@ Πολυκράτης
Μιλάω για τον σκέτο Lite που γρήγορα έγινε irrelevant με την έλευση του Plus.
Δυο θεματάκια υπήρχαν και ήταν κατασκευαστικά:
Α) Η βίδα του fill hole η tappered. Έβγαλε και πλαστική βίδα μετά που κλείνει καλύτερα λόγω ελαστικότητας:
Στο Lite Plus οι βίδα έχει πλέον o-ring.
Δεν κατήργησε την tapered τυχαία. Με την πίεση στο τανκ και την παραμικρή αστοχία (βίδας ή τρύπας) που ΕΙΝΑΙ δυνατό να συμβεί ελάχιστο υγρό περνούσε. Όχι σε όλους αλλά σε μερικους. Ένας κλώνος που έχω το κάνει (απειροελάχιστη ποσότητα) και ξέρω ακριβώς γιατί. Γιατί η χύμα βίδα είναι λάθος και δεν παράγεται ο ατμοποιητής με τέτοιες προδιαγραφές ώστε να αποκλείεται η οποιαδήποτε απόκλιση σε επίπεδο micron που απαιτείται από τεμάχιο σε τεμάχιο ώστε να αποφευχθεί ή όποια πιθανότητα διαρροής. Τη φύρα των κεφαλών του CNC να υπολογίσει και μόνο από το πρώτο μέχρι το τελευταίο τεμάχιο φθάνει. Και μετά το ταίριασμα της βίδας από άλλη κεφαλή. Η λύση με την πλαστική ήταν έξυπνη πάντως.
Β) Υπήρξαν θέματα με το o-ring πάνω στο επιστόμιο το οποίο φούσκωνε. Τα o-rings είναι μεγάλη ιστορία και δεν είναι εύκολο να προβλευθούν πάντα οι αντιδράσεις του με όλες τις χημείες. Υπάρχουν πάρα πολλά είδη o-rings και το καθένα αντιδρά διαφορετικά με το κάθε υλικό που έρχεται σ'επαφή μαζί του. Άλλο τα EPDM, άλλο τα Viton (ΠΟΛΥ επικίνδυνα σε ΠΟΛΥ υψηλές θερμοκρασίες) κι άλλο τα σιλικονούχα κ.ο.κ.
Ο Svoemesto όπως και ο κάθες κατασκευαστής ατμοποιητών δεν είναι απίθανο να κάνει λάθη. Μικρές εταιρίες είναι. Εδώ κάνει λάθη η Boeing που φτιάχνει αεροπλανα και οι προδιαγρφές είναι out of this world αυτοί δεν θα κάνουν. Επίσης από παρτίδα σε παρτίδα σε κάθε προϊόν γίνονται μικροαλλαγές βελτιωτικού χαρακτήρα της οποίες κατά βάση δεν τις παίρνει χαμπάρι ο χρήστης.
Και για να κλείσω αν ένα πρόβλημα οφείλεται σε λίγους χρήστες ή είναι τυχαίο τότε δεν είναι κατασκευαστικό. Αν όμως το πρόβλημα συμβαίνει κατά συρροή τότε είναι κατασκευαστικό ή για να το εκφράσω διαφορετικά σχεδιαστική ανεπάρκεια. Στην περίπτωση του Kayfun κλώνου ή μη η λογική της λειτουργίας του είναι αυτή που είναι, αλλά απαιτείται και μια συγκεκριμένη διαδικασία προς αποφυγή διαρροών. Ε, αν αύριο βγάλει ο Svoemesto την έκδοση 4 που δεν αφήνει ΚΑΝΕΝΑ περιθώριο διαρροών γιατί έχει τους "μαγικούς" πόλους (σχήμα λόγου) και πλέον απλά απαιτείται να πετάξεις μέσα το σύρμα και να στήνεται (και να γεμίζει μόνος) τότε το "παλαιό" σχέδιο θα μπορούσε να θεωρηθεί ή να βαφτιστεί και λάθος. Και κάποια στιγμή θα υπάρξει έκδοση που θα είναι καλύτερη και τότε για το Svoemesto η παλιά θα είναι "Πως και δεν το είχα σκεφτεί νωρίτερα ρε γ@#ώτο".......
Παιδια αυτος ποιας εκδοσης αντιγραφο ειναι?
Απ΄οτι βλεπω δεν εχει airflow. Τη διαμετρο της τρυπας την ξερουμε?
Επισης τον αερα τον παιρνει απο την τρυπιτσα στα πλαγια της βασης, οχι απο κατω, σωστα?
Αυτός είναι ο κλώνος που αντέγραψε μέχρι και το μειονέκτημα της βίδας που αναφέρω παραπάνω. Όπως και ο άλλος Lite (Russian 91%) κλώνος που έχουν. Το δίνουν σε γελοία τιμή, φαντάζομαι οι βίδες θα είναι, ε μάπα αλλά βάζεις άλλες, και τα σπειρώματα δεν ξέρει κανείς γιατί ούτε κατασκευαστή ξέρουμε ούτε reviews υπάρχουν. Αλλά με $14 τι περιμένεις? Το πρώτο που σκέφτομαι είναι πιθανά προβλήματα με το airflow και δεν ρυθμίζεται.
Παιδιά ειλικρινά το έχουν ξεφτυλίσει είπαμε φθηνά αλλά αν είναι μην κάνουν στο τέλος ούτε για ανακύκλωση ή να χρησιμοποιούν ότι χειρότερο υπάρχει από υλικά, καλύτερα Protank.
Υπάρχουν και πιο ποιοτικές εταιρίες με κλώνους αλλά δυστυχώς αυτές δεν είναι του fasttech. Κάποια από τα προϊόντα τους είναι καλά (μερικά μοντς και μερικοί ατμοποιητές) αλλά εκτός από τύχη λόγω ασυνέχειας θέλει και πολύ ψάξιμο και χρόνο. Κάποια άλλα όμως είναι σκουπίδια, απλά είναι φθηνά.
Nemesis, εγώ δεν θα τον αγόραζα γιατί δεν μου γεμίζει το μάτι αλλά αν θες να δοκιμάσεις και να μας πεις καλό στην κοινότητα θα κάνεις και δεν ξέρεις ποτέ, μπορεί να σου τύχει τεμάχιο από εργάτη που είχε περάσει καλά το προηγούμενο βράδυ γιατί μάλλον με σκαρπέλο τον φτιάχνουν και βγαίνει τόσο φθηνός.
Συγχώνευση μηνυμάτων