Provari by Provape http://www.provape.com/ProVari-Variable-Voltage-p/provari.htmΤο συγκεκριμενο review αφορα τη συσκευη που απεκτησα πριν λιγες μερες. Θα σας δωσω τις εντυπωσεις μου, καλυπτωντας οσους περισσοτερους τομεις μπορω, χωρις ομως να μπω σε λεπτομεριες για τα σημεια που εχουν ηδη αναφερθει αλλοι χρηστες.
Ποιοτητα κατασκευης.Δειχνει «αθανατο». Ανοδειξωτο ατσαλι παντου, πολυ στιβαρη αισθηση στο χερι. Το πηρα σε χρωμα satin silver, το οποιο απο οτι εχω διαβασει ειναι το πιο ανθεκτικο σε καθημερινη χρηση. Ολα κουμπωνουν σωστα, και ολη η κατασκευη αποπνεει πολυ υψηλη ποιοτητα κατσκευης.
Η συσκευη εχει πολυ καλο «κρατημα» στο χερι, επισης δεν γλυστραει.
Λειτουγια & χειρισμος συσκευης.Μολις μερικα λεπτα αφου πηρα τη συσκευη στα χερια μου, επαψε να λειτουργει! Με τις συμβουλες της provape, απλα μετακινησα ελαφρα ενα καλωδιο στο πανω μερος της συσκευης, το οποιο προκαλουσε βραχυκυκλωμα, και το προβλημα λυθηκε. Απο τοτε ολα λειτουργουν αψογα.
H οθονη της συσκευης ειναι ευαναγνωστη με οποιοδηποτε εξωτερικο φωτισμο.
Το κουμπι που λειτουργει τη συσκευη, αναβει κοκκινο καθε φορα που το πατας. Το ιδιο κουμπι αναβοσβηνει αργα, λιγο πριν η μπαταρια τελειωσει. Απο τη στιγμη που θα αρχισει να αναβοσβηνει, εχεις περιπου 20-30 εισπνοες πριν σταματησει η συσκευη να λειτουργει. Μολις η μπαταρια αδειασει εντελως, το κουμπι αναβοσβηνει γρηγορα.
Με το ιδιο κουμπι ενεργοποιεις το μενου της συσκευης.
Εν συντομια, απο το μενου μπορεις να:
- Αυξησεις η μειωσεις την ταση ατμισματος
- Δεις την ταση της μπαταριας
- Δεις την αντισταση του ατμοποιητη
- Κλειδωσεις τη συσκευη ωστε να μην «αναψει» αν καταλαθος πατηθει το κουμπι
- Απενεργοποιησεις το φωτισμο του κουμπιου λειτουργιας
Ειναι πολυ πιο ευκολο απο οτι ακουγεται.
Δυο ειναι οι πιο σημαντικες δυνατοτητες της συσκευης:
- Μπορεις να αυξομειωσεις την ταση ατμισματος. Αναλογα τον ατμοποιητη που χρησιμοποιεις, μπορεις να επιλεξεις οποια τιμη θες αναμεσα στα 3,3-6,0Volts. Aυτο πρακτικα σημαινει οτι μπορεις να «παρεις» το μεγιστο που μπορει να δωσει οποιοσδηποτε ατμοποιητης. Πλεον δε χρειαζεσαι να εχεις καποιον LR για να εχεις δυνατο χτυπημα & ατμο. Απλα ανεβαζεις την ταση και παιρνεις το αποτελεσμα ενος LR.
Eδω πρεπει να πω οτι, με τους dual coil cartomizers (1,6-1,7Ω) δεν σε αφηνει να πας πανω απο τα 4,4-4,5Volt, γιατι θεωρει οτι το ρευμα που θα περασει απο τον ατμοποιητη θα τον καψει. Δε ξερω αν συμπεριφερεται ετσι με αλλους LR. Με απλο ατμοποιητη μπορεις να πας εως τα 6,0Volt.
- Διατηρει σταθερη την ταση καθολη τη διαρκεια εκφορτισης της μπαταριας. Παρα πολυ σημαντικο! Μεχρι να αδειασει εντελως η μπαταρια, εχεις σταθερα την ταση που εχεις επιλεξει. Ετσι, το ατμισμα δεν αλλαζει καθολου, ειτε η μπαταρια ειναι στο 100% ειτε στο 10%. Η μπαταρια μπορει να εχει εκφορτισει εως τα 3,3Volt και εσυ να ατμιζεις στα 6,0Volt.
Αυτονομια.Με την AW ΙΜR 18490, 1100mAh και dual coil cartomizer υπολογιστε 6 ωρες εντατικου ατμισματος. Το καλο ειναι οτι επειδη μπορεις ανα πασα στιγμη να δεις την ταση της μπαταριας, μπορεις να υπολογισεις εμπειρικα ποση ακομη διαρκεια μπορει να σου δωσει. Η αυτονομια βεβαια αυξανεται αναλογα εαν τοποθετησεις μια 18650. Καλο θα ειναι να επιλεξετε καποια απο τις μπαταριες που προτεινει η provape, διοτι οταν η συσκευη λειτουργει σε υψηλη ταση, θα πρεπει η μπαταρια να μπορει να δωσει το απαιτουμενο ρευμα.
Ηλεκτρονικα.Τα ηλεκτρονικα ειναι παντα ενας παραγοντας που μπορει να επηρρεασει την αξιοπιστια. Απο οσα εχω διαβασει, δεν εχω δει να υπαρχουν παραπονα σε αυτο τον τομεα ακομη και μετα απο πτωση.
Οι μετρησεις που κανει η συσκευη αρα και οι ενδειξεις της οθονης, ειναι παρα πολυ ακριβεις!
Αρνητικα σημεια- Βαρος!
Πολυ βαρος! Το ανοξειδωτο ατσαλι μπορει να θωρακιζει τη συσκευη κατα τη σκληρη χρηση, αλλα την κανει βαρια. Για καποιο περιεργο λογο, ακομη και το κατω καπακι που κλεινει τη συσκευη ειναι απο μασιφ ατσαλι, ενω θα μπορουσε να μπει αλουμινιο για να μειωθει το βαρος.
Aυτο ειναι το βαρος της συσκευης αναλογα με τις μπαταρια που θα χρησιμοποιησεις:
- Με την 18490 και το μικρο καπακι, 151γρ.
- Με την 18650 και το μεγαλο καπακι, 172γρ
Value for money & συμπερασμαH συσκευη, μαζι με 3-6 μπαταριες, φορτιστη, το εξτρα καπακι για τις 18650, και τα μεταφορικα, αγγιζει τα 200-230€. Δεν ειναι λιγα λεφτα. Πιστευω ομως οτι τα αξιζει, αλλωστε τα λεφτα αυτα ενας ατμιστης θα τα δωσει σταδιακα ετσι και αλλιως, αγοραζοντας αλλες συσκευες μεχρι να βρει κατι που να τον ικανοποιει. Με το provari ειναι πολυ δυσκολο να μην μεινεις ευχαριστημενος! Το μονο δυσκολο ειναι να βρεις εναν ατμοποιητη που να αποδιδει αναλογα!
edit ***18/9/2011***
χθες το provari παρουσιασε το ιδιο προβλημα που ειχε στην αρχη. Αποφασισα λοιπον να το ανοιξω. Το επιασα σε μια μεγγενη, αφου το τυλιξα αρκετες φορες με καποιο πανι ωστε να μην τραυματιστει. Με ενα παλιο ηλεκτροδιο ηλεκτροσυγκολησης το χτυπησα απο μεσα με ενα σφυρακι. Το καπακι βγηκε ευκολα σχετικα. Απομακρυνα λιγο τα καλωδια οπως φαινεται στις φωτο. Απο τοτε λειτουργει παλι κανονικα.
επειδη εξωτερικες φωτο υπαρχουν απειρες, αποφασισα να βαλω 2 απο το εσωτερικο.