Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα από τη νικοτίνη που ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

475 επισκέπτες, 5 χρήστες
Doubt, manoslykos, vasim, Tem, thanos1071

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ


Google (site search)   

    

Αναζήτηση vaping

    
   

Αποστολέας Θέμα: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες  (Αναγνώστηκε 1299336 φορές)

Αποσυνδεδεμένος tsiv

  • Διακεκριμένο μέλος
  • *****
  • Join Date: Μαΐ 2011
  • Μηνύματα: 2874
έχουν γραφτεί πολλά στο νήμα αλλά ειναι πολύ σκόρπια. κάπου συγκεντρωμένατα έχουμε; δηλασδή σαν ένας ολοκληρωμένος οδηγός για τις μπαταρίες

Ξεκίνα να διαβάζεις... μόνο ωφελημένος θα βγεις...

Η γνώση είναι δύναμη...

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • Αποσυντονιστης
  • Φουγαροκαραβάνα
  • *****
  • Join Date: Απρ 2013
  • Τόπος: Tρικαλα
  • Μηνύματα: 4518
  • Φύλο: Άντρας
Shadockan, να σε ρωτήσω κάτι για μια κουβέντα που κάναμε παλιότερα (και φυσικά και κάθε άλλη γνώμη είναι κλοδεχούμενη).
Λέγαμε για τις Λιθίου - Φωσφαλτίου και πόσο καλές είναι κτλ κτλ. Στα ΗΤ χρησιμοποιούνται πουθενά?
Γιατί καλές και άγιες είναι αλλά η διαφορετική τάση μπορεί να μπερδέψει το κύκλωμα.
Και με τη φόρτιση μπορεί να υπάρχει πρόβλημα αν πάει κανείς να τις φορτίσει με το ενσωματωμένο USB. Για να μην μακρηγορώ:
1. Χρησιμοποιούνται σε συσκευές ΗΤ? Έχει δει/ακούσει κανείς κάτι τέτοιο?
2. Αν ναι, έχει ακουστεί κανείς να τις τοποθετεί σε μηχανικό Mod (έστω και με δική του ευθύνη και ας μην συνιστάται κτλ κτλ)?
Εντιτ: 3 (και άσχετο): Πότε μια μπαταρία ονομάζεται High Drain? Από πόσα C και πάνω ή από πόσα Αμπέρ και πάνω?




Ηρθα Γιαννηηηη.............. ;D  ....


Γιαννη μου , οπως τα λεει ο
Camber ειναι.

Παρακατω περιγράφω γιατι αυτες οι μπαταριες παρα το χαμηλοτερο Voltaz , μπορουν να εχουν εφαρμογη στο η.τ.
Να αναφερω εδω οτι αυτα που γραφω ειναι για τις 
LiFePO4 της εταιριας Α 123 System.
Ειναι οι ανωτερες και πιστοποιημενα οι ασφαλεστερες και καλυτερες μπαταριες αυτου του ειδους.
1) Θα δουλεψει και στο VV/VW η LiFePO4 αλλα παρα την ικανοτητα της να δινει πολυ ρευμα , λογο πτωσης τασης η πλακετα θα σου διαβασει αδεια μπαταρια . Οι περισσοτερες πλακετες σταματουν στα 3.2-3.3 Volts.  Θα σου δουλεψει , αλλα για λιγοτερο απο οτι οι Li-Ion.
Αν βαλουμε ομως δυο τετοιες μπαταριες παραλληλα , τοτε θα εχουμε καλυτερη διαρκεια , καθως θα εχουμε και τα διπλα mAh.
To ιδιο αλλα σε Volts θα δουμε και σε σειρα.
Για αυτη τη συνδεσμολογια ομως (δυο μπαταριες) , θα πρεπει να εχουμε φορτιστη που να μπορει να κανει balance στις μπαταριες , ωστε να εχουν ακριβως την ιδια φορτιση.

2) Σε μηχανικο θα εχεις πολυ δυναμη , αλλα με πολυ μικροτερες αντ/σεις.
Αυτες οι μπαταριες μπορουν να διατηρησουν την ταση τους κοντα στα 3.2-3.3 V , σχεδον για ολη τη διαρκεια αποφορτισης της κυψελλης με 10 Αmps αποφορτισης .
Αυτο σημαινει οτι με αντ/ση καπου στα 0.30 Ωμ , θα εχουμε καπου στα 30 Watts για ολη σχεδον τη διαρκεια αποφορτισης της μπαταριας.
Δηλαδη αναλογα με την αντ/ση που θα κανουμε , θα εχουμε σχεδον την ιδια αποδοση καθ' ολη τη διαρκεια της μπαταριας , αρκει τα Ωμ να ειναι σε τετοια τιμη που να επιτρεπουν να περασει αρκετο ρευμα για να θερμανθει η αντ/ση.

3) Λογο των ισχυροτατων χημικων δεσμων των στοιχειων αυτων των μπαταριων , δεν εχουν αναγκη απο μεγαλες θερμοκρασιες.
Οταν μια Li-Ion μπαταρια θερμαινεται υπερβλικα (απο τις πολυ χαμηλες αντ/σεις) , διαχωρίζεται το Οξυγονο απο την καθοδο (ιοντων λιθιου) και ετσι εχουμε ενα χημικο στοιχειο με χαμηλο σημειο αναφλεξης ελευθερο,το οποιο κανει διαφορες χημικες ενωσεις μεσα στην κυψελλη με τα υπολοιπα χημικα στοιχεια που υπαρχουν στο χωρο. Καποιες απο αυτες τις ενωσεις , εχουν σαν αποτελεσμα την αναφλεξη.
Aυτο ειναι πολυ δυσκολο να γινει στις LiFePO4 , οχι ομως ακατορθωτο . Παρα πολυ δυσκολα ομως θα δουμε κατι τετοιο στις μπαταριες αυτες.
Εχουν μικροτερη ενεργειακη πυκνοτητα , αλλα ειναι ανωτερες σε πυκνοτητα ισχυος και εχουν κατα πολυ μεγαλυτερη διαρκεια ζωης.
Αυτο σημαινει οτι οι μπαταριες αυτες εχουν ονομαστικη ταση 3.2V (3.6-3.7V) , ικανοτητα για ενταση αποδοσης ρευματος 30-70 + Amperes (20-50 + C) και 1500+ κυκλους φορτισης/αποφορτισης.

4) Αυτη η αποδοση  και το οτι ειναι ό,τι πιο ασφαλες σε μπαταρια Ιοντων Λιθιου , ειναι τα κυριοτερα οφελη απο αυτου του τυπου τις μπαταριες.Ακομα και μετα απο μηνες αχρησιμοποιητη , η μπαταρια θα εχει αν οχι το αρχικο φορτιο της , ελαχιστα χαμηλοτερο.
Δεν φορτιζουν με απλους φορτιστες , εκτός κι αν εχουν αυτη την ικανοτητα.  Ο φορτιστης OPUS εχει την ικανοτητα να τις φορτισει.
Συνηθως ομως φορτιζονται με φορτιστες BALANCE (hobby chargers).
Aυτους που χρησημοποιουμε και στον μοντελισμο για τις Li-Po.
Πολλες εταιριες τις χρησημοποιουν στα εργαλεια τους , αλλα θα πρεπει να φορτιζονται με ''ειδικους'' φορτιστες οπως εγραψα , για να εχουν το ιδιο φορτιο παντα.
Μια αιτια κακης συμπεριφορας των μπαταριων , ειναι και η άνιση φορτιση τους , με αποτελεσμα την κακη συνεργασια τους και οτι συνεπαγεται απ' αυτο.

Δεν ξερω και πολλα περισσοτερα πραγματα για τις μπαταριες αυτες.
Nομιζω ο microchip (που δεν μου μιλαει :shut_up: ) , ξερει καλυτερα για τις μπαταριες αυτες.

« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλ 25, 2015, 17:52 από shadockan »

Αποσυνδεδεμένος domaze

  • e-regular ατμιστής
  • ***
  • Join Date: Οκτ 2011
  • Τόπος: Καλλιθέα - Αθήνα
  • Μηνύματα: 923
  • Φύλο: Άντρας
  • Say Hello to my little friend!
Γεια σου ρε Μπίλι!

Αυτό που είπε ο Camper πριν με κάλυψε.

Τις χρησιμοποιούσαν πριν 4-5 χρόνια λόγω των υψηλών τους αποφορτίσεων. Με την εξέλιξη των IMR/INR δεν νομίζω να τις χρησιμοποιεί κανείς πλέον. Μπορεί να κάνω και λάθος καθώς δεν ασχολούμαι ιδιαίτερα με μηχανικά.


Έρχεσαι τώρα εσύ να μου τα ξαναμπερδέψεις... :P

Με απλά λόγια, άσε τι μπορεί... οτι γίνεται γίνεται... υπάρχει όμως που το κάνει?
έχουν κάποια διάδοση ή μόνο εσύ και κανένα δυο φίλοι σου τις δουλεύετε ΣΤΟ ΗΤ?   :laugh1:
 

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • Αποσυντονιστης
  • Φουγαροκαραβάνα
  • *****
  • Join Date: Απρ 2013
  • Τόπος: Tρικαλα
  • Μηνύματα: 4518
  • Φύλο: Άντρας
 :laugh1: :laugh1: :laugh_cantstop:


Οχι.  Σε ποδηλατα , σε εργαλεια και οχηματα θα τις δεις.


Να πω την αληθεια , την παρατησα και 'γω........ ;D


Αποσυνδεδεμένος giorgos maniadakis

  • Φουγαροκαραβάνα
  • *****
  • Join Date: Ιουν 2015
  • Τόπος: ierapetra
  • Μηνύματα: 2160
  • Φύλο: Άντρας
  • Ποτε μην εκλαβεισ : την σιωπη μου ωσ αδιαφορια ...
Εχω κανη μια αλαγη μπαταριασ στο istick 30wat και απο αυτη που ειχαι στα 2200 εβαλα
την Panasonic NCR 18650B 3400 mAh φυσικα ειδα μια καπια διαφωρα αλλα δεν ξερω ποσα αμπερ ειναι και τωρα με των επισκευασιμο ανεβαζη περισοτερη θερμοκρασια το μοντακι στησ  πνευμονικεσ και αν καπιοσ εχει να προτεινη κατι καλυτερο

Αποσυνδεδεμένος camber

  • Διακεκριμένο μέλος
  • *****
  • Join Date: Δεκ 2011
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Μηνύματα: 3892
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
Η 18650B είναι κακή επιλογή για το 30άρι αν ατμίζεις σε ψηλά βατ. Έχει 6.8Α συνεχούς αποφόρτισης κι αν βάλεις το iStick στα 30W θα προσπαθήσει να τραβήξει έως 10Α δηλαδή 50% πιο πάνω από τις προδιαγραφές της μπαταρίας.

Διάβασε εδώ τις 2-3 τελευταίες σελίδες για τις προτεινόμενες μπαταρίες.

Αποσυνδεδεμένος giorgos maniadakis

  • Φουγαροκαραβάνα
  • *****
  • Join Date: Ιουν 2015
  • Τόπος: ierapetra
  • Μηνύματα: 2160
  • Φύλο: Άντρας
  • Ποτε μην εκλαβεισ : την σιωπη μου ωσ αδιαφορια ...
Σε ευχαριστω πολλυ  camber εισου κατατοπιστηκοσ δεν σου κρυβω οτι ανυσιχεισα με αυτα που ειδα αλλα το καλο ειναι οτι τωρα και καιρο εχω και 2ρο μοντ και ετσι το istick ουτε σε παστρουφ το δουλευω κιι οχι και καθημερινα

Αποσυνδεδεμένος xanoymis

  • e-non ατμιστής
  • *
  • Join Date: Μαΐ 2015
  • Μηνύματα: 49
παιδά την μπαταρία την αφήνουμε και αποφορτίζεται τελείως. εαν έχω καταλάβει καλά την βγάζουμε όταν η ταση της πέσει περίπου στα 3.6-3.7volt. την τάση πως την βλέπω;

Αποσυνδεδεμένος pngtszs1976

  • Φουγαροκαραβάνα
  • *****
  • Join Date: Ιουλ 2014
  • Μηνύματα: 3450
  • ὓβρις→ἂτη→νέμεσις→τίσις
Σε ηλεκτρονικο mod σου δειχνει ενδειξη "low battery" και θα δεις οτι δεν εχει αλλο δυναμη

Αποσυνδεδεμένος nikos523

  • e-high ατμιστής
  • ****
  • Join Date: Αυγ 2013
  • Μηνύματα: 1250
  • Φύλο: Άντρας
Οταν εχουμε ηλεκτρονικο μοντ τοτε βγαζουμε την μπαταρια οταν μας δειξει το μοντ οτι ειναι αδεια.
Για μηχανικο ειναι λογικο να τις βγαζεις στα 3,4 - 3,5. Οχι πως υπαρχει θεμα αν παει μεχρι και 3 ( αναλογα την μπαταρια παντα ) αλλα και η μπαταρια βασανιζεται και η αποδοση εχει πεσει εντελως.

Τις μετρας με πολυμετρο, καποιο μοντ, ωμ-βολτ τεστερ, οτι εχεις.

Αποσυνδεδεμένος xanoymis

  • e-non ατμιστής
  • *
  • Join Date: Μαΐ 2015
  • Μηνύματα: 49
με το mod πως; με το kbox μπορώ δηλαδή;

Αποσυνδεδεμένος makis66

  • Φουγαροκαραβάνα
  • *****
  • Join Date: Φεβ 2015
  • Τόπος: Αν. Θεσσαλονίκη
  • Μηνύματα: 3077
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήσε την κάθε μέρα σου σα νάναι η τελευταία σου
Ένα φθηνό ψηφιακό πολύμετρο είναι η καλύτερη λύση.
Υπάρχει παντού και δεν ξεπερνάει τα 10 ευρώ.
Μ' αυτό μπορείς να μετράς την τάση (Volts) και την ένταση (Amperes), την αντίσταση των κόιλς που φτιάχνεις αλλά και πάρα πολλές άλλες μετρήσεις.
Πολύ χρήσιμο εργαλείο. Να και ένα παράδειγμα με 4,35 ευρώ:

https://www.cosmomarket.gr/index.php?p=4&item_id=37065&skr=skr15946&cat_id=006107071325

Αποσυνδεδεμένος nikos523

  • e-high ατμιστής
  • ****
  • Join Date: Αυγ 2013
  • Μηνύματα: 1250
  • Φύλο: Άντρας
Το kbox δεν εχει οθονη.
Εννοειται πως σταματαει μονο του να δινει ρευμα οταν φτασει χαμηλα η μπαταρια και η "γραμμη" απο λαμπακια διπλα απο τα βατ, ειναι η ενδειξη της μπαταριας.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλ 26, 2015, 16:49 από nikos523 »

Αποσυνδεδεμένος mindtrapper

  • e-high ατμιστής
  • ****
  • Join Date: Νοε 2011
  • Μηνύματα: 1374
  • Φύλο: Άντρας
Μόνο που το χαμηλά του Kbox είναι 3.5-3.6V (δεν θυμάμαι ακριβώς), ενώ σε άλλα μοντάκια 3.3 ή ακόμα και 3V. Κακή αυτονομία το Kbox...

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • Αποσυντονιστης
  • Φουγαροκαραβάνα
  • *****
  • Join Date: Απρ 2013
  • Τόπος: Tρικαλα
  • Μηνύματα: 4518
  • Φύλο: Άντρας
Δεν το εχω , ουτε ξερω πως δουλευει το Kbox , αλλα μπορει να τη βγαζει σ' αυτα τα Volts αν η μπαταρια ειναι χαμηλης αποφορτισης.
Το εχω δει και σε αλλα μοντακια αυτο.  Δεν ξερω αν ισχυει στο Kbox .


Αν η μπαταρια δεν ειναι ικανη να δωσει μεγαλα φορτια , η πτωση τασης ειναι τετοια που ''κατεβαίνει''  κατω του 3.3V τη στιγμη που παταμε το fire ή κατα τη  διαρκεια της τζουρας οταν ειναι στα 3.5-3.7V .
Οποτε και η πλακετα νομίζει οτι ειναι αδεια η μπαταρια.

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
Τέλος στις γεύσεις των ηλεκτρονικών τσιγάρων [Νομοτεχνικά] 23 1701 Τελευταίο μήνυμα Σήμερα στις 07:57
από Antiprosopos
Γενικά για τις δημοσιεύσεις και τις έρευνες γύρω από το ηλεκτρονικό τσιγάρο ΕΡΕΥΝΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΤΜΙΣΜΑ 1494 259501 Τελευταίο μήνυμα Απρ 18, 2025, 17:00
από elr4cs
Επισκευάσιμοι ατμοποιητές. Ερωτήσεις EXPRESS Επισκευάσιμοι ατμοποιητές 4713 720027 Τελευταίο μήνυμα Απρ 18, 2025, 14:53
από geoliol
Shake and Vape - Ερωτήσεις εξπρές και γενικές πληροφορίες Shake and Vape 1835 374739 Τελευταίο μήνυμα Απρ 14, 2025, 22:03
από Antiprosopos
Τσιγαρίσιες γεύσεις (καπνικά υγρά ή αρώματα) ΥΓΡΑ (γενικά) 1476 390209 Τελευταίο μήνυμα Απρ 14, 2025, 21:37
από Antiprosopos
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ για τα υγρά γενικά. Βασικές πληροφορίες ΥΓΡΑ (γενικά) 1724 263599 Τελευταίο μήνυμα Απρ 14, 2025, 05:33
από Perry
Ηλεκτρονικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS [Ηλεκτρονικά mods] 4935 681861 Τελευταίο μήνυμα Απρ 07, 2025, 22:31
από Doubt
VOOPOO VINCI SPARK 100 KIT [Ηλεκτρονικά mods] 0 701 Τελευταίο μήνυμα Απρ 03, 2025, 19:26
από zamploutos
Καινουριος στο ατμισμα. Γνωμη για μονης χρησης τυπου Blu, Vuse και αλλα. Γενικά για τις συσκευές ατμίσματος 1 1359 Τελευταίο μήνυμα Απρ 03, 2025, 09:22
από gstamatos
Omerta Liquids Shake and Vape 35 22329 Τελευταίο μήνυμα Απρ 02, 2025, 13:23
από Antiprosopos
ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΦΡΑΚΤΙΚΗ ΠΝΕΥΜΟΝΟΠΑΘΕΙΑ – Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΑΤΜΙΣΜΑΤΟΣ Θέματα υγείας 7 2401 Τελευταίο μήνυμα Μαρ 30, 2025, 19:03
από Σταύρος 63
Αυτοπαρουσίαση μελών ΣΥΝΗΘΕΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - Κανονισμοί - ΑΥΤΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ μελών 3462 888958 Τελευταίο μήνυμα Μαρ 27, 2025, 22:40
από kostas.