Πρωτα απο ολα , θα ηθελα τα μπραβο να πανε στους ατμιστες / συμπορευτες που εκαναν αυτο το φορουμ και βοηθησε ολους οσους
ηθελα να βοηθηθουν.
Υπηρξαν ατομα που βοηθησαν εμενα και ολους μας εδω μεσα και ειναι αφανεις ηρωες.
Thorin 13 , τα δικα μου σεβη φιλε και σ΄ευχαριστω πολυ . Ναι 'σαι καλα αδερφε.
Για το θεμα που συζητατε ομως , εχω αντίρρηση στο οτι αντεχει η NCR B χαμηλες αντιστασεις.
Ο λογος ειναι οτι η ενταση με την οποια μπορει να δωσει το φορτιο της ειναι κατα πολυ μικροτερο.
Η μπαταρια εχει 6.8 Α , επομενως το σωστο ειναι να αποφορτιστει το ανωτερο με 3 - 3.5 Α.
Κοιταξτε εδω την αποφορτιση της NCR B με 3Α :
http://dampfakkus.de/akkutest.php?id=141Και τωρα κοιταξτε εδω την αποφορτιση της με 5 Α :
http://dampfakkus.de/akkutest.php?id=141Προσεξτε τι διαφορα που εχουν οι δυο αυτες αποφορτισεις στο θεμα διαρκεια.
Φαινεται καθαρα το ποσο ζοριζεται η μπαταρια με περισσοτερα απο 3 Α αποφορτιση.
Εχει πολυ μεγαλη πτωση τασης και τελικα λογο αυτης της πτωσης , θα φτασει στα 3.3 V πολυ πιο γρηγορα απο την Samsung 25R.
Το θεμα εδω ειναι οτι η μπαταρια με τετοια αποφορτιση και λογο της μεγαλης εσωτερικης αντιστασης (0.55mohm) , ανεβαζει θερμοκρασια και εκτος απο τον κινδυνο να χαλασει , η συνθεση της μπαταριας ειναι τετοια που ειναι για διαφορετικη λειτουργια και οχι για μεγαλες αποφορτισεις.
Το εχω γραψει πολλες φορες -- οπως και ο camber -- (και η επανάληψη ομως ειναι το καλυτερο μαθημα) , οτι το καλυτερο για τις μπαταριες μας και για 'μας , ειναι να αποφορτιζουμε τις μπαταριες μας στο μισο απο το ανωτερο που μπορει να αποδωσει.
Αν προσεξετε στα 3 Α χανει μονο 400mAh απο την ενεργεια της μεχρι τα 3.0 V και εχει 500mAh παραπανω στα 3.3 V σε σχεση με την αποφορτιση των 5 Α.
Aν αυτο συμβαινει στα 5 Α , φανταστειτε τι γινεται στα 6.8 Α.
Να και το αποτελεσμα στα 6.5 Α :
Αν κοιταξετε καλα , θα δειτε οτι στα 3.3V , αποδιδει καπου στα 1200mAh.
Αρα με τετοια αποφορτιση η μπαταρια ......
υποφερει πραγματικα ......
Το ιδιο ισχυει βεβαια και για ολες τις μπαταριες που πιεζονται στο οριο τους.
Ιδιαιτερα ομως οι μπαταριες αυτου του ειδους , δηλαδη ICR και INR/NCR ( NCA-NCO) , ειναι μπαταριες χαμηλων απαιτησεων σε ρευμα και η κυρια αιτια παραγωγης τους ειναι η εφαρμογη τους σε pack υπολογιστων , συστοιχιες μπαταριων σε αυτοκινητα και διαφορες αλλες εφραμογες χαμηλων απαιτησεων σε ενταση ρευματος.
Τωρα η ερωτηση που δημιουργείται , ειναι πως γινεται το αυτ/το να εχει μικρες απαιτησεις....!!!!!
Παρα το οτι φαινεται αντιθετο , στο αυτ/το υπαρχει ενα συστημα οπως και στα μοντακια μας , που ανεβαζει την ταση και απο 60 V (για παραδειγμα) , κανει το ρευμα 600 V.
Αυτο που κανουν οι μπαταριες εκει , ειναι απλα να παρεχουν πολλα mAh ωστε να εχει αυτο το κυκλωμα αρκετο ρευμα ωστε να κανει τη δουλεια του.
Για αυτ/τα ομως μεγαλων επιδωσεων , oι μπαταριες ειναι αυτες που ξερουμε ολοι μας σαν High drain.
Για παραδειγμα το ΤΕSLA υψηλων επιδωσεων , ειχε μεσα μεχρι πριν λιγο καιρο τις Panasonic (Sanyo) UR18650NSX 2600mAh 20 Amps.
Η πρωτη μπαταρια αυτου του ειδους η οποια κατασκευαστηκε το 2010.
Για το λογο αυτο γραφω συνεχεια οτι υπαρχουν μπαταριες που δεν τις ξερουμε και σιγουρα ειναι παντοδυναμες...
Σας ζαλισα....;;;; Περαστικα σας....
Thorin13 πέτυχες φοβερό calculator..
Αυτές τις 3 μέρες, με συγκεκριμένα settings, δηλαδή αντίσταση 0,25ohm ρύθμιση 3.16volt, power 40watt επιβεβαιώνω οτι έπεσε μέσα για τις samsung 25r και lg hg2 που έχω κατά 95% μέσα στους υπολογισμούς.. Δηλαδή σε αυτά τα settings, η lg αποδίδει περίπου 5 λεπτά με καμιά 50αριά puffs παραπάνω..
Επίσης (για αυτή τη ρύθμιση πάντα) δοκίμασα από περιέργεια τι θα έβγαζε η sony vtc5 και σαφώς θα είχα μικρότερη αυτονομία..
Αυτά τα ποσά, με το που κουμπώσω τον 0,15 ή τον 0,20 νικελίου, καταλαβαίνω πως θα αντιστραφούν, λογικά, εκεί θα υπερτερεί η sony vtc5 αν δεν απατώμαι..
Οπότε με λίγα λόγια, συγκρίσεις δεν υπάρχουν, θεωρώ οτι πρώτα καταλήγεις σε τι αντιστάσεις και settings θες να ατμίζεις και ΜΕΤΑ καταλήγεις στο ποιά είναι η ιδανική μπαταρία για την περίπτωση του καθενός..
Φιλε μου , γιατι το λες αυτο ;;;;
Για κοιτα.......!!!!