυτίλος βιδώνει απλά
τέλεια στο E-Holly, κατεβαίνει μέχρι εντελώς κάτω, και ουσιαστικά ακουμπάει στο επάνω δαχτυλίδι του μοντ. Να διευκρινίσω εδώ ότι όλες οι φωτό είναι με τη βίδα του κεντρικού πόλου στο E-Holly τέρμα βιδωμένη, δηλαδή στο χαμηλότερο δυνατό σημείο.
Και τέλος, με το E-Holly σε πλήρη έκταση για 18650 μπαταρία με τον Ναυτίλο με το υβριδικό τανκ. Μπα, είναι πολύ κουμούτσα για τα γούστα μου!
Εμπειρία χρήσηςΌπως είπα το μοντ το έχω μόλις τρεις μέρες, αλλά με έχει αφήσει πολύ ικανοποιημένο. Πραγματικά δυσκολεύεσαι να πιστέψεις ότι κρατάς ένα ηλεκτρονικό μοντ που κοστίζει
30 ευρώ! Η ποιότητα κατασκευής είναι τουλάχιστον μια κατηγορία πάνω σε σύγκριση με το Vamo V5, για στοιβαρότητα ούτε κουβέντα, το E-Holly είναι πραγματικό κτήνος σε σχέση με το Vamo. Δεν πιάνει βέβαια την ποιότητα κατασκευής του Seven-22, αλλά μην τρελαθούμε κιόλας, κοστίζει και τρεις φορές λιγότερα χρήματα. Δεν ξεφεύγει φυσικά από αρκετά συνηθισμένα ελαττώματα που χαρακτηρίζουν τα πολύ φτηνά μοντς, π.χ., κουνώντας το πέρα δώθε, τα πλήκτρα ακούγονται σχεδόν σαν κουδουνίστρα.
Και οι δύο Ναυτίλοι μου ατμίζουν πολύ καλά πάνω στο E-Holly, σχεδόν γουργουρίζουν από ευχαρίστηση. Ξεχάστε τις "τζούφιες" τζούρες του Vamo, ειδικά με μπαταρίες 18350 που έχουν πέσει κάτω από τα 3,8V. Έχω αδειάσει μέχρι στιγμής μία κόκκινη Efest V2 800άρα και μία 1200άρα Trustfire στο E-Holly. Και οι δύο έφτασαν να δείξουν
00 στην οθόνη του μοντ, χωρίς ούτε μία τζούφια τζούρα, όλες οι τζούρες, από την πρώτη μέχρι τη τελευταία ήταν ίδιες γευστικά.
Το E-Holly μετράει τις αντιστάσεις σε κάποιους ατμοποιητές ακριβώς ίδια με το Seven-22 και το Vamo V5, ενώ σε κάποιους άλλους κατά 0,1Ω παραπάνω, οι αποκλίσεις δηλαδή ανάμεσα στα τρια μοντς είναι πολύ μικρές.
Κι εδώ ερχόμαστε σε ένα
πολύ αρνητικό σημείο του E-Holly, που πιθανόν να αποτρέψει πολλούς από την αγορά του. Πατώντας το πλήκτρο, το μοντ καθυστερεί πολύ να δώσει ρεύμα στον ατμοποιητή, σίγουρα πάνω από μισό δευτερόλεπτο αλλά όχι και πάνω από ένα δευτερόλεπτο, εμπειρικά θα έλεγα κάπου ανάμεσα στα
0,7-0,8 δεύτερα πρέπει να κυμαίνεται η χρονοκαθυστέρηση του μοντ. Και ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έκανε αυτή τη π@π@ριά ο κατασκευαστής,
μια και πρόκειται σαφώς για ρύθμιση που ο ίδιος επέλεξε. Να σας θυμίσω εδώ ότι χρονοκαθυστέρηση υπάρχει και στο X-Man 35 για να μπορείς να ανάβεις την οθόνη με στιγμιαίο πάτημα του πλήκτρου χωρίς να αλλάζει ο μετρητής στις τζούρες, αλλά είναι της τάξης του
0,1-0,2 δευτερολέπτων, σχεδόν δεν τη καταλαβαίνεις. Στο E-Holly όμως η χρονοκαθυστέρηση είναι
πολύ μεγάλη, αντιληπτή και αρκετά ενοχλητική θα έλεγα.
Οθόνη και μενούΤο E-Holly 20W ακολουθεί την φιλοσοφία του X-Man 35 όσον αφορά το μενού της οθόνης, δηλαδή δεν υπάρχει καθόλου μενού!
Το μόνο που μπορείτε να αλλάξετε στην οθόνη, είναι ότι πατώντας ταυτόχρονα τα δύο μικρά πλήκτρα, απεικονίζεται η χρονομέτρηση της τζούρας αντί για την ρύθμιση των βατ. Με τον ίδιο τρόπο η οθόνη επανέρχεται στη στάνταρτ κατάσταση, απεικονίζοντας δηλαδή τα βατ. Με τα μικρά πλήκτρα ρυθμίζετε τα βατ που θέλετε, σε βήματα του
0,1W. Όσο περισσότερο χρόνο κρατάτε πατημένο το πλήκτρο ανεβαίνει και ο ρυθμός αυξομείωσης των βατ, ενώ το καλό είναι ότι το μοντ διαθέτει κυκλική ρύθμιση, ανεβαίνετε δηλαδή μέχρι τα 20W και το μοντ δεν σταματάει, αρχίζει να μετράει ξανά από τα 7W.
Ένα δεύτερο αρνητικό σημείο του E-Holly, αποτελεί η πολύ χαμηλή φωτεινότητα της οθόνης του. Και όταν λέμε χαμηλή, δυστυχώς εννούμε
πολύ χαμηλή.
Σε φως ημέρας, ακόμα και συννεφιασμένης, απλά ξεχάστε το,
δεν μπορείτε να διακρίνετε απολύτως τίποτα στην οθόνη του μοντ. Ακόμα και με πατημένο πλήκτρο που ανεβαίνει η φωτεινότητα της οθόνης, είναι οριακή για συννεφιασμένη μέρα. Επίσης, ένα άλλο αρνητικό είναι ότι το E-Holly συνήθως δεν κρατάει τη ρύθμιση των βατ βγάζοντας και βάζοντας τη μπαταρία.
ΒάροςΕδώ σας έχω το βάρος του E-Holly σε όλα τα πιθανά setup της μπαταρίας αλλά και με ένα Ναυτίλο με το υβριδικό τανκ σχεδόν τίγκα γεμάτο.
Έχουμε και λέμε:
Σκέτο το μοντ
για
18350 μπαταρία για
18650 μπαταρία
168 208Με μπαταρία Efest 800άρα Με μπαταρία AW 18650 2000mAh
191 253 Κομπλέ με τον Ναυτίλο
Με μπαταρία Efest 800άρα Με μπαταρία AW 18650 2000mAh
252 31526 χιλιοστά διάμετρος; Στην αγορά αυτή τη στιγμή, οι ατμοποιητές (όχι drippers) με διάμετρο στα
26 χιλιοστά για να κάτσουν τέλεια επάνω στα E-Holly, πρέπει να μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού, εγώ ξέρω μόνο δύο: τον Nfire LA4 και τον Kraken RBA.
Θεωρώ ότι κανένας από τους δύο δεν θα ταίριαζε καλά στα E-Holly, ο LA4 είναι φτιαγμένος για να ταιριάζει οπτικά με το αντίστοιχο μοντ της Smokjoy, ενώ ο Kraken μου φαίνεται εντελώς κιτς εμφανισιακά. Βέβαια γούστα είναι αυτά, περί ορέξεως κολοκυθόπιττα. Θέλω να πιστεύω ότι δεν θα αργήσουμε να δούμε κάποιον κλώνο του Καϊφούν με διάμετρο στα 26 χιλιοστά.
ΣυμπερασματικάΤο E-Holly κατα την ταπεινή μου άποψη, αποτελεί εξαιρετική αγορά στα
30 ευρώ από το fasttech. Το αγοραστικό κοινό στο οποίο στοχεύει, είναι κυρίως οι υποψήφιοι αγοραστές του Vamo, και κατά τη γνώμη μου το E-Holly είναι καλύτερο μοντ, τουλάχιστον από το Vamo V5, φυσικά δεν μπορώ να έχω άποψη για το V6. Εάν κάποιος μπορεί να δεχτεί τη μεγάλη χρονοκαθυστέρηση και τη πολύ χαμηλή φωτεινότητα της οθόνης, τότε με το E-Holly μπορεί να αποκτήσει ένα πολύ φτηνό και all around μοντ. Μπορεί να το κυκλοφορεί έξω σε μικρή διάταξη για 18350 μπαταρία, που είναι πολύ εμφανίσιμο, δεν θα νιώσεις ποτέ ντροπή να το εμφανίσεις ακόμη και σε μέρη που παίζουν ακριβά "θηρία".
Βέβαια η αυτονομία είναι μικρή με 18350 μπαταρία, κάπου στο 1,2 ml μου έδωσε η 800άρα Efest και κάπου στο 1,5ml η 1200άρα Trustfire. Στο σπίτι όμως μπορεί κάποιος να το παίζει σε πλήρη διάταξη με 18650 μπαταρία, κι ας θυμίζει πλέον μεγάλη κουμούτσα...