Με λίγα λόγια, καλύτερο ατμιστικό αποτέλεσμα.
Πολλές οι λεπτομέριες και θα φορτωθείς με πράγματα που όπως είπες λόγο έλλειψης γνώσεων, το πιθανότερο είναι να μην καταλάβεις και να σε κουράσουν!
Σκέψου οτι είναι σα να ρωτάς τι έχεις να κερδίσεις αν πάρεις BMW i8 αντί του Citroen 2CV. Μόνο που η διαφορά στα κόστη δεν είναι τόσο χαοτική! (για τον πρώτο εξοπλισμό τουλάχιστον)
Παρόλα αυτά, αν εσύ είσαι ικανοποιημένος απο τη η.τ. που έχεις τώρα, δεν έχεις κανένα λόγο να το αλλάξεις. Ίσα ίσα που αν μπεις στη λογική των mod, ένα ψιλοκαψηματάκι θα το φας και εσύ...
ΥΓ1. Το απλό η.τ. σχετικό είναι αλλά υποθέτω πως θα είναι μια πολύ απλή μπαταριούλα με χαμηλές επιδόσεις. Με αυτή τη λογική, πολλοί κατάφεραν να απεξαρτηθούν τελείως απο το κ.τ. πιο εύκολα με ένα συνδυασμό mod με ένα καλό ατμοποιητή, παρά με κάτι πιο απλό.
ΥΓ2. Τα παραδείγματα είναι τυχαία εφόσον οι γνώσεις μου για αυτοκίνητα είναι περιορισμένες.