Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα από τη νικοτίνη που ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

471 επισκέπτες, 2 χρήστες
Tem, treloneritis

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ


Google (site search)   

    

Αναζήτηση vaping

    
   

Αποστολέας Θέμα: MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS  (Αναγνώστηκε 422414 φορές)

Αποσυνδεδεμένος herc

  • e-non ατμιστής
  • *
  • Join Date: Σεπ 2013
  • Μηνύματα: 44
Απ: MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #450 στις: Νοε 05, 2013, 05:21 »
οκ γιατι εγω ποτε δεν τισ ειδαι πανω απο 3,45 την επομενη στγμη που τις εβγαλα απο το φορτιστη χωρις φορτιο

Αποσυνδεδεμένος BigSur

  • Βρε, βρε! Μια
  • Φουγαροκαραβάνα
  • *****
  • Join Date: Δεκ 2011
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηνύματα: 2968
  • Φύλο: Άντρας
  • Την παλεύω...
    • Vapeorama
Απ: MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #451 στις: Νοε 05, 2013, 14:50 »
Κανονικά μια καινούργια, φρεσκοφορτισμένη ego δίνει 7,6 W σε αντίσταση 1,8 Ω και 5,7 W στα 2,4 Ω (υπολογίζοντας με τα ιδανικά 3,7 V υπό φορτίο).
Αυτό αρχίζει να πέφτει πολύ γρήγορα. Φυσικά στα 2,4 Ω δεν ικανοποεί το άτμισμα τους περισσότερους.
Δεν ξέρω σε τι κατάσταση είναι οι δικές σου, πώς τις μετράς και τι σου βγάζουν.
Όπως καταλαβαίνεις το οποιοδήποτε συμπαθές VV μοντ σου δίνει πολύ περισσότερο και σταθερά.
Νομίζω πως έχεις όλες τις απαντήσεις που χρειάζεσαι.

Αποσυνδεδεμένος Panos40

  • e-medium ατμιστής
  • **
  • Join Date: Μαΐ 2013
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη - Καβάλα
  • Μηνύματα: 234
  • Φύλο: Άντρας
  • Θέλω να μάθω για το η.τ.
Απ: MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #452 στις: Νοε 06, 2013, 11:42 »
Υπόψη για το οικονομικό: Ότι μοντ και να πάρεις θα χρειαστείς μπαταρίες και φορτιστή. Όχι ό,τι φθηνότερο βρεις.
Αλλά ό,τι και να αποφασίσεις, κάν'το πριν διαβάσεις όλο το φόρουμ και μπερδευτείς μέχρι τελικής πτώσης.
Δεν αγοράζεις σπίτι.
Εγώ γουστάρω μηχανικά. Άλλοι τα VV/VW.
Δεν ξέρεις τι θα προτιμήσεις τελικά αλλά δεν πειράζει, θα το βρεις. Ό,τι ρωτάς έχει απαντηθεί χίλιες φορές αλλά απάντηση δεν έχει! Στο μεταξύ ό,τι και να διαλέξεις θα σου αρέσει. Βρήκες φτηνό evic; Πάρ'το. Δεν είναι δικό σου πρόβλημα που κάποιοι έσπασαν το δικό τους. Για ο,τιδήποτε αρέσει σε καθέναν από εμάς άλλοι δέκα έχουν αντιρήσεις!
Στην ερώτηση που κάνεις ο καθένας θα πει το μακρύ του και το κοντό του. Πολύ σύντομα κάποιοι θα σου πουν πως είναι μονόδρομος να αγοράσεις Προβάρι -άγραφος κανόνας του φόρουμ, για όλα τα θέματα!  :laugh1:

Όλα τα μηχανικά μοντ βγάζουν 4.2v όπως οι απλές ego μπαταρίες απλώς έχουν το πλεονέκτημα πως μπορείς στο μοντ να βάλεις π.χ. μία 18650 και να ατμίζεις για περισσότερη ώρα;

ναι ωραια το διαβασα .αλλα δεν λεει ποτε. Αλλο με καιει αυτο με τον προτανκ  οταν γεμιζω υγρο  βγαζει λιγο ατμο και γινετε αρκετες φορες.γιατι μολις σκουπιζω το υγρο που εχει μαζεψει κατω απο την αντισταση της περισοτερες φορες φτιαχνη.αυτο θα κανω καθε φορα ? και οι μπαταριες του mod ειναι φορτισμενες.

Μάλλον ο protank έχει παρόμοιο τρόπο λειτουργίας με τον evod. Η κεφαλή στο κάτω μέρος όπου κάτω από την κεφαλή σου μαζεύει το υγρό και κάνει μπουρμπουλήθρες. Όταν τον ανοίξεις τον ατμοποιητή φυσάς την κεφαλή για να βγει το υγρό που έχει μαζεμένο. Εγώ ρουφούσα και έπαιρνα και το υγρό μέσα μου....Πιθανόν να συνέβει όπως σε εμένα και να έχει πρόβλημα η βάση στην οποία βιδώνει η κεφαλή. Να μη στεγανοποιείται εκείνο το σημείο καλά και να περνάει υγρό. Σε εμένα να φανταστείς το υγρό έβγαινε στους πόλους της μπαταρίας. Εγώ τον άλλαξα στα πλαίσια της εγγύησης. 

Αποσυνδεδεμένος Buliwyf

  • Γενικός συντονιστής
  • *****
  • Join Date: Δεκ 2011
  • Τόπος: ΑΡΤΑ
  • Μηνύματα: 1954
  • Φύλο: Άντρας
  • ιέεεεεεεεεπ!!!! αστ ναγκλίτσα κατ ρε!!!
Απ: MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #453 στις: Νοε 06, 2013, 11:46 »
Είπαμε, αυτοί οι ατμοποιητές, πρέπει να κοιμούνται σαν τις νυχτερίδες..............  ;) ;)

Αποσυνδεδεμένος WILDE

  • Δεν μεταθέτω ποτέ για αύριο ό,τι μπορώ να κάνω μεθαύριο.
  • Φουγαροκαραβάνα
  • *****
  • Join Date: Αυγ 2012
  • Τόπος: Πάτρα
  • Μηνύματα: 1790
  • Φύλο: Άντρας
Απ: MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #454 στις: Νοε 06, 2013, 11:49 »
Όλα τα μηχανικά μοντ βγάζουν 4.2v όπως οι απλές ego μπαταρίες απλώς έχουν το πλεονέκτημα πως μπορείς στο μοντ να βάλεις π.χ. μία 18650 και να ατμίζεις για περισσότερη ώρα;
Ούτε τα μοντ ούτε οι ego θα σου δώσουν 4,2 v
Επίσης η αυτονομία εξαρτάται απο τα mah τις μπαταρίας

Αποσυνδεδεμένος BigSur

  • Βρε, βρε! Μια
  • Φουγαροκαραβάνα
  • *****
  • Join Date: Δεκ 2011
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηνύματα: 2968
  • Φύλο: Άντρας
  • Την παλεύω...
    • Vapeorama
Απ: MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #455 στις: Νοε 06, 2013, 13:18 »
Όλα τα μηχανικά μοντ βγάζουν 4.2v όπως οι απλές ego μπαταρίες απλώς έχουν το πλεονέκτημα πως μπορείς στο μοντ να βάλεις π.χ. μία 18650 και να ατμίζεις για περισσότερη ώρα;
Βγάζουν ό,τι και οι ego αλλά για κάμποση ώρα αποδίδουν πιο καλά. Γεμάτες είναι στα 4.2 χωρίς φορτίο.

Πλεονεκτήματα (όσον αφορά τις μπαταρίες και το ρεύμα τους) είναι τα εξής:
  • Μεγαλύτερη αυτονομία (με 18650, 18490)
  • Μικρό μέγεθος (με 18350)
  • Φτηνές μπαταρίες, συνήθως πιο ανθεκτικές και αποδοτικές.
  • Βάζοντας μικρότερες αντιστάσεις (που δεν τις σηκώνουν οι ego) ανεβαίνουν τα watt.
  • Αν βάλεις kick αποκτάς περισσότερο έλεγχο.

Αποσυνδεδεμένος Panos40

  • e-medium ατμιστής
  • **
  • Join Date: Μαΐ 2013
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη - Καβάλα
  • Μηνύματα: 234
  • Φύλο: Άντρας
  • Θέλω να μάθω για το η.τ.
Απ: MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #456 στις: Νοε 06, 2013, 18:56 »
Σε ευχαριστώ bigsur για την κατατοπιστική σου απάντηση. Κάτι άλλο, γιατί επιλέγουν κάποιοι τα μηχανικά μοντ που δεν ανεβάζουν και watts και όχι τα ηλεκτρονικά; Είναι οικονομικός ο λόγος; :dontknow:

Αποσυνδεδεμένος spkok

  • e-medium ατμιστής
  • **
  • Join Date: Σεπ 2013
  • Τόπος: Νέα Ερυθραία
  • Μηνύματα: 448
  • Φύλο: Άντρας
Απ: MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #457 στις: Νοε 06, 2013, 19:03 »
Αν και δεν έχω μηχανικό, είμαι έτοιμος όμως να επενδύσω, λένε ότι η διαφορά με τα ηλεκτρονικά είναι ότι το ρεύμα είναι συνεχές και όχι παλμικό. Δηλαδή π.χ.στο provari  όταν το ρυθμίζεις στα 4,5 volt δεν παίρνεις συνεχές 4,5 αλλά ένα παλμικό (πάνω κάτω)ρεύμα που παίζει π.χ. από 4 σε 5 με μέσο όρο τα 4,5. Αντίθετα στο μηχανικό είναι ότι έχει η μπαταρία συνεχώς και αυτό κατά πολλούς έχει καλύτερο αποτέλεσμα στο άτμισμα. Το γράφω όχι τόσο για να απαντήσω αλλά για να το επιβεβαιωσει κάποιος από τους γνώστες!

Αποσυνδεδεμένος mantzaros

  • e-medium ατμιστής
  • **
  • Join Date: Φεβ 2012
  • Τόπος: καταγωγη Κερκυρα διαμονη Ζακυνθος
  • Μηνύματα: 265
  • Φύλο: Άντρας
Απ: MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #458 στις: Νοε 06, 2013, 19:03 »
οχι βεβαια αν σκεφτεις οτι υπαρχουν μηχανικα που κανουν οσο διαμερισμα στα πατησια...
απλα μερικα μηχανικα ειναι πολυ πιο ομορφα απο τα vw/vv
και ειναι πολυ πιο μικρα

Αποσυνδεδεμένος exispathi

  • e-high ατμιστής
  • ****
  • Join Date: Ιαν 2013
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηνύματα: 1258
  • Φύλο: Άντρας
  • -Συγνώμη φίλε, να σε ρ... -Ηλεκτρονικό τσιγάρο
Απ: MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #459 στις: Νοε 06, 2013, 20:14 »
Αν και δεν έχω μηχανικό, είμαι έτοιμος όμως να επενδύσω, λένε ότι η διαφορά με τα ηλεκτρονικά είναι ότι το ρεύμα είναι συνεχές και όχι παλμικό. Δηλαδή π.χ.στο provari  όταν το ρυθμίζεις στα 4,5 volt δεν παίρνεις συνεχές 4,5 αλλά ένα παλμικό (πάνω κάτω)ρεύμα που παίζει π.χ. από 4 σε 5 με μέσο όρο τα 4,5. Αντίθετα στο μηχανικό είναι ότι έχει η μπαταρία συνεχώς και αυτό κατά πολλούς έχει καλύτερο αποτέλεσμα στο άτμισμα. Το γράφω όχι τόσο για να απαντήσω αλλά για να το επιβεβαιωσει κάποιος από τους γνώστες!

Ok, όχι ακριβώς.
Κατά πρώτον το παλμικό ρεύμα πράγματι είναι πάνω κάτω που με κάποιες πράξεις βγάζεις ένα μέσο όρο (όχι δυστυχώς το απλό μέσο όρο, πλέον μετράται διαφορετικά) για να πάρεις το ρεύμα που θες.  Το provari που αναφέρεις όμως, όπως και πολλά μοντάκια, άσχετα με το πως ανεβάζει το μπουστεράκι του τα Volts στην έξοδο δεν τα δίνει παλμικά αλλά με συνεχές ρεύμα.

Συνήθως στα παλμικά δυστυχώς η διαφορά δεν είναι 4 και 5 voltw για να βγάλει τη μέση. Το pic μπορεί να φτάνει τα 7 και τα 8 volts, σε μερικούς αυτό φαίνεται πιο άγαρμπο να το πω έτσι άτμισμα, αλλά να θυμάσαι πως οι διαφορές είναι μικρές, ρεύμα δίνουν όλα, ηλεκτρόνια.

Κάποιοι επίσης βρίσκουν διαφορές και στο μη παλμικό από το μηχανικό σε ποιότητα, αυτό όμως δεν έχει δωθεί σε λογική εξήγηση όπως το παλμικό. Πλέον υπάρχουν μη παλμικά μη μηχανικά που δίνουν απέιρως πιο δυνατά ρεύματα.

Δυνατά ρεύματα λέγοντας τώρα.. αυτό που θα πάρει ο ατμοποιητής είναι τα volts, περνώντας από την αντίσταση όμως πλέον μετράμε σε Watt, και φτάνομνυε στο στόμα και την ατμιστική εμπειρία. Τα 4,5 που είπες Volt δεν μπορεί να τα δώσει κάποιο μηχανικό, γιατί απλά δεν τα δίνει η μία μπαταρία. Αν κατεβάσεις όμως την αντίσταση ανεβαίνουν τα Watt. Εκεί πρέπει να βάλεις και τον παράγοντα Amper (μία ακόμα συνάρτηση volt και τιμής αντίστασης) για να γίνει αυτό με ασφάλεια.

Κι επιμένω, το μηχανικό πάρ'το γιατί κατά βάση σου αρέσει εμφανησιακά, όχι γιατί είνια πιο γλυκό το ρεύμα ή πιο πικρό. Ρεύμα είναι!

Αποσυνδεδεμένος BigSur

  • Βρε, βρε! Μια
  • Φουγαροκαραβάνα
  • *****
  • Join Date: Δεκ 2011
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηνύματα: 2968
  • Φύλο: Άντρας
  • Την παλεύω...
    • Vapeorama
Απ: MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #460 στις: Νοε 06, 2013, 21:13 »
...γιατί επιλέγουν κάποιοι τα μηχανικά μοντ που δεν ανεβάζουν και watts και όχι τα ηλεκτρονικά; Είναι οικονομικός ο λόγος; :dontknow:
Κάθε άλλο παρά οικονομικός! Πολλά είναι πολύ ακριβότερα από τα περισσότερα VV/VW.

Οι λόγοι που τα προτιμούμε;
  • Πολλοί τα θεωρούμε πολύ ομορφότερα. Τα πιο πολλά VV/VW που κυκλοφορούν προσωπικά τα βρίσκω κακάσχημα!  8)
  • Είναι πολύ ανθεκτικά, χωρίς τμήματα που καταστρέφονται εύκολα. Με λίγη συντήρηση κρατούν χρόνια.
  • Συνήθως έχεις εκπληκτικό σέρβις και after sales από τον κατασκευαστή για κάθε πρόβλημα. Ιδίως στα ελληνικά μοντ.
  • Μπορείς να πάρεις τα watt που επιθυμείς παίζοντας με τα Ωμ των -συνήθως χαμηλότερων- αντιστάσεων.
  • Στο άτμισμα έχουν κάτι "γλυκό" στο πώς δίνουν το ρεύμα. Δεν ξέρω αν είναι θέμα συνεχούς/παλμικού ή ότι άλλο. Δοκιμάζοντας μηχανικό και VV/VW στα ίδια βολτ με την ίδια αντίσταση, ένιωσα διαφορά και προτιμώ το μηχανικό. Ξέρω πως κάποιοι διαφωνούν αλλά αυτή την αίσθηση έχω.
  • Σαν αντικείμενο, ένα καλοφτιαγμένο μηχανικό είναι απίστευτα προσεγμένο στην αίσθηση και την κατασκευή.
  • Είναι συνήθως μικρής παραγωγής και κάποιοι τα αντιμετωπίζουν συλλεκτικά.
Δεν είναι για όλα τα γούστα και δεν έχουν την απίστευτη ευκολία ρύθμισης των VV/VW ακόμα και με το kick. Όπως όλα τα πράγματα, έχουν υπέρ και κατά και όλα καταλήγουν στο τι δουλεύει για τον καθένα μας ξεχωριστά.
 :)

Αποσυνδεδεμένος erwtas13

  • e-regular ατμιστής
  • ***
  • Join Date: Μαΐ 2012
  • Τόπος: Καλλιθέα
  • Μηνύματα: 586
  • Φύλο: Άντρας
  • τέλος η βρώμα
Απ: MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #461 στις: Νοε 06, 2013, 23:20 »
Φιλαράκι τί να πω! Με κάλυψες σε ολά. Μια περιγραφή που την βλέπω και εγώ κάτοχος μηχανικού 10 μέρες τώρα ύστερα από 2 χρόνια ηλεκτρονικών. Εύγε

Αποσυνδεδεμένος petra

  • Γενικός συντονιστής
  • *****
  • Join Date: Ιουλ 2011
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Μηνύματα: 5205
  • Φύλο: Γυναίκα
  • big sister's watching you!
Απ: MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #462 στις: Νοε 07, 2013, 00:05 »
οκ γιατι εγω ποτε δεν τισ ειδαι πανω απο 3,45 την επομενη στγμη που τις εβγαλα απο το φορτιστη χωρις φορτιο


Πολύ το παιδεύετε με τα νούμερα, μια και στην τελική, αυτό που μετράει είναι η απόδοση που αντιλαμβάνεται ο χρήστης.
Με απλές εγκο είχα ικανοποιητική απόδοση σε κάποιους άτμο, άθλια σε κάποιους άλλους. Πλας ότι όταν μισοαποφορτιζόταν, την έβαζα για φόρτιση.
Πήρα passthrough vv, που κρατάει σταθερά 4.2 βολτ χωρίς φορτίο όσο είναι συνδεμένη στον υπολογιστή και είδα διαφορά.
Μετά πήρα πολυβολτικές που ανεβάζουν μέχρι εξι βολτ και είδα κι άλλη διαφορά. Βέβαια, πάνω από τα 4.8 δεν καταλάβαινα διαφορά πχ 4.8 ή 5.5 άτμιζαν το ίδιο. Εχει να κάνει με τα λίγα αμπέρ που έδινε, αλλά ας μην το αναλύσουμε, μια χαρά άτμιζα, μόνο που οι ρημάδες ήθελαν συνέχεια φόρτιση.
Εν τω μεταξύ κόλλησα με ατμοποιητές που ήθελαν 4,5-4.7 βολτ για να αποδώσουν (εργοστασιακοί) οποτε πήρα ηλεκτρονικό μοντ και όχι μηχανικό.
Αποδίδει ελάχιστα καλύτερα από μια πολυβολτική, με ατμοποιητές κοντά στα 2 ομ, με το πλεονέκτημα ότι κρατάει πολύ περισσότερο χωρίς φόρτιση.
Αν χρησιμοποιείς εργοστασιακούς, δεν θα έχεις πρόβλημα με το εβικ.
Στην τελική, αν ψάξουμε να βρούμε ποιο είναι το καλύτερο, άκρη δεν θα βγάλουμε. Το επίπεδο έχει ανεβεί σε σχέση με 2 χρόνια πριν. Και στους ατμοποιητές. Ολοι πίνουν νερό στο όνομα των επισκευάσιμων, αλλά κάθε δυο και τρεις βλέπω συνατμιστές να τους έχουν κρυμμένους στην τσέπη και να απολαμβάνουν έναν "απλό" εργοστασιακό. Μια απο τις γοητείες του η.τ. είναι ότι μπορείς να αλλάζεις ατμοποιητή ή μπαταριοθήκη ανάλογα με τα κέφια σου.
Αν σου κάνει τη δουλειά σου το εβικ, είσαι εντάξει. Και σίγουρα είναι καλύτερο από μια απλή εγκο.
Προσωπικά, από το να πάρω ένα ρόπαλο συν φορτιστή και 2 18650, θα προτιμούσα δυο σπίνερ 1300 ρες για αρχή κι ας τις ξαναγόραζα μετά από 8 μήνες. Και με το μοντ, μπαταρίες θα ξαναχρειαστείς σε 6-8 μήνες, ο φορτιστής κάποια στιγμή θα χαλάσει, αλλά και το ίδιο το μοντ κάποια στιγμή θα ξεχαρβαλωθεί, οπότε, μπορεί να σου έρθει φθηνότερα, μπορεί και όχι. Το σίγουρο είναι ότι είναι μεγάλο σε μέγεθος.
Αν δεν έχεις πρόβλημα μ΄αυτό, μην ψάχνεσαι ιδιαίτερα. Πάρτο και απολαυσε.

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • Αποσυντονιστης
  • Φουγαροκαραβάνα
  • *****
  • Join Date: Απρ 2013
  • Τόπος: Tρικαλα
  • Μηνύματα: 4518
  • Φύλο: Άντρας
Απ: MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #463 στις: Νοε 07, 2013, 02:42 »
Πετρα,μην εισαι απολυτη με τα νουμερα. Εχω μπaταριες και Lava δυο χρονων και δουλευουν ακομη.Οτι αρεσει στον καθενα ειναι και το πιο καλο.....
 
 
 
 
Τα μηχανικα δεν εχουν πιο γλυκο ατμισμα,απλα ό΄σο πατας το κουμπι,τα volts της μπαταριας πεφτουν (4,00-3,99-3,98-3,97 κλπ. κλπ.) και νομιζουμε οτι ειναι πιο ''γλυκο'' γιατι μαζι με τα volts πεφτει και η θερμοκρασια της αντ/σης,αρα και του ατμού που παραγεται.
Αν κανουμε αντ/σεις ομως,τρελές (0,8-1,3) θα δουμε οτι ουτε το μηχ/κο εχει απαλο ατμισμα,γιατι ετσι θα εχουμε μεγαλες θερμοκρασιες και Watts
Τα VV/VW δινουν συναιχεια αυτο που τους ζηταμε και μπορω να πω οτι ειναι πολυ πιο ευκολο να ευχαριστηθει καποιος το ατμισμα με VV/VW παρα με μηχανικο,που  για να δουλεψει καλα πρεπει να εχεις σωστη για τα Volts που δινει η μπαταρια,ρυθμησμενη αντ/ση.

Αποσυνδεδεμένος petra

  • Γενικός συντονιστής
  • *****
  • Join Date: Ιουλ 2011
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Μηνύματα: 5205
  • Φύλο: Γυναίκα
  • big sister's watching you!
Απ: MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #464 στις: Νοε 07, 2013, 09:28 »
Απόλυτη με τα νουμερα; μαλλον το ακριβώς αντιθετο.
α, καταλαβα...αναφερεσαι στη διαρκεια ζωης των μπαταριων...
Χμ... εξι με οκτω μηνες με καθημερινη άποκλειστικη χρηση υπολογιζω και για τις τυπου εγκο και για τις 18650...ειναι ενας εμπειρικος μεσος ορος απο τα οσα διαβαζω κι απο τα οσα βλεπω με τις δικες μου. Τωρα ομως με προβληματιζεις. Λες να ενημερωνω τους νεους που ρωτανε, οτι η μεση αναμενομενη διαρκεια ζωης με καθημερινη αποκλειστικη χρηση ειναι δυο χρονια για τις μπαταριες; αυτες που φορανε οι εγκο κι αυτες που φορανε τα μοντ;

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
Τσιγαρίσιες γεύσεις (καπνικά υγρά ή αρώματα) ΥΓΡΑ (γενικά) 1480 399418 Τελευταίο μήνυμα Μαΐ 09, 2025, 11:47
από Επιτέλους το έκοψα
Επισκευάσιμοι ατμοποιητές- Νέες κυκλοφορίες Επισκευάσιμοι ατμοποιητές 2724 729388 Τελευταίο μήνυμα Μαΐ 09, 2025, 08:22
από Tem
Τέλος στις γεύσεις των ηλεκτρονικών τσιγάρων [Νομοτεχνικά] 43 5879 Τελευταίο μήνυμα Μαΐ 01, 2025, 14:23
από Chris66
Vape distillery bubblegum Ιδιοκατασκευές υγρών 4 3155 Τελευταίο μήνυμα Απρ 26, 2025, 20:20
από Stavkal
Shake and Vape - Ερωτήσεις εξπρές και γενικές πληροφορίες Shake and Vape 1836 382345 Τελευταίο μήνυμα Απρ 22, 2025, 18:10
από tony1976
Γενικά για τις δημοσιεύσεις και τις έρευνες γύρω από το ηλεκτρονικό τσιγάρο ΕΡΕΥΝΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΤΜΙΣΜΑ 1494 267596 Τελευταίο μήνυμα Απρ 18, 2025, 17:00
από elr4cs
Επισκευάσιμοι ατμοποιητές. Ερωτήσεις EXPRESS Επισκευάσιμοι ατμοποιητές 4713 736029 Τελευταίο μήνυμα Απρ 18, 2025, 14:53
από geoliol
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ για τα υγρά γενικά. Βασικές πληροφορίες ΥΓΡΑ (γενικά) 1724 269544 Τελευταίο μήνυμα Απρ 14, 2025, 05:33
από Perry
Ηλεκτρονικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS [Ηλεκτρονικά mods] 4935 696140 Τελευταίο μήνυμα Απρ 07, 2025, 22:31
από Doubt
VOOPOO VINCI SPARK 100 KIT [Ηλεκτρονικά mods] 0 1093 Τελευταίο μήνυμα Απρ 03, 2025, 19:26
από zamploutos
Καινουριος στο ατμισμα. Γνωμη για μονης χρησης τυπου Blu, Vuse και αλλα. Γενικά για τις συσκευές ατμίσματος 1 2256 Τελευταίο μήνυμα Απρ 03, 2025, 09:22
από gstamatos
Omerta Liquids Shake and Vape 35 23486 Τελευταίο μήνυμα Απρ 02, 2025, 13:23
από Antiprosopos