vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

208 επισκέπτες, 8 χρήστες
Βασίλης1966, John K, supad, camber, lounik, sakissalonika, cmih1966, Buliwyf

Vamo Mod vv/vw

Αποσυνδεδεμένος DeareN

  • **
  • 364
  • Φύλο: Άντρας
  • Always looking for genesis attys and hybrids...
Απ: Vamo Mod vv/vw
« Απάντηση #120 στις: Δεκεμβρίου 15, 2012, 22:10 »
Να κανω μια χαζη ερωτηση μιας και δεν ξερω?  :confused1:   Υπαρχει κανενας κινδυνος αν τον δουλευουμε με 2 18350 imr? Πρεπει να προσεχουμε να ειναι στο ιδιο επιπεδο φορτισμενες?

Αποσυνδεδεμένος vato

  • ***
  • 548
  • Φύλο: Άντρας
  • a toda madre o un desmadre
Απ: Vamo Mod vv/vw
« Απάντηση #121 στις: Δεκεμβρίου 15, 2012, 22:41 »
Κινδυνος οχι, αφου εχει προστασια το μοντ. Αν και εγω προτιμαω 1 μπαταρια για το φοβο των Ιουδαιων.
Οσο για το αν πρεπει να ειναι το ιδιο φορτισμενες, ναι!! Το καλυτερο ειναι αυτο, να εχουν τον ιδιο ρυθμο φορτισης/εκφορτισης.
Οι μπαταριες ειναι κατι σαν τους τσολιαδες, το ιδιο ζευγαρι παντα. Αν δε μπορει ο ενας δεν παει υπηρεσια ουτε ο αλλος.

Αποσυνδεδεμένος zacharis1955

  • *****
  • 3469
  • Φύλο: Άντρας
  • Impossible is nothing!, never give up!
Απ: Vamo Mod vv/vw
« Απάντηση #122 στις: Δεκεμβρίου 15, 2012, 22:42 »
Kανένας κίνδυνος αν τις χρησιμοποιείς πάντα ανά ζεύγη μπαταριών ταυτόχρονα και στο ίδιο επίπεδο φορτισμένα...

Αποσυνδεδεμένος DeareN

  • **
  • 364
  • Φύλο: Άντρας
  • Always looking for genesis attys and hybrids...
Απ: Vamo Mod vv/vw
« Απάντηση #123 στις: Δεκεμβρίου 15, 2012, 23:24 »
Ουσιαστικα δεν πρεπει να κερδιζεις κατι βαζοντας 2 μαζι ετσι? δεν πρεπει να εχει μεγαλη διαφορα λογικα αν τις εχεις αλλαζεις καθε φορα.
Το κερδος με μια 18350 ειναι μικροτερο mod και το κερδος με 2 οτι δε χρειαζεται να αλλαζεις τοσο συχνα ετσι? Τωρα αν κρατανε π.χ 8 ωρες με μια και 17 με 2 δεν το θεωρω διαφορα.
Το εχει τεσταρει καποιος?  :hmmm:

Αποσυνδεδεμένος dimitra78

  • ***
  • 793
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Vamo Mod vv/vw
« Απάντηση #124 στις: Δεκεμβρίου 16, 2012, 00:57 »
λογικα οπως το λες πρεπει να ειναι, αναλογα και ποσο ατμιζεις την ημερα.πιστευω η μια μικρη θα βγαζει πανω απο 7 ωρες. εγω εχω παρει 4 18350 και θα βαζω μονο μια,γιατι θελω να ειναι μικρο για το χερι μου και τις αλλες στην θηκη για καβατζα!

Αποσυνδεδεμένος zacharis1955

  • *****
  • 3469
  • Φύλο: Άντρας
  • Impossible is nothing!, never give up!
Απ: Vamo Mod vv/vw
« Απάντηση #125 στις: Δεκεμβρίου 16, 2012, 01:43 »
Αποκλείεται oi 18350 να κρατήσουν 7 ώρες λόγω μικρής χωρητικότητας αλλά σίγουρα οι 4 μπαταρίες θα διαρκέσουν συνολικά περισσότερο βάζοντας τες μία μία παρά δύο δύο...
Εμένα οι καλύτερες μου 18350 τουλάχιστον σε διάρκεια είναι οι πορτοκαλί UltraFire αν και δεν είναι 1200 mAh όπως αναφέρει ο κατασκευαστής αλλά το πολύ 800...
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 16, 2012, 02:54 από zacharis1955 »

Αποσυνδεδεμένος kostaspm38

  • *
  • 24
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Vamo Mod vv/vw
« Απάντηση #126 στις: Δεκεμβρίου 16, 2012, 18:43 »
Παιδια μια 18340 ποσα ml μπορει βγαλει

Αποσυνδεδεμένος Knomax

  • ***
  • 619
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Vamo Mod vv/vw
« Απάντηση #127 στις: Δεκεμβρίου 16, 2012, 19:29 »
Αναλογα τη χρηση θα του κανεις

Αποσυνδεδεμένος zacharis1955

  • *****
  • 3469
  • Φύλο: Άντρας
  • Impossible is nothing!, never give up!
Απ: Vamo Mod vv/vw
« Απάντηση #128 στις: Δεκεμβρίου 16, 2012, 21:02 »
...μια (μπαταρία) 18340 ποσα ml (υγρού) μπορει να βγαλει?...

Με ατμοποητές HR έως 3 ml με ατμοποητές LR & ΝR έως 2 ml...

Αποσυνδεδεμένος dimitra78

  • ***
  • 793
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Vamo Mod vv/vw
« Απάντηση #129 στις: Δεκεμβρίου 16, 2012, 22:31 »
μια απορια,βαζω πχ ενα dct στα 2ω και ρυθμιζω τα βολτ αναλογα. με τα watt θελει καποια ρυθμισει η το κανει μονο του?

Αποσυνδεδεμένος kerk

  • **
  • 145
  • Φύλο: Άντρας
    • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΖΥΘΟΠΟΙΗΣΗΣ
Απ: Vamo Mod vv/vw
« Απάντηση #130 στις: Δεκεμβρίου 16, 2012, 22:53 »
Επιλέγεις τα επιθυμητά watt και οποιασδήποτε αντιστασης ατμοποιητή βάλεις αυτό ρυθμίζει μόνο του τα βόλτ

Αποσυνδεδεμένος dimitra78

  • ***
  • 793
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Vamo Mod vv/vw
« Απάντηση #131 στις: Δεκεμβρίου 16, 2012, 22:55 »
και στα ποσα watt ρυθμιζεται η παραπανω αντισταση που ανεφερα? γιατι αν τα βαλεις πιο πολυ απ οτι πρεπει ,υπαρχει κινδυνος να καει ο ατμοποιητης,σωστα?

Αποσυνδεδεμένος vato

  • ***
  • 548
  • Φύλο: Άντρας
  • a toda madre o un desmadre
Απ: Vamo Mod vv/vw
« Απάντηση #132 στις: Δεκεμβρίου 17, 2012, 01:41 »
Οταν θα βρεις ποσα Watt ειναι το καλυτερο για σενα δεν θα παιζει τοσο ρολο η αντισταση. Εγω πχ παιζω γυρω στα 8. Ειτε βαλω 2 Ohm αντισταση ειτε 3 Ohm, το βαζω στα 8 Watt και τα υπολοιπα τα κανει το μοντ.
Οπως τωρα λοιπον ξερεις στα ποσα βολτ πρεπει να βαλεις αυτη την 2-αρα αντισταση για να σε ικανοποιει, δες αυτον τον πινακα σε ποσα Watt αντιστοιχουν και πλεον θα ξερεις τη δικη σου ρυθμιση ανεξαρτητου αντιστασεως.

Αποσυνδεδεμένος Ares

  • **
  • 228
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Vamo Mod vv/vw
« Απάντηση #133 στις: Δεκεμβρίου 17, 2012, 08:34 »
.
Ουσιαστικα δεν πρεπει να κερδιζεις κατι βαζοντας 2 μαζι ετσι? δεν πρεπει να εχει μεγαλη διαφορα λογικα αν τις εχεις αλλαζεις καθε φορα.
Το κερδος με μια 18350 ειναι μικροτερο mod και το κερδος με 2 οτι δε χρειαζεται να αλλαζεις τοσο συχνα ετσι? Τωρα αν κρατανε π.χ 8 ωρες με μια και 17 με 2 δεν το θεωρω διαφορα.
Το εχει τεσταρει καποιος?  :hmmm:
Το συγκεκριμενο μοντ αλλα και οσα εχουν την επιλογη να δουλευουν με μια ή δυο μπαταριες εχουν διπλο κυκλωμα.
Αυτο σημαινει οτι μπορουν να δουλεψουν ειτε ως step up ειτε ως step down. Στη πρωτη περιπτωση με μια μπαταρια το μοντ καλειται να δωσει την επιθυμητη ταση πολλαπλασιαζοντας την ταση της μπαταριας εφοσον ζητησουμε τασεις πανω απο 4.1 V που παρεχει μια φρεσκοφορτισμενη μπαταρια.Στη δευτερη περιπτωση το μοντ εχει ενα αθροισμα τασης 8.2 V απο δυο φρεσκοφορτισμενες μπαταριες να διαχειριστει δηλαδη να κοβει ταση απο τις μπαταριες τοσο ωστε να παρεχει την ταση που του ζηταμε πχ 4.5 V . Αν συνυπολογισουμε οτι το κυκλωμα προστασιας του μοντ θα κοψει οταν η μπαταρια θα φτασει απο 3.3 - 3.5 V τοτε ευκολα καταλαβαινουμε οτι το κυκλωμα θα στρεσσαρει πολυ τη μπαταρια οταν φτασει κοντα σε αυτο το οριο και ειναι μονη της ενω αν ειναι δυο και στα χαμηλα τους ακομη 3.3+3.3 V δινουν 6.6V πολυ πανω απο το ανωτερο οριο ρυθμισης του μοντ.
Συμπερασματικα με δυο μπαταριες εχουμε πληρη ισχυ στον ατμοποιητη μεχρι να πανε για φορτιση οι μπαταριες, ενω εχουμε λιγο καλυτερη διαρκεια λογω του οτι δεν στρεσσαρονται. Οταν δουλευονται μαζι δυο μπαταριες το σωστο ειναι να φορτιζονται μαζι, να δουλευουν μαζι και φυσικα με καποια αυτοκολλητακια ή ανεξιτηλο μαρκαδορο να τις ονοματισουμε πχ Α1 Α2 και Β1 Β2. Αυτο το κανουμε ωστε καθε φορα που τις δουλευουμε να βαζουμε εναλλαξ μπροστα την 1 ή την 2 του ζευγαριου κι'αυτο διοτι η μπαταρια που ακουμπαει στο θετικο εχει διαφορετικο ρυθμο εκφορτισης απο την αλλη.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 17, 2012, 14:44 από Ares »

Αποσυνδεδεμένος kerk

  • **
  • 145
  • Φύλο: Άντρας
    • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΖΥΘΟΠΟΙΗΣΗΣ
Απ: Vamo Mod vv/vw
« Απάντηση #134 στις: Δεκεμβρίου 17, 2012, 09:21 »
Πολύ σωστά, να προσθέσω οτι με μία μπαταρία (step-up)  δεν μπορούμε να επιλέξουμε οποιαδήποτε τάση με μικρότερες αντιστάσεις πράγμα που είναι εφικτό με δύο μπαταρίες (step-down). Για παράδειγμα με 1.4 ωμ αντίσταση και λειτουργία με μία μπαταρία το μοντ δεν πρόκειται να δώσει πάνω απο 5 περίπου βόλτ, οσο και αν εμείς ρυθμίζουμε για περισσότερα. Ενω με δυο μπαταρίες μπορούμε να επιλέξουμε οποιαδήποτε τάση (τώρα γιατί νε θέλουμε πχ 6 βολτ με 1.4 αντίσταση ... είναι ρητορικό ερώτημα  :)) :))  )

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
Πόλεμος στα η.τ Συζήτηση για το άτμισμα 1009 149087 Τελευταίο μήνυμα Σήμερα στις 03:30
από treloneritis
Τι βαμβακι σας εδωσε την καλυτερη γευση σε mtl ατμοποιητη; Περιοχή νέων μελών 55 12297 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 09, 2024, 23:13
από ipomonias
ΓΛΥΚΑ SnV ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΑΛΟΙΠΑ Shake and Vape 19 7832 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 09, 2024, 17:53
από Barbapaidi
Επισκευάσιμοι ατμοποιητές- Νέες κυκλοφορίες Επισκευάσιμοι ατμοποιητές 2710 602484 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 08, 2024, 10:14
από Giorgos F
Vaporesso GEN MAX MOD [Ηλεκτρονικά mods] 0 609 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 07, 2024, 16:43
από zamploutos
Geek Vape WENAX Q PRO [PODS - AIO (Όλα σε ένα)] 0 622 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 07, 2024, 15:46
από zamploutos
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ για τα ΑΡΩΜΑΤΑ. Βασικές πληροφορίες [Αρώματα] 1418 191850 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 06, 2024, 15:17
από chkontog
Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες [Μπαταρίες για mod] 8843 1153675 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 06, 2024, 13:52
από BigRed
MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS Mods 2123 346942 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 05, 2024, 06:24
από Κώστας Σιδέρης
Vandy Vape BSKR Mini V3 MTL RTA [Με φιτιλοαντίσταση] 5 9074 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 03, 2024, 19:24
από Tem
Γενικά για τις δημοσιεύσεις και τις έρευνες γύρω από το ηλεκτρονικό τσιγάρο ΕΡΕΥΝΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΤΜΙΣΜΑ 1486 210771 Τελευταίο μήνυμα Σεπτεμβρίου 26, 2024, 04:18
από chkontog
Επισκευάσιμοι ατμοποιητές. Ερωτήσεις EXPRESS Επισκευάσιμοι ατμοποιητές 4709 548007 Τελευταίο μήνυμα Σεπτεμβρίου 26, 2024, 02:10
από Mimhsdr