συναδελφος?
να χα καμια 1000δα acc να σου εβαζα 1000 likes σ αυτο...
Ας το λεμε περισσοτεροι αυτο μπας και το εμπεδοσουν (αν και βλεπω πως καποιοι κανουν σα να τους διαλυειει καποιος ολα τους τα ονειρα αν τους "υποτιμησεις" τα περιβοητα volts ειναι σα να ειπες σε ενα παιδι πως δεν υπαρχει αη-βασσιλης) -btw δε θεωρω πως ειναι υποτιμητικο να μη γνωριζει καποιος τα περι ηλεκτρισμου. Θεωρω ομως εξυπνο καποιος που δεν εχει και μεγαλη σχεση τουλαχιστο να ακουει τους γνωστες και να μην τους κοντραρει κι απο πανω επειδη τα "εμαθε" διαφορετικα απ το θειο του γειτονα του μπατζανακη της πεθερας του διδυμου ξαδερφου του που "ξερει απ αυτα")
επισεις σε ολα οσα πολυ καλα ειπες θα ηθελα να συμπληρωσω πως ενα ακομα πραγμα που θα πρεπε να σταματησει ειναι να μιλανε ολοι για συρματα σε AWG... ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΖΟΥΜΕ ουτε οι επαγγελματιες δε γνωριζουμε αυτα τα μεγεθη γιατι αφορουν αποκλειστικα τους ηλεκτρολογους στην Αμερικη και την Αγγλια και κανεναν αλλο ανθρωπο στον πλανητη!
Αν τυχον δουλευουμε με Αμερικανικα σχεδια εχουμε και διπλα το ταμπλετ να καταλαβουμε τι θελει να πει με τα AWG του, τοσο απλα! Εδω και σεολο τον υπολοιπο κοσμο τα συρματα τα μετραμε με τις διατομες σε χιλιοστα κι οχι με κωδικοποιημενα νουμερα.
Αν πας σε ενα Γερμανικο ηλεκτρολογειο και ζητησεις συρμα σε ΑWG θα σου πει απλα "δεν εχουμε πηγαιντε αλλου" (εδω βεβαια παιζει πιο πολυ φιλοτιμο -και αναγγη- οποτε θα κατσουν να ψαξουν).
Δεν ξερω αν στο συγκεκριμενο χωρο οι πληροφοριες ξεκινησαν απο Αμερικη μερια και καθιερωθηκε, αλλα καλο θα ηταν αυτη η πανουκλα να ξεκαθιερωθει
Το κακο με τα AWG , το εξήγησα και στο ποστ που εκανα πιο πανω.......
Οτι λενε και δειχνουν στο youtube, δεν παει να πει οτι ειναι και σωστο.Αν ηταν σωστο να κανουμε και να ατμιζουμε ολοι οπως μερικοι απο το youtube , θα ειχαμε και τα δικα τους αποτελεσματα με τις μπαταριες και τις εκρήξεις.
Εγω ατμιζω απο το '10 , ο Atmos απο το '09 , ο SEB το ιδιο και παρα πολλοι αλλοι απο 'δω μεσα που παντα διαβαζουν και παρακολουθουν κι ας μη γραφουν , ειναι χρονια ατμιστες και κατα πολυ πιο εμπειροι απο τον καθε ''μαγκα'' του youtube και απο τους περισσοτερους ''και καλα ρεβιουρς''.
( Απο αυτους εμαθα και αυτους θα ακουσω σε οτι μου πουνε και οχι τον καθε ''μαγκα'' ή τον καθε ''ρεβιουερ'' του youtube , που η αληθεια ειναι οτι πολλοι απο αυτους , εκτελουν , λενε και δειχνουν οτι τους πουνε αυτοι που τους δωρίζουν αυτα που παρουσιαζουν )Γιατι δεν επαθαν κατι με αυτες τις ξεπερασμενες αντιστασεις που κανουν ;;;;
Γιατι δεν εχουν αναγκη τον ελεγχο θερμοκρασιας και απολαμβανουν μια χαρα τον ατμο τους με το ξεπερασμενο συστημα των Volts/Watts ;;;;
Μηπως αυτοι ξερουν παραπανω και ολα τα ''υπερατμιστικα'' νεοφερμενα καλουδια , ειναι πιο πολυ για να αρπαξουν χρημα καποιοι ;;;
Ο ελεγχος θερμοκρασιας ειναι κατι που ξεκινησε εδω και πολλα χρονια σαν σχεδιο.
Δεν ειναι και τοσο νεο που νομιζουμε και το πρωτο μοντακι που το εβγαλε στην αγορα , ηταν το DANI.
Σημερα αυτη η εταιρια που εκανε την αρχη , εχει κοιταξει σε ενα αλλο τροπο και λεγεται Juice temp. control.
Θα διαβαζει δηλαδη τον τροπο που ατμιζεις και αν σε καποια στηγμη αντιληφθεί ανοδο θερμοκρασιας , θα κοψει το ρευμα.
Με τι συρμα θα δουλευει ;;;;;
Aκομα και με Kanthal.Oυτε TC ουτε τιποτα δηθεν εξελιγμενο , οπως λεγονται σημερα τα ποντακια με ελεγχο θερμοκρασιας.
Δεν λεω οτι δεν ειναι καλο το TC , αλλα δεν ειναι και ο μοναδικος τροπος να ατμισει καποιος.
Το TC εγινε για να μην εχουμε καμενο και παραλληλα ολα τα ''κακα'' αερια που μπορει να εισπνευσουμε απο κατι τετοιο.
Αυτοι ομως που ατμιζουν πολυ πριν το TC και δεν παιρνουν καμενο , δεν το εχουν και αναγκη....
Φυσικο δεν ειναι ;;;
Οσο για τα Volts........καλο νομιζω θα ηταν να μαθουμε και το τι ειναι.
Πολλες φορες γραφω στα νηματα των μπαταριων οτι οι καλυτερες μπαταριες ειναι οι IMR και οι INR/IMR.
Η λεξη ''καλυτερες'' ομως δεν ειναι μονο για τη δυναμη αποδοση τους .
Καλυτερη ειναι η μπαταρια με τη μικροτερη εσωτερικη αντισταση.
ΟΤΙ αντισταση και να εχουμε , καλειται η μπαταρια να δωσει το ρευμα της.
Το ρευμα θα φυγει απο τη μπαταρια , θα περασει στο σωμα του μοντ , θα συναντησει το πηνιο στο οποιο θα βρει
αντισταση ως προς την κινηση του και ετσι θα εχουμε συσσωρευση ρευματος σε ενα αγωγο , που δεν επειτρεπει την διελευση του ευκολα.
Ετσι θα εχουμε απο αυτη τη συσσωρευση μια ανοδο θερμοκρασιας και φυσικα ατμοποιηση.
Οσο πιο δυσκολη ειναι αυτη η διελευση του ρευματος απο αυτο τον αγωγο , τοσο μεγαλυτερη θα ειναι και η θερμοκρασια.
Αρα , οσο πιο λεπτο θα ειναι το συρμα , τοσο πιο δυσκολη θα ειναι η διελευση του ρευματος (εκτος απο το συρμα 0.15 LR που εχει εξαφανιστει πλεον) και τοσο μεγαλυτερη θερμοκρασια θα εχουμε.
Με τον τροπο αυτο , το λεπτο συρμα οτι χανει σε επιφανεια , το κερδιζει απο την αμεσότητα της ανοδου της θερμοκρασιας.
Εχοντας δηλαδη δυο αντιστασεις στα ιδια Ωμ και στα ιδια Watts , θα δουμε αργη αναπτυξη θρμοκρασιας απο το χοντρο συρμα και γρηγορη ανοδο απο το λεπτο.
Αρα θα χρειαστουμε και λιγοτερο ρευμα για το αποτελεσμα που θελουμε.
Ομως το ρευμα , διατηρεί την πορεια του προς τη μπαταρια .
Εκει θα δουμε τη μπαταρια μας να ''ξαναγεμιζει'' στην οθονη μας.
Οσο μικροτερη ειναι η εσωτερικη αντισταση της μπαταριας μας , τοσο γρηγοροτερα θα εχουμε την ''ανακτηση ενεργειας'' στη μπαταρια μας.
Αυτη η ανακτηση ενεργειας , καθως και η ταχυτητα με την οποια φευγει το ρευμα απο τη μπαταρια , εχει σχεση με την εσωτερικη αντισταση.
Απο πολο σε πολο ομως μεσα στη μπαταρια , το μεγεθος με το οποιο μετραμε την ταχυτητα της ....., λεγεται ..... VOLT.Eιναι δηλαδη αυτο που λεμε
''διαφορα δυναμικου'' απο το ενα σημειο στο αλλο.
Το μοντακι μας διαβαζει αυτη τη διαφορα δυναμικου και μας την προβαλει στην οθονη.
Αρα τα VOLTS εχουν σχεση με τη μπαταρια περισσοτερο θα ελεγα και οχι με το ατμιστικο αποτελεσμα.
(Ολα βεβαια στο ρευμα ειναι ''δεμενα'' μεταξυ τους (Joule , Watts , Volts , Ωμ , αγωγιμοτητα) και δεν μπορουμε να εχουμε το ενα μεγεθος χωρις το αλλο).
Αυτόματη συγχώνευση συνεχόμενων μηνυμάτων
Η πατέντα με την ξυλόβιδα με άφησε άφωνο... ευφυέστατο μπράβο!
Να πω οτι δεν ειναι δικια μου πατεντα και υπαρχει απο παλια.
Πραγματικα ειναι πολυ καλος και ευκολος τροπος...............