2) Οι IMR ειναι μπαταριες που σαν κυρια συθεση εχουν τα Ιοντα Λιθιου - Μαγγανιο.Κανονικη ονομασια τους ειναι η LMO . Oι INR/IMR εχουν σαν κυρια συνθεση τους τα Ιοντα Λιθιου - Νικελιο - Μαγγανιο - Κοβαλτιο. Kανονικη ονομασια τους ειναι NMC.Oι μπαταριες αυτες μπορουν να αποδοσουν το ρευμα τους οπως και οι IMR , αλλα εδω με την προσθηκη του Κοβαλτιου , εχουμε αυξηση και στη διαρκεια λειτουργιας (mAh).Eιναι μπαταριες που αντεχουν σε μεγαλες θερμοκρασιες , εχουν ικανοτητα να αποφορτιζονται μεχρι και τα 2.5 V πλεον,μπορουν να δωσουν ρευμα με μεγαλη ενταση (Amps) και μεγαλη ποσοτητα (C) και δεν ειναι καθολου ευκολο να τις κανουμε να εκραγουν. Σχεδον αδυνατον.Ειναι δηλαδη μια μπαταρια με τα καλα των IMR (αποδοση,ασφαλεια) και τη διαρκεια των ICR.Σε βραχυκυκλωμα υπαρχει διαδοχική και ήπια αντίδραση και αυτο την καθιστα ασφαλη . Δηλαδη σου κανει γνωστο το οτι κατι δεν παει καλα με μεγαλη θερμοκρασια στις ακμες , αλλα και στο σωμα του μοντ.3) Oι NCR αποτελουνται σαν κυρια συνθεση απο τα Ιοντα Λιθιου-Νικελιο-Κοβαλτιο-Αλουμινιο.Οι NCR ειναι κι αυτες υβριδικες μπαταριες οπως και οι NMC (INR/IMR) , ομως εχουν αλλη χημική συνθεση , αρα και διαφορετικη συμπεριφορα. Eιναι μπαταριες που αντεχουν στις καταπονησεις (εχουν δειξει οτι εχουν μεγαλη αντοχη στο χρονο) και μπορουν να αποδιδουν για αρκετα μεγαλο χρονικο διαστημα , υπαρχουν μπαταριες με ικανοτητα να αποδοσουν πολυ ρευμα και με μεγαλη ενταση παρα το οτι δεν εχουν τη συνθεση των NMC (INR/IMR).Για παραδειγμα η Panasonic NCR 18650 E 2250mAh 15Amps.Aυτες οι μπαταριες ομως , δεν εχουν αναλογη συμπεριφορα με τις INR/IMR στο θεμα θερμοκρασια . Η θερμ/σια ειναι και η κυρια αιτια καταστροφης των μπαταριων. Οσο πιο μικρη ειναι η θερμοκρασια λειτουργιας των μπαταριων,τοσο μικροτερη θα ειναι και η καταπόνηση τους.Σε βραχυκυκλωμα μπορει να εχει στιγμιαια βιαιη αντιδραση και αυτο την καθιστά μη ασφαλη μπαταρια . Μπορει να εχει αποτομη άνοδο θερμοκρασιας (αναλογα το βραχ/μα) και η αντίδρασή της μπορει να ειναι απο ηπια μεχρι και ''εκρηκτικη''.4) Ναι Γιαννη . Υπαρχουν στην αγορα και μαλιστα υπαρχουν και σε 18650 μεγεθος.Το κακο εδω ειναι οτι θα πρεπει να εχουμε και αναλογο φορτιστη που να σταματαει στο 3.6-3.7 V , αλλα να μπορει να φορτισει τις μπαταριες αυτες με πολλα mAh. Ειναι οι μπαταριες που (ας πουμε) πηραν τη θεση των Li-Po.Οτι ισχυει για τις Li-Po , ισχυει και για τις........ '' πεφωτισμενες ''.......που τις ονομαζω εγω.....
Αυτες οι μπαταριες εχουν ικανοτητα να αποδοσουν παρα πολυ ρευμα και με μεγαλη ενταση. Ειναι και ο λογος που μπορουν να δουλεψουν σε VV/VW και οχι μονο.
Με τις αποφορτισεις που μπορουν να κανουν αυτες οι μπαταριες , τα VV/VW βλεπουν οτι εχουν πολυ ρευμα λογο των μεγαλων ρυθμων αποφορτισης των μπαταριων αυτων.
Η ενταση του ρευματος που δινουν ειναι πολυ μεγαλη και ετσι η πλακετα διαβαζει εκτως απο την πολυ χαμηλη πτωση τασης και πολυ ρευμα με μεγαλη ενταση .
Θα δουμε οτι παρα τα ονομαστικα 3.2V , αντεχουν για πολυ ωρα παρα το 1V που εχουν λιγοτερο απο τις ''αδυναμες Li-Ion που δουλευουμε εμεις.
Ειπαμε ομως οτι ειναι οι αντικαταστατες των Li-Po και εχουν ολα τα ασχημα που εχει αυτη η κατηγορια μπαταριων. Ιδιαιτερα στο θεμα ασφαλεια βαθμολογείται με ενα μεγαλο
0Οτι αλλη απορία Γιαννη μου ................... Hangout...... Y.Γ.
Οι μπαταριες δεν χρησημοποιουν το υλικο
Λιθιο , αλλα
ιοντα Λιθιου.
Βρεθηκε οτι αυτο εκτως απο το οτι ειναι πιο ασφαλες , ειναι και καλυτερο σαν λειτουργια. Δεν θυμαμαι τα υπολοιπα (και υπαρχουν πολλα) που ειναι καλυτερα για τη λειτουργια της μπαταριας σε σχεση με το Λιθιο , αλλα τα δυο πιο σημαντικα ειναι η ασφαλεια και η αποδοση που ειναι καλυτερα με τα Ιοντα Λιθιου , παρα με το Λιθιο.
Εχει σχεση κατι και με την κίνηση του ηλ/κου ρευματος.........
......αλλα δεν θυμαμαι.......