Το fog παιδιά ώς συσκευή δουλεύει άψογα..
Είναι τόσο απλή, που δεν υπάρχει "κρυφό" σημείο να προβληματίσει.
Οσο αφορά το "στέγνωμα", σίγουρα δεν οφείλεται στο fog, αλλά στον ατμοποιητή.
Την ώρα που βιδώνουμε το καπάκι και μετά το φιλτράκι, η πίεση του αέρα που υπάρχει μέσα, σπρώχνει το υγρό, το οποίο πάει όπου βρεί διαφυγή, και στην προκειμένη περίπτωση είναι στο φυτίλι του άτμο.
Οσο ρουφάτε, ουσιαστικά ατμίζετε το καύσιμο που υπάρχει στον άτμο το οποίο πήγε εκεί λόγω της πίεσης του αέρα.
Απο εκεί και πέρα, αρχίζει σιγά σιγά να στεγνώνει, αλλά το καύσιμο που έρχεται μετά, δεν επαρκεί να τροφοδοτήσει το φυτίλι, μιάς και η ποσότητα είναι αμελητέα..
Για να έρθει μια σταγόνα καυσίμου μέσα, πρέπει να ρουφάτε πάρα πολλές φορές... πόσο μάλιστα να ανέβει στο φυτίλι και να το κάψει η αντίσταση. Το στέγνωμα είναι αναπόφευκτο.

Κλείνοντας τις δύο τρυπούλες με το δάχτυλο, επιταχύνουμε την διαδικασία παραγωγής καυσίμου πρός το φυτίλι, απο το να βγάζουμε τα πνευμόνια μας στο ρούφεν - ρούφεν...
Τά παραπάνω είναι "προσωπικά" συμπεράσματα, κατόπιν ατελείωτων ωρών πειραμάτων....
Εννοείται, ότι προσωπικά το θέμα το έχω λύσει, αφού βρήκα που πονάει ένας εργοστασιακός atomizer, και όταν θα είμαι έτοιμος θα το ποστάρω..

Ο δρόμος είναι μακρύς, και οι δοκιμές ατελείωτες..
