vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

444 επισκέπτες, 2 χρήστες
Tem, manoslykos

Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες

Αποσυνδεδεμένος ExMortus

  • **
  • 395
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #4590 στις: Οκτωβρίου 22, 2015, 00:42 »

Εγώ βλέπω ότι στα 15Α συνεχούς αποφόρτισης (σαν να λέμε αντίσταση στα 0.28Ω) η θερμοκρασία φτάνει τους 78.4 βαθμούς Κελσίου. Υποπτεύομαι ότι η θερμοκρασία που παράγεται κατά την χρήση της μπαταρίας στο μοντάκι μας θα 'ναι μικρότερη, με τη λογική ότι ατμίζουμε "παλμικά" όπως περιέγραψα πιο πάνω. Δεν έχω κάποιο τρόπο να το επιβεβαιώσω ούτε το διάβασα κάπου, δική μου υπόθεση ξεκάθαρα.


Εδώ είναι που μπαίνουν τα δικά μου ερωτήματα. Ποια θερμοκρασία μπορεί να θεωρηθεί ως ανώτατο όριο; Σε ποια θερμοκρασία έχουμε την καλύτερη απόδοση; Αν ξεπεράσουμε αυτή τη θερμοκρασία υπάρχει περίπτωση να καταστραφεί η μπαταρία ή απλά έχουμε μείωση της διάρκειας ζωής της μπαταρίας;


Εγώ προσωπικά χρησιμοποιώ αντιστάσεις στα 0.35-0.4 Ω επειδή κάνω χρήση μηχανικού. Ζητάω απ' την μπαταρία δηλαδή 10-12Α. Πιστεύεις ότι ζορίζω τις μπαταρίες μου; Απ' τη στιγμή που χρησιμοποιώ ντρίπερ και 50άρι σύρμα, αυτές οι τιμές στα στησίματα μου είναι οι πιο ικανοποιητικές. Γρήγορη ανάφλεξη (άρα κάνω μικρής διάρκειας τζούρες), χλιαρός ατμός (άρα δεν "ψήνω" την VG για κανένα λόγο) και η θερμοκρασία τόσο στο μοντάκι όσο και στην μπαταρία παραμένει αρκετά χαμηλή.


Μη γελιόμαστε, δεν θεωρώ πως ο τρόπος ατμίσματος που έχω επιλέξει είναι 100% ασφαλής. Απλά δεν μπορώ να καταλάβω τον φόβο και την απέχθεια ορισμένων ατόμων για το subOhm άτμισμα. Σύμφωνα με όλα τα παραπάνω, δεν βλέπω ουσιαστική διαφορά στην ασφάλεια σε σχέση με κάποιον που ατμίζει στα 12 Watt. Μη μιλήσω και για κατανάλωση που πρέπει να έχω τις μαύρες μου για να ξεπεράσω τα 6 ml.


Να επισημάνω ότι δεν επικροτώ τα ψηλά βατ, τις ακραίες αποφορτίσεις και τις πανύψηλες θερμοκρασίες του ατμού. Μιλάω για άτμισμα σε λογικά πλαίσια.


EDIT: Ελπίζω να μην νομίζεις ότι θεωρώ και σένα ένα απ' τα άτομα που "φοβούνται και απεχθάνονται το subOhm άτμισμα"  ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 22, 2015, 01:06 από ExMortus »

Αποσυνδεδεμένος camber

  • *****
  • 3887
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #4591 στις: Οκτωβρίου 22, 2015, 01:41 »
Εδώ είναι που μπαίνουν τα δικά μου ερωτήματα. Ποια θερμοκρασία μπορεί να θεωρηθεί ως ανώτατο όριο; Σε ποια θερμοκρασία έχουμε την καλύτερη απόδοση; Αν ξεπεράσουμε αυτή τη θερμοκρασία υπάρχει περίπτωση να καταστραφεί η μπαταρία ή απλά έχουμε μείωση της διάρκειας ζωής της μπαταρίας;
Ανώτατο όριο ασφαλείας για πολλούς θεωρούνται οι 100oC. Μετά από αυτούς τους βαθμούς ουσιαστικά η μπαταρία βράζει. Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να δουλεύουμε τη μπαταρία σ' αυτό το όριο γιατί θα την καταστρέψουμε γρήγορα.

Αποσυνδεδεμένος nikos523

  • ****
  • 1249
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #4592 στις: Οκτωβρίου 22, 2015, 02:05 »

Σύμφωνα με όλα τα παραπάνω, δεν βλέπω ουσιαστική διαφορά στην ασφάλεια σε σχέση με κάποιον που ατμίζει στα 12 Watt.

Στο συγκεκριμένο κομμάτι και μόνο, όχι.
0.35 σε μηχανικό σημαίνει 11-12Α.
12 watt σε ηλεκτρονικό (<- αν εννοείς αυτό ) σημαίνει 3.5Α.

Αποσυνδεδεμένος ExMortus

  • **
  • 395
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #4593 στις: Οκτωβρίου 22, 2015, 02:56 »
@camber
Συμφωνώ απόλυτα. Το ανώτατο όριο υπάρχει για να το βλέπουμε, όχι να το ακουμπάμε.


@nikos523
Το ξέρω ότι φαίνεται παράλογο, απλά δεν μπορώ να διακρίνω κάποια ουσιαστική διαφορά πέρα απ' τη θερμοκρασία.


Αν πιάσουμε την Samsung 25R, σύμφωνα με τα διαγράμματα, η θερμοκρασία φτάνει περίπου τους 70 βαθμούς Κελσίου με συνεχή αποφόρτιση 12Α.
Πέρα απ' το γεγονός ότι η θερμοκρασία θα 'ναι σίγουρα χαμηλότερη λόγω της παλμικής αποφόρτιστης που ασκούμε όταν ατμίζουμε, υπάρχει κάποια αρνητική επίπτωση στο στοιχείο; Αν υπάρχει, τότε προφανώς το άτμισμα στα 3.5Α είναι πιο ασφαλές. Αν όμως δεν υπάρχει;

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4515
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #4594 στις: Οκτωβρίου 22, 2015, 03:14 »
Μπορεις να τραβήξεις ακομα και 100Amps για ενα δευτερο.
Αυτο δεν σημαινει οτι αφου θα το αφησεις θα ειναι ολα καλα ....


Αυτο που θελω να επισημάνω , ειναι οτι μπορεις να ατμισεις με μεγαλες αποφορτισεις , αλλα ειναι μια μπαταρια  χωρις καποια ηλεκτρονικη επίβλεψη , η οποια θεωρητικα μπορει να προλαβει και να κοψει την παροχη ρευματος σε μια βιαιη αποφορτιση , στην οποια θεωρητικα θα εχουμε απελευθερωση υπερβολικα μεγαλων φορτιων , αρα και στιγμιαια μεγαλη και αποτομη ανοδο θερμοκρασιας , που ειναι και η κυρια αιτια των περισσοτερων κακων ειδησεων που βλεπουμε και ακουμε συχνα
Την καθε στιγμη που παταμε το κουμπι , η υπερβολικη αποφορτιση μπορει να δημιουργησει στο εσωτερικο της μπαταριας αντιξοες συνθηκες και σε ενα μηχανικο μοντακι , δεν υπαρχει καποιο εξαρτημα ωστε να εμποδισει τη στραβη .


Φυσικα δεν σημαινει αυτο οτι σημερα ή αυριο , σε 'μενα ή σε 'σενα θα συμβει κατι κακο , αλλα κανεις δεν μπορει να μου δωσει εγγυηση οτι με αυτο τον τροπο ατμισματος , δεν θα μου συμβει κατι ή ακομα καλυτερα , κανεις δεν μπορει να μου εγγυηθει οτι με αυτο τον τροπο ατμισματος η κατασκευαστικη ποιοτητα της συγκεκριμενης μπαταριας , θα μπορεσει να ανταποκριθει ήπια και με ασφαλεια.


Δεν μιλαω για χρονους , γιατι σε ενα στοιχειο μπορει ανα πασα στιγμη και εκει που δεν το περιμενεις να συμβει το οτιδηποτε μεσα στο στοιχειο της μπαταριας και η ανοδος της θερμοκρασιας να ειναι πραγματικα στιγμιαια.


Το να τραβαω μια τζουρα και μετα να αφηνω τη συσκευη πιστεύοντας οτι ετσι ηρεμω το στοιχειο και η οποιαδηποτε κακη συνεργασια των χημικων στοιχειων στο εσωτερικο της  (ωστε να δημιουργηθει ταση αποφορτισης) παυει κι αυτη να ισχυει , ειναι λαθος.
Η κινηση του ρευματος στο εσωτερικο της μπαταριας γινεται με την αλληλεπίδραση χημικων στοιχειων κι αυτο σημαινει οτι αν καποια ενωση ή γενικα καποια αντιθετη με τον σωστο τροπο επιδραση στο εσωτερικο της δεν ειναι αυτη που πρεπει , υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα , να εχουμε καποια ενωση ή καποια επιδραση που θα δημιουργησει μη πρεπον συνθικες στο εσωτερικο της και σαν αποτελεσμα μπορει να εχει ακομα και την αυταναφλεξη του στοιχειου λογο ριξης των χημικων δεσμων των χημικων στοιχειων , χωρις να ξερουμε ποια θα ειναι η επομενη χημικη ενωση , λογο του οτι θα υπαρχουν ευλεκτα χημικα στοιχεια ελευθερα πλεον ακομα και σε αερια μορφη , μεσα σε ενα στενο αγωγο , πραγμα που σημαινει οτι η εκτονωση αυτων των ενωσεων , εστω και μικρης δυναμικοτητας να ειναι , μεσα σε στενο αγωγο δημιουργηθείτε μεγαλη πιεση και ετσι και το ακολουθο φαινομενο , να ειναι βιαιο λογο μεγαλης πιεσης.


Το οτι ατμιζουμε ''παλμικα'' , πατώντας και αφηνοντας το κουμπι ανα διαστηματα , ειναι λαθος αντιληψη.
Δεν ατμιζουμε παλμικα.
Ατμιζουμε με συνεχομενη παροχη ενεργειας .
Ακομα και με προσπαθεια , το να προσομοιώσεις την παλμικη κινηση του ρευματος εχοντας ενα μηχανικο μοντακι στα χερια σου , ειναι αδυνατον..... ;)


Tωρα αν εσυ ή εγω παταμε και αφηνουμε το κουμπι 10 φορες το δευτερολεπτο..........εεεεε......τοτε δεν ατμιζουμε αλλα προσπαθουμε να κουρασουμε το χερι μας.......... ;D :))


Συμπερασμα απο ολο αυτο το σεντονακι :


Δεν λεω οτι στην επομενη τζουρα ή αυριο ή μεθαυριο θα γινει κατι κακο , αλλα ειναι και η μπαταρια ενα μηχανημα , στο οποιο δεν μπορουμε να εχουμε 100% επιστοσυνη ανα πασα στιγμη ή να νιωθουμε εντελως καλυμμενοι απο τον τίτλο --''μπαταριες ασφαλους χημειας''-- , γιατι οπως εγραψα και πιο πανω , ειναι κι αυτη ενα κατασκευασμα και τιποτε αλλο.
Αφου η εταιρια που το κατασκευαζει , λεει οτι ονομαστικη αποδοση εντασης ρευματος ειναι τα 10 Amps για να υπαρχει οσο γινεται  ασφαλης λειτουργια του στοιχειου , οφείλουμε να τις χρησημοποιουμε με αυτο τον τροπο που δηλωνει η εταιρια οτι ειναι σωστο.
Στα Amps αυτα εχουμε την μεγαλυτερη διαρκεια , αρα εχουμε και την πιο ανετη λειτουργια του στοιχειου σαν μεσο ορο πιεσης , με αποδεκτη θερμοκρασια .
Η πιο ανετη φυσικα ειναι η οσο γινεται μικροτερη αποφορτιση , αλλα δεν ατμιζεις στα 0.2Α... :))


Καμια αντιρρηση βεβαια οτι μπορεις να ατμισεις ετσι ή ακομα και με μικροτερες αντιστασεις (δεν ειμαι και ο πιο αθωος... ;D ) , αλλα το καλυτερο ειναι να εχουμε την οσο γινεται εταιρικης  προτασης αποφορτιση..............




Στο θεμα της ''υγειας'' του στοιχειου , οσο μεγαλυτερη ειναι η ζητηση ρευματος , τοσο μεγαλυτερη θα ειναι και η πτωση τασης που θα εχουμε.
Αυτο σημαινει οτι με 0.2Ωμ απο τα 4.2V με καλο μοντακι , θα δουμε το καλυτερο καπου στα 3.2V στον ατμ/τη.
Αν λοιπον εχουμε 0.15-0.20V απωλεια απο το μοντακι , τοτε το υπολοιπο ποσοστο θα ειναι η απωλεια που θα εχει η ιδια η μπαταρια.
Υπολόγισε τωρα ποσο κατω απο τα 3.3V πέφτει η ταση της μπαταριας , οταν ειμαστε στα 3.4-3.5V , οπου θα εχεις φυσικα ακομα αρκετα μεγαλυ δυναμη.
Οταν λοιπον θα εισαι στα 3.4V , στη μπαταρια σου θα εχεις 2.6V .  Στο περιπου οπως καταλαβαινεις ειναι τα νουμερα , αλλα εκει κοντα ειναι το αποτελεσμα.
Αυτο φιλε μου ειναι κακο οπως βλεπεις για την υγεια των μπαταριων μας , απο τη στιγμη που το 3.3V ειναι μια απο τις πολυ καλες τιμες για να φορτιζουμε τις μπαταριες μας , ωστε να εχουν καλη υγεια..... 8)



Η συνεχεια .......... στο επομενο τευχος....... :idiot1: :laugh1:
(το ξερω οτι θα εχει και συνέχεια........ ;D )
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 22, 2015, 03:24 από shadockan »

Αποσυνδεδεμένος ExMortus

  • **
  • 395
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #4595 στις: Οκτωβρίου 25, 2015, 13:25 »



Να ανησυχήσω;

Αποσυνδεδεμένος Nemesis_rds

  • *****
  • 5569
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #4596 στις: Οκτωβρίου 25, 2015, 13:26 »
Την βλέπω ήδη στα σκουπίδια σου.
Ή ακόμα καλύτερα στον κάδο της Αφής για ανακύκλωση.

Αποσυνδεδεμένος teo77

  • ****
  • 1450
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #4597 στις: Οκτωβρίου 25, 2015, 21:42 »
ποια 18350 να παρω παιδια για το μοντακι που βλεπω εχει σαν υποδοχη για ''βυζακι''?απο ελλαδα μονο αυτην ειχα δει
https://www.atmistique.gr/efest-imr-18350-10.5a.html

Αποσυνδεδεμένος camber

  • *****
  • 3887
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #4598 στις: Οκτωβρίου 26, 2015, 00:27 »
Προτίμησε την AW IMR 18350 800mΑh. Θα τη βρεις σε αρκετά καταστήματα.

Αποσυνδεδεμένος teo77

  • ****
  • 1450
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #4599 στις: Οκτωβρίου 26, 2015, 01:24 »
οκ camber σε ευχαριστω!

Αποσυνδεδεμένος vag21

  • ****
  • 1452
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #4600 στις: Οκτωβρίου 27, 2015, 00:33 »
για την πλακετα sx350j ποια 18650 να προτιμησω,θελω flat και μεγιστα βατ που θα ατμισω θα ειναι τα 20,ενω συνηθως παιζω απο 10 εως 15 βατ.




Αποσυνδεδεμένος konmac

  • **
  • 405
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #4601 στις: Οκτωβρίου 27, 2015, 11:08 »
Έχω 6 μήνες. 4 Samsung imr 25 r μπαταρίες.
Υπολογίζω ότι με την χρήση που τις κάνω έχουν γύρω στις 120 ~ 130 φορτίσεις αποφορτίσεις. Η απόδοση τους μου φαίνεται πεσμένη ( χωρίς να μπορώ με κάποιο τρόπο να το μετρησω) .
Ειναι ιδέα μου ή ειναι φυσιολογικό ;;;;;;

Αποσυνδεδεμένος makis66

  • *****
  • 3076
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήσε την κάθε μέρα σου σα νάναι η τελευταία σου
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #4602 στις: Οκτωβρίου 27, 2015, 11:28 »
Ναι είναι φυσιολογικό νομίζω. Εγώ σε δύο 25 R που έχω 8 μηνών με λιγότερες φορτίσεις από εσένα, έχω διαπιστώσει το ίδιο.
Σα να αποφορτίζονται ελάχιστα πιο γρήγορα, από ότι όταν είναι καινούργιες.
Πάντως ασφαλή μέτρηση χωρίς όργανα δεν μπορείς να κάνεις. :)

Αποσυνδεδεμένος IreneS

  • **
  • 280
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #4603 στις: Οκτωβρίου 27, 2015, 12:05 »
Παιδιά, κινδυνεύοντας να προδώσω την παντελή μου άγνοια σε μπαταρίες και ρεύματα, η LG ICR HE2 18650 είναι η γνωστή, καλή, προτεινόμενη LG H2; Παραγγέλνω;

Αποσυνδεδεμένος modivin

  • *****
  • 3672
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #4604 στις: Οκτωβρίου 27, 2015, 12:14 »
Όχι!


Αυτή που γράφεις δεν είναι protected και θα πρότεινα να μην την προτιμήσεις.


H H2 είναι 3000 και όχι 2500mAh και καφέ χρώματος αν σε βοηθάει αυτό.

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS Mods 2134 359993 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 22, 2024, 01:29
από thanoulis
Vaporesso Eco One 2ml Pod Kit [PODS - AIO (Όλα σε ένα)] 2 1007 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 18, 2024, 14:40
από Tem
Stars, δημόσια πρόσωπα, διάσημοι και ηλεκτρονικό τσιγάρο [Άτμισμα δημοσίως] 319 114285 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 14, 2024, 11:09
από karga
Κλώνοι επισκευάσιμων - Ερωτήσεις εξπρές και νέες κυκλοφορίες [Κλώνοι επισκευάσιμων] 2924 450289 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 13, 2024, 20:54
από anetost
Five Pawns mix and vape Shake and Vape 1030 110751 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 13, 2024, 20:16
από Antiprosopos
Σύρματα NiChrome, Kanthal (και άλλα πολλά) και χρήση τους σε αντιστάσεις. [Περί αντιστάσεων (τεχνικά)] 3093 374958 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 11, 2024, 02:04
από neofitosgr
Τσιγαρίσιες γεύσεις (καπνικά υγρά ή αρώματα) ΥΓΡΑ (γενικά) 1463 328267 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 08, 2024, 21:22
από madmama
Vaporesso GEN SE [Ηλεκτρονικά mods] 0 1079 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 08, 2024, 20:38
από zamploutos
Zenith -Pro & Zlide Ατμοποιητές "εμπορίου" 13 6443 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 06, 2024, 23:23
από Antiprosopos
Steam Crave Aromamizer Classic MTL RTA [Με φιτιλοαντίσταση] 20 15303 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 05, 2024, 10:27
από Giorgos F
Ambition Mods Gate MTL RTA [Με φιτιλοαντίσταση] 208 29364 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 04, 2024, 18:22
από kpoul
Steampunk by Vladimiros Shake and Vape 371 99942 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 29, 2024, 11:10
από Giorgos F