Βασιλη οταν λες μέχρι 25w πόσα amperes εννοεις? Δεν εχουν διαφορα τα 25w με 2Ω με τα 25w με 0,5Ω? Πόσα A σηκώνουν αυτές οι μπαταρίες? Για μηχανικο ενδείκνυνται? Παίζουν ρόλο οι απώλειες του μοντ στον υπολογισμό των Α?
Σε VV/VW , δεν εχουν τοση σημασια τα Amps.
Παιζει φυσικα ρολο το ποσα Amps τραβαει η πλακετα , αλλα σε VV/VW ειναι μικρη η διαφορα.
Αυτο που θα κανει τη διαφορα , δεν ειναι ουτε τα Amps , ουτε τα Volts , ουτε τα Watts...
Ειναι το C της καθε μπαταριας.
Το C οσο πιο απλα μπορω να το περιγραψω , ειναι η ποσοτητα ρευματος που ειναι ικανη καποια μπαταρια να παραδωσει.
Αυτο φυσικα ειναι ΟΛΟ ΜΑΖΙ σαν αποτελεσμα , τα Watts που θα δουμε στην οθονη.
Απο τη στιγμη ομως που η πλακετα εχει συστημα ανορθωτη και υποβιβαστη τασης , τοτε δεν παιζει και τον κυριοτερο ρολο , το ποσα Amps τραβαει απο τη μπαταρια.
Απο τη μπαταρια μπορει να τραβαει 3 Α και η παλκετα η ιδια να τα κανει 6Α.
Οποτε το οτι η μπαταρια ειναι ικανη για 10Α , η πλακετα δεν θα το παρει και πολυ χαμπαρι ....
Θα δωσει ανετα την ισχυ των 20-30 W.
Η μπαταρια εχει πολυ καλη αποδοση ακομα και στα 15Α αποφορτιση , που σημαινει οτι και στα 30W καλη αποδοση.
Βεβαια στα 30W θα υπαρχει αρκετη πτωση τασης και σαν αποτελεσμα σε κοντρα με τις NMC , θα φανει η υστέρησή τους........
Στα 30 W δηλαδη , θα εχουμε μια μπαταρια 3500mAh , που θα εχει την αποδοση μιας NMC 3000mAh
Oλο αυτο ειναι υπολογισμένο με αντισταση 0.2Ω
Με την NCR GA καθως και στις υπολοιπες 3500mAh των 10Α , στα 30W με 0.2Ωμ , η ένταση του ρευματος ειναι στα 12Α.
Φυσικα θα τελειωσουν κατα πολυ πιο γρηγορα , αλλα θα εχουν μια διαρκεια σεβαστη και αν θυμαμαι καλα θα ειναι καπου στα 1300mAh στα 3.3V.
Aρκετα θα ελεγα για αποφορτιση πανω απο την ανωτερη τιμη που δηλωνει η εταιρια.
Σε μηχανικο θα δουλεψουν φυσικα οπως και ολες οι αλλες καθε ειδους.
Το κακο εδω ειναι οτι σε μηχανικο δεν εχεις καμια ασφαλεια και οι μπαταριες αυτες δεν ειναι ασφαλους χημειας.
Ειναι ανωτερες απο τις παλαιωτερες σαν ασφαλεια , αλλα σε καμια περιπτωση ισαξιες των NMC σε δυναμη και ασφαλεια.
Οι απωλειες ειναι φυσικο να παιζουν ρολο.
Αν το μηχανικο εχει μικρες απωλειες και απο τα 4.2V στελνει στους πολους του ατμοποιητη 3.9V , τοτε τα Amps με τα οποια ατμιζουμε , θα ειναι 4.8Α και θα ατμιζουμε στα 20W με αντισταση 0.8Ωμ.
Αυτο ομως με γεματη μπαταρια.
Αν ομως ειναι
κακο μοντακι στο θεμα απωλειες , τοτε αν πανε στο μοντακι απο τα 4.2V καπου στα 3.5V , τοτε θα εχουμε 15W σε αντισταση 0,8Ωμ
Τα Amps παιζουν παρα πολυ σημαντικο ρολο στη λειτουργια των μπαταριων , για ενα παρα πολυ απλο λογο...
Οσο μεγαλυτερη ειναι η ικανοτητα της μπαταριας στο θεμα αποφορτιση ποσοτητας ρευματος , τοσο μικροτερη θα ειναι και η πτωση τασης.
Αρα σε μια μπαταρια με ικανοτητα μικρων αποφορτισεων , η πτωση τασης θα ειναι μεγαλη γιατι δεν θα μπορει να κρατησει τα Volts ψηλα και ετσι θα εχουμε και ασθενεστερη αποδοση σε σχεση με μια μπαταρια μικροτερης εσωτερικης αντιστασης και μεγαλυτερης ικανοτητας υψηλων αποφορτισεων.
Αρα.......... Αγοραστε 2500 - 3000mAh 20A για μηχανικα..........