Επειδή τα πρώτα μου στησίματα τα έκανα σε subtank mini και με Ni200, λέω να σου πω τις δικές μου παρατηρήσεις και αναλόγως πράττεις!

Σε γενικές γραμμές καλά τα λες αλλά άκου και αυτά:
Το νικέλιο είναι πολύ μαλακό οπότε θέλει προσοχή στο πέρασμα του βαμβακιού για να μην χαλάσει η αντίσταση. Ακόμα και να χαλάσει όμως φτιάχνεται πολύ εύκολα για τον ίδιο λόγο.
Εγώ έστριβα σε 3mm πυρήνα για να βγαίνει και όσο πιο μεγάλη γίνεται η αντίσταση και μάλιστα με 12 σπείρες. Γενικότερα θα σου έλεγα να στρίψεις το λιγότερο 6 σπείρες γιατί έχει παρατηρηθεί οτι ο έλεγχος θερμοκρασίας δουλεύει καλύτερα με περισσότερες σπείρες. Επειδή στις πολλές σπείρες η αντίσταση θα βγεί έξω απο τα όρια των βιδών, το δουλεύεις πολύ έυκολα και κάνεις γωνίες στα ποδαράκια ώστε να μην ακουμπάνε στις σπείρες.
Αν το σύρμα σου είναι 0,20 mm μέχρι και 0,25 ίσως, πρέπει να του κάνεις μισή στροφή στις βίδες του subtank γιατί αλλιώς δεν πιάνεται.
Βιδώνεις ατμο στο mod χωρίς να χρειάζεται να κάνεις όλα αυτά που είπες. Πας μετά στο Temp Ni και κλειδώνεις εκεί την αντίσταση, δεν χρειάζεται να είσαι ήδη στο μενού και να αναβοσβήνουν τα Ohm. Σιγούρεψε σύμφωνα με το steam engine οτι η αντίσταση σου βγήκε σωστή.
Ξεκίνα απο τα 10 watt θα έλεγα εγώ γιατί το σύρμα σου θα είναι λεπτό σίγουρα, με μια θερμοκρασία στους 180, γιατί όχι και 200 βαθμούς αρχικά και ανεβάζεις αναλόγως. Αν δεν ξέρεις τη διατομή του σύρματος, έχε στο νου σου οτι η αντίσταση έτσι και αλλιώς πρέπει να βγεί πάνω απο 0,05 Ohm για να δουλέψει.
Σε όλα τα mode θερμοκρασίας το όριο είναι 315 βαθμοί. Αυτό δε σημαίνει όμως τίποτα απολύτως. Ακόμα και 315 βαθμούς να έφτανε η αντίστασή σου, δεν θα μπορούσες να ατμίσεις. Παραείναι ζεστή. Πέρα απο το θέμα ασφάλειας δηλαδή. Με τις δοκιμές σου θα δεις και απο μόνος σου οτι πάνω απο τους 250 βαθμούς, άντε 260, αν είναι πραγματικοί και τους πιάνει το mod όσο ατμίζεις, δεν θα μπορείς να ατμίσεις τελικά. Δεν πιστεύω να σου αρέσει όσο υποκειμενικά και αν είναι τα γούστα!
