Επίσης να προσθέσω, ότι ένα μικρό ψηφιακό πολύμετρο, κοστίζει όσο ένας ατμοποιητής σχεδόν, και είναι απαραίτητο για όσους στρίβουν.
Πληροφοριακά, αγόρασα πρίν κανένα μήνα ένα καινούργιο, καθότι στο προηγούμενο χάλασε η οθόνη, με αποτέλεσμα το ψηφίο "8" να το δείχνει "0" κ.λ.π.
5.70 ευρώ, και με φωτιζόμενη οθόνη..
Συμφωνώ απόλυτα.
2-3 παρατηρήσεις ακόμα.
Το σύρμα-αντίσταση :
α) να μην ακουμπάει στη βάση β) να βρίσκεται στο επίπεδο των κεφαλών των βιδών περίπου και λίγο πιο πάνω. Πιο χαμηλά δεν παράγει πολύ ατμό. Πιο ψηλά πιθανόν να ακουμπήσει στον πολυεστέρα γ) η πρώτη του σπείρα στα δύο του άκρα να είναι όσο το δυνατόν κοντύτερα στην κάθε βιδούλα για να μη μένει σύρμα γυμνό μεταξύ πρώτης σπείρας και βίδας (το οποίο και ενδέχεται να πυρώνει δ) προσοχή και προσέξτε αν κάνετε πολλές σπείρες,
όταν βιδώσετε το αλουμινένιο κάλυμμα να μην ακουμπάει πάνω του και ψιλοβραχυκυκλώνει.
Το φίλτρο (άσπρο κομμάτι που κουμπώνει στο επιστόμιο) μπολικαίνει με τον καιρό και έχει τζόγο πάνω στο επιστόμιο. Όταν βιδωθεί (επιστόμιο και φίλτρο) πάνω στο αλουμινένιο κάλυμμα ενδέχεται το φίλτρο να φράζει την έξοδο του παραγόμενου ατμού προς το επιστόμιο επειδή ακριβώς λόγω τζόγου παίρνει έκκεντρη θέση (εγώ έχω κολλήσει επιστόμιο και φίλτρο με super glue).
Ο πολυεστέρας, αν και δεν έρχεται σε επαφή με την αντίσταση, παίρνει και μια μυρωδιά καμένου όντας κοντά στην αντίσταση και θέλει συχνή αντικατάσταση για να μένει και αφράτος και να μπορεί το υγρό να ρέει άνετα .
Σκούπισμα και καθάρισμα θέλει εσωτερικά το αλουμινένιο κάλυμμα καθώς και η τρυπούλα (σκάλισμα που και που με συνδετήρα) γιατί απο το ρούφηγμα επικάθεται υγρό και δεν τραβάει καλά αέρα με αποτέλεσμα φτωχό ατμό και σκληρή τζούρα ( σα να έχεις την εντύπωση ότι οι φρέσκες μπαταρίες δεν έχουν δύναμη).
Συγχώνευση μηνυμάτων: Νοεμβρίου 10, 2011, 22:34
Θέλω να ευχαριστήσω τον Craven.gr για την ευγενική του γενναιόδωρη χειρονομία να μου στείλει μερικά μέτρα σύρματος 0.18mm.
Το 0.18 δουλεύεται πολύ εύκολα. Για 3.2-3.3Ω θέλει 12-13 σπείρες. Επειδή είναι πολλές εφάρμοσα το δικό του σύστημα τυλίγματος, κατευθείαν σε καρφί Φ 1.8mm (δίνει μάλιστα πολύ ομοιόμορφο ελατήριο-αντίσταση) και μετά πέρασμα του νήματος (όπως εδώ
http://www.youtube.com/watch?v=Hw3SbdG8O8c&feature=player_embedded) . Αναγκάστηκα να χωρίσω το υαλόνημα (από το υαλόπανο) στη μέση κατά μήκος γιατί ήταν πολύ παχύ και δεν περνούσε. Περίμενα το αραιό υαλόνημα να μην τροφοδοτεί καλά αλλά έγινε το αντίθετο. Φαίνεται να δουλεύει καλά (στα 6V).
Γενικά βλέπω ότι όσο πιο χοντρό το σύρμα τόσο περισσότερο ατμό δίνει και δουλεύει πιο στρωτά και προφανώς θα αντέχει και πολύ περισσότερο. Με το 0.13 π.χ. έχεις γρήγορο άρπαγμα και άμεσο κοκκίνισμα που βγάζει άμεσα καμένο. Το μείον του χοντρού νήματος είναι οι πολλές σπείρες αλλά πάλι δουλεύεται πολύ πιο εύκολα.
Πέραν αυτών αυτό που με ενθουσίασε είναι ότι αν η αντίσταση-σπείρωμα τοποθετηθεί απο την πλευρά της τρύπας του καλύμματος (και όχι στην αντίθετη πλευρά όπως κάπου προ ειπώθηκε) η απόδοση του Α2 είναι ΚΟΡΥΦΑΙΑ. Όλα τα άλλα είναι δευτερεύοντα. Αν ο εισερχόμενος αέρας είναι πριν την αντίσταση, εισπνεόμενος παρασέρνει και τον ατμό ο οποίος φτάνει στο στόμα πλούσιος και πηχτός. Προσοχή θέλει να μην καλύπτεται η τρύπα απο το υαλόνημα και έτσι δυσκολεύει τη τζούρα.