Έκραξε κανείς τον ατμοποιητή?
Το όποιο κράξιμο πέφτει στο support και στη συγκεκριμένη περίπτωση, στην αξίωση του κατασκευαστή να προπληρώσει ο υποψήφιος πελάτης για κάτι που ακόμη δεν έχει δει. Εσύ πιστεύεις ότι δεν είναι για κράξιμο αυτή η πολιτική?
Αν ήταν άλλος ο κατασκευαστής, θα υπήρχε ατμιστής που δεν θα έκραζε?
Βιάζεσαι, κάτσε να τον δούμε πρώτα, να τον ατμίσουμε, και μετά κράζουμε και τον ατμοποιητή αν δεν φτάνει τις προσδοκίες μας, αυτό ισχύει για μένα τουλάχιστον.
1000 δίκια σου δίνω για το support, το θέμα αυτό έχει πολλά μηνύματα που το επιβεβαιώνουν. Πρέπει να γίνουν πολλά βήματα τα οποία όμως ήδη έχουν αρχίσει ήδη να γίνονται και θα φανεί πολύ σύντομα αυτό. Μεγάλο ρόλο παίζουν και τα καταστήματα σ'αυτό, συνεπώς και αυτά έχουν ένα μερίδιο ευθύνης, έγραψα και πιο πάνω σχετικά.
Για το "
στην αξίωση του κατασκευαστή να προπληρώσει" όμως δεν έχεις δίκιο, ο κατασκευαστής δεν έχει on-line shop ούτε πουλά λιανική συνεπώς δεν έχει καμιά αξίωση . Το έγραψα και παραπάνω :
Φίλε, το ότι το Α, Β, Γ μαγαζί πουλάει προπαραγγελία κάτι που δεν δείχνει σε φώτο, δεν είναι πρώτη φορά και δεν φταίει ο κατασκευαστής σ'αυτό, είναι καθαρά θέμα και απόφαση του μαγαζιού. Το ίδιο δεν έγινε και με τον Kayfun V5?
Και δεν μπορείς να κατηγορείς τον κατασκευαστή που δεν δείχνει το προϊόν πριν να είναι σίγουρος 101% ότι σε 5-10-15 μέρες θα είναι στα ράφια. Και πες ότι είχε το κατάστημα μια φωτογραφία. Θα μπορούσε μια φωτογραφία 300χ300pixels να σου πεί εσένα ή εμένα τι είναι αυτός ο ατμοποιητής και πως δουλεύει ?
Αυτόματη συγχώνευση συνεχόμενων μηνυμάτων
Ότι πιο τρελό , να παραγγέλνεις ατμό χωρίς να τον δεις , να έχεις μια ιδέα ,κάτι τέλος πάντων !! .? gipsy . Αυτοί είδη τον έχουν βγάλει !
όντος είναι τρελό ή ριψοκίνδυνο και μπορεί να κλαις στο τέλος τα χρήματά σου είτε γιατί το προϊόν είναι κακό είτε γιατί δεν ταιριάζει στα γούστα σου. Γι'αυτό και εγώ ή εσύ δεν θα προκαταβάλουμε χρήματα για κάτι που δεν ξέρουμε, θα περιμένουμε reviews, και κριτικές χρηστών που
εμπιστευόμαστε για να αποφασίσουμε, ή ακόμα καλύτερα να πάμε σε φίλο ή σε μαγαζί να δοκιμάσουμε πριν δώσουμε τα ωραία μας ευρουλάκια.
Υπάρχουν όμως και οι fan μιας φίρμας ("GG") που ψωνίζουν από fan-stores (πχ "GG-Store.com" το οποίο είναι απλά ένα συνεργαζόμενο κατάστημα,
δεν είναι το μαγαζί αυτό του κατασκευαστή) που δεν υπολογίζουν το ρίσκο. Γιατί μας κάνει εντύπωση κάτι τέτοιο? Αν υπήρχε τέτοιο μαγαζί Αθήνα εγώ θα πέρναγα από κει να του πω να μου κρατήσει ένα κομμάτι και να πάω να τον δοκιμάσω και να το πάρω όταν θα είναι διαθέσιμο. Κακό είναι αυτό?
Καλά πως τα καταφέρνουν? Οι κινέζοι έχουν ήδη βγάλει κλώνο ? Έχεις δει κάτι?
Αυτόματη συγχώνευση συνεχόμενων μηνυμάτων
δεν ξερω αν ειναι φιλαθλοι ή οπαδοι εμενα παντως με ψησανε ..... και ενω περιμενω τον κλωνο 2+ εξ ανατωλας, περιμενω και τον armed μιας και χ1, 2plus ktl σε γνησιους ειναι out of stock σχεδον παντου
οσο για την προπωληση δεν το θεωρω ουτε καλο ουτε κακο αλλα για του λογου το αληθες προπωληση υπηρχε και στο site του κατασκευαστη, απλα την εχει βγαλει εδω και 1-2μερες
Για το gg-store.com λές? Δεν είναι site του κατασκευαστή αυτό, είναι απλά ένας έμπορος στην Ισπανία που έχει στήσει όλο του το κατάστημα γύρω από τα προϊόντα GG και βγάζει το ψωμί/παντεσπάνι του από αυτό. Ο κατασκευαστής δεν πουλά λιανική.