Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα από τη νικοτίνη που ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

427 επισκέπτες, 4 χρήστες
saltcity, Tem, thanos1071, infierno

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ


Google (site search)   

    

Αναζήτηση vaping

    
   

Αποστολέας Θέμα: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες  (Αναγνώστηκε 1296772 φορές)

Αποσυνδεδεμένος ramon

  • e-medium ατμιστής
  • **
  • Join Date: Απρ 2015
  • Τόπος: αθηνα
  • Μηνύματα: 429
  • Φύλο: Άντρας
ΟΧΙ.

Δεν προκειται να ερθουν σε ισορροπία ποτε . Δυστυχως .

Για το λογο αυτο λεμε οτι για να δουλεψεις σε μοντακι με μπαταριες σε σειρα , ΠΑΝΤΑ τις δουλευουμε μαζι .


Οταν βαζεις σε παραλληλη συνδεση δυο διαφορετικης υγειας ιδιες μπαταριες , απλα η μια θα ισορροπήσει την ταση της αλλης εκεινη τη στιγμη .

Αν μπου σε σειρα , δεν θα ειναι ικανες να δουλεψουν με ασφαλεια .
βασιλη οταν λες δεν θα δουλεψουν με ασφαλεια???υπαρχει καποιος κινδυνος που πρεπει να προσεξουμε??

Αποσυνδεδεμένος mindtrapper

  • e-high ατμιστής
  • ****
  • Join Date: Νοε 2011
  • Μηνύματα: 1374
  • Φύλο: Άντρας
ΟΧΙ.

Δεν προκειται να ερθουν σε ισορροπία ποτε . Δυστυχως .

Για το λογο αυτο λεμε οτι για να δουλεψεις σε μοντακι με μπαταριες σε σειρα , ΠΑΝΤΑ τις δουλευουμε μαζι .


Οταν βαζεις σε παραλληλη συνδεση δυο διαφορετικης υγειας ιδιες μπαταριες , απλα η μια θα ισορροπήσει την ταση της αλλης εκεινη τη στιγμη .

Αν μπου σε σειρα , δεν θα ειναι ικανες να δουλεψουν με ασφαλεια .
Όταν φορτίζονται τα cells σε σειρά σε balance charger δεν φροντίζει ο φορτιστής να σταματάει όποιο cell έχει φτάσει πιο ψηλά και να το αποφορτίζει και μετά να συνεχίζει να τα φορτίζει όλα μαζί μέχρι να δείξουν όλα full; Στην ουσία με αυτό το balancing και μετά χρήση στο ίδιο μοντ μετά από μερικούς κύκλους δεν θα συμπεριφέρονται σαν παντρεμένες; Εντάξει δεν λέμε να είναι το ένα cell καινούργιο και το άλλο να έχει παίξει έναν χρόνο σε μηχανικό στα 0.05Ω, λέω να είναι σχετικά κοντά σε ηλικία και χρήση, απλά να μην ήταν στο ίδιο μοντ.

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • Αποσυντονιστης
  • Φουγαροκαραβάνα
  • *****
  • Join Date: Απρ 2013
  • Τόπος: Tρικαλα
  • Μηνύματα: 4518
  • Φύλο: Άντρας
βασιλη οταν λες δεν θα δουλεψουν με ασφαλεια???υπαρχει καποιος κινδυνος που πρεπει να προσεξουμε??

To πιο κυριο στο ατμισμα , ειναι φυσικα η ασφαλεια μας .
Οταν εχουμε λοιπον μπαταριες σε σειρα , η ασφαλεια που προσφερουν οι IMR και οι NMC , εδω παυει να υπαρχει.
Η μοναδικη δικλιδα ασφαλειας που εχουμε οσο αφορα τις μπαταριες καθαρα , ειναι η ηπια συμπεριφορα τους σε μια στραβη.

Οταν λοιπον οι μπαταριες μας δεν ειναι ακριβως ιδιας υγειας , τοτε δεν εχουν και τον ιδιο ρυθμο αποφόρτισης .
H Samsung 30Q για παραδειγμα , εχει 6C αποφορτιση.
Αυτη την ποσοτητα θα περασει η μπαταρια Νο1 στη μπαταρια Νο2 και αυτη με τη σειρα της θα καλειται να δωσει το φορτιο της και την ιδια στιγμη να δεχτει τα 6C απο την Νο1 μπαταρια .

Αν λοιπον η μπαταρια Νο2 ειναι καπως κατωτερη ''ας πουμε'' λογο διαφορετικης χρησης ή λογο διαφορας σε αποδοση απλα γιατι ειναι διαφορετικης παρτιδας , οπως οι πρωτες Samsung 30Q που βγηκαν στην αγορα , τοτε δεν θα μπορεσει να ανταποκριθεί σ' αυτο το ζητουμενο και ετσι εκτος απο το οτι μπορει να υπαρξει επικινδυνη ανοδος θερμοκρασιας , υπαρχει πιθανοτητα να βραχυκυκλωσει η μπαταρια και να χαλασει στην καλυτερη περιπτωση .
Μπορει ομως να φτασει και σε σημειο να κανει εκτονωση και εδω ειναι και το μεγαλο κακο ....
Οι IMR και οι NMC ομως θα εχουν ηπια αντιδραση και αυτο ειναι που τις κανει ιδανικοτερες σε σχεση με μπαταριες οπως οι ICR και οι NCA.

Ασφαλεια ομως με μπαταριες σε σειρα ..... , απλα δεν υπαρχει .
Οσο αφορα καθαρα τις μπαταριες βεβαια , γιατι υπαρχει και η πλακετα .......
Η πλακετα ειναι η  μοναδικη ασφαλεια που εχουμε ακομα κι αν ειναι ασφαλειας οι μπαταριες .
Εχουμε ομως παρα πολλα παραδειγματα που και οι πλακετες δεν μπορεσαν να αποτρεψουν το κακο.
Αν η μια μπαταρια λοιπον δεν ειναι ικανη να διαχειριστει το παραπανω φορτιο που θα της δωσει η δευτερη μπαταρια , τοτε στην πραγματικοτητα εχουμε ενα ποσοστο μικροτερο απο το 50% ωστε να μη γινει μπαρμπεκιου το μοντακι .

Οι μπαταριες unprotected ομως , στην πραγματικοτητα δεν ειναι unprotected ....
Eχουν κατω απο τον θετικο πολο ενα δισκο (CID), ο οποιος αν υπαρξει μεγαλη πιεση στο στοιχειο , τοτε χανει επαφη με το στοιχειο και ετσι εχουμε αποκοπη της ροης του ρευματος .
H ανοδος της θερμοκρασιας ομως απο ενα ενδεχομενο βραχυκυκλωμα δυστυχως δεν σταματαει ακαριαια και ετσι συνεχιζει με αποτελεσμα να υπαρξει αυτη η ασχημη στιγμη που ολοι μας δεν θελουμε ποτε να μας συμβει.
Εδω λοιπον η πλακετα , δεν μπορει να κανει και πολλα πραγματα .....
Δεν μπορει να κανει πολλα γιατι δεν ειναι ΜΕΣΑ στη μπαταρια .
Θα διακοψει βεβαια τη λειτουργια , αλλα στο εσωτερικο της μπαταριας ..... , ο πολεμος συνεχιζεται ....

Οποτε θα πρεπει για την καλυτερη ασφαλεια μας να εχουμε μπαταριες ιδιας ικανοτητας αποφορτισης , για να ελλατωσουμε οσο γινεται περισσοτερο ... , μεχρι και να εξαφανισουμε αυτο ακριβως το θεμα .

Μπορει να ειναι σαν περίληψη ολο αυτο που εγραψα , αλλα ειναι ας πουμε μια εικονα απο την κατασταση που μπορει καποιος να βρεθει χωρις να ξερει το λογο , γιατι δυστυχως υπαρχουν και εταιριες οπως αυτες που απλα βαζουν ενα καλυμμα στη μπαταρια και τη βγαζουν στην αγορα , με ονομα IMR , δηθεν τοσα Amperes .... και δε συμμαζευεται .
Αυτες οι εταιριες ομως δεν εχουν σταθερη αγορα απο τη Samsung ή την LG και ετσι μπορει να βρεθουν στο ραφι καποιου καταστηματος δυο ιδιες βαση καλυμματος μπαταριες , αλλα η μια να ειναι η Samsung 30Q και η αλλη να ειναι η Samsung 32E.
Ακομα και να κοιταξουμε το θετικο πολο των μπαταριων την ωρα που τις αγοραζουμε , ειναι δυσκολο να δουμε τη διαφορα τους , γιατι πολυ απλα μοιαζουν .
Η μια ομως ειναι NMC με ρυθμο αποφορτισης 6C και η αλλη ειναι NCA με ρυθμο αποφορτισης 3C.
Στο καλυμμα της μπαταριας ομως θα δουμε τα ιδια στοιχεια και οι μπαταριες θα αγοραστουν με βαση την εικονα τους ..... δυστυχως .
Πιστευω ειναι ευκολα αντιληπτό το αποτελεσμα απο ενα τετοιο παντρεμα ......



Όταν φορτίζονται τα cells σε σειρά σε balance charger δεν φροντίζει ο φορτιστής να σταματάει όποιο cell έχει φτάσει πιο ψηλά και να το αποφορτίζει και μετά να συνεχίζει να τα φορτίζει όλα μαζί μέχρι να δείξουν όλα full; Στην ουσία με αυτό το balancing και μετά χρήση στο ίδιο μοντ μετά από μερικούς κύκλους δεν θα συμπεριφέρονται σαν παντρεμένες; Εντάξει δεν λέμε να είναι το ένα cell καινούργιο και το άλλο να έχει παίξει έναν χρόνο σε μηχανικό στα 0.05Ω, λέω να είναι σχετικά κοντά σε ηλικία και χρήση, απλά να μην ήταν στο ίδιο μοντ.


Και παλι ΟΧΙ ....

Ενας nalance charger θα κανει balance στις μπαταριες ασχετα με το τι κατασταση υγειας εχουν .
To θεμα ειναι οτι στη λειτουργια οι μπαταριες θα εχουν την αναλογη με την υγεια τους αποδοση και εδω δε γινεται να εχουμε εξισορρόπηση.

-- Ας παρουμε σαν παραδειγμα ενα μηχανικο μοντακι , στο οποιο θα μετρησουμε την ταση στους πολους του ατμοποιητη . --

Ειτε ειναι καλη η μπαταρια , ειτε ειναι πεσμενη , ο RC θα τις φορτισει και τις δυο στο 4.20V αλλα οταν πατισουμε το διακοπτη , απο τη μια θα δουμε 3.80 V και απο την αλλη θα δουμε 3.70 V.
Αυτο σε μοντακι με δυο ή περισσοτερες μπαταριες , σημαινει εσφαλμενη λειτουργια , παρα το οτι ο φορτιστης εχει κανει balance στις μπαταριες και παρα το οτι αυτο το καναμε πολλες φορες .
Μη ξεχναμε οτι σε καθε φορτιση και αποφορτιση , οι μπαταριες φθείρονται .
-Αρα το κακο θα συνεχιζει την πορεια του .....
-Αρα το κακο θα συνεχισει επιδρα συνεχεια αρνητικα προς την υγεια της μπαταριας .

Ο μονος τροπος να κανουμε δυο διαφορετικης υγειας μπαταριες ..... ιδιες , ειναι με μηχανηματα , φορτισεις , αποφορτισεις , κρατοντας αρχειο , παρακολουθοντας τους πινακες των απο/φορτισεων για να δουμε την πορεια του στοιχειου .... κλπ. κλπ. κλπ................
Αξιζει ;;;
Αγοραζουμε δυο ή τρεις καινουριες και τελος το θεμα .....

Προσωπικα πιστευω οτι ακομα και το 0.05-0.07V διαφορα , ειναι σημαδι που δειχνει διαφορετικής αποδοσης μπαταριες , ανικανες για λειτουργια σε μοντακι με μπαταριες σε σειρα .

Γνωμη μου παντα ........

Αποσυνδεδεμένος camber

  • Διακεκριμένο μέλος
  • *****
  • Join Date: Δεκ 2011
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Μηνύματα: 3892
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
O balance charger δεν είναι καμιά μαγική συσκευή που θεραπεύει μπαταρίες. Το μόνο που κάνει είναι να φορτίζει όλες τις μπαταρίες ομοιόμορφα. Έτσι αν σταματήσουμε τη φόρτιση στη μέση, όλες οι μπαταρίες θα έχουν πχ. 3.8V. Αν την αφήσουμε να ολοκληρωθεί τότε όλες θα έχουν 4.2V.

"Balance charger" σε εισαγωγικά είναι και οποιοσδήποτε εξωτερικός φορτιστής αν αφήσουμε τις μπαταρίες να φορτίσουν πλήρως αφού όλες θα έχουν 4.2V.

Όταν έχεις δύο κελιά με διαφορετική δύναμη τότε θα φορτίσουν μεν στα 4.2V αλλά δεν θα αποφορτίζονται ομοιόμορφα. Το αδύναμο κελί θα έχει μεγαλύτερη πτώση τάσης και κατά συνέπεια θα πρέπει να δίνει περισσότερα αμπέρ για να παρέχει την ίδια ισχύ με το δυνατότερο. Έτσι η αδύνατη μπαταρία θα ζορίζεται παραπάνω από τη δυνατή και σε βάθος χρόνου η ψαλίδα θα μεγαλώνει αφού όσο περισσότερο καταπονείται τόσο πιο γρήγορα θα γερνάει.

Όταν η διαφορά μεταξύ των μπαταριών μεγαλώσει αρκετά, η αδύναμη μπαταρία θα δουλεύει εκτός προδιαγραφών γιατί πιθανότατα θα της ζητάμε να δώσει περισσότερα αμπέρ από αυτά που μπορεί και η τάση της θα πέφτει χαμηλότερα από την ελάχιστη που συνιστά ο κατασκευαστής, καθιστώντας αυτή την μπαταρία επικίνδυνη. Το μοντάκι όμως δεν θα κόψει αν το σύνολο της τάσης των μπαταριών δεν πέσει κάτω από τα επιτρεπτά επίπεδα. Για παράδειγμα το DNA 200 δουλεύει με ελάχιστη τάση 9V. Αν οι μπαταρίες σου έχουν 2.4+3.4+3.4=9.2V θα εξακολουθεί να δουλεύει ευτυχισμένο αλλά σκάβει το λάκκο στην αδύναμη μπαταρία.

Αν έχεις μπαταρίες που δεν χρησιμοποιήθηκαν μαζί τότε χρειάζεσαι κάποιον αναλυτή μπαταριών για να δεις πως συμπεριφέρονται αυτές οι μπαταρίες σε διαφορετικούς ρυθμούς αποφόρτισης και να αποφασίσεις αν είναι κατάλληλες για να δουλέψουν σε συστοιχία εν σειρά.

Δεν μπορεί κανείς να ορίσει πόσο κοντά σε απόδοση θα πρέπει να είναι οι μπαταρίες για να είναι ασφαλείς. Ο καθένας παίρνει τα ρίσκα του. Αν θέλεις να είσαι 99% ασφαλής θα πρέπει να χρησιμοποιείς μπαταρίες παντρεμένες από την αρχή της καριέρας τους με ίδια ηλικία, δύναμη και ενέργεια.

Στο χαμηλότερο άκρο της ασφάλειας έχω δει ατμιστή με Cuboid και μέσα 1 μπαταρία Efest 3000 και 1 Sony VTC4 2100. Και οι 2 μπαταρίες στο κακό τους χάλι με τόσο σκισμένα μονωτικά που με δυσκολία αναγνώριζες ποιες μπαταρίες είναι. Κι όμως αυτόν τον ατμιστή δεν τον είδαμε (ακόμη) πρωτοσέλιδο.

Μπορείς λοιπόν να προκαλείς την τύχη σου και οι σύγχρονες μπαταρίες θα κάνουν τα πάντα για να σε προστατέψουν. Αλλά μη το δένεις κομπόδεμα.

« Τελευταία τροποποίηση: Ιαν 18, 2017, 02:51 από camber »

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • Αποσυντονιστης
  • Φουγαροκαραβάνα
  • *****
  • Join Date: Απρ 2013
  • Τόπος: Tρικαλα
  • Μηνύματα: 4518
  • Φύλο: Άντρας
Δεν ξερω αν θυμασαι Γιωργο ενα βιντεο που ειχα ανεβασει απο ενα φιλο μου που ειχε Square mod.

Οι μπαταριες του ηταν NMC .
Οι LG HG2.

Ειχαν και οι δυο φθαρμενο καλυμμα και σε καποια φαση εκαναν επαφη τα γυμνα σημεια των μπαταριων και την ιδια στιγμη εκαναν αλλα γυμνα σημεια των μπαταριων , επαφη με το πλαισιο του μοντ .

Εκει η πλακετα δεν εκανε απολυτως τιποτα , γιατι δεν ειχε εντελως καμια συμετοχη στο βραχυκυκλωμα ετσι οπως προκληθηκε.

Δεν ειχε καμια συμετοχη και δεν μπορουσε να σταματησει τιποτα ετσι οπως εγινε το βραχυκυκλωμα .

Αποσυνδεδεμένος camber

  • Διακεκριμένο μέλος
  • *****
  • Join Date: Δεκ 2011
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Μηνύματα: 3892
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
Σωστά Βασίλη. Γι αυτό προσέχουμε για να έχουμε :tongue_smilie:

Αποσυνδεδεμένος Cruiser79

  • Hasta la vista... baby!
  • Διακεκριμένο μέλος
  • *****
  • Join Date: Ιαν 2012
  • Τόπος: Κέρκυρα
  • Μηνύματα: 9100
  • Φύλο: Άντρας
  • Ομορφαίνει, δεν παχαίνει!
    • Cruiser's e-liquid reviews
Όσο ζω μαθαίνω δάσκαλοι και φυσικά ανακαλώ τη συμβουλή μου στον nikonian!  :yes:

Αποσυνδεδεμένος asdgeorge7

  • e-medium ατμιστής
  • **
  • Join Date: Οκτ 2016
  • Τόπος: Κερατσινι
  • Μηνύματα: 343
  • Φύλο: Άντρας
για τους λατρεις των mtl δηλαδη κατασταλαγμενους που ατμιζουν κ θα ατμιζουν 8-15 βαττ κ δεν εχουν καμια ορεξη να ξεπερασουν τα 20 βαττ υστερα απο διαβασμα στα σχολια του δασκαλου κ κατοπιν ερωτησης προς αυτον κ δινοντας μου το οκ αγορασα την 
https://eu.nkon.nl/rechargeable/18650-size/sanyo-18650ga.html
ΔΑΜΑΛΙ αυτονομιας.δεν πεφτει λεμε δε γουσταρει. 
εχω κ μια http://www.alterego.gr/e-shop/batteries/mod-batteries/lg-inr18650-he4-2500mah-20a.html
ε δεν υφίσταται συγκριση. μερα/νυχτα.

Αποσυνδεδεμένος gempgr

  • e-medium ατμιστής
  • **
  • Join Date: Νοε 2016
  • Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • Μηνύματα: 205
  • Φύλο: Άντρας
Καλησπέρα σας, με αυτή την μπαταρία θα έχω πρόβλημα στο pico? https://eu.nkon.nl/sony-us18650vtc5a-flat-top.html

Αποσυνδεδεμένος krasopateras (Αντωνης)

  • Φουγαροκαραβάνα
  • *****
  • Join Date: Απρ 2012
  • Τόπος: αθηνα
  • Μηνύματα: 1750
  • Φύλο: Άντρας
μια χαρα ειναι.γιατι να εχεις προβλημα??

Αποσυνδεδεμένος gempgr

  • e-medium ατμιστής
  • **
  • Join Date: Νοε 2016
  • Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • Μηνύματα: 205
  • Φύλο: Άντρας
Επειδή δεν είναι για μένα και δεν θέλω να πάρω κανέναν στο λαιμό μου γι αυτό!!! :thumpup: :thumpup: :thumpup:

Αποσυνδεδεμένος nikonian

  • e-medium ατμιστής
  • **
  • Join Date: Δεκ 2015
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηνύματα: 454
  • Φύλο: Άντρας
Τα παραπάνω σχετικά με το πάντρεμα των μπαταριών, νομίζω πως ήταν αρκετά διαφωτιστικά.
Να ευχαριστήσω τους διαφωτιστές, αλλά και τους ερευνητές :thumpup:

Αποσυνδεδεμένος MILGR

  • e-medium ατμιστής
  • **
  • Join Date: Ιαν 2014
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Μηνύματα: 137
  • Φύλο: Άντρας
Καλησπέρα εχω μια LG κιτρινη και εχει πεσει η δυναμη της μπορω να συνεχισω να την δουλευω?
ευχαριστω!!!

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • Αποσυντονιστης
  • Φουγαροκαραβάνα
  • *****
  • Join Date: Απρ 2013
  • Τόπος: Tρικαλα
  • Μηνύματα: 4518
  • Φύλο: Άντρας
Aμα νομιζεις οτι ειναι πολυ πεσμενες , αγοραζεις αλλες .

Αποσυνδεδεμένος Silisav

  • e-medium ατμιστής
  • **
  • Join Date: Δεκ 2011
  • Τόπος: Θεσσαλονικη
  • Μηνύματα: 325
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν δεν κοιτας εκει που πας, πας εκει που κοιτας.
Παιδια αγορασα αυτη την μπαταρια απο ebay μονο και μονο για να δω αν δουλευει το paypal.. Δεν προκειται να την χρησιμοποιησω στο μοντακι μου αλλα ελεγα μπας και μπορω να την βαλω σε κανα φακο η να παει για πεταμα...






 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
Τέλος στις γεύσεις των ηλεκτρονικών τσιγάρων [Νομοτεχνικά] 19 1338 Τελευταίο μήνυμα Απρ 20, 2025, 20:54
από Antiprosopos
Γενικά για τις δημοσιεύσεις και τις έρευνες γύρω από το ηλεκτρονικό τσιγάρο ΕΡΕΥΝΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΤΜΙΣΜΑ 1494 258904 Τελευταίο μήνυμα Απρ 18, 2025, 17:00
από elr4cs
Επισκευάσιμοι ατμοποιητές. Ερωτήσεις EXPRESS Επισκευάσιμοι ατμοποιητές 4713 718003 Τελευταίο μήνυμα Απρ 18, 2025, 14:53
από geoliol
Shake and Vape - Ερωτήσεις εξπρές και γενικές πληροφορίες Shake and Vape 1835 374032 Τελευταίο μήνυμα Απρ 14, 2025, 22:03
από Antiprosopos
Τσιγαρίσιες γεύσεις (καπνικά υγρά ή αρώματα) ΥΓΡΑ (γενικά) 1476 389321 Τελευταίο μήνυμα Απρ 14, 2025, 21:37
από Antiprosopos
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ για τα υγρά γενικά. Βασικές πληροφορίες ΥΓΡΑ (γενικά) 1724 263093 Τελευταίο μήνυμα Απρ 14, 2025, 05:33
από Perry
Ηλεκτρονικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS [Ηλεκτρονικά mods] 4935 680534 Τελευταίο μήνυμα Απρ 07, 2025, 22:31
από Doubt
VOOPOO VINCI SPARK 100 KIT [Ηλεκτρονικά mods] 0 690 Τελευταίο μήνυμα Απρ 03, 2025, 19:26
από zamploutos
Καινουριος στο ατμισμα. Γνωμη για μονης χρησης τυπου Blu, Vuse και αλλα. Γενικά για τις συσκευές ατμίσματος 1 1325 Τελευταίο μήνυμα Απρ 03, 2025, 09:22
από gstamatos
Omerta Liquids Shake and Vape 35 22287 Τελευταίο μήνυμα Απρ 02, 2025, 13:23
από Antiprosopos
ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΦΡΑΚΤΙΚΗ ΠΝΕΥΜΟΝΟΠΑΘΕΙΑ – Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΑΤΜΙΣΜΑΤΟΣ Θέματα υγείας 7 2371 Τελευταίο μήνυμα Μαρ 30, 2025, 19:03
από Σταύρος 63
Αυτοπαρουσίαση μελών ΣΥΝΗΘΕΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - Κανονισμοί - ΑΥΤΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ μελών 3462 887745 Τελευταίο μήνυμα Μαρ 27, 2025, 22:40
από kostas.