Οκ ρε φίλε αλλά που θα χρησιμοποιηθούν αυτές στην περίπτωσή μας?
Πουθενά , το μόνο σίγουρο 

Σωστο ....
Αλλα εχεις παρατηρήσει οτι εδω και καιρο εχουμε ανεβει στα 24mm

??
Eξαλλου το μεγεθος 26650 , ειναι αρκετα διαδεδομένο πλεον .........
Αυριο ομως ( εχουν γινει κατα καιρους αναφορες ) δεν σταματα κανεις κανενα στο να κατασκευασει 24αρια μοντακια ....
Ειτε ηλεκτρονικα , ειται μηχανικα .
Ηδη υπαρχουν μοντακια που χωρανε 20mm μπαταριες ......
Κατι που θα επρεπε να αναφερω πιο πανω , ειναι οτι οι δυο αυτες μπαταριες , παρα το οτι ειναι υψηλων αποφορτισεων ,
δεν ανηκουν στις ομαδες των IMR και NMC .
Ειναι μπαταριες NCA και εχουν κατασκευαστει απο την Panasonic/Sanyo .
Mαλλον ειναι η πρωτη εξελικτική κατασκευη , απο το καινουριο εργοστασιο παραγωγης μπαταριων της Tesla , σε συνεργασια με την Panasonic.
Την NCR20700B μπορουμε να τη βρουμε και στο Akkuparts ..........
φυσικα ......
https://www.akkuparts24.de/Panasonic-Sanyo-NCR20700B-36V-4250mAh-Li-Ion-Akku-ZelleΗ NCR 20700 B , μπορει να αποφορτιστει και με 20Α , αλλα θα υπαρχει μεγαλη ανοδος θερμοκρασιας , η οποια θα ξεπερνα τους 80°C.
Στο τεστ εφτασε τους 90°C .
Σαν θεωρητικη ανωτερη αποδοση λοιπον εχουμε τα 15Α , αλλα απο τη στιγμη που εχουμε ακομα και με 12Α πτωση της διαρκειας της ζωης της μπαταριας , θεωρω οτι πιο σωστο ειναι να θεωρηται η μπαταρια ικανη για 8 Α , γιατι με τετοια αποφορτιση , φτανει ανετα τους 500 κυκλους ζωης , με πτωση διαρκειας κοντα στα 3000mAh αποδιδόμενης διαρκειας .
Η μπαταρια ειναι 4250mAh κατα τη δηλωση της εταιριας κατασκευης και εχει καθαρα εκμεταλευσημα τα 4000 - 4050mAh σε θερμοκρασια 20 - 25°C.
Θα υπαρξει σιγουρα και μελλοντικη εξελιξη στο θεμα των δυο αυτων μπαταριων (NCR20700A - NCR20700B) και πιστευω οτι θα δουμε και περισσοτερη αναλυση , τεστ και αποτελεσματα ..........