vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

451 επισκέπτες, 5 χρήστες
Tem, camber, Buliwyf, goran, Jorge

Twitter

Mod VV Nο1

Mod VV Nο1
« στις: Σεπτεμβρίου 15, 2012, 17:52 »
MOD VV NO1



Χώρα προέλευσης: Κίνα
Τύπος: Μπαταριοθήκη  – VV 4, 5, 6 Volts
Διαστάσεις: Υ 10,5 Χ 1,8 Π
Βάρος: 80 γραμ.
Υλικό: επινικελωμένος χαλκός
Μπαταρίες: 16340 δυο σε σειρά
Διαθέτει κύκλωμα προστασίας των μπαταριών
Σπείρωμα: 510



ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Μια μπαταριοθήκη φτιαγμένη από επινικελωμένο χαλκό με καλό κάτω σπείρωμα με πολλές βόλτες πανεύκολο στο άνοιξε κλείσε και με πολύ όμορφο επάνω σπείρωμα με κύριο χαρακτηριστικό το οβάλ τελείωμα του. Πολύ καλή κατασκευή στιβαρή κομψή λόγω μικρού διαμέτρου ( λίγο πιο παχύ από μια eGo 900 mAh ) και μικρότερου πάχους από ένα v Max ή ProVari.



Το κουμπί ενεργοποίησης πλαστικό τύπου μπαταριών eGo περιστρεφόμενο χωρίς κουδουνίσματα.
Στο πάνω σπείρωμα θα παρατηρήσει κανείς δυο αυλάκια – εγκοπές, προβλέποντας να χρησιμοποιηθεί σε ατμοποιητές που με το σπείρωμα 510 σφίγγει η τζούρα  τους.
Το mod χρησιμοποιεί μπαταρίες 2 σε σειρά 16340 700 mAh
Το κύριο χαρακτηριστικό του mod είναι η εναλλαγή των Volts με διαβάθμιση  ανά
volt:
Πατώντας τρεις 3 φορές το κουμπί κάθε φορά γίνεται παιχνίδι η εναλλαγή των volts
ΠΡΑΣΙΝΟ 4 volts
ΚΙΤΡΙΝΟ 5 volts
ΚΟΚΚΙΝΟ 6 volts
Το vv Ν01 mod δουλεύει παλμικά έτσι δεν μπορούμε να πάρουμε σωστή μέτρηση
αλλά στιγμιαία υπό φορτίο. Αυτό όμως λίγο θα μας νοιάξει μιας και το mod δεν είναι φτιαγμένο για να δίνει πληροφορίες αλλά για να δουλεύει απρόσκοπτα, εκεί που είναι το δυνατό του σημείο.
Τώρα για το αν διατηρεί τη τάση σταθερή με κάθε ρουφηξιά, ανεξάρτητα από την υπόλοιπη ισχύς της μπαταρία,  είπαμε δεν μπορούμε να το εκτιμήσουμε  λόγω ότι είναι παλμικό και θα παίρναμε ένδειξη μόνο για τη στιγμιαία και όχι για την κανονική.







ΑΠΟΔΟΣΗ

Φορτίζοντας τις μπαταρίες και μετρώντας τες έδειξαν 4,1 Volts και οι δυο.
Ξεκινώντας με την ρύθμιση της τάσης στα 4 Volts πατώντας τρείς φορές συνεχόμενες το κουμπί θα ανάψει το πράσινο led.
Δεν καθυστέρησα καθόλου μιας και η περιέργεια μεγάλωνε.
Βάζω πρώτα ατμοποιητή εργοστασιακό και συγκεκριμένα T2 cc με αντίσταση 2,4 Ω.
Τα αποτελέσματα αρκετά ικανοποιητικά, με καλή τζούρα καλή γεύση και πολύ και πυκνό ατμό. Συνέχισα να ατμίζω άνετα με απανωτές τζούρες και δεν διαπίστωσα κανένα πρόβλημα με το mod  που όλο και περισσότερο με ευχαριστούσε.
Ήμουν ήδη στα 6,7 watts και ευχαριστημένος αλλά είπα να πάω στα 5 volts στο κίτρινο led με την ίδια αντίσταση. Στις πρώτες τζούρες ο ατμός έγινε πιο πυκνός αλλά πλέον η γεύση μειώθηκε και ο ατμός έγινε πιο ζεστός.
Δοκίμασα μετά και με ατμοποιητή Vivi Nova V4 στα 2,8 Ω και όπως και με τον Τ2 cc ο πυκνός ατμός και η καλή γεύση σε γέμιζε τόσο που ήθελες να τον πας στο όριο.
Πράγματι ανέβασα στα 5 volts και είδα πως τα σήκωνε με πολύ πυκνό ατμό και καλή γεύση στα 9 watts πλέον.





Τέλος ανέβασα στα 6 volts όπου περίμενα να πάρω καμένο, αλλά με έκπληξη είδα πως δεν έπαιρνα. Τώρα βέβαια ο ζεστός ατμός με 3,4 απανωτές τζούρες έγινε καυτός ενώ το κεραμικό drip άρχισε να βαράει κόκκινο !!

Τώρα αυτό δεν μπόρεσα να το εξηγήσω πως είναι δηλαδή δυνατόν να ατμίζεις με αντίσταση 2.8 στα 6 volts και να μην παίρνεις καμένο.
Η κατανάλωση εδώ να πούμε πως ήταν τεράστια μιας και άδειασε ένα γέμισμα με 2 ml σε μόλις 2 ώρες!!!!!!
Η διάρκεια είναι περίπου 6 ml σε υγρό ατμίσματος ή περίπου 2 μέρες για μέσο χρήστη
Πράγματι πολύ καλή αν σκεφτεί κανείς πως το μ.ο. είναι περίπου 3,4 ml ημερησίως.



Τέλος

Σε εκπλήσσει με τη δύναμή του και το μόνο που σκέφτεσαι εκείνη τη στιγμή είναι μέχρι που μπορεί να φτάσει.
Μου άρεσε η καλή απόκριση στο πάτημα και η πολύ καλή επαφή με το χέρι.
Σχεδιαστικά είναι κομψό με ωραία τελειώματα και με ατμοποιητές εμπορίου δένει σαν
σύνολο. Πολύ γερό σπείρωμα  510 από καλής ποιότητας υλικό.
Ευκολία καθαρισμού μιας και είναι διαλυόμενο σε δυο μέρη και τα σπειρώματα είναι ίδια και στις δυο μεριές του σωλήνα.
Τι δεν μου άρεσε? Η ανησυχία που είχα για τυχόν σωστές αποδόσεις των volts ήταν κάτι που με προβλημάτισε. Αν κάποιος μπορεί να το μετρήσει σε παλμογράφο θα είχαμε
αποτελέσματα έγκυρα.
Όμως παρόλα αυτά είναι μια καλή μπαταριοθήκη με καλή ποιότητα κατασκευής και πολύ εύχρηστη σε οποιονδήποτε.
Η κατηγορία που απευθύνεται είναι για όποιον ζητά παραπάνω δύναμη από μια eGo μπαταρία με μεγάλη αυτονομία αλλά και περισσότερα volts από αυτή.
Σε καθημερινή χρήση δείχνει απροβλημάτιστο και ικανό να ικανοποιήσει οποιονδήποτε
εκεί που θα το χρειαστεί.



Η τιμή του από το κατάστημα είναι για τα μέλη του φόρουμ, στα 22 € το σώμα με ένα ζευγάρι μπαταρίες 16340 και διατίθενται από το κατάστημα Cleverstore.
εδώ
εδώ

Μόλις τώρα ενημέρωσε η εταιρία πως στην τιμή των 22 € συμπεριλαμβάνεται και ο φορτιστής
Καλησπερα
ΕΙδα στο αλλο θεμα οτι υπαρχει προβλημα.Λοιπον,το σετακι στα 22 ευρω ,ειναι μπαταριοθηκη,2 μπαταριες + ενας φορτιστης.Αυτη ειναι  η προσφορα στα 22 ευρω.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 20, 2012, 16:04 από Giannis Pap »

Αποσυνδεδεμένος zacharis1955

  • *****
  • 3469
  • Φύλο: Άντρας
  • Impossible is nothing!, never give up!
Απ: Mod VV Nο1
« Απάντηση #1 στις: Σεπτεμβρίου 15, 2012, 18:24 »
Πάρα πολύ καλή η περιγραφή σου -όπως πάντα βέβαια- Γιαννη!
 
Αγόρασα και 'γώ -εντελώς κατά λάθος- το VV No 1 mod από το Clevestore.gr...Αρκετά καλοφτιαγμένο και πάρα πολύ δυνατό για τή κατηγορία του (κυριολεκτικά σκοτώνει αν και οι εναλλαγές τάσης είναι μόνο τρείς!)...
Αρνητικό βρήκα μoνο ένα: Για να κλειδώσει πρέπει να βγάλεις τον ατμοποιητή και να κρατήσεις το κουμπί πατήμένο 15sec είπε το Clevestore ότι αυτό θα διορθωθεί σύντομα με κάποιο τρόπο αλλά εμένα δεν με απασχολεί και πολύ αυτό...
Και οι 2 μπαταρίες τών 750 mAh που το συνοδεύουν αν και no name είναι πάρα πολύ καλές σε διάρκεια και σε απόδοση...Θα πάρω απο 'κεί άλλες 2 τις ίδιες αν και βρήκα διάφορες 16340 με...εξωπραγματικές χωρητικότητες (!) στο e-bay σε πάρα πολύ χαμηλές τιμές...
Το χρησιμοποιώ με CE4+ Crystal THOR & με Τ2 στα 4 Volts (2.8 Ω περίπου και οι 2) μέσω adaptor 510 to eGo , ταιριάζουν αισθητικά και πάει ανέλπιστα καλά...

Hδη το Cleverstore το περιλαμβάνει σε πλήρες πακέτο με φορτιστή  στη τιμή των 22 Euro που είναι νομίζω σήμερα στην Ελλάδα το απόλυτο Value For Money Entry Level VV E-Cig Economy Kit...

Edit: Tώρα το δοκίμασα με ViVi Nova 2.8 Ω στα 4 Volts και αν και δεν ταιριάζουν και τόσο αισθητικά πάει και 'δώ πολύ καλά...
 
 
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 18, 2012, 08:27 από zacharis1955 »

Αποσυνδεδεμένος trabakoulas

  • **
  • 218
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Mod VV Nο1
« Απάντηση #2 στις: Σεπτεμβρίου 15, 2012, 18:57 »
Πολυ ωραιο review :thumpup:


Σε θεμα παχους-ογκου διαστασεων κλπ ειναι ιδιο με το V6 ή πιο λεπτο?

Αποσυνδεδεμένος agialas

  • ***
  • 700
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Mod VV Nο1
« Απάντηση #3 στις: Σεπτεμβρίου 15, 2012, 19:38 »
μπραβο Γιαννο  :thumpup:
το μόνο λάθος σου είναι οτι το έβαλες δίπλα σε μινι provari και μινι ego ετσι  φαινεται τεραστιο... :)) :))

εγω το κρατησα 3-4 ωρες γιατι μετα το εδωσα..  :-\  :(
εβαζα 2.4 και 2.9 ωμ σε 4 και 5 βολτ εναλλαξ σε provari vmax και vv no1 
:hmmm: τωρα η αυτο δεν καταλαβαινει τιποτα  :)) η εγω δεν καταλαβαινα  :laugh1: :laugh1: :laugh1:

τωρα σε αναμονη... να διορθωθει το κλειδωμα του  :D

Απ: Mod VV Nο1
« Απάντηση #4 στις: Σεπτεμβρίου 15, 2012, 19:44 »
Γιάννη το βαλα δίπλα σε proVari & eGo 650 auto για να δείξω την διαφορά μεγέθους αλλά επειδή πολλούς θα τους ενδιαφέρει, να άλλη μια με όλους τους τύπους μπαταριών για σύγκριση μεγέθους :)



Αποσυνδεδεμένος zacharis1955

  • *****
  • 3469
  • Φύλο: Άντρας
  • Impossible is nothing!, never give up!
Απ: Mod VV Nο1
« Απάντηση #5 στις: Σεπτεμβρίου 15, 2012, 20:05 »
Το πάνω μέρος ξεβιδώνει?
Στο δικό μου φαίνεται fix...

Αποσυνδεδεμένος agialas

  • ***
  • 700
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Mod VV Nο1
« Απάντηση #6 στις: Σεπτεμβρίου 15, 2012, 20:10 »
 ξεβιδωνει πάνω κάτω  :yes:


Απ: Mod VV Nο1
« Απάντηση #7 στις: Σεπτεμβρίου 15, 2012, 20:22 »
Το πάνω μέρος ξεβιδώνει?
Στο δικό μου φαίνεται fix...
Μην το φοβάσαι ξέσφιξε το, όπως με το καπάκι  :)) :)) :))

Αποσυνδεδεμένος zilberto

  • **
  • 222
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Mod VV Nο1
« Απάντηση #8 στις: Σεπτεμβρίου 20, 2012, 01:46 »
  • Προστασία υπάρχει;

   
  • Τι αντάπτορες χρειάζεσαι για τους CE4*;

Απ: Mod VV Nο1
« Απάντηση #9 στις: Σεπτεμβρίου 20, 2012, 01:48 »
Έχει step down και για τους ce4+ χρειάζεσαι αντάπτορα 510 σε eGo  :)

Συνδεδεμένος Buliwyf

  • *****
  • 1932
  • Φύλο: Άντρας
  • ιέεεεεεεεεπ!!!! αστ ναγκλίτσα κατ ρε!!!
Απ: Mod VV Nο1
« Απάντηση #10 στις: Σεπτεμβρίου 20, 2012, 03:06 »
To step-down, είναι προστασία??

Απ: Mod VV Nο1
« Απάντηση #11 στις: Σεπτεμβρίου 20, 2012, 03:12 »
Διαθέτει κύκλωμα προστασίας των μπαταριών  :D

Αποσυνδεδεμένος iceberg

  • **
  • 223
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Mod VV Nο1
« Απάντηση #12 στις: Σεπτεμβρίου 20, 2012, 14:52 »
Μόλις το πήρα  :thumpup:

Εδώ με την ατμομηχανή πάνω του...πλασμένα το ένα για το άλλο!



Πραγματικά πολύ μικρό μέγεθος...στιβαρό και διακριτικό...



Πρώτες εντυπώεις παραπάνω απο ικανοποιητικές! Στην πραγματικότητα έχοντας δουλέψει την ατμομηχανή σήμερα πάνω σε mini Lava, Lava και ego η απόδοση του πάνω στο no1 πραγματικά απογειώθηκε απο τα 4V...
Στα 5V με αντίσταση 1,7 δίνει πραγματικά πολύ δυνατό χτύπημα και πρωτόγνωρο ατμό και στα 6...όταν δεν ήταν φουλ στο υγρό το σέρα μου έδωσε ένα βαρβάτο καμμένο και όταν το γέμισα με έστειλε αδιάβαστο και το παράτησα για κανα 10λεπτο!  :D Σαφώς η επόμενη αντίσταση δε θα είναι κάτω από 2-2,2!

Πολύ δυνατό λοιπόν και εξαιρετικά εύχρηστο για καθημερινή χρήση...Κατ' αρχήν εντυπωσιασμένος λοιπόν!  :thumpup:

Στην τιμή των 22€ δεν περιλαμβανόταν ο φορτιστής αλλά είχε μέσα ήδη 2 μπαταρίες + 2 έξτρα το πακέτο. Δεν ξέρω αν έγινε κάποιο λάθος αλλά αυτά πήρα εγώ με 22€.

Απ: Mod VV Nο1
« Απάντηση #13 στις: Σεπτεμβρίου 20, 2012, 15:04 »
Δεν κάνεις λάθος έτσι είναι όπως τα λες.
Για αντίσταση θα σου πρότεινα να ανέβεις και πάνω από 2,2 που σκέφτεσαι κοντά στα 2,6-2,8 Ω
εμένα με 2,0 Ω στα 5 Volt έβγαζε καμένο αν και εσύ με επισκευάσιμο θα χεις καλύτερη κυκλοφορία :yes:

Αποσυνδεδεμένος zacharis1955

  • *****
  • 3469
  • Φύλο: Άντρας
  • Impossible is nothing!, never give up!
Απ: Mod VV Nο1
« Απάντηση #14 στις: Σεπτεμβρίου 20, 2012, 15:18 »
Eγώ το πήρα στις 14 / 9 / 2012 χωρίς φορτιστή (VV1 + 2 μπαταρίες) και τις 2 extra μπαταρίες που είχε μέσα το πακετο τις πλήρωσα ξεχωριστά 10 Euro, σύνολο 30 Εuro...Σίγουρα έγινε κάποιο λάθος...

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες [Μπαταρίες για mod] 8820 1102416 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 21, 2024, 17:05
από shadockan
Νέα και ερωτήσεις εξπρές για φορτιστές μπαταριών mods [Φορτιστές μπαταριών mod] 1463 176686 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 21, 2024, 16:51
από shadockan
DIY υγρό μέντας αλλά πολύ παγωμένο [Αρώματα] 2 515 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 17, 2024, 10:38
από Geraki
Lost Vape Thelema Nexus [AIO (Όλα σε ένα)] 0 352 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 16, 2024, 18:10
από zamploutos
Ulton VWM Innova RTA [Κλώνοι επισκευάσιμων] 186 22314 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 16, 2024, 13:11
από georgeboy
Shake and Vape - Ερωτήσεις εξπρές και γενικές πληροφορίες Shake and Vape 1814 285295 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 14, 2024, 14:12
από Ηρακλης
Ερωτήσεις - απορίες για clearomizers Ατμοποιητές "εμπορίου" 1397 209540 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 22:52
από Xxristos
BISHOP MTL RTA by Ambition Mods & The Vaping Gentlemen Club [Με φιτιλοαντίσταση] 234 68693 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 17:26
από axilleaspro
MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS Mods 2111 315638 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 15:05
από ThioVag
καλύτερες γεύσεις φράουλας Shake and Vape 26 15598 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 11, 2024, 18:21
από Sergios
Πόλεμος στα η.τ Συζήτηση για το άτμισμα 980 126866 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 11, 2024, 12:15
από Chris66
HCIGAR VT 75 Nano (DNA 75) [Ηλεκτρονικά mods] 1127 95251 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 09, 2024, 03:53
από Tem