Δεν μπορω να καταλαβω τι θελεις να πεις φιλε.
Εχω απο τις πρωτες LG HG2 που περπατησαν και δεν εχω κανενα απολυτως προβλημα.
Στο eVic VTC Mini με Ni200 , 0.15 - 0.25 Ωμ , 25 - 30 Watts , φτανουν τα 1460 δευτερολεπτα καθαρη λειτουργια.
Δε νομιζω να ειναι κακη η διαρκεια της......
Η LG ειναι κατασκευαστρια εταιρια.
Ειναι κατασκευαστρια εταιρια εδω και παρα πολλα χρονια και μαλιστα δεν φτιαχνει μονο Li-Ion μπαταριες κυλινδρικες , αλλα και αλλων τυπων. Πολλες ειναι μεσα σε κινητα .
Φτιαχνει απο τις καλυτερες Lipo και αυτη τη στιγμη ειναι ο μεγαλυτερος προμηθευτης μπαταριων Li-Ion σε εταιριες αυτοκινητων.
Οι Efest το εχουμε πει αμετρητες φορες , οτι δεν φτιαχνουν τιποτα.
Αγοραζουν τις LG HG2 και τις ντυνουν με το δικο τους μοβ καλυμμα.
Να πεταχτώ κι εγώ να ρωτήσω το άσχετο. Τι σημαίνει IMR και τι INR? Εννοώ αρχικά από ποιες λέξεις είναι;
Γιαννη , οπως ποσταρε και ο
blackdrone πιο πανω , οι IMR εχουν σαν κυριο στοιχειο στη συνθεση τους το Μαγγανιο (Mn) .
Για τις INR δεν ειναι τοσο απλος ο χαρακτηρισμος.
INR ειναι οι LG HG2 , Samsung 30Q , AW 2000 , LG HE2/4 , Sony VTC4/5 , Samsung 25R , αλλα και οι Panasonic NCR PD-PF-A-B-GA-G , LG MH1-MJ1 , Samsung 29E-32E-35E ................... ολες ειναι INR.
Οι INR ειναι δυο ομαδες.
Eιναι οι υβριδικες μπαταριες που εχουν σα βαση τις IMR και τις βρησκουμε σαν INR/IMR και οι υβριδικες μπαταριες που εχουν σαν βαση τις ICR και τις βλεπουμε σαν IΝR/NCR
Η πρωτη ομαδα , δηλαδη οι INR/IMR , εχουν σα βαση στη συνθεση τους το Μαγγανιο (Mn) και με την προσθηκη μικρης ποσοτητας Κοβαλτιου (Co) , καταφεραν να ξεφυγουν απο τον (θεωρητικό) περιορισμο των 2000mAh , κρατοντας ομως τη δυναμη και την ασφαλεια των IMR.
H δευτερη ομαδα (INR/NCR) , δεν παρεχουν την ασφαλεια των INR/IMR , ουτε εχουν την ικανοτητα αποφορτισεων με την ενταση των INR/IMR.
Οι ICR ηταν μπαταριες με πολυ μεγαλες εσωτερικες αντιστασεις , μικρη ικανοτητα αποδοσης εντασης και το μονο καλο που ειχαν , ηταν η χωρητικότητά τους .
Βαζοντας Νικελιο (Ni) και Αλουμικιο (Al) , οι κατασκευαστριες εταιριες καταφεραν να κανουν τις μπαταριες τους πολυ καλυτερες στο θεμα ''εσωτερικη αντισταση'' και συναμα εδωσαν στις μπαταριες αυτες σημαντικα καλυτερη κυκλοφορια στο ρευμα εσωτερικα του στοιχειου.
Υπαρχουν πλεον μπαταριες με πολυ χαμηλες εσωτερικες αντιστασεις (Samsung 26F) , που ειναι ισαξιες με των INR/IMR.
Η Samsung 26F για παραδειγμα , εχει εσωτερικη αντισταση 0.05mOhm και ειναι η αιτια πολλοι απο εμας να τις δουλευουν ακομα και σημερα στα μοντακια τους και παρα το οτι ειναι ''πτωχες'' σε Amperes (5.2) , αφου εχουν μικρη εσ/κη αντ/ση , εστω κι αυτο το φορτιο των 5.2Α , το αποδιδουν ευκολα και να εχουν καλη αποδοση.
Οποτε η ομαδα των υβριδικων μπαταριων INR , χωριζεται σε δυο υποομαδες και θα πρεπει να ειμαστε και λιγο προσεκτικοι οταν αγοραζουμε μπαταριες.
Πολλες εταιριες που βαζουν απλα την ετικετα τους σε μπαταριες αλλων , γραφουν επανω οτι ειναι IMR και εχουν αποφορτισεις 40-50..........500....Amps....
, ενω απο κατω εχουν μπαταριες NCR (ή NCO ή NCA...το ιδιο ειναι σχεδον) , που εχουν σαν βαση τις ICR .