Πολύ ωραίο θέμα πατέρα..
Λοιπόν, για να πω και εγώ..
[1] Πού αφήνετε το ΗΤ, αφού δεν μπορεί να στηριχθεί στο στόμα;Στο ποτηράκι του καφέ..
[2] Ατμίζετε στο αυτοκίνητο όταν είναι πίσω τα παιδιά ή δίπλα/πίσω κάποιος άλλος;Δεν ατμίζω ποτέ μπροστά σε παιδιά γενικά.. Όπως δεν κάπνιζα άλλωστε..
Το ίδιο ισχύει και για το αυτοκίνητο
[3] Έφυγε η τσιγαρίλα και εμφανίστηκε κάτι άλλο;εδώ τώρα υπάρχει το θέμα του παλαιού αυτοκινήτου και του νέου αυτοκινήτου..
Στο παλαιό αυτοκίνητο κάπνιζα, αλλά πάντα με τα παράθυρα ανοιχτά..
Όταν έκανα στροφή στον ατμό ήμουν ακόμα με το παλιό αυτοκινητάκι μου.. Και τότε άτμιζα και με τα τζάμια κλειστά.. δεν με ένοιαζε..
Όταν πήρα το νέο αυτοκίνητο, άτμιζα πολύ λίγο εντός.. μου άρεσε η μυρωδιά του "καινούριου αυτοκινήτου" που είχε..
Πλέον με το μπαίνω στο αυτοκίνητο το πρώτο πράγμα που κάνω είναι να βάλω το provari στο ποτηράκι και στο cd Οικονομόπουλο..
Αλλά μέσα στο αμάξι μου δεν καπνίζει κανείς και επομένως πλέον έχουμε τη μυρωδιά του "καινούριου αυτοκινήτου" ανάμεικτο με μπισκότο ή frosty tart..
[4] Έχετε το ΗΤ έξω από το παράθυρο, όπως πολλοί το έκαναν καπνίζοντας;όχι βέβαια!!! Το τσιγάρο μου κοστίζει τόσα πολλά για να το έχω έξω από το παράθυρο με τον κίνδυνο να μου φύγει από το χέρι...
Άσε που μπορεί να γδάρει το ωραίο μαύρο αμάξι μου... !!!
[5] Νομίζετε ότι είναι επικίνδυνο;Είναι πιο επικίνδυνο από το κανονικό τσιγάρο αν κάποιος κάνει dripping όταν οδηγεί ή μπει στη διαδικασία να αλλάξει μπαταρία ή να γεμίσει τανκ με πάνω από 80 χλμ/ώρα... Στο κ.τ. τουλάχιστον ήταν στιγμιαία η απόσπαση προσοχής.. απλά να κοιτάξεις αν η φωτιά θα ακουμπήσει το τσιγάρο για να μην κάψεις τα φρύδια σου..
Βέβαια δεν έχουμε την καύτρα που μπορεί να πέσει και να πανικοβληθούμε, αλλά έχουμε τυχόν διαρροές που μπορεί να αντιμετωπίσουμε..
[6] Αποσπά την προσοχή σας;Ναι, αν κάνω τα παραπάνω.. Διαφορετικά όχι..
[7] Τι σχετικό κάνετε σε φανάρι που ξέρετε ότι κρατά αρκετή ώρα;Ίσως αυτά που ανέφερα στο 5... Εκτός αν κάνω οτιδήποτε άλλο άσχετο..
[size=78%] [/size] [8] Πώς σας αντιμετωπίζουν οι οδηγοί και οι πεζοί που σας βλέπουν;Δε με ενδιαφέρει, εκτός αν αυτός που με βλέπει με ενδιαφέρει..
[9] Με ποιο χέρι κρατάτε το ΗΤ;Με το δεξί... το αριστερό είναι πάντα πάνω στο τιμόνι...
[10] Πώς αλλάζετε ταχύτητα;Με τα δάχτυλα... το provari μένει στη παλάμη και συγκρατείται με τον αντίχειρα... Αλλά έτσι και αλλιώς αυτό δεν λέει τίποτα, γιατί πάντα έτσι άλλαζα ταχύτητες...
[11] Συνήθειες που αποκτήσατε με τιμόνι, λεβιέ και ΗΤ ανά χείρας;Καμία.. όπως είπα και πιο πάνω πάντα έτσι οδηγούσα (ναι.. σε αυτό το αμάξι.. γιατί το άλλο ήταν του '93 και το λεβιέ ήταν 10 φορές πιο σκληρό από αυτό το ceed... )
[12] Συνήθειες που έμειναν από το ΚΤ;Μετά από σχεδόν 3 χρόνια, καμία απολύτως...
[13] Τι γίνεται στα δίτροχα;Και να ήθελα δεν μπορώ.. full face κράνος και εξ ορισμού δεν γίνεται...
Αλλά δε θέλω κιόλας.. στο αυτοκίνητο πρέπει να κάνω μεγάλη μ@λ@κί@ για να σκοτωθώ με 30 χλμ/ώρα.. Στο μηχανάκι αν αφήσω το χεράκι ακόμα και με 30, αν έχει λάδια κάτω ή τέλος πάντων γίνει κάποια βλακεία μπροστά που απαιτεί άμεσο και σωστό χειρισμό, πιστεύω ότι δεν μπορώ να το συμμαζέψω.. Άρα πάντα και τα 2 χέρια στο τιμόνι, κράνος πάντα και θα ατμίσω όταν φτάσω στον προορισμό μου ή αν δεν αντέχω θα σταματήσω στην άκρη και θα το μπουμπουνίσω...
Κάτι άλλο που θέλω να συμπληρώσω είναι στο κ.τ. επειδή κάναμε μικρές τζούρες προλαβαίναμε να κάνουμε τζούρα μεταξύ 1ης και 2ης ταχύτητας... Στο η.τ. δεν προλαβαίνεις.. Βέβαια κάνω και κάτι εκκινήσεις του σκοτωμού, αλλά αυτό δεν έχει σχέση..