Ναι βρε παιδια ,με το kick εχεις ωραιο αποτελεσμα. Αλλα αν ειναι να παρω kick με 100 και € ,τοτε γιατι να μην παω στο VV/VW???
Θα ειναι βεβαια πιο μαζεμενο στο μεγεθος,ερχεται ομως ακριβα. Δε νομιζετε...
100 € ειναι για το mod + το kick , παμε στα 150 €........Ετσι ειναι σωστο αυτο που ειπα.........

Σας μπερδεψα εεεεεε;;;
Το κανω αυτο..........
Για τους κλωνους δεν ξερω παιδια. Αφου οσοι εχετε,λετε οτι αξιζουν τα λεφτα τους,δεν εχω λογο να να πω το αντιθετο. Αν ειναι τετοιες οι τιμες........αξιζει το μηχανικο με το κλωνοkick.
Εχεις και οτι αντ/ση θελεις.
Ολοι οι κατασκευαστες μιλανε για τις IMR και τις προτιμουνε,γιατι δινουν πιο ευκολα το ρευμα. Ενα παραδειγμα ειναι οτι με ιδια φορτιση,απο τον ιδιο φορτιστη,στο ιδιο mod,με τον ιδιο ατμοποιητη,ειχα λιγοτερες απωλειες με την IMR παρα με την unprotected.
Aρα οι IMR εχουν καλυτερα ρευματα και τα μοντακια εχουν καλυτερη αποδωση.
Hταν και οι δυο μπαταριες της ιδιας εταιριας. Αυτο που εχει σημασια ομως ειναι οτι η IMR ειναι πιο ασφαλειας απο τις unprotected.