Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα από τη νικοτίνη που ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

388 επισκέπτες, 8 χρήστες
Tem, Milarepa, manosbou, manoslykos, infernity, lounik, thanos1071, fratz8

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ


Google (site search)   

    

Αναζήτηση vaping

    
   

Αποστολέας Θέμα: Περαιτέρω Επανασχεδιασμός του ηλεκτρονικού τσιγάρου  (Αναγνώστηκε 21054 φορές)

Αποσυνδεδεμένος alexmach

  • 私はナスが好き
  • Διακεκριμένο μέλος
  • *****
  • Join Date: Νοε 2011
  • Τόπος: Χολαργός
  • Μηνύματα: 2937
  • Φύλο: Άντρας
  • Dulcius Ex Asperis
"Εμείς" απ την άλλη, περιμένουμε εξελίξεις στις μπαταρίες. Για να μας δώσουν περισσότερη δύναμη/αυτονομία.
"Εμείς" είμαστε οι πιό "ψαγμένοι" με τους επισκευάσιμούς μας, τις μόντες μας κλπ.
Μήπως θα τα παρατούσαμε αν γινόταν μια νεα επανασχεδίαση, όταν αυτή σίγουρα βεβαια θα πρωοθούνταν σε νέους ατμιστές?
Εξάλλου, οι πιο πολλοί πιστευω απο "Εμάς" θα εξακολουθούσαμε να παλεύουμε με τα φυτίλα τα πλέγματα και τα σύρματα, καιρό μετα που θα μας έδιναν το επαναστατικό Λέηζερ ΗΤ ας πούμε, γιατι δν θα μπορούσαμε να βαζουμε χέρι.
Ασε που και να βγεί κατι τέτοιο, μορφή eGo θα έχει ή κατι παρόμοιο, και τι? Θα πετάξουμε τις μόντες? οχι. Θα περιμένουμε να το βαλει κάποιος σε μόντα.
Η τελευταία "σημαντική" επιτευξη στο ΗΤ ειναι για μενα το σύστημα Τζένεσις. ιδιες βασικές αρχές βεβαια αλλα σημαντικές οι διαφορές.
Είναι νωρίς ακόμα. Μιλάμε για πράγαματα που εχουν γίνει τα τελευταία δυο τρία χρόνια ολα κι ολα και το μεταχειριζόμαστε λες και εχουν περάσει δεκαετίες.
Ετσι κι αλλιώς ενα Daimler του 1895 με μια Mercedes σήμερινή, εχουν ακόμα τις ίδιες βασικές αρχές λειτουργίας.

Αποσυνδεδεμένος Giannis Pap

  • Φουγαροκαραβάνα
  • *****
  • Join Date: Φεβ 2012
  • Μηνύματα: 7731
Οτιδήποτε μπορεί προσομοιώσει την εμπειρία του ‘κανονικού’ καπνίσματος με ιδιαίτερη έμφαση
στην απλούστευση χρήσης και στην διάσταση του κανονικού τσιγάρου θα έχει επιτυχία.
Αυτό όμως που είναι το ζητούμενο αν θα πληρεί και άλλους όρους όπως μακροβιότερη χρήση,
αλλά και χωρίς τη χρήση νικοτίνης που παρατείνει την εξάρτηση χωρίς να την αντιμετωπίζει
αλλά έστω σαν προσωρινή ανακούφιση, θα ήταν το ιδανικότερο!
Σε παγκόσμιο επίπεδο το ηλεκτρονικο τσιγαρο έχει λάβει ευρεία κάλυψη από τα μεγαλύτερα τηλεοπτικά δίκτυα στον κόσμο και τα περιθώρια ανάπτυξης είναι τεράστια.
Μην ξεχνάμε πως όλο και νέοι εμφανίζονται να το έχουν στα υπόψιν τους σαν εναλλακτικό κάπνισμα,
το κακό όμως είναι πως αυτό το ξέρουν και οι κολοσσοί καπνοβιομηχανιών που υπάρχουν στον κόσμο :yes:

Αποσυνδεδεμένος KoreYdro

  • 나는 살아 Comfortably Numb
  • e-medium ατμιστής
  • **
  • Join Date: Νοε 2011
  • Μηνύματα: 429
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Zagadka..
Eγω παλι εν μερη διαφωνω με την απολυτη προσομοιωση του η.τ με το κ.τ.
αντιλαμβανομαι βεβαια οτι ετσι θα ηταν περισσοτερο δελεαστικο στους καπνιστες
για να μεταπηδησουν, απο την αλλη ομως ενας απο τους τροπους που βοηθανε να
απαλλαγεις απο το κ.τ ειναι να ξεφυγεις και απο την ολη φιλοσοφια του..
δεν ξερω..εμενα προσωπικα με βοηθησε που το η.τ δεν εμοιαζε με το κ.τ.

Αποσυνδεδεμένος DIMTH

  • e-regular ατμιστής
  • ***
  • Join Date: Απρ 2012
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
  • Μηνύματα: 791
  • Φύλο: Άντρας
Το Η.Τ ειναι αν το παραλληλησουμε με τον φωτισμο ειναι στην εποχη του λυχναριου, ουτε καν στη λαμπα πετρελαιου. Μεχρι να παμε στη λαμπα πυρακτωσεως, φθορισμου, led,  εχουμε πολυ καιρο ακομα...  Θα εξαρτηθει αν αποδειχθει μακροχρονια, ΤΕΛΕΙΩΣ αβλαβες για την υγεια ωστε να ασχοληθουν σιγα-σιγα και να επενδυσουν μεγαλες εταιριες.
Μαλλον θα παμε σε καταναλωτικες ηλεκτρονικες συσκευες κλειστες σε χερια "μαστορα", το πολυ πολυ μπαταρια θα μπορουμε να αλλαξουμε, (κιν.τηλεφωνα, laptop κλπ), με σταθεροτητα στην ποιοτητα κατασκευης. Οι παραμετροι αποδοσης/λειτουργιας θα ειναι ρυθμιζομενες και θα εχουν οριστει και αντιστοιχα διαγραμματα αποδοσης/λειτουργιας-μετρησιμων "επιδοσεων", για να μη μπορει να λεει ο καθενας οτι θελει αυθαιρετα για ντουμανια, γευσεις,καταναλωσεις, οπως τωρα.
Απο τεχνολογια ισως κεραμικες εστιες, μπεκ ψεκασμου, ποιος ξερει???
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλ 11, 2012, 11:47 από DIMTH »

Αποσυνδεδεμένος WileECoyote

  • Steampunk
  • Διακεκριμένο μέλος
  • *****
  • Join Date: Δεκ 2011
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηνύματα: 534
  • Φύλο: Άντρας
  • Voyage of H.M.S. Beagle - C.Darwin
Να και μια ανακοίνωση πολύ συγκεκριμένη, που φαίνεται ότι βελτιώνει την προσομοίωση του η.τ. με την εμπειρία του καπνίσματος, που έγραψε ο Giannis Pap, πιο πάνω.

'Ερχεται από τον Raidy, ίσως τον πιο γνωστό γερμανό μόντερ.

Όπως έχει γράψει στο γερμανικό φόρουμ και στο ECF, έχει ήδη υποβάλει για κατοχύρωση τα σχέδια ενός συστήματος "ελέγχου τζούρας", το οποίο θα δίνει στο η.τ. την δυνατότητα να συμπεριφέρεται όπως το κ.τ. ανάλογα με την ένταση που ρουφάμε:
δυνατότερο τράβηγμα = παραγωγή περισσότερης ισχύος και κατά συνέπεια περισσότερου και πλουσιότερου ατμού
ασθενέστερο τράβηγμα = μικρότερη ισχύς, λιγότερος ατμός.

Ο Raidy ήταν μέχρι τώρα φανατικός του μηχανικού κουμπιού, αλλά με τον ελεγκτή αυτόν πάει στο άλλο άκρο, αφού πρόκειται για αυτοματοποιημένο "διακόπτη" που θα ενεργοποιείται με το ρούφηγμα και θα έχει τα παραπάνω χαρακτηριστικά.

Ακολουθεί ένα απόσπασμα από την ανακοίνωση του Raidy στο ECF

"Πως λοιπόν λειτουργεί;

Πολύ απλό στην βασική αρχή του, πολύπλοκο στην πραγματοποίηση του.
Το νέο σύστημα ελέγχου ανταποκρίνεται στην αλλαγή της βαρομετρικής πίεσης στον ατμοποιητή. Αν κάποιος ρουφήξει ελαφρά, παράγει μικρή ισχύ. Αν ρουφήξει δυνατά, παράγει μεγάλη ισχύ.
Οπότε μπορείτε να πάρετε μια δυνατή τζούρα, που θα σας χτυπήσει κατακέφαλα, ή μια ελαφριά τζούρα.
Ο νέος ελεγκτής μπορεί να λειτουργήσει ακόμα και κατά την διάρκεια της τζούρας. Για τον σκοπό αυτόν, η πίεση του αέρα στον ατμοποιητή μετριέται περίπου 10 φορές το δευτερόλεπτο και άμεσα προσαρμόζεται και η ένταση. Δηλαδή μπορείτε στην ίδια τζούρα, να ρουφήξετε και ελαφρά και έντονα και να έχετε αντίστοιχα ελαφρύ και έντονο ατμό.
"

Θα έχει setup mode, κατά το οποίο ο χρήστης θα ρυθμίζει την ένταση της τζούρας και θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί με όλους τους ατμοποιητές (εμπορίου και επισκευάσιμους - με τους τελευταίους να μπορούν να επωφεληθούν περισσότερο, λόγω της ευελιξίας τους στο θέμα της αντίστασης).

Απ' ότι φαίνεται, πρόκειται για προϊόν που βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο (υπάρχει πρωτότυπο και έχουν γίνει ήδη δοκιμές). Ήδη έχει παραχωρηθεί η άδεια εκμετάλλευσης στην Electra-Pipes, η οποία, κατά τον Raidy, πρόκειται να αρχίσει την παραγωγή, αμέσως μόλις ολοκληρωθεί το στάδιο των δοκιμών από τους beta-testers.

Υπάρχει και φωτογραφία, στην οποία φαίνεται ένα μοντ, χωρίς κουμπί, μόνο με ένα led.

Αποσυνδεδεμένος DIMTH

  • e-regular ατμιστής
  • ***
  • Join Date: Απρ 2012
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
  • Μηνύματα: 791
  • Φύλο: Άντρας
Το θεμα της παροχης ισχυος ειναι δευτερευων στην πραγματικη εξελιξη του Η.Τ.
 Στο συγκεκριμενο θεμα του αυτοματα μεταβαλομενου  ρευματος θα ελεγα οτι στο κ.τ ο καθενας τραβαει τελικα συγκεκριμενη τζουρα. Ετσι και στο η.τ συνηθιζεις μια συγκεκριμενη τζουρα που σου επιβαλει και η συγκεκριμενη διαταξη που χρησιμοποιεις. Αρα εχουμε μια βελτιωση με τη εν λογω πατεντα αμφισβητουμενης η' περιορισμενης το πολυ-πολυ πρακτικης χρησιμοτητας.
Η πραγματικη εξελιξη βρισκεται οπως σε ολα τα πραγματα στη καρδια τη'ς "συσκευης": Στο τροπο παραγωγης ατμου.

Αποσυνδεδεμένος panosfc

  • Η πραγματικότητα είναι μία ψευδαίσθηση που οφείλεται στην έλλειψη οινοπνευματος
  • e-regular ατμιστής
  • ***
  • Join Date: Ιουλ 2011
  • Μηνύματα: 764
  • I am a Steam Machine Κιτσο μου!
    • OUR PRIDE!!!
H μοναδικη αξια λογου καινοτομια στο ητ ηταν πρωτα το e-go που εδινε καποια αυτονομια μπαταριας σε σχεση με πριν και μετα το e-go T και το AVS του Θαναση που ηταν οι προπομποι των tank .
Απο κει και περα , οι εξελιξεις ηταν και ειναι μικροτερες των προσδοκιων μας .

Μα μετα ηρθαν οι επισκευασιμοι ατμοποιητες.Μετα τα μοντς και αργοτερα τα VV.
Και τωρα οι Κινεζοι αφου ειδαν οτι αρεσουν και πουλανε ολα αυτα τα βγαλανε φθηνοτερα,μικροτερα κι ομορφοτερα(ποιοτικοτερα ισως οχι).
Εγινε ενα μπαμ στην αγορα τους προηγουμενους μηνες σε ενα προιον που δεν το πιστεψαν πολλοι.Και τωρα τρεχουν να προλαβουν.
Ποιος θα εχει την πατεντα,ποιος το καλυτερο,ποιος το εμπορικοτερο.
Σκεψου μεχρι πριν λιγους μηνες μπαιναμε στις αγγελιες να βρουμε επισκευασιμο ατμοποιητη,οι επιλογες ηταν 2-3 και καινουριο δεν υπηρχε τιποτα.Μπαιναμε σε λιστες για να παραλαβουμε ενας Θεος ηξερε ποτε.
Και τωρα υπαρχουν απειρες επιλογες σε σημειο να ειναι δυσκολο να πουλησεις μεταχειρισμενο.

Μπηκε η κριση βαθια στην Ελλαδα και πονεσε πολλους.Ειναι δυσκολο για καποιον να παρει πακετο η.τ.50 ευρω δεν τα εχουν πολλα νοικοκυρια.Τσιγαρακι που κανει 3-4 ευρω τους ακουγεται καλυτερα.Και 10 ευρω το μπουκαλακι το υγρο,και 10 ευρω οι ατμοποιητες καθε βδομαδα(στο περιπου),το κοστος ανεβαινει.Το λεω γιατι το εχω συζητησει με αρκετους.Μην κοιτας εμεις που ψαχτηκαμε.

Οι γιατροι ηταν απλα η δικαιολογια για να μην το κοψουν.Βρηκαν πατημα που λεμε...

Αποσυνδεδεμένος Atmos

  • Ο τέως admin
  • Διακεκριμένο μέλος
  • *****
  • Join Date: Μαΐ 2009
  • Μηνύματα: 5632
  • Φύλο: Άντρας
Ο Raidy είναι μορφή! Έχει φτιάξει τόσα πράγματα ως τώρα χωρίς να κατοχυρώνει τίποια. Έδινε και οδηγίες μάλιστα για το πώς μπορεί να τα φτιάξει κανείς μόνος του. Αν θυμάμαι καλά και το mesh (στιλ genesis ατμοποιητές) δική του εφεύρεση είναι. Καλά έκανε και κατοχύρωσε την αυτόματα ρυθμιζόμενη ένταση μέσω της τζούρας γιατί έχει προσφέρει τόσα ως τώρα και το δικαιούται.

Εγώ το βρίσκω σημαντικό. Πλησιάζει περισσότερο τη φυσική λειτουργία και δε νομίζω ότι είναι σταθερή η τζούρα του καθενός αλλά προσαρμόζεται σε αυτό που ατμίζει. Αυτό μπορούμε να το καταλάβουμε αν σκεφτούμε μια ανάλογη κατάσταση στο κλασικό τσιγάρο. Αν καπνίζαμε κανένα βαρύ τσιγάρο ή πούρο π.χ. κάναμε πιο "επιφυλακτικές" τζούρες ενώ άμα ήταν κανένα ελαφρύ, το τραβούσαμε μανιωδώς για να καταλάβουμε χτύπημα.
Από τη στιγμή που ο Raidy λέει ότι αυτό θα είναι παραμετροποιήσιμο, θα μπορούμε να διαλέξουμε αν θα έχουμε βαρύ πούρο ή ελαφρύ τσιγάρο (κατά κάποιο τρόπο). Πολύ σημαντική αναβάθμιση.

Μένει να τη δούμε και στην πράξη βέβαια.

Αποσυνδεδεμένος nassos33

  • e-regular ατμιστής
  • ***
  • Join Date: Νοε 2010
  • Τόπος: Νικαια
  • Μηνύματα: 889
  • Φύλο: Άντρας
  • vape_neat
Αξιζει να μπειτε στο ecf μονο και μονο για να δειτε τι εχει φανταστει και υλοποισει αυτος ο απιστευτος γερμανος !!

Αποσυνδεδεμένος bender

  • Why can't she just drink herself happy...
  • e-medium ατμιστής
  • **
  • Join Date: Φεβ 2012
  • Μηνύματα: 155
  • Φύλο: Άντρας
  • ...like a normal person?
Δε θα μπορούσε το ηλεκτρονικό τσιγάρο να ΜΗΝ ειναι ηλεκτρονικό?

Για να ατμίσουμε, πρέπει να εξατμιστει το υγρό μας. Αυτό που χρειάζεται ειναι να το θερμάνουμε αρκετά ωστε να γίνει ατμός. Για να παραχθει η απαιτουμενη θερμότητα, θα μπορούσε να γίνει πολύ πιο αποδοτικά αν αντι για ηλεκτρικό ρευμα, χρησιμοποιηθεί καυση(όχι του υγρού μας, καποιου καυσίμου). Φανταζομαι κατι τετοιο σαν ενα μίνι αναπτήρα. Φυσικά δε θα χρειαζόταν ούτε συρμα, ούτε φυτίλι. Θα αρκούσε να ζεσταίνει ενα μικρο "ταψακι",ας πούμε, που θα χωράει μια σταγονα υγρό. Βεβαια μπορει να σκεφτει κανεις διαφορα προβλήματα, πχ τροφοδοσία, υπερβολικη θερμοτητα, αναμα σβησιμο κ.α. Εχω σκεφτει και πιθανες λύσεις, (λιγότερες παντως απ τα πιθανα προβληματα)  :) . Μάλλον θα χρειαζόταν και μια μπαταριούλα για την αναφλεξη, πιθανόν και για την τροφοδοσία.
Φυσικά, φυσικός δεν ειμαι, ουτε εφευρέτης. το θετω γενικά, γιατί το καύσιμο ειναι απείρως πιο αποδοτικό στην παραγωγη θερμότητας απ οτι οι μπαταριες.
Για παραδειγμα ας πουμε οτι έχουμε ενα μπρικι και θελουμε να βράσουμε νερο. Αν χρησιμοποιήσουμε ενα γκαζάκι θα καταφερουμε να βρασουμε μια Α ποσοτητα νερου. Αν χρησιμοποιήσουμε μια ηλεκτρική εστία που τροφοδοτείται από μπαταρίες θα θελαμε, ξερω 'γω, ενα καράβι(*) μπαταρίες για να βρασουμε ιση ποσότητα.
Και ειναι πολυ σημαντικό γιατι το μεσο που χρησιμοποιούμε για να παραγουμε τη θερμότητα το κρατάμε στο χέρι μας σε κάθε τζούρα.


(*)το "καράβι" ήταν μοναδα μέτρησης όγκου μπαταριών στην αυτοκρατορική Κινα το μεσαίωνα.


...και περα απ το φορητό "τσιγάρο", θα μπορούσε να γινει κατι τετοιο ευκολα σαν αργιλές με ένα ...ρεσώ.

Ορίστε, αναλογικός αργιλες dripping για τις δυσκολες μέρες που ερχονται  :idiot1: :laugh1: :idiot1: :laugh1:


συγχωνευση συνεχομενων ποστ
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπ 22, 2012, 12:09 από petra »

Αποσυνδεδεμένος Atrum

  • e-high ατμιστής
  • ****
  • Join Date: Απρ 2012
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηνύματα: 1062
  • Φύλο: Άντρας
Υπάρχει ήδη ένα τέτοιο "τσιγάρο" με βουτάνιο. Το θυμάμαι από όταν είχα πρωτοαρχίσει που το έβλεπα στο forum.

Αποσυνδεδεμένος bender

  • Why can't she just drink herself happy...
  • e-medium ατμιστής
  • **
  • Join Date: Φεβ 2012
  • Μηνύματα: 155
  • Φύλο: Άντρας
  • ...like a normal person?
Το εψαξα οταν αναρωτηθηκα αρχικα αν υπάρχει κατι τετοιο, και ειχα βρει μια συσκευη που μαλλον ήταν, αν καταλαβα καλά, για να ζεσταινει βοτανα (μεταξυ αυτων και χασίσι  :laugh1: ) αλλά δεν ειδα τιποτα σχετικό με το πως μπορει να λειτουργει.

Πάντως ο αργιλές ειναι οριτζιναλ σχεδιο 100%, σύλληψη και σχεδιασμος!  8)
 πιθανοτατα να εχουν σκεφτει κατι παρόμοιο κι αλλοι .
... εγω πάντως το σκεφτηκα μονος μου  :D :bow:

Αποσυνδεδεμένος ecigfun

  • e-regular ατμιστής
  • ***
  • Join Date: Νοε 2011
  • Τόπος: Ελλαδιστάν-Αποικία της Γερμανίας
  • Μηνύματα: 593
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα έχω κόψει όλα ! Τελος !!
Υπάρχει ήδη ένα τέτοιο "τσιγάρο" με βουτάνιο. Το θυμάμαι από όταν είχα πρωτοαρχίσει που το έβλεπα στο forum.

http://www.ploom.com/modelone
http://e-kapnisma.gr/index.php/topic,697.0.html

Αποσυνδεδεμένος bender

  • Why can't she just drink herself happy...
  • e-medium ατμιστής
  • **
  • Join Date: Φεβ 2012
  • Μηνύματα: 155
  • Φύλο: Άντρας
  • ...like a normal person?
...και καποιος πρεπει να φτιάξει επιστόμια και drip tips από καποιο υλικό, ή με μια επίστρωση εσωτερικά, οπου δεν θα μπορει να "κολλάει" ο ατμος σχηματιζοντας σταγονίδια.
Ετσι θα μπορούμε να ατμίζουμε ξενοιαστοι Τανασκελα και θα παψουν πολλοι νεοεισερχομενοι στο σπορ, να νομιζουν αδίκως οτι εχει διαρροή ο ατμοποιητής τους.

Αποσυνδεδεμένος urahara

  • Φουγαροκαραβάνα
  • *****
  • Join Date: Νοε 2011
  • Τόπος: Πάτρα
  • Μηνύματα: 3241
  • Φύλο: Άντρας
Ομολογουμενως.... ωραια ιδεα.. ;)
ειναι περισσοτερο θεμα θερμανσης-ψυξης αυτο.. αλλα οχι αδυνατο να γινει.

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
Τέλος στις γεύσεις των ηλεκτρονικών τσιγάρων [Νομοτεχνικά] 32 2803 Τελευταίο μήνυμα Σήμερα στις 09:50
από mathimatikos1966
Τσιγαρίσιες γεύσεις (καπνικά υγρά ή αρώματα) ΥΓΡΑ (γενικά) 1479 392077 Τελευταίο μήνυμα Απρ 23, 2025, 20:29
από tony1976
Shake and Vape - Ερωτήσεις εξπρές και γενικές πληροφορίες Shake and Vape 1836 376152 Τελευταίο μήνυμα Απρ 22, 2025, 18:10
από tony1976
Γενικά για τις δημοσιεύσεις και τις έρευνες γύρω από το ηλεκτρονικό τσιγάρο ΕΡΕΥΝΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΤΜΙΣΜΑ 1494 260913 Τελευταίο μήνυμα Απρ 18, 2025, 17:00
από elr4cs
Επισκευάσιμοι ατμοποιητές. Ερωτήσεις EXPRESS Επισκευάσιμοι ατμοποιητές 4713 722774 Τελευταίο μήνυμα Απρ 18, 2025, 14:53
από geoliol
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ για τα υγρά γενικά. Βασικές πληροφορίες ΥΓΡΑ (γενικά) 1724 264520 Τελευταίο μήνυμα Απρ 14, 2025, 05:33
από Perry
Ηλεκτρονικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS [Ηλεκτρονικά mods] 4935 684482 Τελευταίο μήνυμα Απρ 07, 2025, 22:31
από Doubt
VOOPOO VINCI SPARK 100 KIT [Ηλεκτρονικά mods] 0 796 Τελευταίο μήνυμα Απρ 03, 2025, 19:26
από zamploutos
Καινουριος στο ατμισμα. Γνωμη για μονης χρησης τυπου Blu, Vuse και αλλα. Γενικά για τις συσκευές ατμίσματος 1 1571 Τελευταίο μήνυμα Απρ 03, 2025, 09:22
από gstamatos
Omerta Liquids Shake and Vape 35 22592 Τελευταίο μήνυμα Απρ 02, 2025, 13:23
από Antiprosopos
ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΦΡΑΚΤΙΚΗ ΠΝΕΥΜΟΝΟΠΑΘΕΙΑ – Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΑΤΜΙΣΜΑΤΟΣ Θέματα υγείας 7 2607 Τελευταίο μήνυμα Μαρ 30, 2025, 19:03
από Σταύρος 63
Αυτοπαρουσίαση μελών ΣΥΝΗΘΕΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - Κανονισμοί - ΑΥΤΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ μελών 3462 890604 Τελευταίο μήνυμα Μαρ 27, 2025, 22:40
από kostas.