Ο Ωμέγα της Nobacco είναι ένας ατμοποιητής
clearomizer bottom coil (με την αντίσταση κάτω) και με σπείρωμα ένωσης με την μπαταρία
510. Οι αντιστάσεις του είναι ανταλλακτικές και είναι ακριβώς ίδιες με αυτές του Primero της ίδιας εταιρίας ή αυτές του Kanger Evod. Δεν είναι ίδιες με αυτές (τις ορίτζιναλ) του Protank II με το μακρύ αξονάκι. Εδώ οι αντιστάσεις είναι οι γνωστές Evod - Primero με το κοντό αξονάκι. Άρα από άποψη ανταλλακτικής αντίστασης οι χρήστες έχουν σίγουρη την εύρεσή της. Σχεδόν όλα τα καταστήματα έχουν τέτοιες και βέβαια και αυτά της Nobacco.
Στην
προεπισκόπηση του μοντέλου έγινε συζήτηση για το αν είναι ή όχι απλά ένας κλώνος του Protank II με κάποιες μικρές αλλαγές. Επειδή τους έχω και τους δύο, δεν έχουν καμία σχέση. Στην παρακάτω φωτογραφία βλέπετε τις εμφανείς διαφορές τους.
Αριστερά ο Omega και δεξιά ο Protank II:
Ακόμα κι αν η φιλσοφία τους είναι η ίδια στη βάση που βιδώνει η αντίσταση, διαφέρουν πάρα πολύ, πρώτα πρώτα στη
χωρητικότητα που στον Ωμέγα σύμφωνα με την εταιρία είναι
4,5 ml (δεν τη μέτρησα ακριβώς αλλά κόντεψα να βγάλω όλη τη μέρα) αλλά και στη λειτουργία τους. Για το δεύτερο εξηγώ παρακάτω:
Στον Protank ΙΙ είχα το πρόβλημα με το σφίξιμο - έως και ολοκληρωτικό μπούκωμα - της τζούρας όταν βίδωνε τέρμα πάνω σε κάποιες μπαταρίες ή mod. Εδώ, με τον Ωμέγα, δεν είχα τέτοιο θέμα.
Τέρμα βιδωμένος πάνω στην Unique πίπα μου ανέπνεε κανονικότατα με μια
τζούρα που ούτε σφικτή τη λέω, ούτε χαλαρή. Για τα γούστα μου είναι η "ό,τι πρέπει" τζούρα.
Τον πήρα σήμερα το πρωί και γέμισα κατευθείαν όπως ήμουν μέσα στο αυτοκίνητο. Ούτε πλύσιμο ούτε τίποτα. Καμία περίεργη γεύση. Τα πήγε καλά για το πρώτο δίωρο αλλά μετά άρχισε να βγάζει ελαφρά καμένο. Κάτι έτρεχε με την αντίσταση που ήταν προ-σεταρισμένη πάνω του (2,2 Ohm). Δεν έβαλα τη δεύτερη (1,8 Ohm) που έχει το κουτί (θα τη δοκιμάσω κι αυτή κάποια στιγμή) αλλά μία (2,2 Ohm πάλι) από τις Kanger Evod που είχα στο σπίτι. Από εκείνη την ώρα δεν αντιμετώπισα ξανά πρόβλημα. Άρχισα το τανκ από τέρμα τιγκαρισμένο και το έφτασα μέχρι που κόντευε να μην φαίνεται πια το υγρό στον πάτο. Μόνο τότε άρχισαν να ακούγονται κάποιες μπουρμπουλήθρες. Μέχρι εκείνη την ώρα η
απόδοση ήταν σταθερότατη. Το τανκ ξεπέρασε ελαφρά τη χωρητικότητα της 18490 (1100 mAh) μπαταρίας που φοράει η πίπα. Υπόψιν όμως ότι την μπαταρία την αλλάζω αρκετά πριν πλησιάσει στο τέλος της.
Η
διάμετρος του ατμοποιητή είναι κοντά στα
20 mm ενώ το
ύψος του στο κυλινδρικό του μέρος (πριν αρχίσει η καμπύλη του πάνω μέρους) είναι κοντά στα
45 mm. Συνολικά, μαζί με το τελείωμα της κορυφής, περνάει ελαφρά το
50 mm (χωρίς το επιστόμιο πάντα). Στο κουτί περιλαμβάνεται δεύτερη ανταλλακτική αντίσταση 1,8 Ohm και ατσάλινο επιστόμιο.
Ατσάλι είναι επίσης και το μέταλλο του ατμοποιητή ενώ το τανκ είναι γυαλί
Pyrex.
Για πρώτη μέρα δεν είχα την παραμικρή διαρροή ούτε στον πόλο ούτε αλλού και είμαι πολύ ευχαριστημένος με την απόδοση Η αυξημένη
αυτονομία, χωρίς προβλήματα στη λειτουργία, είναι μεγάλο μπόνους για μένα. Πιστεύω ότι ένας ατμιστής του μέσου όρου με μια μπαταρία 1100 mAh (και με 2,2 Omh αντίσταση φορεμένη) μπορεί να βγάλει ολόκληρη τη μέρα χωρίς να ασχοληθεί ξανά ούτε με γέμισμα υγρού ούτε με αλλαγή μπαταρίας.
Αν συνεχίσει έτσι, μάλλον θα γίνει ο κύριος ατμοποιητής μου για μεγάλο διάστημα.
Παρακάτω τον βλέπετε κοτσαρισμένο στην Unigue e-pipe.